In diezelfde categorie: pashokjes waar de gordijntjes net niet goed sluiten.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu moet ik weer aan die vervelende pashokjes denken met een kleed waar je bovenuit steekt als je langer dan 1.65m bent.
Of dat je het linker gordijn nog IETS naar rechts wil trekken om het goed af te sluiten in het midden, en het LINKS weer een opening maaktquote:Op donderdag 11 september 2025 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
In diezelfde categorie: pashokjes waar de gordijntjes net niet goed sluiten.
Like, totally!quote:Op donderdag 11 september 2025 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
Of dat je het linker gordijn nog IETS naar rechts wil trekken om het goed af te sluiten in het midden, en het LINKS weer een opening maakt
FTFYquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:41 schreef Isdatzo het volgende:
Mensen Asociale paupers die roken in de openbare ruimte.
Asocialen die zitten te roken op het terras van een restaurant is echt erg. Een ander zit te eten in de kwalm van hun gore peuken. Ik snap niet dat roken op een terras nog steeds mag zoals Tommeke zegt inderdaad.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:41 schreef Isdatzo het volgende:
Mensen Asociale paupers die roken in de bushalte.
Commercie. Mensen niet weg willen jagen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:55 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Asocialen die zitten te roken op het terras van een restaurant is echt erg. Een ander zit te eten in de kwalm van hun gore peuken. Ik snap niet dat roken op een terras nog steeds mag zoals Tommeke zegt inderdaad.
In elk geval ga ik niet op een terras zitten waar ze zitten te roken. Het ergste is nog dat het de rokers geen bal interesseert dat anderen last van ze hebben. Laatst op een terras zo'n oud stel,zitten ze onverstoord en stoïcijns voor zich uit te kijken met hun rimpelig verrookte leren koppen terwijl ze iedereen om zich heen in de rook zetten.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Commercie. Mensen niet weg willen jagen.
Maar misschien blijven niet-rokers nu juist weg.
M’n ex en ik hebben wel eens een discussie gehad met iemand die sigaar zat te roken op het terras. Zo’n oud en verschrompeld veenlijk dat die wolken recht in het gezicht van de mensen naast hem blies. Wij hadden er ook last van, maar die anderen nog meer. Ze vroegen vriendelijk of hij ook niet wilde roken en rekening met ze wilde houden. Werd ‘ie ook nog boosquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:05 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
In elk geval ga ik niet op een terras zitten waar ze zitten te roken. Het ergste is nog dat het de rokers geen bal interesseert dat anderen last van ze hebben. Laatst op een terras zo'n oud stel,zitten ze onverstoord en stoïcijns voor zich uit te kijken met hun rimpelig verrookte leren koppen terwijl ze iedereen om zich heen in de rook zetten.
Ja, bijzonder dat zo'n gast daar volkomen schijt aan heeft. Maar ondertussen is de toon al gezet. Door de rook, maar ook om het gesteggel wat dan volgt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
M’n ex en ik hebben wel eens een discussie gehad met iemand die sigaar zat te roken op het terras. Zo’n oud en verschrompeld veenlijk dat die wolken recht in het gezicht van de mensen naast hem blies. Wij hadden er ook last van, maar die anderen nog meer. Ze vroegen vriendelijk of hij ook niet wilde roken en rekening met ze wilde houden. Werd ‘ie ook nog boos
M’n ex was zo’n iemand die het dan ook niet kon laten om hem eventjes uit te leggen hoe asociaal het wel niet was wat hij deed
Anno 2025 nog shag roken. En dan helemaal als vrouw.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:27 schreef obligataire het volgende:
Mensen kunnen het ook overdrijven. We waren in Zweden, zaten buiten op een terrasje, mijn vriendin draaide wat shag, niet met de bedoeling om het daar op te roken, en 3 tafels verderop stonden er al een paar milfs demonstratief op en gingen.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:05 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
In elk geval ga ik niet op een terras zitten waar ze zitten te roken. Het ergste is nog dat het de rokers geen bal interesseert dat anderen last van ze hebben. Laatst op een terras zo'n oud stel,zitten ze onverstoord en stoïcijns voor zich uit te kijken met hun rimpelig verrookte leren koppen terwijl ze iedereen om zich heen in de rook zetten.
De Belgen snappen het wel.quote:”Roken en vapen vanaf 2027 verboden op Belgische terrassen”
Leg jij het haar maar uit. Ik heb het al lang opgegeven.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anno 2025 nog shag roken. En dan helemaal als vrouw.![]()
(Verder niks tegen mensen die roken.Maar shag…)
Verstandige mensen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
De Belgen snappen het wel.
Ze hadden gelijk, want meestal wordt zo'n peuk gewoon lekker opgerookt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:27 schreef obligataire het volgende:
Mensen kunnen het ook overdrijven. We waren in Zweden, zaten buiten op een terrasje, mijn vriendin draaide wat shag, niet met de bedoeling om het daar op te roken, en 3 tafels verderop stonden er al een paar milfs demonstratief op en gingen.
Meestal wel ja, maar mijn vriendin zit niet zo in elkaar dat ze overlast wil bezorgen. Die draait af en toe een klein voorraadje voor onderweg of zo. Ik vond het zo demonstratief, kijk mij eens anti-roken zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:56 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ze hadden gelijk, want meestal wordt zo'n peuk gewoon lekker opgerookt.
H&M staat daar om bekend.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Over pashokjes: pashokjes waar de belichting zo kut is dat je in plaats van geld uit geeft aan kleding, geld uit geeft aan psychische hulp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |