abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 11 september 2025 @ 07:51:24 #51
284411 crew  heywoodu
pi_218737373
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 07:11 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Waarom dan in godsnaam die namen de ether in slingeren als ze zelfs geen verdachte meer zijn? Wat een achterlijk derdewereldland blijft het toch ook.

Komt er nu uit het niks een statement, "Momo en heywoodu waren gearresteerd, maar zijn toch niet verdacht". Ja, leuk, geen idee hoe het met jou zit, maar ik ga dan niet meer lekker over straat hoor.
pi_218737386
quote:
9s.gif Op donderdag 11 september 2025 07:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Waarom dan in godsnaam die namen de ether in slingeren als ze zelfs geen verdachte meer zijn? Wat een achterlijk derdewereldland blijft het toch ook.

Komt er nu uit het niks een statement, "Momo en heywoodu waren gearresteerd, maar zijn toch niet verdacht". Ja, leuk, geen idee hoe het met jou zit, maar ik ga dan niet meer lekker over straat hoor.
Ik begreep dat wat internet speurneuzen deze mensen al gedoxxed hadden en als schuldige had aangewezen. Misschien daarom? Wel opvallend inderdaad.
pi_218737393
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 07:49 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Dit is de augurk die roept dat het ‘lekker’ is dat mensen neergeschoten worden. Mag jij nu ook neergeschoten worden?
Sowieso is een augurk een verzuurd mislukt komkommertje.
  Miss 200.000.000! donderdag 11 september 2025 @ 07:57:30 #54
367000 roos94
pi_218737396
Kinderen en vrouw waren blijkbaar aanwezig op het event. Getraumatiseerd voor het leven los van het verlies ...
  donderdag 11 september 2025 @ 07:58:13 #55
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218737400
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2025 07:22 schreef HSG het volgende:
Ik kan het niet steeds niet bevatten dat hij er niet meer is. Neergeschoten vanwege zijn politieke opvattingen en meningen. Hij had soms niet gelijk maar meestal had hij zeker goede punten.
[..]
Waarom een idioot? Ondertussen laten wij hordes mensen binnen die graag een religieus beleid willen dat lijnrecht tegen onze democratie, grondwet, vrijheden en normen & waardes staat. Ik denk dat je daar meer zorgen om moet maken dan een Charlie Kirk.

Ja, ik begrijp je helemaal. Die man stond zo dicht bij ons volk en onze belangen, hij zal door heel Nederland collectief gemist gaan worden! Ik kan er ook echt nog niet bij met mijn pet.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218737403
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2025 07:56 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik ken gurk niet. Geloof ook niet dat ik zulke ‘mensen’ wil kennen.
  donderdag 11 september 2025 @ 07:59:26 #57
476782 T.Durden
Bacchus is my homeboy
pi_218737407
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 07:49 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Dit is de augurk die roept dat het ‘lekker’ is dat mensen neergeschoten worden. Mag jij nu ook neergeschoten worden?
Augurk zal wel een trolletje zijn dat vooral wil provoceren, en eigenlijk geen aandacht verdient.

Maar los daarvan: het is best eng om te zien dat er blijkbaar een groepje verwarde mensen rondloopt dat meent dat anderen met een afwijkende mening (hoe controversieel ook) legitieme doelwitten zijn. Terwijl het, zoals in het geval van Kirk, gewoon gaat om een vader van twee kinderen.

Kijk maar op Reddit of 4chan: de chronisch online types daar worden al sinds jaar en dag steeds extremer.
pi_218737415
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 07:59 schreef T.Durden het volgende:

[..]
Augurk zal wel een trolletje zijn dat vooral wil provoceren, en eigenlijk geen aandacht verdient.

Maar los daarvan: het is best eng om te zien dat er blijkbaar een groepje verwarde mensen rondloopt dat meent dat anderen met een afwijkende mening (hoe controversieel ook) legitieme doelwitten zijn. Terwijl het, zoals in het geval van Kirk, gewoon gaat om een vader van twee kinderen.
Sigrid Kaag kon zich gisteren ook al niet inhouden, met haar opmerking: woorden doen ertoe.
  donderdag 11 september 2025 @ 08:01:28 #59
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_218737416
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2025 06:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een tegenstander zijn van 'woke' en 'diversiteit' is juist bewonderenswaardig.

Dat zijn standpunten in de (Amerikaanse) linkse en progressieve contreien voor antipathie wisten te zorgen is een goed teken dat deze man uitstekend bezig was. Want worden afgekeurd in zulke contreien, waar veel mensen toch al geen functionerend moreel kompas hebben, is immers veelzeggend.

Het spreekt tevens boekdelen dat uit die hoek door sommigen nu wordt geprobeerd hun gram te halen over deze aanslag met natrappen of deze aanslag zelfs gewoon prima vinden. Het blijft dan ook schrikbarend om te zien wat voor een verachtelijke en ronduit slechte mensen zich er toch in die contreien begeven.
Ah, daar hebben we onze eigen Charlie Kirk.

Types als jij dragen ook niet echt bij om het debat en de maatschappij te de-polariseren hè? Het steeds maar weer wijzen naar die duivelse linkse mensen… :')

Snap je niet dat dit alleen maar averechts werkt?
pi_218737421
quote:
2s.gif Op donderdag 11 september 2025 06:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Opruien en propaganda verspreiden.
Dat is geen baan. Nietsnut dus.
U MAD?
pi_218737426
quote:
Ik kan het niet steeds niet bevatten dat hij er niet meer is. Neergeschoten vanwege zijn politieke opvattingen en meningen. Hij had soms niet gelijk maar meestal had hij zeker goede punten.
[..]
Waarom een idioot? Ondertussen laten wij hordes mensen binnen die graag een religieus beleid willen dat lijnrecht tegen onze democratie, grondwet, vrijheden en normen & waardes staat. Ik denk dat je daar meer zorgen om moet maken dan een Charlie Kirk.

Vrijheden zoals abortus en gelijke rechten voor homo’s, waar Kirk dus ook tegen was? Dat soort vrijheden?
pi_218737427
quote:
15s.gif Op donderdag 11 september 2025 08:01 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ah, daar hebben we onze eigen Charlie Kirk.

Types als jij dragen ook niet echt bij om het debat en de maatschappij te de-polariseren hè? Het steeds maar weer wijzen naar die duivelse linkse mensen… :')

Snap je niet dat dit alleen maar averechts werkt?
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:42 schreef Zwansen het volgende:
Wel een extreme idioot die Kirk trouwens. _O-

Toch wel onbegrijpelijk dat er zoveel Amerikanen achter die gast aanlopen.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218737429
quote:
9s.gif Op donderdag 11 september 2025 07:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Echt belachelijk inderdaad, die mensen moeten alsnog onderduiken omdat er sowieso een X aantal malloten in de VS zijn die het nieuws niet goed genoeg volgen en deze als "medeplichtigen" ofzo gaan zien.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_218737440
Jongens, Charlie himself zei dat empathie een new age dingetje is wat alleen maar schade toebrengt.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 11 september 2025 @ 08:09:32 #65
476782 T.Durden
Bacchus is my homeboy
pi_218737441
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 08:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Sigrid Kaag kon zich gisteren ook al niet inhouden, met haar opmerking: woorden doen ertoe.
Ik geef haar het voordeel van de twijfel en ga ervan uit dat ze bedoelde dat het belangrijk is dat je vrij moet kunnen spreken zonder je bedreigd te voelen.

Ongelukkig blijft het wel, omdat de retoriek van “woorden kunnen op zichzelf als geweld worden gezien”, populair geworden in linkse academische kringen en later door groepen als Antifa overgenomen met slogans als “punch a nazi”, de deur openzet voor dit soort incidenten.

Dat neemt overigens niet weg dat ook extreemrechts geweld predikt, om de reflex van sommige forumleden die dat ongetwijfeld weer zullen benadrukken alvast voor te zijn.
  donderdag 11 september 2025 @ 08:09:43 #66
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_218737442
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2025 08:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Ik mag toch zeggen dat één persoon een idioot is? Jij haalt altijd weer hele groepen erbij en bent zo lekker aan het generaliseren en geeft altijd links de schuld van alles.
  donderdag 11 september 2025 @ 08:10:13 #67
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218737446
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 07:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gestorven door beleid waar hij achterstaat. Een complete retard minder dus.
Een wapen bezitten, of een wapen afvuren. Toch twee verschillende zaken.
Ook al is het een wetgeving die - laten we het eufemistisch stellen - ons nogal vreemd lijkt. Zeker als je ziet wat je daar als NuKuBu kunt kopen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_218737448
Eens of niet eens. Dit is gewoon niet oke.
Ook in moeilijke tijden.
pi_218737452
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 08:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jongens, Charlie himself zei dat empathie een new age dingetje is wat alleen maar schade toebrengt.
Ze verwachten ook nooit zelf de statistiek te worden als het gaat over gun control.

Vind het wel heel tragisch voor vrouw en kinderen die er blijkbaar bij waren ;(
pi_218737454
Tot voor gisteravond had ik nog nooit van hem gehoord
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_218737463
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2025 07:56 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Haten op augurken :')

Kuhnegoden.
U MAD?
pi_218737465
Het is afschuwelijk voor zijn vrouw en kinderen, maar in de VS worden om de twee weken kinderen doodgeschoten in school shootings en dat boeit Republikeinen vrij weinig, dus de dramatische outrage rondom dit vind ik vrij hypocriet.

Daarnaast ben ik heel erg voor vrijheid van meningsuiting, maar deze man zocht extreem erg de grenzen van toelaatbaarheid op. Dit was iemand die van mening was dat een 10 jarige die verkracht zou zijn en zwanger zou raken gewoon het kindje zou moeten baren. Dat soort christelijk gezwets ben ik liever kwijt dan rijk.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_218737472
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 08:10 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Een wapen bezitten, of een wapen afvuren. Toch twee verschillende zaken.
Ook al is het een wetgeving die - laten we het eufemistisch stellen - ons nogal vreemd lijkt. Zeker als je ziet wat je daar als NuKuBu kunt kopen.
Het idee van een wapen bezitten is dat je je vrijheden kunt verdedigen als dat nodig is. Het gaat natuurlijk niet alleen om bezit.

“I think it’s worth the cost of, unfortunately, some gun deaths every single year so that we can have the second amendment to protect our other God given rights. That is a prudent deal. It is rational.”
  donderdag 11 september 2025 @ 08:16:21 #74
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218737475
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 06:22 schreef augurk2025 het volgende:
Dit is de man die riep dat af en toe een dode geen probleem is zolang je vuurwapens mag bezitten _O-

Lekker voor je _O_ _O_ _O_
@Whiskers2009
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218737478
quote:
[..]

Het heeft even geduurd, maar ook in dit topic kan het over het Nederlandse migratiebeleid gaan. Ik heb Halsema, Kaag en de NOS ook al zien langskomen. Lekker voorspelbaar, daar houden de mensen van. 8)7
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')