abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218737960
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:30 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Ik snap dat gejuich ook niet. Je hoeft het niet met hem eens te zijn, maar een verschrikkelijke (politiek gemotiveerde) moord is m.i. allesbehalve reden tot juichen. Juist ook als je een tegenstander van de man bent.
Welnee, de enige goede fascist is een dode fascist. Bovendien hoorde je dezelfde lui ook niet toen Dems overhoop werden geschoten. Nou ja, behalve het heel hard roepen dat het echt niet aan de aso-uitspraken van Fox/Kirk/Trump/etc zou liggen.

Dus om nou te gaan te gaan jammeren dat links staat te juichen is een partij hypocriet.
pi_218737963
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Kennelijk ben je niet op de hoogte waar links allemaal aan de macht is…

Ik noteer alvast met potloot: dit idiote gedrag zie je alleen bij extreem links.
Ik zie in Europa vooral een opkomst van radicaal rechts. Jij niet?
  donderdag 11 september 2025 @ 09:35:03 #228
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_218737964
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:27 schreef recursief het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ja ik weet dat dit tot 2018 gaat, maar de bron is onverdacht: https://www.journalofdemo(...)n-the-united-states/

Lezen!
Ik snap je punt maar 7 jaar is wel echt een lange tijd waarin veel veranderd is.
Ben benieuwd hoe die grafiek er nu uit zou zien.
pi_218737965
Het toont wel weer haarfijn aan dat extreemlinks wel degelijk levensgevaarlijk is. Vaak wordt het gebagatelliseerd en wordt er gedaan alsof alleen rechts gevaarlijk is maar dat blijkt wederom onzin te zijn.

En walgelijk hoe sommige linkse figuren hier zich dan niet uitspreken zeg.. om te kotsen.
pi_218737966
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:00 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja, die staat ook op X maar daar moet je wel voor bezwijzen dat je meerderjarig bent. Ik zal kijken of ik hem nog kan vinden.
Dat kun je ontwijken door naar het profiel van de poster te gaan en op media te klikken.

https://x.com/flemishfirst1/media
pi_218737969
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
[..]

Het omgaat mij hier volledig welk punt je probeert te maken. Je komt nu met een lijst van niet-blanke lhbt'ers die om het leven zijn gekomen. Waar zit hier de link met de huidige aanslag op Charlie Kirk?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 11 september 2025 @ 09:35:54 #232
498210 KoningWouter
Zoek de flow, vind de frictie
pi_218737970
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:34 schreef Ulx het volgende:

[..]
Welnee, de enige goede fascist is een dode fascist. Bovendien hoorde je dezelfde lui ook niet toen Dems overhoop werden geschoten. Nou ja, behalve het heel hard roepen dat het echt niet aan de aso-uitspraken van Fox/Kirk/Trump/etc zou liggen.

Dus om nou te gaan te gaan jammeren dat links staat te juichen is een partij hypocriet.
Jezus man :')

Staatsgevaarlijke idioot
pi_218737977
quote:

[..]

Nou ja, met deze opmerking pas je prima bij de MAGA kliek die beweert dat empathie een woke ideologie is.
pi_218737978
quote:

[..]

Mensen hoeven zichzelf niet te verlagen tot hun niveau.

Zou een immorele bende worden als Democraten nou ook al de Republikeinen als moreel kompas zouden nemen.
pi_218737979
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Leuk.
En als je gaat googlen op 'far left terrorism attacks the most' oid kom je staatjes tegen waarin links het ergste is.
Dit bedoel je?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  donderdag 11 september 2025 @ 09:36:43 #236
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_218737983
quote:
15s.gif Op donderdag 11 september 2025 08:01 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ah, daar hebben we onze eigen Charlie Kirk.
Een heel slap aftreksel met lang niet zo goede debating skills.
  donderdag 11 september 2025 @ 09:36:47 #237
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_218737984
Als je van zo'n afstand in één schot iemand kan uitschakelen dan ben je vrij professioneel. Een goed uitgedacht plan. Dus dan zal er waarschijnlijk ook goed nagedacht zijn over een vluchtroute of vermomming. Kan best zijn dat een dader nooit gepakt wordt als camerabeelden in de omgeving niet een heel ander persoon op het oog hebben in plaats van een in het zwart gekleed persoon.
pi_218737985
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:23 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Alsjeblieft niet zeg. Onenigheid bestrijdt je maar lekker met debat of protest.
De agressors willen geen dialoog met normale mensen, want zij willen de verkregen wapens testen op zwakkere medemensen/landen.
pi_218737988
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:36 schreef Piperidine het volgende:
Als je van zo'n afstand in één schot iemand kan uitschakelen dan ben je vrij professioneel. Een goed uitgedacht plan. Dus dan zal er waarschijnlijk ook goed nagedacht zijn over een vluchtroute of vermomming. Kan best zijn dat een dader nooit gepakt wordt als camerabeelden in de omgeving een heel ander persoon op het oog hebben in plaats van een in het zwart gekleed persoon.
schot van 160 meter of zo. Ja dat is geen slechte schutter.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 11 september 2025 @ 09:37:48 #240
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218737989
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Vooral veel van aantrekken van die internethelden…. Niet dus. VROEGER (opa spreekt) kon je alleen boos worden als iemand voor je stond en diegene een grote bek tegen je had. Tegenwoordig maakt iedereen zich boos over debielen die 10.000 kilometer verderop wonen en waar je totaal geen binding mee hebt. Ik snap dat niet. Mij kan het dus echt niet verrotten dat één of andere halve gare aan de andere kant van de wereld feest zit te vieren vanwege de moord op een influencer die ik niet ken. Maar schijnbaar is nu ineens heel internet boos op elkaar. Rare wereld.
Een vertrouweling en belangrijke beinvloeder van de momenteel machtigste man ter wereld wordt vermoord maar Boswachter roemt zichzelf om z'n onwetenheid en apathisch gedrag daarover _O-
pi_218737990
quote:

[..]

De moord op een influencer is allicht niet helemaal hetzelfde als de moord op een politicus, maar een politieke moord is in wezen een aanval op de democratie. Lijkt me linksom of rechtsom niet iets om toe te juichen. Al is er natuurlijk een grens (als je Hitler had omgelegd was je op een bepaald punt wel een held geweest).
pi_218737995
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:36 schreef Piperidine het volgende:
Als je van zo'n afstand in één schot iemand kan uitschakelen dan ben je vrij professioneel. Een goed uitgedacht plan. Dus dan zal er waarschijnlijk ook goed nagedacht zijn over een vluchtroute of vermomming. Kan best zijn dat een dader nooit gepakt wordt als camerabeelden in de omgeving een heel ander persoon op het oog hebben in plaats van een in het zwart gekleed persoon.
En dan heb je training gehad. Dus leger.

Zijn soldaten woke en links? Nou nee. Kortom: kogel kwam van rechts.
  donderdag 11 september 2025 @ 09:38:55 #243
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_218737998
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]
schot van 160 meter of zo. Ja dat is geen slechte schutter.
Precies. Bij Trump hoorde je al meerdere schoten. Deze schutter was vrij zeker van zijn (of haar) zaak.
  donderdag 11 september 2025 @ 09:39:01 #244
498210 KoningWouter
Zoek de flow, vind de frictie
pi_218738001
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:38 schreef Ulx het volgende:

[..]
En dan heb je training gehad. Dus leger.

Zijn soldaten woke en links? Nou nee. Kortom: kogel kwam van rechts.
Jij hebt de intelligentie ook niet meegekregen he.
pi_218738004
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:37 schreef viceversa het volgende:

als je Hitler had omgelegd was je op een bepaald punt wel een held geweest
Dan hadden mensen ook geroepen dat het een aanslag was op een democratisch gekozen leider.
pi_218738006
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ah, we gaan herhalen.
Net zoals die oude seniele michaelmoore met zn weilanden en NL plaatje.

Te makkelijk
En nu inhoudelijk? Dit komt uit de Global Terrorism Database, en die is redelijk onomstreden.

Zie https://www.journalofdemo(...)n-the-united-states/
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_218738008
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:35 schreef Nober het volgende:

[..]
Dat kun je ontwijken door naar het profiel van de poster te gaan en op media te klikken.

https://x.com/flemishfirst1/media
Wel een schrikbarend profiel trouwens.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218738011
Gezien het een universiteitscampus was, lijkt me dat er een veelvuldig aantal camera's aanwezig was die hebben vastgelegd welke richting de dader heen is gevlucht (en in welke auto etc).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_218738014
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
[..]

Laatst nog een docu over mathew shepherd waarin lokalen zeggen dat het om drugs ging, niet om homo zijn. Maar de media het heerlijk vond dat narratief wel te gebruiken.

Aflevering in 'the state of hate'
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 11 september 2025 @ 09:41:39 #250
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_218738016
Ik kende hem trouwens wel van mijn Youtube feed. Eén keer een filmpje gekeken en vervolgens was mijn algoritme verpest, dus ik heb veel filmpjes langs zien komen. Ik had de indruk dat hij een redelijke, maar ook bloedirritante en zuigende debatter was. Ik schrok er wel van gisteravond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')