Welnee, de enige goede fascist is een dode fascist. Bovendien hoorde je dezelfde lui ook niet toen Dems overhoop werden geschoten. Nou ja, behalve het heel hard roepen dat het echt niet aan de aso-uitspraken van Fox/Kirk/Trump/etc zou liggen.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:30 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik snap dat gejuich ook niet. Je hoeft het niet met hem eens te zijn, maar een verschrikkelijke (politiek gemotiveerde) moord is m.i. allesbehalve reden tot juichen. Juist ook als je een tegenstander van de man bent.
Ik zie in Europa vooral een opkomst van radicaal rechts. Jij niet?quote:Op donderdag 11 september 2025 09:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kennelijk ben je niet op de hoogte waar links allemaal aan de macht is…
Ik noteer alvast met potloot: dit idiote gedrag zie je alleen bij extreem links.
Ik snap je punt maar 7 jaar is wel echt een lange tijd waarin veel veranderd is.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:27 schreef recursief het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik weet dat dit tot 2018 gaat, maar de bron is onverdacht: https://www.journalofdemo(...)n-the-united-states/
Lezen!
Dat kun je ontwijken door naar het profiel van de poster te gaan en op media te klikken.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, die staat ook op X maar daar moet je wel voor bezwijzen dat je meerderjarig bent. Ik zal kijken of ik hem nog kan vinden.
Het omgaat mij hier volledig welk punt je probeert te maken. Je komt nu met een lijst van niet-blanke lhbt'ers die om het leven zijn gekomen. Waar zit hier de link met de huidige aanslag op Charlie Kirk?quote:
Jezus manquote:Op donderdag 11 september 2025 09:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Welnee, de enige goede fascist is een dode fascist. Bovendien hoorde je dezelfde lui ook niet toen Dems overhoop werden geschoten. Nou ja, behalve het heel hard roepen dat het echt niet aan de aso-uitspraken van Fox/Kirk/Trump/etc zou liggen.
Dus om nou te gaan te gaan jammeren dat links staat te juichen is een partij hypocriet.
Nou ja, met deze opmerking pas je prima bij de MAGA kliek die beweert dat empathie een woke ideologie is.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Welnee, de enige goede fascist is een dode fascist. Bovendien hoorde je dezelfde lui ook niet toen Dems overhoop werden geschoten. Nou ja, behalve het heel hard roepen dat het echt niet aan de aso-uitspraken van Fox/Kirk/Trump/etc zou liggen.
Dus om nou te gaan te gaan jammeren dat links staat te juichen is een partij hypocriet.
Mensen hoeven zichzelf niet te verlagen tot hun niveau.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dit bedoel je?quote:Op donderdag 11 september 2025 09:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Leuk.
En als je gaat googlen op 'far left terrorism attacks the most' oid kom je staatjes tegen waarin links het ergste is.
Een heel slap aftreksel met lang niet zo goede debating skills.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we onze eigen Charlie Kirk.
De agressors willen geen dialoog met normale mensen, want zij willen de verkregen wapens testen op zwakkere medemensen/landen.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:23 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Onenigheid bestrijdt je maar lekker met debat of protest.
schot van 160 meter of zo. Ja dat is geen slechte schutter.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:36 schreef Piperidine het volgende:
Als je van zo'n afstand in één schot iemand kan uitschakelen dan ben je vrij professioneel. Een goed uitgedacht plan. Dus dan zal er waarschijnlijk ook goed nagedacht zijn over een vluchtroute of vermomming. Kan best zijn dat een dader nooit gepakt wordt als camerabeelden in de omgeving een heel ander persoon op het oog hebben in plaats van een in het zwart gekleed persoon.
Een vertrouweling en belangrijke beinvloeder van de momenteel machtigste man ter wereld wordt vermoord maar Boswachter roemt zichzelf om z'n onwetenheid en apathisch gedrag daaroverquote:Op donderdag 11 september 2025 09:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vooral veel van aantrekken van die internethelden…. Niet dus. VROEGER (opa spreekt) kon je alleen boos worden als iemand voor je stond en diegene een grote bek tegen je had. Tegenwoordig maakt iedereen zich boos over debielen die 10.000 kilometer verderop wonen en waar je totaal geen binding mee hebt. Ik snap dat niet. Mij kan het dus echt niet verrotten dat één of andere halve gare aan de andere kant van de wereld feest zit te vieren vanwege de moord op een influencer die ik niet ken. Maar schijnbaar is nu ineens heel internet boos op elkaar. Rare wereld.
De moord op een influencer is allicht niet helemaal hetzelfde als de moord op een politicus, maar een politieke moord is in wezen een aanval op de democratie. Lijkt me linksom of rechtsom niet iets om toe te juichen. Al is er natuurlijk een grens (als je Hitler had omgelegd was je op een bepaald punt wel een held geweest).quote:Op donderdag 11 september 2025 09:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dan heb je training gehad. Dus leger.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:36 schreef Piperidine het volgende:
Als je van zo'n afstand in één schot iemand kan uitschakelen dan ben je vrij professioneel. Een goed uitgedacht plan. Dus dan zal er waarschijnlijk ook goed nagedacht zijn over een vluchtroute of vermomming. Kan best zijn dat een dader nooit gepakt wordt als camerabeelden in de omgeving een heel ander persoon op het oog hebben in plaats van een in het zwart gekleed persoon.
Precies. Bij Trump hoorde je al meerdere schoten. Deze schutter was vrij zeker van zijn (of haar) zaak.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
schot van 160 meter of zo. Ja dat is geen slechte schutter.
Jij hebt de intelligentie ook niet meegekregen he.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dan heb je training gehad. Dus leger.
Zijn soldaten woke en links? Nou nee. Kortom: kogel kwam van rechts.
Dan hadden mensen ook geroepen dat het een aanslag was op een democratisch gekozen leider.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:37 schreef viceversa het volgende:
als je Hitler had omgelegd was je op een bepaald punt wel een held geweest
En nu inhoudelijk? Dit komt uit de Global Terrorism Database, en die is redelijk onomstreden.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah, we gaan herhalen.
Net zoals die oude seniele michaelmoore met zn weilanden en NL plaatje.
Te makkelijk
Wel een schrikbarend profiel trouwens.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat kun je ontwijken door naar het profiel van de poster te gaan en op media te klikken.
https://x.com/flemishfirst1/media
Laatst nog een docu over mathew shepherd waarin lokalen zeggen dat het om drugs ging, niet om homo zijn. Maar de media het heerlijk vond dat narratief wel te gebruiken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |