SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was een verrassingquote:Op woensdag 10 september 2025 23:06 schreef StevenHyde het volgende:
Ik wist niet dat we al hier waren![]()
Echt hequote:Op woensdag 10 september 2025 23:06 schreef marc0871 het volgende:
Die griet mag wel een keer opwiebelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Tot morgen. Slaap lekker
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
heyDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
weten jullie nog wie er jarig was vandaag
haha niet dat ik er zo blij mee ben weer een jaar ouder te worden. Maargoed
Do what you love, love what you do!![]()
Ik niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:38 schreef kree het volgende:
haha niet dat ik er zo blij mee ben weer een jaar ouder te worden. MaargoedDon't follow me. I am lost too
.
Jij?quote:Op woensdag 10 september 2025 23:38 schreef kree het volgende:
haha niet dat ik er zo blij mee ben weer een jaar ouder te worden. Maargoed
Nee dat wist ik niet.
Ik ben in staat mijn eigen verjaardag te vergeten, dus...
Maar gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Ik lees het net.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Gefeliciteerd kreequote:Op woensdag 10 september 2025 23:38 schreef kree het volgende:
haha niet dat ik er zo blij mee ben weer een jaar ouder te worden. Maargoed♡♡♡♡![]()
Gefeliciteerd @kreeDon't follow me. I am lost too
.
ikke idd, klopt trouwens dat mijn profiel er niet mee klopt. Maar vandaag jarig iddquote:Op woensdag 10 september 2025 23:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Jij?
Nee dat wist ik niet.
Ik ben in staat mijn eigen verjaardag te vergeten, dus...
Maar gefeliciteerd![]()
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: