Helaas welquote:Op woensdag 10 september 2025 22:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor.
Er is wel een grotere groep extreemlinks
Wel apart als je beide opzoekt dat extreemlinks bijna tot geen geweld oproept maar extreemrechts wel. Beetje gek wel.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
extreem links bestaat ook, dat zijn marxisten/communisten. aangezien die leer weinig succes gehad heeft de afgelopen 100 jaar, zijn er daar niet veel meer van.
ik ga jou serieus melden bij instanties, ik zou je toon maar matigen voor je huisbezoek krijgt smerige engnekquote:Op woensdag 10 september 2025 22:09 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Juist, het zijn deze types die geweld niet schuwen. Tijd van praten is wel zon beetje voorbij als je ziet hoe snel de VS door extreem rechts worden afgebroken.
Conservatief christelijke mensen zijn niet per definitie beschaafd…quote:Op woensdag 10 september 2025 22:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij ging juist het gesprek aan, dat is niet als het modewoordje verbinding waarin je over niets moet keuvelen met mensen die verkeerd verbonden zijn om te negeren dat de integratie is mislukt.
[..]
Even Afro-Amerikanen er tussendoor smokkelen? Hij is een conservatief christen, hij is heel beschaafd over de keuzevrijheid van eenieder om daar niet naar te leven.
Je bent nu ook gewoon aan het cherrypicken natuurlijk. Genoeg linkse users incluis mezelf die het al vies veroordeeld hebbenquote:Op woensdag 10 september 2025 22:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
aldus het altijd beschaafde links
Echt.. stop gewoon met dat extreem-rechts geneuzel.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:09 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Juist, het zijn deze types die geweld niet schuwen. Tijd van praten is wel zon beetje voorbij als je ziet hoe snel de VS door extreem rechts worden afgebroken.
Het gedachtengoed doet er toch niet toe? Hij is vrijwel zeker neergeschoten vanwege zijn gedachtengoed en dan ook nog terwijl hij dat actief verkondigde. Dan ben je een martelaar (als je sterft).quote:
Als nlu iedereen redeneert zoals jij, links of rechts, dan wordt het gewoon een paradijs van vrede. Flapdrol.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:07 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Fijn weer een rechtse rukker minder. Niet vreemd als je zulke haatdragende rotzooit uitkraamt een keer iets terugkrijgt. Geen medelijden mee. Next.
te veel linkse users die het niet veroordelen en zelfs mooi vindenquote:Op woensdag 10 september 2025 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent nu ook gewoon aan het cherrypicken natuurlijk. Genoeg linkse users incluis mezelf die het al vies veroordeeld hebben
Omdat ze de verkeerde bijbel volgen. Voor het slapen gaan: https://en.wikipedia.org/wiki/Mormonism_and_Nicene_Christianityquote:Op woensdag 10 september 2025 22:07 schreef jigggy het volgende:
[..]
Blijkt dus een dem te zijn
[..]
waarom zijn mormonen boos op christenen ? Weet ik eerlijk gezegd niet kun je me uitleggen
Links moet zich in het huidige stelsel verzetten verzetten tegen de status quo. Echt links kan dus per definitie niet beschaafd zijn, en dat moet je ook niet willen.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
aldus het altijd beschaafde links
Nog zo’n sneeuwvlokjequote:Op woensdag 10 september 2025 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik ga jou serieus melden bij instanties, ik zou je toon maar matigen voor je huisbezoek krijgt smerige engnek
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:07 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Fijn weer een rechtse rukker minder. Niet vreemd als je zulke haatdragende rotzooit uitkraamt een keer iets terugkrijgt. Geen medelijden mee. Next.
quote:Fijn weer een rechtse rukker minder.
quote:Geen medelijden mee.
May you be...quote:Niet vreemd als je zulke haatdragende rotzooit uitkraamt
?quote:Next
Ah zo. Dan, ja, daar zit wel wat ironie.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:52 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Oh dat weet ik. Maar hij bagatelliseerde schietpartijen in de VS. Vond dat men niet rationeel naar de kwestie keek.
Maak dit eens expliciet. Wat wil je doen?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:00 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Stoere mening. Laten we de derde wereld en hun ideologieėn dan op dezelfde manier behandelen.
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Links moet zich in het huidige stelsel verzetten verzetten tegen de status quo. Echt links kan dus per definitie niet beschaafd zijn, en dat moet je ook niet willen.
Dank uquote:Op woensdag 10 september 2025 22:11 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Omdat ze de verkeerde bijbel volgen. Voor het slapen gaan: https://en.wikipedia.org/wiki/Mormonism_and_Nicene_Christianity
Ja en hoeveel users denk je die zo reageren als Lubach een nekschot ontvangt?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
te veel linkse users die het niet veroordelen en zelfs mooi vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |