abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 februari 2003 @ 19:12:36 #1
29429 Dissection
King of all kings
pi_8670779
Zo, ik zag dat er geen slayer topic meer te vinden was, dus bij deze maar.

Anywayz, slayer is 1 van de beste metalbands in de wereld!
De solo's zijn geweldig, de teksten zijn soms flink ziek en de muziek is lekker stamp-beuk werk.
Mijn favoriete songs: War Ensemble en Dead Skin Mask

pi_8670924
En niet te vergeten south of heaven.
Zeer goeie black/speed metal band
  zondag 23 februari 2003 @ 19:32:35 #3
29429 Dissection
King of all kings
pi_8671125
quote:
Op zondag 23 februari 2003 19:21 schreef jasperious het volgende:
En niet te vergeten south of heaven.
Zeer goeie black/speed metal band
Noem het maar eerder trash/speed, want black is het natuurlijk niet
pi_8671139
Slayer verdient wel een eigen topic ja

Gewoon een erg strakke band, alhoewel ik ze vroeger leuker vond.

zondag 23 februari 2003 @ 20:27:28 #5
29429 Dissection
King of all kings
pi_8672359
quote:
Op zondag 23 februari 2003 19:33 schreef Ultrawuft het volgende:
Slayer verdient wel een eigen topic ja

Gewoon een erg strakke band, alhoewel ik ze vroeger leuker vond.

Topic is ook eigenlijk gemaakt voor de oude albums, want Undisputeed Attitude was superbagger.
Live zijn ze daarentegn nog steeds enorm kontschoppend
pi_8672434
quote:
Op zondag 23 februari 2003 19:32 schreef Dissection het volgende:

[..]

Noem het maar eerder trash, want black is het natuurlijk niet

It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_8672577
quote:
Op zondag 23 februari 2003 19:12 schreef Dissection het volgende:

De solo's zijn geweldig, de teksten zijn soms flink ziek en de muziek is lekker stamp-beuk werk.

Nou de solos zijn niet echt om geweldig te noemen vind ik
Maar voor de rest is de band echt top!
Lekker raggen!

Mijn fav songs zijn nog steeds alle songs op reign in blood

"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_8674306
Superband heb ze vorig jaar voor het eerst live mogen aanschouwen op Graspop... heel erg vet.

Het afwisselen van de solo's tussen beide gitaristen is echt super, en ook het drumwerk is nl. niet mis

Het oude werk is lekker, maar ook het laatst uitgebracht materiaal. Toch knap dat ze hun eigen stijl houden, en dat al zolang.

pi_8674568
Decade of Aggression is zo vet... wat een goeie productie ook. Ik zou bijna zeggen: gooi al je ouwe Slayer cd's maar in de vuilnisbak, want de productie daarvan is zwaar waardeloos

Als ik een van die 2 CDs draai dan springen de vonken er bijna af, zo'n muur van geluid, vooral als de twee gitaristen tegen elkaar aan het spelen zijn tijdens de solo's.

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 23 februari 2003 @ 23:35:07 #10
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_8676398
Het is misschien merkwaardig voor een liefhebber van extreme metal, maar Slayer heb ik nooit zo aanbeden. Sure, goede platen enzo, maar persoonlijk reken ik Slayer niet tot mijn favoriete bands.
  maandag 24 februari 2003 @ 09:11:22 #11
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_8679128
quote:
De solo's zijn geweldig
Hehe, die solo's vond ik juist het slechtste. Slayer solo's vind ik echt het beste voorbeeld van gepruts zonder gevoel. Het is echt gewoon een beetje ondersteuning van het chaotische/agressieve karakter van een nummer. Er zit echt totaal geen gevoeligheid of melodie in. Met die solo's hadden de mannen nog veel mooiere dingen kunnen doen.

Ik vind het trouwens nog knap van Slayer om na zoveel jaar, -en ze zijn inmiddels misschien al wel 40 ofzo- nog een hard album af te leveren. Ja, hard.

Veel geschreeuw, zware gitaren, nog een hoop uptempo nummers. Undisputed Attitude was trouwens mijn eerste Slayer cd

quote:
want de productie daarvan is zwaar waardeloos
Van een stel wel ja.
quote:
en ook het drumwerk is nl. niet mis
Dave Lombardo zat toen weer achter de kit. Je wilt Paul Bostaph geen snelle dubbelbass(rolls) horen maken live, dat klinkt als blubber En DAVE IS NU WEER TERUG BIJ SLAYER (voor onbepaalde tijd), dat wordt weer strak werk.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 24-02-2003 09:17]

maandag 24 februari 2003 @ 09:16:55 #12
29429 Dissection
King of all kings
pi_8679204
Die solo's zijn geweldig man...misschien is het inderdaad wel enorm veel gepiel, maar als je toch eens kijkt wat voor een geluid eruit komt...en het past altijd perfect bij het nummer.
  maandag 24 februari 2003 @ 09:17:39 #13
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_8679210
quote:
en het past altijd perfect bij het nummer.
Dat zeg ik.
quote:
ondersteuning van het chaotische/agressieve karakter van een nummer
  Overall beste user 2022 maandag 24 februari 2003 @ 09:41:06 #14
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_8679461
De solo's van een slayer nummer vallen imho onder het kopje: Jazz.

Het zijn geen traditionele metalsolo's te noemen.

En ow ja: Reign in Blood en South of Heaven zijn m'n favoriete albums. Hell Awaits vind ik ook goed, omdat het album zo anders is, langere nummers en zo. Ik heb ze eenmaal live gezien in Paradiso tijdens de undisputed tournee. Een van de beste optredens die ik ooit gezien heb.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_8679756
quote:
Op zondag 23 februari 2003 20:27 schreef Dissection het volgende:

[..]

Topic is ook eigenlijk gemaakt voor de oude albums, want Undisputeed Attitude was superbagger.
Live zijn ze daarentegn nog steeds enorm kontschoppend

Mwoa, dat valt ook wel weer tegen....
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  maandag 24 februari 2003 @ 10:06:57 #16
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_8679772
Ik heb hier Divine Intervention en Diablous In Musica in me cd kast.
Vind ik toch de betere werken van de band en off course Reign In Blood maar die moet ik nog ergens zien te halen

Maar heeft iemand toendrtijd dat interviewtje gezien op TMF toen diablous net uitkwam,Damn die Paul Bostaph was niet echt aanwezig geloof ik .

Maar toch Slayer is naar mijn idee toch een van de belangrijke bands geweest voor het genre

Turn My Eyes From This World, This Dying Place Is So Absurd.
  maandag 24 februari 2003 @ 12:13:05 #17
37547 DMM
Is dat zo ?
pi_8682120
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:41 schreef Ulx het volgende:
De solo's van een slayer nummer vallen imho onder het kopje: Jazz.
Euuhhm Jazz ? De heren hanneman/king nemen inderdaad veel vrijheid in hun structuren, maar ik hoor er zelf eigenlijk geen jazz/fusion in terug. Misschien kun je dat eens uitleggen ?

Persoonlijk vind ik dat hun solo's een pure vorm van aggressie zijn, zoals yoko al zei, perfect passende in hun songs. Op Seasons in the Abyss hoor je zelfs hier en daar een melodieus solootje van King. Grappig detail is dat in de media Hanneman als de melodie-man getypeerd wordt, terwijl ik hem live altijd zie scheuren cq. 'ik-kan-niet-van-mijn-tremelo-afbijven'...king daareentegen laat een goede techniek zien..

[Dit bericht is gewijzigd door DMM op 24-02-2003 12:19]

beauty is in the eye of the beerholder
pi_8682295
Slayer is mijn all time favoriet, samen met Metallica. Ik heb de zegening gehad om ze nu 5 x te hebben mogen aanschouwen, 5 x superkick .
Ik las hier iets over de productie van decade of aggression, die vind ik nou niet echt geweldig. De gitaren klinken er super op, alleen vind ik de drums niet goed in de mix staan om dat live gevoel te creeren, daarvoor zit er te wenig bassdrum in. Maar wel een gaaf album idd.
Favo nummers zijn Angel of Death (van wie niet ), raining blood en War Ensemble. En sinds kort kan ik Disciple nu al tot een van de gavere nummers van Slayer rekenen.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_8687421
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:16 schreef Dissection het volgende:
Die solo's zijn geweldig man...misschien is het inderdaad wel enorm veel gepiel, maar als je toch eens kijkt wat voor een geluid eruit komt...en het past altijd perfect bij het nummer.

Je hebt gelijk dat het gepiel van Kerry King en Jef Hanneman goed bij het nummer passen. Maar als we het over goede solo's hebben dan luister ik liever naar Yngwie Johann Malmsteen.

Ik vind de Decade of Agression CD's van Slayer het beste klinken. Mijn favo's: War Ensemble, Angel Of Death en Chemical Warfare

salva cum reverentia
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 maart 2003 @ 16:18:28 #20
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8814408
Heb laatste tijd veel God Hates Us All gedraaid. Absoluut in de top vijf van Slayer albums (Reign en South de top twee; Hell, Show samen met God de rest van de top 5). Heb alle studio albums van ze: band waar ik de meeste CDs van heb. Heb ze nu 3 keer gezien.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8837839
quote:
Op zondag 2 maart 2003 16:18 schreef Doc het volgende:
Heb laatste tijd veel God Hates Us All gedraaid. Absoluut in de top vijf van Slayer albums (Reign en South de top twee; Hell, Show samen met God de rest van de top 5). Heb alle studio albums van ze: band waar ik de meeste CDs van heb. Heb ze nu 3 keer gezien.
Waaronder éénmaal met mij! (*auw auw auw, blauwe plekken!*)
Heb ze eveneens 3 keer gezien volgens mij, een keer bij het onvergetelijke clash of the titans, waar ze vķķr megadeth speelden, VERGISSING!!! Driekwart van de zaal verliet tijdens megadeth

Geniale band natuurlijk!

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_8837862
Kerry is de King, En ik blijf het supervette tattoos vinden in zijn nek..
  maandag 3 maart 2003 @ 17:35:40 #23
36080 sumerian
Ain Elohim
pi_8838340
Hell Awaits is voor mij het beste album.
Dan Reign In Blood en Show No Mercy.
Alles na south Of Heaven is kut.
Stay in your desert with your "Allah-u-Akbar", and do not approach our cities;
for horrid is your belief and brutish is your conduct.
Crush antifa.
pi_8839601
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:11 schreef Yokozuna het volgende:

Dave Lombardo zat toen weer achter de kit. Je wilt Paul Bostaph geen snelle dubbelbass(rolls) horen maken live, dat klinkt als blubber En DAVE IS NU WEER TERUG BIJ SLAYER (voor onbepaalde tijd), dat wordt weer strak werk.

Ik vind dat wel mee vallen. Paul Bostaph kan echt wel goed drummen hoor (tenminste de keren dat ik hem live heb gezien). Misschien heb je hem een keer op een slechte dag gezien?
  dinsdag 4 maart 2003 @ 15:32:51 #25
37547 DMM
Is dat zo ?
pi_8860496
quote:
Op maandag 3 maart 2003 18:59 schreef _Sly_ het volgende:

[..]

Ik vind dat wel mee vallen. Paul Bostaph kan echt wel goed drummen hoor (tenminste de keren dat ik hem live heb gezien). Misschien heb je hem een keer op een slechte dag gezien?

Mee eens Toen hij nog in forbidden zat (bay area thrash band), liet hij ook geniaal drumwerk horen, vooral zijn cymbal/hi-hat werk in combinatie met bassdrums. Twisted into form = aanrader
beauty is in the eye of the beerholder
  dinsdag 4 maart 2003 @ 18:00:07 #26
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_8864412
Hij neemt vaak teveel hooi op zijn vork met dubbelbassrolls (op albums wordt het ook blubber na een tijdje max speed). Volgens mij beheerst hij ook maar weinig jazz rudiments (anders had hij die, desnoods bij een geschiktere band, vast wel laten horen). Voor de rest vind ik het een prima drummer. Ook creatief, voor zover hij daar de ruimte voor kreeg.

Bv. het laatste nummer van Undisputed Attitude (die punk cd), daar krijgt hij veel ruimte, en daar staan echt veel hele gave fills op.

Over die solo's, passen perfect bij het nummer. Maar de solo's opzicht zijn gewoon prut natuurlijk. 0 structuur, 0 melodieus. Hoeft ook niet bij zulke muziek, maar had wel gekund (Megadeth).

dinsdag 4 maart 2003 @ 18:06:32 #27
16494 Riert
rrrataputata
pi_8864555
Drumwerk in Wicked (van Diabolus) ga ik ook erg hard op.
hophop
  dinsdag 4 maart 2003 @ 18:24:45 #28
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_8864900
Exile en Disciple vind ik nog steeds echt een supergave nummers van God Hates Uss All. Bij die krijg ik echt de rillingen van de agressie die ze uitstralen, prachtig

Daarbij is het geschreeuw ook belangrijk. Die pure agressie voegt echt iets toe, ipv. slechts aankleding van een nummer. Het toont veel meer agressie dan het gegrunt in deathmetal bands. Wat dat betreft vind ik Slayer een prima band, ze zijn nog steeds redelijk hard!

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 04-03-2003 18:31]

pi_8866188
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 18:00 schreef Yokozuna het volgende:
Hij neemt vaak teveel hooi op zijn vork met dubbelbassrolls (op albums wordt het ook blubber na een tijdje max speed). Volgens mij beheerst hij ook maar weinig jazz rudiments (anders had hij die, desnoods bij een geschiktere band, vast wel laten horen). Voor de rest vind ik het een prima drummer. Ook creatief, voor zover hij daar de ruimte voor kreeg.
Tja ik ben het gewoon niet met je eens. Op albums wordt de dubbele bass helemaal niet blubber. Luister maar eens naar Divine Intervention .
pi_8866426
Ik vind de solo's geweldig, Angel of death en War Ensemble schoppen kont. Lekker raggen
pi_8867120
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:25 schreef _Sly_ het volgende:

[..]

Tja ik ben het gewoon niet met je eens. Op albums wordt de dubbele bass helemaal niet blubber. Luister maar eens naar Divine Intervention .

Klopt, ik vraag me af hoe vaak Yoko Slayer live aan het werk heeft gehoord (erbij gestaan heeft dus). Paul Bostaph is gewoon een goede drummer, en zijn basswerk klinkt niet als blubber. Yoko, t kan ook aan de opname kwaliteit liggen, daar wel eens aan gedacht?
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_9984689
Iemand de LiveDVD War at the Warfield al gezien/gehoord? issie de moeite waard om te kopen??
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_9985357
Ik vind dat Slayer na Seasons in the Abyss hun charme een beetje is verloren. Dat punkuitstapje vond ik absoluut niet interessant en de rest van de albums hebben het net niet. Het oude slayergevoel dat ik krijg bij het luisteren van hun werk voor Divine Intervention krijg ik niet bij de nieuwe cd's. Zeker qua songstructuur en melodie (jawel!) halen de nieuwe albums het gewoon niet bij het oudere werk.

Mijn all-time favs: Evil has no boundaries, Angel of Death, At Dawn they Sleep, War Ensemble, Silent Scream.

<<Hier kan uw advertentie staan>>
  zaterdag 26 april 2003 @ 11:37:50 #34
43247 mos
www.futureresearch.nl
pi_10025005
Bier.
Tieten.
Kutsolo's.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_10032926
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 20:04 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Klopt, ik vraag me af hoe vaak Yoko Slayer live aan het werk heeft gehoord (erbij gestaan heeft dus). Paul Bostaph is gewoon een goede drummer, en zijn basswerk klinkt niet als blubber. Yoko, t kan ook aan de opname kwaliteit liggen, daar wel eens aan gedacht?

Ik heb Slayer nu een stuk of 5x gezien, met Paul en ook met Dave maar ik moet zeggen dat sinds Paul erbij zit ik slayer geen drol meer aan vind. Zijn drumwerk is gewoon lang niet zo passend als dat van Dave. Komt denk ik doordat Dave veel wilder speelt en op veel grotere toms speelt (geeft toch een ander geluid). Paul kan ook best drummen hoor, maar hij is gewoon te netjes voor slayer.
  zaterdag 26 april 2003 @ 20:20:49 #37
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_10032976
quote:
De solo's zijn geweldig
De solo's passen goed bij de nummers.

De solo's opzicht, zuigen

quote:
Paul kan ook best drummen hoor, maar hij is gewoon te netjes voor slayer.
Ik vond dat mr. Lombardo toffere fills maakte, zijn snare-toms fills/breaks zijn soms echt superkicken (soms stopt de gitaar+Bass ff en dan hoor je alleen een drumstuk, dat is gaaf).

Ik ben iig benieuwd wat hij zal gaan drummen bij het nieuwe album (buiten the good old stuff), en hoeveel ruimte hij krijgt om wat van zichzelf te laten horen. Want hij is natuurlijk wel behoorlijk wat vooruitgegaan de laatste jaren.

quote:
Yoko, t kan ook aan de opname kwaliteit liggen, daar wel eens aan gedacht?
Dat zal het zijn ja. Ik vind het drumgeluid op de laatste 3 albums eigenlijk gewoon "sloppy" klinken. Op Undisputed Attitude lijkt het eerder een home recording Buiten het laatste nummer dan, het enige zelf geschreven Slayer nummer op die cd geloof ik. Daar klinken de drums echt supertof (ook toffe fills), alleen het nummer zelf is een beetje saai.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 26-04-2003 20:42]

zaterdag 26 april 2003 @ 20:39:14 #38
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_10033280
Nou nou, dit jaar waarschijnlijk nog een nieuwe Slayer. Deze Juni een nieuwe Metallica.

Nog interessant allemaal

pi_11008514
Heefter nou al iemand die DVD, War At The Warfield gezien?!?
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  dinsdag 10 juni 2003 @ 19:35:11 #40
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_11015310
Komt er toevallig een of andere 6 dubbel live dvd/cd combo uit ofzo, aangezien ze dit jaar 20 jaar bestaan?
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  dinsdag 10 juni 2003 @ 19:37:48 #41
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_11015366
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 18:00 schreef Yokozuna het volgende:
...Volgens mij beheerst hij ook maar weinig jazz rudiments ....
Waarom zou hij die moeten beheersen?
  dinsdag 10 juni 2003 @ 19:49:07 #42
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_11015659
quote:

[..]

is leuke bandje...maar is het nu trash of thrash metal...?
= there is a light that never goes out =
pi_11015891
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:49 schreef Aschkael het volgende:

[..]

is leuke bandje...maar is het nu trash of thrash metal...?

Thrash metal
pi_11023067
Zie net dat de DVD pas 29 Juli in de Winkel ligt...
Kon toch echt zweren dat ik had gelezen dattie in maart uitkwam...
pi_11025804
quote:
Op zondag 23 februari 2003 22:01 schreef StefanP het volgende:
Decade of Aggression is zo vet... wat een goeie productie ook. Ik zou bijna zeggen: gooi al je ouwe Slayer cd's maar in de vuilnisbak, want de productie daarvan is zwaar waardeloos

Als ik een van die 2 CDs draai dan springen de vonken er bijna af, zo'n muur van geluid, vooral als de twee gitaristen tegen elkaar aan het spelen zijn tijdens de solo's.

Beetje jammer dat je de hele tijd slechts één gitaar hoort, de andere is veeeeeel te zacht in de mix gezet. Valt vooral bij de trade-offs erg op...
It has to mean something
pi_11025838
Ik vond Bostaph net wat strakker dan Lombardo. Die liet live af en toe nogal wat steekjes vallen.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynic op 11-06-2003 09:17]

It has to mean something
  woensdag 11 juni 2003 @ 09:15:53 #47
53316 smegmakrijger_3d
.....and smegma for all!
pi_11025872
kheb die live intrusion dvd.... best wel vet.
Indoor swimming, suburban living.
pi_11031677
Angel Of Death vind ik erg vet, en War Zone.
  woensdag 11 juni 2003 @ 13:39:01 #49
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_11031982
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 00:22 schreef metallicattim het volgende:
Zie net dat de DVD pas 29 Juli in de Winkel ligt...
Kon toch echt zweren dat ik had gelezen dattie in maart uitkwam...
Ga is een beetje met de tijd mee. Jij bent zo ontwetend als wat... weet je niet hoe internet werkt ofzo
[......]
  dinsdag 29 juli 2003 @ 20:54:29 #50
57370 blubbervis
No, nothing is wrong... just..
pi_12099390
iemand al de DVD gehaald? had er vandaag geen tijd voor, ga hem denk ik morgen eff halen.
wie °°°blubbert°°° er met mij??
  dinsdag 29 juli 2003 @ 21:08:22 #51
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_12099663
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 09:14 schreef Cynic het volgende:
Ik vond Bostaph net wat strakker dan Lombardo. Die liet live af en toe nogal wat steekjes vallen.
Allebei goed, maar tegenwoordig is Lombardo echt wel the man van de 2. En he's back @ Slayer, WHO THE MAN!! Ben benieuwd of hij nog invloed gaat krijgen op het album, ik weet niet hoe het schrijfproces verloopt bij Slayer. Hou oud zijn die kerels nu, 35 ofzo? 40?

War at the Warfield, maarliefst EEN MAAL op Soulseek in mp3 vorm gevonden Maarja, echte fans kopen die schijf gewoon.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 29-07-2003 21:15]

dinsdag 29 juli 2003 @ 21:24:57 #52
61927 DaveM
uitgefokt
pi_12099980
Toen ik destijds Seasons in the Abyss hoorde vond ik hem niet zo goed als South Of Heaven. Toen later Divine Intervention ook geen Reign In Blood II bleek te zijn, verloor ik m'n interesse voor Slayer.

Ik draai dus enkel de eerste 4 albums en die vind ik alle 4 supergoed!
M'n favoriete nummers van die albums (ik beperk me tot 2 stuks, want ik vind ze bijna allemaal wel goed):

SNM: Fight till Death, Black Magic
Hell Awaits (extended version): Praise of Death, Haunting the Chapel
RIB: Jesus Saves, Raining Blood
SOH: Cleanse the Soul, Dissident Agressor

woensdag 11 februari 2004 @ 12:49:57 #53
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_17084549
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 21:08 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Allebei goed, maar tegenwoordig is Lombardo echt wel the man van de 2. En he's back @ Slayer, WHO THE MAN!!

Fantomas gaat touren, 4 weken in Europa, daarna moet Lombardo terug naar Slayer.
quote:
War at the Warfield, maarliefst EEN MAAL op Soulseek in mp3 vorm gevonden Maarja, echte fans kopen die schijf gewoon.
En dat deed ik dan ook, voor maar liefst 30 Euro, maar ik wilde niet wachten tot 'ie ergens goedkoper was. Goede DVD. Net iets te vroeg opgenomen, net voordat Lombardo terugkwam. Maar ik heb er al meerdere keren van genoten.

Sinds vorige maand heb ik ook Soundtrack to the apocalypse. Een box met 4 cd's en 1 dvd (deluxe versie, anders 3 cd's en 1 dvd). Erg leuke verzameling van best of en rarities. De DVD bevat materiaal uit de periode '82 - 2003, een mooi over zicht dus. De cd die ik extra heb omdat ik de deluxe versie heb, bevat een compleet concert, het eerste concert van de tour waar Lombardo wel weer meedoet. Enige vreemde eraan is dat Angel of Death niet gespeeld wordt. Vreemd concert dus.
Ook zit er een boek bij, zo'n 60 pagina's met informatie over Slayer, allerlei 'weetjes', commentaar op allerhande gebeurtenissen (zoals een aanklacht omdat ze iemand tot moord aangezet zouden hebben, wat wel meer metalbands te horen krijgen). Veel foto's. Fans aan het woord. Leuk voor de fans om te lezen.
Een erg leuke box, al had er van mij wat minder best of op genomen, ik heb de meeste nummers al op de studio-cd's staan, en de cd's die ik niet heb, die koop ik sowieso nog.

Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 11 februari 2004 @ 13:21:01 #54
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_17085396
Goh, nooit eerder opgevallen dit topic

Anyway: Slayer ken ik al zo'n 20 jaar en ik mag ze nog steeds graag horen. Meest karakteristieke recensie die ik ooit las: De solo's zijn zo vals als een briefje van drie. Geeft niks, het is een van hun kenmerken. En waarom is er nu zo weinig aandacht voor een van de meest charismatische frontmannen?
Tom Araya is imho een geweldig boegbeeld, relaxed, maar met een schreeuw, die door alles heen gaat. Ik heb ergens nog een tape met opnames uit hun oefenhok, waarbij Tom laag grommend begint en eindigt in gegil, klasse!
Ook ik vind het oudere werk beter, maar God hates us all laat zien dat niet iedere "oude" band soft wordt. Slayer is de Judas Priest van de thrash, wat riffs schrijven betreft.

Favorieten:
Black Magic, Raining Blood, Seasons in the abyss

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_17087497
We hebben binnenkort Slayerswing bij ons in de soos. Dit wil zeggen de hele godsganse avond slayer. ANGEL OF DEATH!!!!!!!!!!!!!!
War. War never changes.
pi_17089314
Ooit een fantastische baanbrekende metal band, maar nu niet meer dan een parodie op hun zelf. Oude mannen die nog steeds willen bewijzen dat ze hard en snel kunnen spelen en daarbij in de herhaling vallen.
pi_17093902
right.... dan ga jij maar weer manowar luisteren ofzo, de ECHTE metalgoden he, ok

njah goed ik had vanmiddag de Soundtrack To The Apocalypse inhanden, maar hijs zo fucking duur, 55 euro

pi_17094028
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 21:08 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Allebei goed, maar tegenwoordig is Lombardo echt wel the man van de 2. En he's back @ Slayer, WHO THE MAN!! Ben benieuwd of hij nog invloed gaat krijgen op het album, ik weet niet hoe het schrijfproces verloopt bij Slayer. Hou oud zijn die kerels nu, 35 ofzo? 40?

War At The Warfield is vet man!! Alleen jammer dat slayer zo weinig beweegt op het podium ( en dan heb ik het over het lopen )

En ze zijn idd al in de 40 inmiddels

woensdag 11 februari 2004 @ 19:22:37 #59
80382 manny
30 is best veel
pi_17096128
Nieuwe werk ken ik niet

Oude werk is idd super en "decade of agression" mijn favo album. Heeft denk ik wel 1000 draaiuurtjes in me CD-speler achter de rug. Hij is een keer uit me auto gejat heb ik em die dag nog teruggekocht.

Wel een vraagje: er gingen destijds nogal wat Nazi-achtige geruchten over de band. Klopt(e) dit nu eigenlijk. Dat zou dan een minpuntje zijn.

Overigens ook heel vet, andere stijl, maar goed is: Winter - into darkness / eternal frost.

Mazzl

Jst

proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_17098151
Ze hebben een aantal nummers over de oorlog met nazi trekjes jah, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen of het allemaal zo gemeend is door de band

Angel Of Death:
Ausschwitz, The meaning of pain
The way that I want you to die
Slow death, Immens decay
Showers that clense you of your life

toch wel het grootste voorbeeld denk ik zo

SS-3 gaat over een Duitse (Nazi?) generaal

woensdag 11 februari 2004 @ 21:05:41 #61
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_17099622
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 18:00 schreef metallicattim het volgende:
right.... dan ga jij maar weer manowar luisteren ofzo, de ECHTE metalgoden he, ok

njah goed ik had vanmiddag de Soundtrack To The Apocalypse inhanden, maar hijs zo fucking duur, 55 euro

Die van mij kostte 80 Euro.
pi_17102832
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 21:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Die van mij kostte 80 Euro.

Heb jij die grote box?

met nog meer extra's dat live concert enzo?

woensdag 11 februari 2004 @ 22:42:08 #63
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_17103092
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 22:33 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Heb jij die grote box?

met nog meer extra's dat live concert enzo?

Yep, zoals eerder gezegd, ik heb de deluxe.
pi_17152431
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 20:21 schreef metallicattim het volgende:
Ze hebben een aantal nummers over de oorlog met nazi trekjes jah, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen of het allemaal zo gemeend is door de band

Angel Of Death:
Ausschwitz, The meaning of pain
The way that I want you to die
Slow death, Immens decay
Showers that clense you of your life

toch wel het grootste voorbeeld denk ik zo

SS-3 gaat over een Duitse (Nazi?) generaal

T is een puur beschrijvende tekst, over de gruweldaden van kamp arts Mengele. Maar toen ze wel eens beschuldigd werden van nazisme, verwezen ze naar t simpele feit dat Araya zelf een chileen is, en dus geen ''Arier''. Zn vrouw schijnt Joods te zijn, dus lijkt me niet dat we hier met een paar nazis te maken hebben
Ik heb de box ook, bij staat angel of death wel op die live cd? laatste nummer gewoon... Je hebt misschien wel een heel erg collector's item te pakken nu
  vrijdag 13 februari 2004 @ 19:15:40 #65
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_17152859
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 19:01 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik heb de box ook, bij staat angel of death wel op die live cd? laatste nummer gewoon... Je hebt misschien wel een heel erg collector's item te pakken nu
Hm, eigenlijk heb je best gelijk.

Ik ben in de war. Eens kijk of 'ie op de dvd staat, zoniet, dan was ik dus daarmee in de war.

pi_17152985
Nee nooit eerder opgevallen dit topic!
Slayer is en blijft een van mijn favoriete metalbands. Ik heb praktisch alles van ze behalve haunting the chapel en divine intervention die een keer gejat is. Ik vind al hun cd's goed, met als uitschieters: hell awaits, reign in blood, seasons in the abbys en god hates us all. Ook ik heb ze eenmaal live mogen aanschouwen en dat was wel een van mijn meest indrukwekkende liveconcerten. Imponerend gewoon.
Over die solo's: ik vind ze zeker wel goed, zeker op show no mercy en SITA zijn ze wel melodieus. Luister maar eens naar hallowed point.
Mijn favoriete nummers:
die by the sword, black magic
at dawn they sleep, praise of death (in de top 3 van alles)
angel of death, postmortem
south of heaven, silent scream
war ensemble, hallowed point
sex. murder. art, dittohead
bitter peace, stain of mind
disciple, warzone
---
maar eigenlijk nog veel meer nummers. Decade of Agression is zeker een meesterlijke plaat en dat zonder overdubs!

En ik vind het knap dat slayer zich toch blijft ontwikkelen, maar wel trouw blijft aan zijn stijl. Ik zit niet te wachten op een kopie van reign in blood, dat zal toch nooit dezelfde impact hebben

[Dit bericht is gewijzigd door Ambivalent op 14-02-2004 10:09]

Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
pi_17218106
Wanneer komt er weer een CD van slayer uit? en wanneer komt slayer weer naar Nederland?
  maandag 16 februari 2004 @ 12:52:21 #68
58475 Satanix
Want Some Candy?
pi_17220048
volgens mij word Kevin Talley de nieuwe drummer
filmpje!

[Dit bericht is gewijzigd door Satanix op 16-02-2004 12:55]

pi_17220072
quote:
Op maandag 16 februari 2004 12:52 schreef Satanix het volgende:
Is Lombardo alweer weg dan?
It has to mean something
  maandag 16 februari 2004 @ 13:31:00 #70
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_17221127
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 19:22 schreef manny het volgende:
Wel een vraagje: er gingen destijds nogal wat Nazi-achtige geruchten over de band. Klopt(e) dit nu eigenlijk. Dat zou dan een minpuntje zijn.
Jeff Hannemann is erg geinteresseerd in alles wat met het Derde Rijk te maken heeft. Daar is een hoop over te doen geweest, niet alleen over "Angel of Death", maar ook de afbeeldingen op zijn gitaar (bijv. Prinz Eugen). Fascinatie en instemming hoeven echter niet hand in hand te gaan. Met een Chileen (Araya) en een Cubaan (Lombardo) in de band lijkt Slayer me niet het prototype nazi-band.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_17221491
live undead!! HEEEEEEEEERSCH!
pi_17221493
quote:
Op maandag 16 februari 2004 13:31 schreef Mark het volgende:

[..]

Jeff Hannemann is erg geinteresseerd in alles wat met het Derde Rijk te maken heeft. Daar is een hoop over te doen geweest, niet alleen over "Angel of Death", maar ook de afbeeldingen op zijn gitaar (bijv. Prinz Eugen). Fascinatie en instemming hoeven echter niet hand in hand te gaan. Met een Chileen (Araya) en een Cubaan (Lombardo) in de band lijkt Slayer me niet het prototype nazi-band.

Daarentegen heb je ook wel nazi's in Columbia en Chila (en andere zuid-Amerikaanse landen) die ook niet helemaal blank zijn. Maar in het geval van Slayer lijken me deze beschuldigingen inderdaad onterecht.
It has to mean something
  maandag 16 februari 2004 @ 14:06:43 #73
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_17222087
quote:
Op maandag 16 februari 2004 12:53 schreef Cynic het volgende:

[..]

Is Lombardo alweer weg dan?

Het is niet te hopen.
pi_17222284
quote:
Tom Araya is imho een geweldig boegbeeld
ik heb slayer 7 keer live gezien, waarbij Tom geen een keer naar behoren zong, en ook qua podiumprestatie is ie in feite gewoon een oude knakker.
pi_17222587
quote:
Op maandag 16 februari 2004 14:14 schreef i_defy het volgende:

[..]

ik heb slayer 7 keer live gezien, waarbij Tom geen een keer naar behoren zong, en ook qua podiumprestatie is ie in feite gewoon een oude knakker.

Hij trekt het inderdaad live qua zang niet helemaal meer, en volgens mij probeert-ie het ook niet eens meer...
It has to mean something
pi_17223599
quote:
Op maandag 16 februari 2004 12:52 schreef Satanix het volgende:
filmpje!
nope, dat filmpje is uit 2001, toen P. Bostaph net opgestapt was, en Lombardo nog buiten beeld was.
  maandag 16 februari 2004 @ 19:56:29 #77
58475 Satanix
Want Some Candy?
pi_17233022
oh oke sorry dan, hoe weet je dat trouwens
pi_17233205
waarschijnlijk heeftie het filmpje in 2001 gezien toen Slayer dus nog op zoek was naar een drummer ofzow
  maandag 16 februari 2004 @ 22:14:40 #79
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_17238968
quote:
Op maandag 16 februari 2004 14:59 schreef i_defy het volgende:

[..]

nope, dat filmpje is uit 2001, toen P. Bostaph net opgestapt was, en Lombardo nog buiten beeld was.

Oeh, gelukkig maar.
pi_17239166
ik ben nu al zo'n 2 jaar non-stop Slayer fan
kheb alle cd's origineel en ik zou ECHT niet kunnen kiezen welke ik de vetste of slechtste vind.. want ze hebben alelmaal iets speciaals

tis gewoon een van de allerbeste, allervetste en aller invloedrijkste bands uit de geschiedenis van de hardere metal

SLAYER!

Pray For Your Grave -- www.relentlessassault.com
  maandag 16 februari 2004 @ 22:46:36 #81
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_17240286
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:19 schreef HeD het volgende:
ik ben nu al zo'n 2 jaar non-stop Slayer fan
Ik al een jaar of 5 denk ik. Volgens mij kocht ik mijn eerste Slayer cd toen ik 15 was. Stiekem weet ik zelfs nog dat het de 29e januari was, maar dat ik dat onthouden heb, dat heeft andere redenen.
quote:
kheb alle cd's origineel en ik zou ECHT niet kunnen kiezen welke ik de vetste of slechtste vind.. want ze hebben alelmaal iets speciaals
Ik vind dat eigenlijk best simpel. De beste cd is Reign in Blood (mijn eerste van Slayer). De slechtste Undisputed Attitude (mijn tweede).
  dinsdag 17 februari 2004 @ 19:28:43 #82
58475 Satanix
Want Some Candy?
pi_17264122
hoe is de DVD eigenlijk? de bijna 30 euro waard?
  dinsdag 17 februari 2004 @ 19:37:15 #83
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_17264399
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 19:28 schreef Satanix het volgende:
hoe is de DVD eigenlijk? de bijna 30 euro waard?
Ik vind het de 30 Euro die ik betaald heb waard.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:30:37 #84
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_17266366
quote:
Het enige moeilijke aan dat nummer zijn de dubbelbassrolls, en die zijn amper te horen door de brakke opname microfoon. Zit die Kevin nou zo te showen of moet hij echt zoveel moeite doen? Kevin is ook veel te jong voor die veteranen. Hoewel Dave Lombardo vaak ruzie heeft gehad met Kerry is hij toch gewoon terug.

Wel leuk trouwens, als je denkt dat er totaal geen structuur in Kerry's gitaarsolo's speelt hij ze in de oefenruimte wel perfect na, dan begin je weer te twijfelen

woensdag 18 februari 2004 @ 11:43:41 #85
58475 Satanix
Want Some Candy?
pi_17280247
haha ja inderdaad. wel fijn dat lombardo terug is overigens. Ben benieuwd wanneer er nieuw materiaal uitkomt, want de stem van Araya gaat wel achteruit naar horens? jammer..
  woensdag 18 februari 2004 @ 11:53:48 #86
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_17280514
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:43 schreef Satanix het volgende:
haha ja inderdaad. wel fijn dat lombardo terug is overigens. Ben benieuwd wanneer er nieuw materiaal uitkomt, want de stem van Araya gaat wel achteruit naar horens? jammer..
Na de tour van Fantomas gaat Lombardo weer verder met Slayer. Ik hoop dat ze dan eens nummers schrijven (of misschien zijn die er al, ik weet niet wie de nummers schrijft) en weer eens de studio in gaan.
Na jaren weer eens een cd met Lombardo, dat moet toch bijna wel de natte droom van iedere Slayerfan zijn.
pi_17291025
quote:
Ik vind dat eigenlijk best simpel. De beste cd is Reign in Blood (mijn eerste van Slayer). De slechtste Undisputed Attitude (mijn tweede).
ja, maar er staat maar 1 Slayer nummer op Undisputed.

Mijn favo is trouwens Divine Intervention, iedere keer dat ik dat album luister hoor ik weer nieuwe dingen.

woensdag 18 februari 2004 @ 19:02:06 #88
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_17291810
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 18:27 schreef i_defy het volgende:

[..]

ja, maar er staat maar 1 Slayer nummer op Undisputed.

Maar het is wel een Slayer cd.
quote:
Mijn favo is trouwens Divine Intervention, iedere keer dat ik dat album luister hoor ik weer nieuwe dingen.
Divine Intervention vind ik ook goed. Maar ik ga toch voor dé thrash metal cd, Reign in Blood. Heerlijk gewoon.

[Dit bericht is gewijzigd door Angel_of_Dth op 18-02-2004 19:02]

woensdag 18 februari 2004 @ 20:02:11 #89
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_17293705
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:43 schreef Satanix het volgende:
Tja Araya komt niet meer zo hoog he Maar agressief schreeuwen kan hij nog als geen ander! Ik krijg soms de rillingen alleen van de agressie op God Hates us All, gewoon door de vocals. Hij is echt wel een toevoeging op Slayer.

Alleen live is het soms wel anti-climax als Tom hoge stukken enz. een paar noten lager zingt.

woensdag 18 februari 2004 @ 23:02:01 #90
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_17299492
In mijn verzameling: Slayer - (1983 Video Bootleg) <-- Jeff en Kerry nog met kort haar

met o.a. nummers als : Ice Titan, Assassin, Simple Aggression, Night Ride, Crionics.

Beste album: Reign In Blood met als 2de Hell Awaits.

(ik luister al z'on 17 jaar naar Slayer).

Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
  woensdag 18 februari 2004 @ 23:40:04 #91
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_17300933
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Na de tour van Fantomas gaat Lombardo weer verder met Slayer. Ik hoop dat ze dan eens nummers schrijven (of misschien zijn die er al, ik weet niet wie de nummers schrijft) en weer eens de studio in gaan.
Na jaren weer eens een cd met Lombardo, dat moet toch bijna wel de natte droom van iedere Slayerfan zijn.

Ik geloof dat king en hanneman al nieuwe nummers geschreven had.En blijkbaar had king zijn nummers opnieuw geschreven toen hij de snelheid van hanneman's nummers hoorde(volgens blabbermouth althans).
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  woensdag 18 februari 2004 @ 23:47:13 #92
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_17301168
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 23:40 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Ik geloof dat king en hanneman al nieuwe nummers geschreven had.En blijkbaar had king zijn nummers opnieuw geschreven toen hij de snelheid van hanneman's nummers hoorde(volgens blabbermouth althans).

Hm. Ik ben benieuwd wanneer we daar meer van horen. Wat mij betreft is het in ieder geval tijd voor een nieuwe cd, dat was het ook geweest als Lombardo niet terug was geweest. De laatste stamt alweer uit 2001.
pi_17305092
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 23:02 schreef GODFLESH het volgende:
In mijn verzameling: Slayer - (1983 Video Bootleg) <-- Jeff en Kerry nog met kort haar

met o.a. nummers als : Ice Titan, Assassin, Simple Aggression, Night Ride, Crionics.

Beste album: Reign In Blood met als 2de Hell Awaits.

(ik luister al z'on 17 jaar naar Slayer).

The Woodstock L.A.
28 maart 1983?

Dat concert heb ik ook, en er staan welgeteld 11 mensen voor het podium

&lt;a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow"&gt;BMW E30 Club Nederland&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow"&gt;BMW E30 M-Tech II 325i&lt;/a&gt;
pi_17305160
quote:

[..]

idd
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  donderdag 19 februari 2004 @ 13:24:20 #95
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_17311461
Slayer staat op Dynamo dit jaar.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 22:32:11 #96
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_17525489
Het nieuwe album komt eerder dan verwacht. Dave Lombardo gaan in mei touren met Fantomas, en voordat hij gaat touren moet hij de studio in.
Goed nieuws op Kink vanavond.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 22:35:39 #97
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_17525545
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 22:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het nieuwe album komt eerder dan verwacht. Dave Lombardo gaan in mei touren met Fantomas, en voordat hij gaat touren moet hij de studio in.
Goed nieuws op Kink vanavond.
indeed.
[......]
  vrijdag 14 mei 2004 @ 21:11:47 #98
80382 manny
30 is best veel
pi_19134226
hoop dat ze snel weer naar nederland komen..
pi_19134258
Slayer is okay.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 21:15:11 #100
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_19134295
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 21:11 schreef manny het volgende:
hoop dat ze snel weer naar nederland komen..
Dynamo.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 21:17:43 #101
80382 manny
30 is best veel
pi_19134358
ok. gaaf. Das in Nijmegen toch dit jaar ?

Dynamo bedoel ik dus...
  vrijdag 14 mei 2004 @ 21:18:04 #102
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_19134366
Ja. Goffertpark.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 21:19:08 #103
80382 manny
30 is best veel
pi_19134392
Vorig jaar was dat ook al wel lachen toen Metallica en de hele meuk er was. Jammer dat toen die lulletje van een Marilyn Mansson deed optreden. Verder was het een goede dag met lekker weer ook nog eens..
  vrijdag 14 mei 2004 @ 21:21:25 #104
80382 manny
30 is best veel
pi_19134452
heb net site even bekeken, verder wel een karige line-up. Soulfly en Nino ook wel aardig in mij optiek
  vrijdag 14 mei 2004 @ 21:22:33 #105
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_19134485
Ik ben in 2000 naar het Goffertpark geweest voor Dynamo. Was wel leuk. Een leuke locatie in ieder geval. In 2002 ben ik er voor Ozzfest geweest, toen speelde Slayer ook. Goed optreden (om het weer even ontopic te maken ).
  vrijdag 14 mei 2004 @ 21:26:10 #106
80382 manny
30 is best veel
pi_19134587
Ik ga denk ik maar kaarten halen. Locatie is leuk en Slayer als afsluiter is niet mis...

DEAD SKIN MASK !
  zaterdag 15 mei 2004 @ 00:45:23 #107
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_19139747
Heb vanmiddag de nieuwe aflevering van Viva La Bam gezien, waarin Slayer langskomt, niet nromaal hoe makkelijk dat allemaal gaat

Gewoon een optreden in de achtertuin, damn
Blijven gewoon een nachtje slapen
&lt;a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow"&gt;BMW E30 Club Nederland&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow"&gt;BMW E30 M-Tech II 325i&lt;/a&gt;
  zaterdag 15 mei 2004 @ 01:30:49 #108
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_19140490
Is er al meer bekend over het aankomende album? De drums zijn in ieder geval al opgenomen Vermelden door wie is natuurlijk overbodig!
pi_19141355
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 01:30 schreef Yokozuna het volgende:
Is er al meer bekend over het aankomende album? De drums zijn in ieder geval al opgenomen Vermelden door wie is natuurlijk overbodig!
Door Charlie Watts?
  zaterdag 15 mei 2004 @ 03:17:04 #110
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_19141417
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 00:45 schreef metallicattim het volgende:
Heb vanmiddag de nieuwe aflevering van Viva La Bam gezien, waarin Slayer langskomt, niet nromaal hoe makkelijk dat allemaal gaat
Daar wordt flink voor betaald. Viva la Bam wordt allemaal 'gemaakt'.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 03:17:39 #111
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_19141423
quote:
De rest van de band schijnt bezig te zijn met opnamen. Dus waarschijnlijk komt de cd dit jaar nog uit.
pi_19141424
quote:

neeuh, Megadeth Agent Steel hebben toch meer snelheid en meer Riffs
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_19141426
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 03:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

De rest van de band schijnt bezig te zijn met opnamen. Dus waarschijnlijk komt de cd dit jaar nog uit.
Slayer!!!!
  zaterdag 15 mei 2004 @ 10:44:29 #114
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_19142899
quote:
Ik vind dat ze ons slecht op de hoogte houden! zo nu en dan eens een nieuwbericht vanuit de studio is altijd leuk, maar neuh....

Sjah en Dave die al klaar is, was te verwachten he
  zaterdag 15 mei 2004 @ 10:52:57 #115
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_19142978
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 03:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Daar wordt flink voor betaald. Viva la Bam wordt allemaal 'gemaakt'.
boejeh, als slayer bij mij in de tuin zou komen spelen, zou het mij geen ene zak boejeh of ze er wel zin in hebben of niet ofzo
  zaterdag 15 mei 2004 @ 14:11:42 #116
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_19146169
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 03:17 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

neeuh, Megadeth Agent Steel hebben toch meer snelheid en meer Riffs
Slayer is veel cooler.

Om Monidique maar eens te quoten:

Slayer!!!!
  zaterdag 15 mei 2004 @ 14:12:26 #117
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_19146185
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 10:52 schreef metallicattim het volgende:

[..]

boejeh, als slayer bij mij in de tuin zou komen spelen, zou het mij geen ene zak boejeh of ze er wel zin in hebben of niet ofzo
Maar dan is het wel normaal hoe makkelijk dat gaat. Ik zou ook niet moeilijk doen als ik betaald zou worden om in iemand achtertuin te spelen.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 14:21:32 #118
80382 manny
30 is best veel
pi_19146377
waarom zouden ze er vet voor betalen. Het is toch win - win

Viva la Bam heeft weer een top-act binnen

Slayer profileert zichzelf weer voor een veel groter publiek

Ik denk dat er weinig tot niets voor betaald wordt.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 14:25:44 #119
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_19146449
Omdat Slayer nou eenmaal geld vraagt voor optredens.

Elk optreden is win-win. ALtijd is het publiciteit, een mogelijkheid nieuwe fans erbij te krijgen, cd's te promoten en dergelijke. En de organisator verdient er geld aan.
  zondag 16 mei 2004 @ 09:57:29 #120
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_19165929
SLAYER!!!!!

En tevens trotse bezitter van 'The soundtrack to the apocalypse box' deluxe edition. Alleen snap ik niet dat er een 'backstage-pas' bij moest zitten, beetje loos aangezien de rest (bloodpack, extra cd en retecoole vlag ) wel gaaf is.
Die dvd die daarbij zit is btw erg gaaf, vooral die eerste shows uit '83. (ook leuke security, hoe ze mensen het publiek in smijten als ze te lang op het podium staan. ).
  donderdag 14 oktober 2004 @ 12:54:59 #121
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_22618483
quote:
Slayer's new DVD "Still Reigning" is coming soon! Check out the cover and keep checking back for more release info.
Kunnen die eikels zich nu nooit eens aan een releasedate houden? De dvd zou er eigenlijk al in september zijn. Nou ja, ik hoop dat het nu wel eens op gaat schieten, en dat we geen herhaling krijgen van het veelvuldig uitstellen van War at the warfield.

De cover staat trouwens ook op de site. Deze gaat er alsvolgt uitzien:

pi_22623284
Ik denk dat die wel in mn collectie komt die Still Reigning

Reign In Blood compleet met origenele line-up
  donderdag 14 oktober 2004 @ 17:16:26 #123
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_22623349
Ik weet zeker dat die in mijn collectie komt. Ik geloof niet dat ik daar ook maar één moment aan getwijfeld heb.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 17:18:55 #124
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_22623415
De verwachte releasedate is volgens sommige webshops 22-10-'04 en volgens NLStore is het 05-11-'04. Het zal dus hopelijk niet lang meer duren.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 18:48:31 #125
80382 manny
30 is best veel
pi_22625024
Eerst het concert om er even in te komen en dan medio 5 november de nieuwe CD...
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 18:47:50 #126
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_22644626
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 18:48 schreef manny het volgende:
Eerst het concert om er even in te komen en dan medio 5 november de nieuwe CD...
Het is een dvd.

Ik heb 'm inmiddels maar besteld. Bij Nlstore. Ik hoop dat 'ie er snel is.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 18:50:36 #127
105578 Dead-Doll
Not your mother!
pi_22644666
quote:

pi_22656118
op Bol.com kostie 19,99 en kheb nog een Giftcode voor 1 gratis verzending
  woensdag 27 oktober 2004 @ 19:02:33 #129
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_22911967
quote:
Slayer's new DVD "Still Reigning" is hitting stores on November 2nd! Check out the cover below.
Aldus staat momenteel op de site. Ik ben benieuwd hoe snel NLstore kan leveren. Hopelijk duurt het niet zo lang meer.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 19:22:56 #130
14677 Fegisje
I love America
pi_22912496
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 07:29 schreef metallicattim het volgende:
op Bol.com kostie 19,99 en kheb nog een Giftcode voor 1 gratis verzending
Ja hoe komen mensen altijd aan die dingen?

Man.. Ik krijg nu al een harde piemel als ik aan die dvd denk! (Nou ja.. eigenlijk niet )

Maar ik wil hem wel vet graag hebben!!!
I Love America
pi_22948082
Slayer!!!
pi_22948861
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 19:22 schreef Fegisje het volgende:

[..]

Ja hoe komen mensen altijd aan die dingen?

Man.. Ik krijg nu al een harde piemel als ik aan die dvd denk! (Nou ja.. eigenlijk niet )

Maar ik wil hem wel vet graag hebben!!!
Kmoest laatst zon enquete invullen van 2 minuten en toen kreeg ik die code
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 14:18:54 #133
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_22953616
Ik bestel nooit op Bol.com, dus kom er ook nooit. Maar ja, zo'n giftcode heb je bij NLstore niet nodig, die doen gewoon niet aan verzendkosten. NLstore is cool.
  zondag 7 november 2004 @ 21:46:14 #134
14677 Fegisje
I love America
pi_23151245
Maar goed ik heb dus de dvd! Hij is echt wel strak. Dit keer hoor ik de basgitaar heel goed. (misschien te goed). Ik vind het ook niet altijd even strak die basgitaar maar ik heb hem pas 1x beluisterd. Dave drumt als een gek en het einde raining blood is te ziek
I Love America
  donderdag 11 november 2004 @ 16:26:38 #135
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_23244907
Ik heb 'm.

Daarnet tijdens het lezen wel geluisterd, maar nog niet gekeken. Dat ga ik straks of vanavond maar doen.
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:27:00 #136
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_36293105
Op http://www.slayer.net staan foto's van Slayer in de studio. Dat werd ook wel eens tijd zeg. Ook staat er een tour gepland voor komende zomer. Samen met Mastodon, Lamb of God, Children of Bodom en een band met een nauwelijks te ontcijferen logo. The unholy alliance tour.

Zouden ze dan eindelijk in de komende maanden eens de opvolger van de in 2001 uitgekomen GHUA uitbrengen? En het zou tof zijn als ze in ieder geval Mastodon meenemen naar Europa voor een tour.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 maart 2006 @ 12:31:08 #137
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_36293206
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Op http://www.slayer.net staan foto's van Slayer in de studio. Dat werd ook wel eens tijd zeg. Ook staat er een tour gepland voor komende zomer. Samen met Mastodon, Lamb of God, Children of Bodom en een band met een nauwelijks te ontcijferen logo. The unholy alliance tour.

Zouden ze dan eindelijk in de komende maanden eens de opvolger van de in 2001 uitgekomen GHUA uitbrengen? En het zou tof zijn als ze in ieder geval Mastodon meenemen naar Europa voor een tour.
tourt Slayer ook wel eens niet in de zomer?
en alweer een tour met Unholy Alliance als naam? en alweer Mastodon in het voorprogramma?
wat mij betreft wisselen ze van plek met Slayer.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:38:10 #138
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_36293351
Ja, Slayer tourt ook wel eens buiten de zomer.

En ja, weet met Mastodon. Die kom ik ook wel regelmatig op hetzelfde festival tegen (vorig jaar Fields, in 2004 Dynamo). Nou ja, liever Mastodon dan Slipknot.

En als ze allebei gewoon een lange set spelen, maakt het mij niet uit wie eerst speelt. Ik vind het allebei gave bands.
  maandag 15 mei 2006 @ 18:29:43 #139
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_37851574
quote:
Slayer are set to release their Warner Bros. debut and first studio album since 2001's 'God Hates Us All' on July 24th.

Recorded in Los Angeles, the new album - as yet untitled - will feature eleven tracks produced by Josh Abraham (Velvet Revolver) with Rick Rubin acting as executive producer. A digital release, tracks to be determined, will precede the album on June 6th.

Guitarist Kerry King commented, "It's definitely going to be a riff-fest. There's riffs all over the place. As much time as we had to work on it, there better be riffs on it. I think anybody who likes Slayer, musically, is going to love it."

The album also marks the return of original drummer Dave Lombardo who recently returned to the band having departed after 1991's 'Decade Of Aggression' live album.

Renowned as one of metal's greatest drummers, Lombardo's activities since leaving have including five albums with the Mike Patton-led experimentalists Fantomas, forming the progressive thrash band Grip Inc. and collaborating with an eclectic range of artists including John Zorn, DJ Spooky and Apocalyptica.
Slayer and Mastodon will spend the summer touring North America on the Unholy Alliance Tour. Lamb Of God, Children Of Bodom and Thine Eyes Bleed provide the support. Slayer's last UK show was a triumphant set on the main stage of last year's Download festival.

Since debuting with 1983's 'Show No Mercy', Slayer have proved to be one of the metal world's most consistently strong forces. 'Reign In Blood' (1986) and 'Seasons In The Abyss' (1990) are widely acknowledged to be amongst the genre's key releases. In recent years, Slayer have upheld their reputation with albums such as 'Diabolus In Musica' (1998) and 'God Hates Us All' (2001).
Aldus las ik hier
  maandag 15 mei 2006 @ 18:48:11 #140
138914 Slappy
ambtenaar
pi_37852135
Die Tom Araya(met baard dan) lijkt wel erg op Bin laden.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  maandag 15 mei 2006 @ 20:39:21 #141
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_37855612

Beste nummers

• Angel of Death

• Disciple

• Postmortem

• Reign in blood

• Stain of mind

• Season in the abyss

• Mandatory Suicide

zie ook sig
  • Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
      maandag 15 mei 2006 @ 20:44:36 #142
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_37855768
    Reign in Blood is de cd, het nummer heet Raining Blood.
      maandag 15 mei 2006 @ 21:04:24 #143
    116091 Heatseeker
    ATTAMOTTAMOTTA
    pi_37856532
    Die bedoelde ik ook .
    Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
      maandag 15 mei 2006 @ 22:08:04 #144
    138914 Slappy
    ambtenaar
    pi_37859725
    Ik ken beter thrash bands.
    Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
      maandag 15 mei 2006 @ 22:43:59 #145
    116091 Heatseeker
    ATTAMOTTAMOTTA
    pi_37861435
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 22:08 schreef Slappy het volgende:
    Ik ken beter thrash bands.
    Zoals
    Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
      maandag 15 mei 2006 @ 23:16:03 #146
    138914 Slappy
    ambtenaar
    pi_37862908
    Dark angel
    Forbidden
    Sodom
    Kreator.
      donderdag 25 mei 2006 @ 04:11:38 #147
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_38189337
    Ik vindt Undisputed Attitude anders ook best cool, al is het dat ik de orginele nummers ook luister..
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
      donderdag 25 mei 2006 @ 10:21:57 #148
    149345 StunningCunt
    So what you boring little cunt
    pi_38190844
    quote:
    Op maandag 3 maart 2003 18:59 schreef _Sly_ het volgende: Ik vind dat wel mee vallen. Paul Bostaph kan echt wel goed drummen hoor (tenminste de keren dat ik hem live heb gezien). Misschien heb je hem een keer op een slechte dag gezien?
    Bostaph doet grote smijtwerk aardig. Ik heb hem in 2003 gezien met zijn toenmalige band Systematic als opener voor Metallica. Gewoontjes...

Lombardo is gewoon nog steeds de grootste metal drummer van dit moment.
    jazz-rudiments zijn prachtig, maar je kunt ook overdrijven (zie Brann Dailor van Mastodon)
    A lapse of perception
      donderdag 25 mei 2006 @ 18:31:55 #149
    117776 OFfSprngr
    pi_38206049
    Neuh, Lombardo is niet de "grootste Metal drummer", dr zijn veel meer veel getalenteerdere drummers niet dat ik daarmee Lombardo af doe als een gemiddelde drummer maar echt de top is hij ook weer niet al drumt ie wel echt verschrikkelijk strak.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    .
    .
    pi_38206626
    Seasons in the abyss
      dinsdag 6 juni 2006 @ 00:04:42 #151
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_38578588
    Vandaag komt de nieuwe single op de site en te koop bij iTunes.
    pi_38581177
    Slayer day!

Beathoven zal branden in de hel voor het sluiten van een Slayer topic op 6-6-6!
    pi_38581363
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 02:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
    Slayer day!

Beathoven zal branden in de hel voor het sluiten van een Slayer topic op 6-6-6!
    Mijn doel is bereikt

Had nog niet opgemerkt dat het de 6e van de 6e in 2006 was, ik zal morgen vandaag maar eens harde metal draaien dan.
      dinsdag 6 juni 2006 @ 02:56:15 #154
    10526 broer
    Nutteloze van de nacht.
    pi_38581418
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 02:46 schreef Beathoven het volgende:
    Had nog niet opgemerkt dat het de 6e van de 6e in 2006 was, ik zal morgen vandaag maar eens harde metal draaien dan.
    Ja, ik vind het ook wel een goeie datum om weer eens een cd'tje van Slayer aan te zetten.
    pi_38581475
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 02:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Mijn doel is bereikt

Geen metal, Slayer moet je luisteren!
      dinsdag 6 juni 2006 @ 07:25:38 #156
    137562 rakotto
    Anime, patat en video games
    pi_38582018
    Prettige Feestdag Slayer fans!!!

Reign in Blood!!
    All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franįois Fénelon
      dinsdag 6 juni 2006 @ 07:30:02 #157
    137562 rakotto
    pi_38582034
    zOmG... "Cult" is veelbelovend!
    Snippet is hier te vinden: www.slayer.net
    En hier is een snippet van 40 sec lang met vocals! : http://melo.pl/album/aid/67978 (Alleen Internet Explorer compatible)
    Video van Slayer in de studio met hetzelfde snippet maar dan zonder vocals: http://streamos.wbr.com/w(...)yer_clip_001_700.wvx
      dinsdag 6 juni 2006 @ 07:30:45 #158
    137562 rakotto
    pi_38582038
    Oeps dubbel.

[ Bericht 97% gewijzigd door rakotto op 06-06-2006 07:31:54 (dubbel) ]
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 juni 2006 @ 10:28:01 #159
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_38584162
    Die Tom Araya heeft wel een groot ego, dat hij op z'n verjaardag national Day of Slayer uitroept
      dinsdag 6 juni 2006 @ 11:54:02 #160
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_38586252
    Godver, op www.hottopic.com kon je een limited edition EP bestellen. Gisteren stond die nog niet op de site, en nu is 'ie uitverkocht.
    pi_38586663
    [inter]National Day of Slayer [6/6/6]

Nog een Slayer topic
    Had deze over het hoofd gezien...
    I will not mention Dean in this topic.
    I will not mention Dean in this topic.
    I Will not mention Dean in this topic.
    ....
      dinsdag 6 juni 2006 @ 16:47:19 #162
    137562 rakotto
    pi_38595790
    Nieuwe nummer - Slayer - Cult

BGM van hun officiele site (Hele nummer): www.slayer.net Nummer is veelbelovend!
      dinsdag 6 juni 2006 @ 16:56:44 #163
    119158 TheSorrow
    Zeitgeist
    pi_38596024
    Ik vond de snippet ervan al aardig gek Anywayz, happy NDoS
    † The 3 Kings †
      dinsdag 6 juni 2006 @ 17:02:51 #164
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_38596191
    Ik vind het ook een tof nummer, na 1 keer luisteren.
      dinsdag 6 juni 2006 @ 17:36:06 #165
    119158 TheSorrow
    Zeitgeist
    pi_38596990
    Nu nog een download link met het volledige nummer
    † The 3 Kings †
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 juni 2006 @ 18:20:52 #166
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_38598195
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 11:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
    Godver, op www.hottopic.com kon je een limited edition EP bestellen. Gisteren stond die nog niet op de site, en nu is 'ie uitverkocht.
    betekent wel dat ie redelijk limited is, dan.
    maare, een EP met maar 1 nummer, belachelijk. Vooral als het dan nog geen 5 minuten duurt. De E in EP staat zeker niet voor Extended, in dit geval.
    pi_38598260
    Ik heb de mp3 ervan, nummer is echt super zeg. Ouderwetse Slayer is terug !
      dinsdag 6 juni 2006 @ 18:25:46 #168
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_38598337
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 18:20 schreef Tokus het volgende:

[..]

betekent wel dat ie redelijk limited is, dan.
    maare, een EP met maar 1 nummer, belachelijk. Vooral als het dan nog geen 5 minuten duurt. De E in EP staat zeker niet voor Extended, in dit geval.
    Er had inderdaad, naast de single en de 2 video's nog wel wat muziek op gemogen. Ze zullen toch wel genoeg materiaal hebben dat niet op andere cd's verschenen is of nog zal verschijnen.
      dinsdag 6 juni 2006 @ 18:58:45 #169
    119158 TheSorrow
    Zeitgeist
    pi_38599661
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 00:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
    Vandaag komt de nieuwe single op de site en te koop bij iTunes.
    Ik zie nog nix staan op iTunes
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 18:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
    Ik heb de mp3 ervan, nummer is echt super zeg. Ouderwetse Slayer is terug !
    Share m eens ff dan
    † The 3 Kings †
    pi_38600111
    Dat mag niet van fok helaas
      dinsdag 6 juni 2006 @ 19:11:55 #171
    119158 TheSorrow
    Zeitgeist
    pi_38600236
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 19:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
    Dat mag niet van fok helaas
    Mail m ff dan
    † The 3 Kings †
      dinsdag 6 juni 2006 @ 19:11:55 #172
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_38600238
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 18:58 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Ik zie nog nix staan op iTunes
    [..]

Share m eens ff dan
    Het mailadres uit je profiel is gewoon in gebruik door jou?
      dinsdag 6 juni 2006 @ 19:12:20 #173
    119158 TheSorrow
    Zeitgeist
    pi_38600254
    Jazeker, ik kan er alleen niet terug mee emailen, maar wel ontvangen
    † The 3 Kings †
      dinsdag 6 juni 2006 @ 19:13:47 #174
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_38600334
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 19:12 schreef TheSorrow het volgende:
    Jazeker, ik kan er alleen niet terug mee emailen, maar wel ontvangen
    Je hebt mail.
    pi_38600541
    Klinkt iig beter dan wat ze op de laatste albums gedaan hebben. Ik was eik afgehaakt na South Of Heaven. .
    pi_38603725

dinsdag 6 juni 2006 @ 22:05:36 #177
    119158 TheSorrow
    Zeitgeist
    pi_38607945
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 19:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Je hebt mail.
    Thanks a lot!
    † The 3 Kings †
      dinsdag 6 juni 2006 @ 22:11:45 #178
    119158 TheSorrow
    Zeitgeist
    pi_38608232
    Cult ownt man, damn
    † The 3 Kings †
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 juni 2006 @ 22:19:40 #179
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_38608611
    THE UNHOLY ALLIANCE II STRIJKT NEER IN 'S-HERTOGENBOSCH

Alsof de duivel ermee speelt; vandaag (06-06-06) kondigt The Unholy Alliance aan voor de
    tweede maal naar Nederland te komen. En wel op vrijdag 20 oktober 2006, naar de
    Brabanthallen te 's-Hertogenbosch. De package van 2006 heeft heel wat onheilspellends in
    petto voor de echte metal-liefhebber. Slayer is wederom hoofdact van The Unholy Alliance
    en wordt ditmaal voorafgegaan door niemand minder dan In Flames, Children of Bodom en
    Thine Eyes Bleed. De voorverkoop van The Unholy Alliance, Chapter II, begint aanstaande
    zaterdag 10 juni.

Slayer, opgericht in 1982, is misschien wel de meest invloedrijke, extreemste metal-band
    ter wereld. Door de combinatie van speed-metal met hardcore, het handelsmerk van Slayer,
    is het album 'Reign in Blood' uit 1986 door velen uitgeroepen tot 's werelds beste
    metal-album allertijden. Op 21 oktober 2004 bewees Slayer tijdens de eerste Unholy
    Alliance in Ahoy' dat ze nog lang niet uitgespeeld zijn.

Voordat Slayer het podium betreedt, wordt het publiek opgewarmd door In Flames. Op 4
    februari jl. is het nieuwste album van In Flames uitgekomen, getiteld 'Come Clarity', met
    daarop dertien songs vol tijdloze metal. Children of Bodom staat bekend als de meest
    controversiële band uit de Scandinavische metalscene. De laatste release, 'Are You
    Dead Yet?', stamt uit 2005. Dat deze black-metalformatie uit Finland perfect past bij de
    Unholy Alliance staat als een paal boven water. De canadese trash-metalband Thine Eyes
    Bleed maakt met bassist Johnny Araya de cirkel van The Unholy Alliance rond, daar Johnny
    de broer is van Slayer-grootheid Tom Araya. Met het debuut 'In The Wake of Separation'
    (2005) op zak, opent Thine Eyes Bleed de duivelse avond in de Brabanthallen op vrijdag 20
    oktober.

Vrijdag 20 oktober 2006
    Brabanthallen, 's-Hertogenbosch
    Entree: Euro 44 (excl. servicekosten)
    Aanvang: 19.00 uur

Voorverkoop The Unholy Alliance, Chapter II start op zaterdag 10 juni om 10.00 uur door
    Ticket Service via de 150 grotere postkantoren, 100 grotere Free Record Shops, VVV's en
    GWK's, 0900-3001250 (45 ct.p.m), www.ticketservice.nl, de bekende voorverkoopadressen en
    kassa zaal.
      dinsdag 6 juni 2006 @ 22:32:47 #180
    115209 NASDAQbastardo
    Slaafzwepende blasfemie
    pi_38609414
    Hmmm...

Kvlt.
    |: Emadd9 | Am6 :|
    An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
    pi_38609452
    Wat een kut locatie
      dinsdag 6 juni 2006 @ 22:34:12 #182
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_38609473
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 22:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
    Wat een kut locatie
    Nogal.
    pi_38609999
    Eerst Metallica in Arnhem en nu Slayer in 's-Hertogenbosch whats next
      dinsdag 6 juni 2006 @ 22:44:55 #184
    119158 TheSorrow
    Zeitgeist
    pi_38610004
    Locatie boeit me niet, ik ga Zaterdag gelijk kaartje halen Ook gelijk ff een kaartje voor Six Feet Under in Haarlem 6 augustus, 11,50
    † The 3 Kings †
      dinsdag 6 juni 2006 @ 22:45:05 #185
    115209 NASDAQbastardo
    Slaafzwepende blasfemie
    pi_38610011
    Nou, godverdomme! En goedkoop is ook anders

edit: , over CoB:
    De laatste release, 'Are You Dead Yet?', stamt uit 2005. Dat deze black-metalformatie uit Finland...
    An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
    pi_38610238
    Het staat trouwens nog niet op Mojo, Ticketmaster, Brabanthallen site en heb ook nog geen mail gehad met dit erin. Waar heb je het vandaag Tokus?
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 juni 2006 @ 22:51:06 #187
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_38610297
    van Mojo.
    pi_38610571
    Waar dan? Link?

Niet om irritant te doen, maar kan het gewoon nergens vinden
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 juni 2006 @ 22:59:50 #189
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_38610688
    dan geloof je me maar niet he.
    dit is gewoon uit het persbericht van Mojo.

o wacht, je vroeg om een link
    d:\mail\metalfan.nl.dbx
    pi_38610738
    Geloof het best, staat nu ook op podiuminfo
    En op teletekst en op aardschok trouwens.
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 juni 2006 @ 23:02:40 #191
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_38610810
    in het vervolg kun je me dus best gelijk geloven als ik zoiets zeg, ok.
      dinsdag 6 juni 2006 @ 23:05:08 #192
    119158 TheSorrow
    Zeitgeist
    pi_38610900
    Rustig aan mensen, denk aan je hart.... Slayer dag, kom op! Peace ende harmonie
    † The 3 Kings †
    pi_38611043
    Ik heb je nooit niet geloofd ik vroeg alleen om een link.
      woensdag 7 juni 2006 @ 00:09:30 #194
    137562 rakotto
    pi_38613059
    hmm moet... moet.... moet kaartje hebben
    pi_38618767
    "Unholy Alliance Chapter II: Preaching To The Perverted" European tour dates so far:

Oct. 22 - Milan, ITA @ Mazda Palace
    Oct. 23 - Zurich, SWI @ Eishalle Deutweg
    Oct. 25 - Dusseldorf, GER @ Philipshalle
    Oct. 26 - Berlin, GER @ Arena
    Oct. 27 - Munich, GER @ Zenith
    Oct. 28 - Boeblingen, GER @ Sporthalle
    Oct. 30 - Cardiff, UK @ Cardiff International Arena
    Oct. 31 - London, UK @ Wembley Arena
    Nov. 01 - Birmingham, UK @ National Exhibition Centre
    Nov. 02 - Glasgow, UK @ S.E.C.C.
    Nov. 03 - Manchester, UK @ Men Arena Manchester
    Nov. 05 - Dublin, IRE @ Point Theatre
    Nov. 07 - Paris, FRA @ Bercy Omnisports*
    Nov. 08 - Amsterdam, NETH @ Heineken Music Hall
    Nov. 09 - Leuven, BEL @ Brabanthall
    Nov. 11 - Trier, GER @ Messepark
    Nov. 13 - Helsinki, FIN @ Jahalli
    Nov. 15 - Oslo, NOR @ Spektru
    Nov. 16 - Stockholm, SWE @ Hovet
    Nov. 17 - Copenhagen, DEN @ Valbyhallen
    Nov. 18 - Reykjavik, ICE @ Laugardalsholl
    Nov. 19 - London, UK @ Brixton Carling Academy
    Nov. 20 - London, UK @ Brixton Carling Academy
      woensdag 7 juni 2006 @ 11:26:15 #196
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_38620001
    Kijk, HMH is al stukken beter.
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 juni 2006 @ 11:44:02 #197
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_38620458
    lijkt me alleen sterk dat Mojo gisteren de Brabanthal bekend maakte (en op een datum aan het begin van bovenstaande tour), en dat er dan ook nog een voor de HMH bijkomt. 2 jaar terug konden Slayer en Slipknot samen de Ahoy niet uitverkopen. Het lijkt me dat ze dan nu geen 2 zalen die samen groter zijn dan wel vol krijgen.
      woensdag 7 juni 2006 @ 13:19:47 #198
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_38622983
    Misschien kan The-Brahma-Bull wel even een linkje geven.
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 juni 2006 @ 13:21:44 #199
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_38623035
    tsja ik heb het ook gelezen op wat sites, maar nergens stond daar ook maar bij dat het bevestigd is (sterker nog, er stond bij dat het onbevestigd is).
    pi_38625210
    Hmm nou raken we in de war
    † The 3 Kings †
    pi_38625401
    † The 3 Kings †
      woensdag 7 juni 2006 @ 14:34:48 #202
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_38625486
    Slayerized.com is geen officiele site ofzo, ook gewoon een (erg uitgebreide) fansite. En waarom staat Den Bosch er niet bij? Als Mojo dat aankondigt, ga ik er maar van uit dat die datum in ieder geval klopt.
    pi_38625534
    Brabanthallen staat er wel onder Belgie..
    Ik had het trouwens van www.blabbermouth.net af en die zullen het wel van die slayerized site hebben.
      woensdag 7 juni 2006 @ 14:48:18 #204
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_38625805
    De Brabanthal in Leuven is iets anders dan de Brabanthallen in Den Bosch en de datum is anders.
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 juni 2006 @ 15:18:58 #206
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_38626635
    Volgens het Belgische Goformusic klopt de datum van 9 november voor Leuven, want daarvoor zijn dus zo te zien kaarten te koop.
    45 euro per kaart.
    pi_38626708
    Hoop dan toch op 2 datums
    Al zou het raar zijn om 2 keer in NL te spelen aangezien de rest van de tour gewoon "normaal" door alle landen heen gaat.

Op de site van die franse zaal staat er nog niks maar is wel plek voor..
      woensdag 7 juni 2006 @ 17:39:09 #208
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_38630895
    Zou wel een blunder van Mojo zijn als ze de verkeerde brabanthallen doorgeven
    [KNE]-Mod
      woensdag 7 juni 2006 @ 18:18:31 #209
    137562 rakotto
    pi_38632077
    het is niet in de brabant hallen.. maar de in de heineken nog wat in amsterdam.

www.myspace.com/slayer (officieel)
      woensdag 7 juni 2006 @ 18:34:56 #210
    115209 NASDAQbastardo
    Slaafzwepende blasfemie
    pi_38632580
    Mooi. Brabanthallen
    pi_38633997
    quote:
    Op woensdag 7 juni 2006 11:44 schreef Tokus het volgende:
    lijkt me alleen sterk dat Mojo gisteren de Brabanthal bekend maakte (en op een datum aan het begin van bovenstaande tour), en dat er dan ook nog een voor de HMH bijkomt. 2 jaar terug konden Slayer en Slipknot samen de Ahoy niet uitverkopen. Het lijkt me dat ze dan nu geen 2 zalen die samen groter zijn dan wel vol krijgen.
    Ik heb me aangemeld voor die nieuwsbrief, en ik heb niets mbt Slayer gehad van hun, kan ook niets vinden dus....

Maar wat is het nou dan? Zo word ik onzeker
    † The 3 Kings †
      woensdag 7 juni 2006 @ 19:24:58 #212
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_38634018
    quote:
    Op woensdag 7 juni 2006 18:18 schreef rakotto het volgende:
    het is niet in de brabant hallen.. maar de in de heineken nog wat in amsterdam.

www.myspace.com/slayer (officieel)
    Geloof je Tokus niet ofzo?
    [KNE]-Mod
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 juni 2006 @ 19:26:12 #213
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_38634060
    quote:
    Op woensdag 7 juni 2006 19:24 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Ik heb me aangemeld voor die nieuwsbrief, en ik heb niets mbt Slayer gehad van hun, kan ook niets vinden dus....
    dit was ook niet van hun normale nieuwsbrief hoor, maar gewoon een persbericht.
      woensdag 7 juni 2006 @ 21:43:48 #214
    137562 rakotto
    pi_38637504
    quote:
    Op woensdag 7 juni 2006 19:24 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Geloof je Tokus niet ofzo?
    Neej. Ik geloof de officiele site meer dan tokus =O
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 juni 2006 @ 22:21:31 #215
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_38638419
    tsja, ik plaats hier het persbericht van Mojo, en het staat op de site van de Brabanthallen. Lijkt me toch niet echt iets ongeloofwaardigs he...
    pi_38646472
    Zelfs op de site van de Heineken Music Hall staat (nog) niets... wel erg irri zo, maat van me zei al dat t mss een hoax was
    † The 3 Kings †
      FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 juni 2006 @ 09:47:55 #217
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_38647342
    of gewoon slechte communicatie tussen alle betrokkenen.
      donderdag 8 juni 2006 @ 11:06:28 #218
    51435 mrSPLIFFY
    Its evolution baby!!
    pi_38649583
    Relaaxxxxxx Slayer in HMH!!!!!!

Echt zo blij als een kind gelijk!!!!! Laatste x in Ahoy was ook al subliem!!!!!

Wowww mn dag is weer goed!!!!!!!!!!!!!!
    ☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
    Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
    pi_38662110
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 11:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
    Relaaxxxxxx Slayer in HMH!!!!!!

Echt zo blij als een kind gelijk!!!!! Laatste x in Ahoy was ook al subliem!!!!!

Wowww mn dag is weer goed!!!!!!!!!!!!!!
    Uhm, ik kreeg dit vandaag van Mojo gemailed (mailinglist)
    quote:
    The Unholy Alliance II: loop naar de hel samen met Slayer
    Toen The Unholy Alliance voor de eerste maal Nederland aandeed in oktober 2004, was Rotterdam het werkterrein van de discipelen van de duivel. Deze keer moet 's-Hertogenbosch het ontgelden. Want met deel twee van deze godslasterlijke tournee wordt opnieuw hel en verdoemenis gepredikt. En net als bij het debuut van The Unholy Alliance is de hoofdrol weggelegd voor Slayer.

Controversieel, verguisd, maar nog lang niet uitgespeeld: Slayer beschikt over een indrukwekkende lijst van verdiensten waar andere bands alleen maar van kunnen dromen. Bovenaan prijkt het album Reign in Blood uit 1986 dat de geschiedenisboeken is ingegaan als beste speed metal album ever.

Overige bands die deze keer alles wat heilig is omver trappen zijn In Flames (Se), Children of Bodom (Fi) en Thine Eyes Bleed (Ca). Duivelaanbidders en satandevoten, maak u op voor deze muzikale hellevuur!

Vrijdag 20 oktober 2006
    Brabanthallen - 's-Hertogenbosch
    Entree: E 44,- (exclusief servicekosten)
    Aanvang: 19.00 uur

Kaartverkoop begint zaterdag 10 juni om 10.00 uur via de grotere postkantoren, de grotere Free Record shops, VVV's en GWK's, 0900 300 1250 (45 cpm), de bekende voorverkoopadressen en kassa zaal. Of bestel online kaarten hier.
    † The 3 Kings †
    pi_38662148
    En ticketservice: http://www.ticketmaster.nl/html/artist.htmI?l=NL&artist=THE%20UNHOLY%20ALLIANCE

Ze komen dus in de Brabanthallen..... ik ben van de partij
    † The 3 Kings †
      donderdag 8 juni 2006 @ 17:00:31 #221
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_38662417
    Ik waarschijnlijk niet. Tenzij ik vervoer vind, maar die kans acht ik niet zo groot.
      FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 juni 2006 @ 17:44:32 #222
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_38663918
    ik durf het bijna niet te zeggen maare.... zie je nou wel
      vrijdag 9 juni 2006 @ 16:00:55 #223
    137562 rakotto
    pi_38696791
    Jihad klinkt vet en Eyes of the insane is best wel evil qua muziek \m/
    pi_38698422
    DAMNNNNNNN ik wil ook
    45 euro is te doen.. zeker weten voor zo'n top avond
    alleen het vervoer dan :\
    pi_38727508
    Vandaag kaarten gekocht, heb er zin in. Duurt alleen nog zo lang
    Please allow me to introduce myself, I'm a man of wealth and taste
    DVD-Profiler
    FOTOBOEK!
    pi_38727822
    De locatie is nogal een erge domper, zit te twijfelen...
      zaterdag 10 juni 2006 @ 23:35:31 #227
    51435 mrSPLIFFY
    Its evolution baby!!
    pi_38737617
    op slayer.net staat t nog steeds verkeerd...... snik
    pi_38778933
    Mams heeft een kaartje gehaald, die krijg ik voor mn verjaardag En dan nog voor Slayer komen Born From Pain en Six Feet Under in de Baroeg R'dam Aardig gek
    † The 3 Kings †
    pi_38897037
    Een vriend van me zei dat witesnake ook kwam, maar dat lees ik nergens

overigens ga ik wel, CoB is vet, en Slayer ook wel
      donderdag 15 juni 2006 @ 21:03:59 #230
    138914 Slappy
    ambtenaar
    pi_38897473
    Whitesnake die samen met Slayer gaat optreden
      donderdag 15 juni 2006 @ 21:20:09 #231
    51435 mrSPLIFFY
    Its evolution baby!!
    pi_38898103
    Jaaaa komt Europe ook dan!!!!!!

En super muffin dan... Slayer is ook wel vet muwahahahahaha
    jij gaat niet weten wat je mee gaat maken daar dude!
    Slayer is UBER Vet!!!!! Zijn godverredomme de Meesters van de Metaal!!!!!
      donderdag 15 juni 2006 @ 22:20:06 #232
    117776 OFfSprngr
    pi_38900673
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 21:03 schreef Slappy het volgende:
    Whitesnake die samen met Slayer gaat optreden
    WAT?!
    .
    .
      donderdag 15 juni 2006 @ 22:54:45 #233
    125855 xprotagonistx
    FEED ME A STRAY CAT
    pi_38902486
    http://www.slayersaves.com/albumchristillusion.htm (over hun nieuwe album dus). Ik vind de nummers op de sampler tegenvallen, weer die crappy g.h.u.a. stijl. en de intro van "Jihad" vind ik echt afschuwelijk.
    pi_38905348
    Ik ga met mn auto naar de Brabanthallen (iedereen noemt het de Slayermobiel dusja ) En ook naar Graspop...
    † The 3 Kings †
      vrijdag 16 juni 2006 @ 07:29:07 #235
    138914 Slappy
    ambtenaar
    pi_38908735
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 21:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:

Slayer is UBER Vet!!!!! Zijn godverredomme de Meesters van de Metaal!!!!!
    Rot op man
    Ooit van Dark angel/Forbiddenl/Emperor gehoord???
    pi_38913530
    quote:
    Op vrijdag 16 juni 2006 07:29 schreef Slappy het volgende:

[..]

Rot op man
    Ooit van Dark angel/Forbiddenl/Emperor gehoord???
    Ze worden de koningen van de trashmetal genoemd.....
    † The 3 Kings †
      vrijdag 16 juni 2006 @ 12:14:09 #237
    148362 Ferdie88
    Fuck the Norm
    pi_38913950
    Ik ga mischien ook wel, omdat CoB komt
    Hallowed be my name
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 juni 2006 @ 12:14:54 #238
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_38913977
    quote:
    Op vrijdag 16 juni 2006 11:57 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

bewust zonder h?
    pi_38914882
    quote:
    Op vrijdag 16 juni 2006 12:14 schreef Tokus het volgende:

[..]

bewust zonder h?
    Zie PI?
    † The 3 Kings †
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 juni 2006 @ 12:49:22 #240
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_38915040
    ik zit in text only mode, en dan staan die dingen er gelukkig niet.
      vrijdag 16 juni 2006 @ 13:58:33 #241
    138914 Slappy
    ambtenaar
    pi_38917380
    quote:

[..]

Inderdaad koning van trashl
      vrijdag 16 juni 2006 @ 14:24:23 #242
    117776 OFfSprngr
    pi_38918226
    Tja, tis wel de band die IEDEREEN kent.
    .
    .
    pi_38926734
    Slayer ownt gewoon, klaar
    † The 3 Kings †
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 juni 2006 @ 18:58:21 #244
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_38926869
    quote:
    Op vrijdag 16 juni 2006 12:44 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Zie PI?
    oh nu zie ik wat je bedoelt.

ga maar zoeken hoe de muziekstijl heet.
      vrijdag 16 juni 2006 @ 20:46:51 #245
    138914 Slappy
    ambtenaar
    pi_38929705
    quote:

[..]

En???
    Als iedereen zegt dat Emperor een kut band is dat dan ook zo???
    pi_38944930
    quote:
    Op vrijdag 16 juni 2006 20:46 schreef Slappy het volgende:

[..]

En???
    Ja
    † The 3 Kings †
    pi_38944937
    Anywayz, mn shirt is als t goed is geshipped, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ie er is
    † The 3 Kings †
      zaterdag 17 juni 2006 @ 16:15:49 #248
    138914 Slappy
    ambtenaar
    pi_38946060
    Foto??
    Ben wel benieuwd.
    Die shirt met die Duivel van Slayer is wel vet.
    pi_38946766

Kreeg een mailtje omdat ik op een Slayer mailinglist stond, dit was een limited edition i.v.m 6/6/6, en 2 dagen nadat ik hem besteld had kreeg ik een mailtje dat ze uitverkocht waren, en niet meer bij werden gedrukt.... Maar degenen die voor die tijd besteld hadden, krijgen er nog 1, en die van mij is nu onderweg als t goed is Zekers een zeldzaam shirt denk ik
    † The 3 Kings †
      zaterdag 17 juni 2006 @ 20:23:37 #250
    138914 Slappy
    ambtenaar
    pi_38952455
    Hoeveel heb je er voor betaald dan?
      zaterdag 17 juni 2006 @ 21:22:16 #251
    125855 xprotagonistx
    FEED ME A STRAY CAT
    pi_38954183
    Ok, misschien ben ik in een slechte bui en daardoor wat negatief, maar wat een flutshirt. Echt zo'n shirt voor de nieuwe generatie nu-slayer (van ongeveer na Divine Intervention en vooral GHUA als dieptepunt) fans, van die goth-pubers die pentagrammen enzo stoer vinden. Nou ja, dat kwam spontaan als eerste in me op, voel je vooral niet aangevallen.

Om het negativisme wat te temperen in m'n post: wat vinden jullie van de nieuwe nummers van Eternal Pyre / Christ Illusion?
      zondag 18 juni 2006 @ 02:41:51 #252
    119158 TheSorrow
    Zeitgeist
    pi_38963052
    Ik vind alleen Cult goed, de andere 2 vind ik minder

Ik voel me niet aangevallen, maar je gedraagt je een beetje als Nico van Puberruil

Ik heb er trouwens 25 euro voor betaald, het verzenden was 1$ duurder maarja ik vind het wel een vet shirt
    † The 3 Kings †
      maandag 19 juni 2006 @ 22:59:57 #253
    51435 mrSPLIFFY
    Its evolution baby!!
    pi_39019953
    quote:
    Op vrijdag 16 juni 2006 20:46 schreef Slappy het volgende:

[..]

En???
    Tja duhhhh.... dat zijn pas echt heameaux... teeeringgg...
    die staan zeker naast je whitesnake cd's?
      dinsdag 20 juni 2006 @ 08:17:01 #254
    138914 Slappy
    ambtenaar
    pi_39025803
    Nee naast me Toto/Tori Amos cd's.
      dinsdag 20 juni 2006 @ 12:29:15 #255
    9740 Knarf
    Ik hou niet van titels
    pi_39031513
    quote:
    Op zaterdag 17 juni 2006 21:22 schreef xprotagonistx het volgende:
    Ok, misschien ben ik in een slechte bui en daardoor wat negatief, maar wat een flutshirt. Echt zo'n shirt voor de nieuwe generatie nu-slayer (van ongeveer na Divine Intervention en vooral GHUA als dieptepunt) fans, van die goth-pubers die pentagrammen enzo stoer vinden. Nou ja, dat kwam spontaan als eerste in me op, voel je vooral niet aangevallen.

Om het negativisme wat te temperen in m'n post: wat vinden jullie van de nieuwe nummers van Eternal Pyre / Christ Illusion?
    Ahum?
    Slayer heeft altijd pentagrammen.
    Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
    No keyboard found, press F1 to continue
    pi_39038900
    quote:
    Op dinsdag 20 juni 2006 12:29 schreef Knarf het volgende:

[..]

Ahum?
    Slayer heeft altijd pentagrammen.
    [afbeelding]
    Laat hem maar praten joh, hij weet er meer van als ons
    † The 3 Kings †
      dinsdag 20 juni 2006 @ 16:18:42 #257
    125855 xprotagonistx
    FEED ME A STRAY CAT
    pi_39039560
    "als ons". maar ik maak onderscheid tussen een impliciet pentagram en een expliciet pentagram.
    pi_39048726
    quote:
    Op dinsdag 20 juni 2006 16:18 schreef xprotagonistx het volgende:
    "als ons". maar ik maak onderscheid tussen een impliciet pentagram en een expliciet pentagram.
    Je bent gewoon de hele tijd al dom bezig, hou gewoon je mond
    † The 3 Kings †
      dinsdag 20 juni 2006 @ 22:24:29 #259
    51435 mrSPLIFFY
    Its evolution baby!!
    pi_39053686
    quote:
    Op dinsdag 20 juni 2006 20:39 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Je bent gewoon de hele tijd al dom bezig, hou gewoon je mond
      dinsdag 20 juni 2006 @ 22:43:37 #260
    125855 xprotagonistx
    FEED ME A STRAY CAT
    pi_39054625
    mensen die "als ons" durven te schrijven horen anderen geen domheid te verwijten.

maargoed, we hadden het over slayer, dacht ik, wel zo nuttig in "Het grote Slayer topic", niet?
    wat is jullie favoriete album? die van mij divine intervention, en daarna south of heaven. en speelt hier iemand gitaar en dan slayer nummers en welke? ik kan de intro van South of Heaven spelen, maar daar houdt het dan wel mee op, helaas.
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 juni 2006 @ 11:31:43 #261
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_39068361
    Ik zie dat op de Slayer site de tourdata nu ook zijn aangepast. de HMH is uit de lijst, de Brabanthallen staan er in.
      woensdag 21 juni 2006 @ 12:33:57 #262
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_39070651
    Misschien maken ze het concert in de HMH wel pas bekend na het optreden in de Brabanthallen. Net zoals met Tool op Pinkpop.
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 juni 2006 @ 12:38:08 #263
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_39070830
    ja net alsof Slayer in twee weken nog even een zaal zo ver uitverkoopt dat het rendabel is... Nee, niet in Nederland.
      woensdag 21 juni 2006 @ 12:39:12 #264
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_39070889
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 12:38 schreef Tokus het volgende:
    ja net alsof Slayer in twee weken nog even een zaal zo ver uitverkoopt dat het rendabel is... Nee, niet in Nederland.
    Ik weet het. En als je niet in text-only zat, had je mijn als PI gezien.
      zondag 25 juni 2006 @ 18:28:16 #265
    148362 Ferdie88
    Fuck the Norm
    pi_39214372
    Vraagje: Ik wil nog graag naar het concert in de Brabanthallen. Niet alleen voor Slayer, maar Children of bodom en In flames lijken me live ook heel vet. Maar ik krijg volgende week m'n salaris pas binnen, dus mijn vraag: kan ik dan nog kaartjes bestellen? (dus nog niet uitverkocht ofzo). Mijn dank is groot
    Hallowed be my name
    pi_39232934
    Van de 3 nieuwe slayer nummers, die nu gelekt zijn zijn "Jihad" en "Cult" het beste. "Eyes of the Insane" is minder goed.
    Mijn toetsenbord is mijn wapen
      woensdag 26 juli 2006 @ 14:40:45 #267
    125855 xprotagonistx
    FEED ME A STRAY CAT
    pi_40202554
    't nieuwe album is online te vinden.
    pi_40210504
    quote:
    Op woensdag 26 juli 2006 14:40 schreef xprotagonistx het volgende:
    't nieuwe album is online te vinden.
    Da's mooi, mail me es een link? Ik ga hem ook orgineel kopen, maar dan heb ik m alvast op de pc
    † The 3 Kings †
      woensdag 26 juli 2006 @ 18:47:10 #269
    145518 Luiaerdt
    Run to the pils!
    pi_40210545
    SLAYERRR.........................
    I play sports...no I don't, what the fuck?
    pi_40233183
    Hopen dat het nieuwe album weer kont schopt, want alles wat ze na Divine Intervention hebben uitgebracht was niet veel soeps.
      donderdag 27 juli 2006 @ 12:20:32 #271
    138914 Slappy
    ambtenaar
    pi_40233763
    quote:
    Op woensdag 26 juli 2006 18:45 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Da's mooi, mail me es een link? Ik ga hem ook orgineel kopen, maar dan heb ik m alvast op de pc
    Staat op nieuwsgroepen bij metal kanaal.
    pi_40234828
    Via de mailinglist van Slayer een mailtje gehad waar je t album kan pre-orderen, incl t-shirt... aan mams gevraagd, en mocht het bestellen dus...
    † The 3 Kings †
    pi_40235544
    Hij is erg vet vind ik zelf
      donderdag 27 juli 2006 @ 13:33:09 #274
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_40236033
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 12:55 schreef TheSorrow het volgende:
    Via de mailinglist van Slayer een mailtje gehad waar je t album kan pre-orderen, incl t-shirt... aan mams gevraagd, en mocht het bestellen dus...
    En waar is dat?
      FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 juli 2006 @ 13:38:27 #275
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_40236217
    vragen aan mams of je een cd mag bestellen.....
    pi_40238483
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 13:38 schreef Tokus het volgende:
    vragen aan mams of je een cd mag bestellen.....
    Ja, de creditcard staat op mn ouders' naam, ik ga niet zomaar even alles bestellen wat ik wil, ik ben netjes opgevoed en vraag dat eerst even
    † The 3 Kings †
      donderdag 27 juli 2006 @ 19:39:09 #277
    106911 daisy_ducky
    ..............................
    pi_40247726
    De nieuwe Slayer is wel Vet ja,gaat inderdaad meer terug naar de ouwe sound.

vrijdag 28 juli 2006 @ 18:49:19 #278
    125855 xprotagonistx
    FEED ME A STRAY CAT
    pi_40279220
    Ik vind er weinig aan, vrij monotoom en weinig diepgang. En de intro van Jihad vind ik echt tenenkrommend en slayer onwaardig. Vergelijk het met de onheilspellende klanken van South of Heaven of het opzwepende van Raining Blood, dit komt in de verste verte niet in de buurt. Bah. Nou, vooruit, de solo's zijn wel weer gruwelijk heerlijk vals.
    pi_40281294
    diepgang in slayer ?
      woensdag 2 augustus 2006 @ 21:48:50 #280
    125855 xprotagonistx
    FEED ME A STRAY CAT
    pi_40431848
    Okay, te snel geoordeeld, ik begin het album wel een beetje te waarderen. Maar misschien omdat ik ook gewoon een blinde slayerfan ben
    pi_40433784
    Vind t nieuwe album niet echt spannend moet ik zeggen. Slayer vind ik bij vlagen goed, vooral Raining Blood, maar dit ga ik snel doorskippen.
    Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
    pi_40436241
    Mensen doen altijd zo moeilijk over Slayer. Diepgang, gevoel enz.
    Als je diepgang wilt luister je de Beatles, als je gevoel wilt luister je maar fijn Jack Johnson.

Het is een Slayer-album. Het is niet "goed", het is gewoon hard en snel, met heerlijk jankende gitaarsolo's.
    Er zit wel een boodschap in misschien, maar die is niet van belang. Nee, doe nou maar niet alsof.

Het is Slayer. Punt.

En dat is precies wat je wilt horen.
      donderdag 3 augustus 2006 @ 02:33:01 #283
    117776 OFfSprngr
    pi_40439646
    Beatles.
    Jack Johnson.
    .
    .
    pi_40440217
    Beatles

Jack Johnson
    pi_40557854
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 23:44 schreef Rivfader het volgende:

Het is Slayer. Punt.

En dat is precies wat je niet wilt horen.
      maandag 7 augustus 2006 @ 00:45:04 #286
    115209 NASDAQbastardo
    Slaafzwepende blasfemie
    pi_40559632
    Oei, je walst nu over de lange tenen van alle "true" metalfans

Goeie sig en titel trouwens
    pi_40568685
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 23:47 schreef Mgolovic het volgende:

[..]
    Wat doe je in dit topic dan?
    † The 3 Kings †
    pi_40587984
    Ik denk dat we te maken hebben met een die-hard Metallica fan, en die hebben nogal vaak de neiging Slayer niks te vinden.

Maar goed, iedereen zijn mening, ik vind Metallica bijvoorbeeld vrij matig dus. Je kunt niet alles hebben.
    pi_40589485
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 12:26 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Wat doe je in dit topic dan?
    Mijn gal spuien . Slayer kan best goed zijn, er zijn echt wel hele degelijk riffs, maar het is teveel van het zelfde. Als je 20 (?) jaar bezig bent met muziek maken en je maakt nog precies dezelfde muziek als 20 jaar geleden doe je iets niet goed in mijn ogen.
    pi_40589567
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 21:45 schreef Rivfader het volgende:
    Ik denk dat we te maken hebben met een die-hard Metallica fan, en die hebben nogal vaak de neiging Slayer niks te vinden.

Ik luister echt niet alleen Metallica hoor, er zijn genoeg andere bands die me boeien. Trivium is er daar 1 van.
      maandag 7 augustus 2006 @ 22:52:01 #291
    115209 NASDAQbastardo
    Slaafzwepende blasfemie
    pi_40590928
    Trivium
    pi_40591115
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 22:52 schreef NASDAQbastardo het volgende:
    Trivium
    Niks mis mee
      Overall beste user 2022 dinsdag 8 augustus 2006 @ 05:48:50 #293
    3928 Ulx
    you aint no punk you punk
    pi_40598142
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 22:19 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Mijn gal spuien . Slayer kan best goed zijn, er zijn echt wel hele degelijk riffs, maar het is teveel van het zelfde. Als je 20 (?) jaar bezig bent met muziek maken en je maakt nog precies dezelfde muziek als 20 jaar geleden doe je iets niet goed in mijn ogen.
    Hoezo? The Ramones, Motörhead enAC/DC waren of zijn daar ook heel goed in.
    I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:18:44 #294
    1124 Mark
    Awesome dad from hell
    pi_40599807
    Wanneer zou hij in de winkel moeten liggen?
    Dommage arachide-fromage
    pi_40607129
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 22:19 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Ik vind het een verademing na al die Nu-metal crap. terug naar de roots en lekker tekeer gaan!
    pi_40615346
    quote:
    Hoezo? The Ramones, Motörhead enAC/DC waren of zijn daar ook heel goed in.
    Wat wil je daar mee zeggen? Mij zul je daar ook niet zien hoor. Voor alle 3 geldt dat ze af en toe een goed nummer hebben. Net als Slayer.
    quote:
    Ik vind het een verademing na al die Nu-metal crap. terug naar de roots en lekker tekeer gaan!
    Zeker, maar dat kan ook door eens iets anders dan standaard (te) snelle drums en riffs in ieder nummer.
    pi_40615717
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 17:56 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Wat wil je daar mee zeggen? Mij zul je daar ook niet zien hoor. Voor alle 3 geldt dat ze af en toe een goed nummer hebben. Net als Slayer.
    [..]

Zeker, maar dat kan ook door eens iets anders dan standaard (te) snelle drums en riffs in ieder nummer.
    De drums zijn juist fucking ziek man, heerlijk snel
    † The 3 Kings †
    pi_40615737
    Verschil in smaak, das alles.
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:16:51 #299
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_40616005
    Ach ja, het is sowieso nooit goed natuurlijk. Doe je elke cd 'hetzelfde' (ik hoor toch duidelijk verschillen tussen de cd's, maar ja, het blijft Slayer) zijn er mensen die het niet goed vinden. Maar doe je eens iets heel anders (Metallica bijvoorbeeld) beginnen er ook veel mensen te zeiken.

Ik vind de cd leuk. Had er wel wat meer van verwacht, maar ik verwacht niet dat ze Reign in Blood nog eens zullen overtreffen. Ik hoop het soms misschien stiekem, maar het zal toch niet gebeuren.
    pi_40616650
    Erg goede cd. Van het weekend gekocht, op Wacken.
    Lekker tempo, pakkende teksten.
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:46:17 #301
    106911 daisy_ducky
    ..............................
    pi_40623084
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 23:44 schreef Rivfader het volgende:
    Er zit wel een boodschap in

En dat is precies wat je wilt horen.
    Jaja die cd's wel achteruit draaien voor de juiste boodschap dan he.
    Vooral die ouwe dan he.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')