SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou me ook niks verbazen, maar het kan ook een dom ongeluk van henzelf geweest zijn; de flare komt echt van schuin boven. Dan moesten ze precies geweten hebben hoe de wind stond en waar het terecht zou komen.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:38 schreef greysbones het volgende:
het zou me niks verbazen @:Tot als heel het flotilla drone verhaal in scene is gezet om meer pers te creeeren
ÓF er was een ander schip in de buurt waarop iemand expres naar hen geschoten heeft, maar dat zou makkelijk te achterhalen moeten zijn.![]()
tjaquote:Op woensdag 10 september 2025 12:39 schreef ToT het volgende:
Trowuens wel bizar in de reacties: zo ontzettend veel Amerikanen geloven in demonen; niet alleen de dader maar ook de mensen in de trein die niets deden zijn volgens hen letterlijke demonen uit de hel die door satan gestuurd zijn om daar te zitten. Niet metaforisch, maar echt letterlijk!
deze mensen staan er ook wel om bekend nog weinig zelf denkend vermogen te hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
meeste grote schepen hebben lawine pijlen aan boord als Flarequote:Op woensdag 10 september 2025 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou me ook niks verbazen, maar het kan ook een dom ongeluk van henzelf geweest zijn; de flare komt echt van schuin boven. Dan moesten ze precies geweten hebben hoe de wind stond en waar het terecht zou komen.
ÓF er was een ander schip in de buurt waarop iemand expres naar hen geschoten heeft, maar dat zou makkelijk te achterhalen moeten zijn.
daar lijkt het ook het meest op
en ja ik schat ze wel zo dom in dat ze dachten laten we die eens afstekenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja als het opzet geweest zou zijn, zouden ze het wel rechtstreeks op het schip zelf afgeschoten hebben.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
meeste grote schepen hebben lawine pijlen aan boord als Flare
daar lijkt het ook het meest op
en ja ik schat ze wel zo dom in dat ze dachten laten we die eens afsteken
Ik denk dat deze kneuzen gewoon een fout hebben gemaakt.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zullen we even wippen JussieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 10 september 2025 13:01 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we even wippen JussieJa leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Over een weekje zit @MooieTop6 er ook zo bij misschien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is wel heerlijk rustgevend, kijken naar een aquarium.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Denk laat ik ook eens een selfie posten. WIst niet dat je zat te gluren anders had ik het niet gedaan natuurlijkquote:Op woensdag 10 september 2025 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het schoonmaken daarentegenquote:Op woensdag 10 september 2025 13:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is wel heerlijk rustgevend, kijken naar een aquarium.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jullie zijn beide hotquote:Op woensdag 10 september 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk laat ik ook eens een selfie posten. WIst niet dat je zat te gluren anders had ik het niet gedaan natuurlijk
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O, mag gewoon hoor. Op zich kan ik ook wel wat hebben....quote:Op woensdag 10 september 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk laat ik ook eens een selfie posten. WIst niet dat je zat te gluren anders had ik het niet gedaan natuurlijkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Feeling hot hot hotquote:![]()
Ik dacht Lovely is gehackt, maar nee hoor het is de nieuwe Greys
O lalalaquote:Op woensdag 10 september 2025 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar had ik dus een keer een photoshopje van gemaakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou ja zegquote:
heb je nooit geleerd dat je geen naakte vinger mag opsteken naar aangeklede mensenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ben je aangekleed dan?quote:Op woensdag 10 september 2025 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja zeg
heb je nooit geleerd dat je geen naakte vinger mag opsteken naar aangeklede mensen![]()
![]()
Kussie voor Jussie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 10 september 2025 13:09 schreef Dotteke het volgende:
Kussie voor Jussie [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
broekquote:
shirt
jack
sokken
schoenen
dus ja aangekleedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Doe eens snel uit danquote:Op woensdag 10 september 2025 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
broek
shirt
jack
sokken
schoenen
dus ja aangekleed![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 13:09 schreef Dotteke het volgende:
Kussie voor Jussie [ afbeelding ]nou jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tongen is ook vaak elkaar opvreten
ziet er vaak heel ranzig uitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De vraag die gesteld moet worden: zijn het witte sokken?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik alleen een shirt en een broekquote:Op woensdag 10 september 2025 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
broek
shirt
jack
sokken
schoenen
dus ja aangekleedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het zijn witte sneaker sokjesquote:Op woensdag 10 september 2025 13:11 schreef gebrokenglas het volgende:
De vraag die gesteld moet worden: zijn het witte sokken?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 13:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zijn witte sneaker sokjes
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 10 september 2025 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik alleen een shirt en een broek![]()
Dot heeft geen ondergoed aan![]()
Maar t kan zo lekker zijnquote:Op woensdag 10 september 2025 13:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja
ziet er vaak heel ranzig uit![]()
Je moet het ook eigenlijk doen en niet kijken naar een ander
@Kissingbird ?quote:Op woensdag 10 september 2025 13:11 schreef gebrokenglas het volgende:
De vraag die gesteld moet worden: zijn het witte sokken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 10 september 2025 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
broek
shirt
jack
sokken
schoenen
dus ja aangekleedeuhhh zegt wiequote:Op woensdag 10 september 2025 13:11 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Dot heeft geen ondergoed aan![]()
quote:quote:Op woensdag 10 september 2025 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik alleen een shirt en een broek![]()
Vele jaren geleden een aflevering op tv gezien van echte "black English humour", geen idee welke groep dat was.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja
ziet er vaak heel ranzig uit
Vuilnismannen die met het vuilnis ook katten in de vuilniswagen gooiden en andere wazige lollige zooi, maar ook een uitbundige oudere koppel die elkaar met heeeeeel erg veel druipend speeksel zat te tongen, midden voor de camera!![]()
![]()
je bent me voorquote:
wilde alleen dan nog onderstrepen
Ja we hebben het over bovenkleding, zie bij Greys ook geen ondergoed staanquote:
Maar oke ik heb alleen een ondertent, een boventent en een tshirttent aan
Goor hequote:Op woensdag 10 september 2025 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Vele jaren geleden een aflevering op tv gezien van echte "black English humour", geen idee welke groep dat was.
Vuilnismannen die met het vuilnis ook katten in de vuilniswagen gooiden en andere wazige lollige zooi, maar ook een uitbundige oudere koppel die elkaar met heeeeeel erg veel druipend speeksel zat te tongen, midden voor de camera!
Geen sokken?quote:Op woensdag 10 september 2025 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja we hebben het over bovenkleding, zie bij Greys ook geen ondergoed staan
Maar oke ik heb alleen een ondertent, een boventent en een tshirttent aanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
je zeiquote:Op woensdag 10 september 2025 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja we hebben het over bovenkleding, zie bij Greys ook geen ondergoed staan
Maar oke ik heb alleen een ondertent, een boventent en een tshirttent aan
alleen
vandaar
o o o wat zijn ze het weer eensquote:Op woensdag 10 september 2025 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent me voor
wilde alleen dan nog onderstrepen
lolligquote:Op woensdag 10 september 2025 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o o o wat zijn ze het weer eens
lief
lekker
Nope en ook geen ballen tent, ik laat de koeien als los in de wei als ik thuis ben. ALs ik weg ga slinger ik ze wel in zo'n ballententquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Door gestreept geen van drieeenquote:
Zo in mijn sas met de ballen los in de tasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 10 september 2025 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door gestreept geen van drieeen
quote:Op woensdag 10 september 2025 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo in mijn sas met de ballen los in de tas![]()
![]()
![]()
Dat je er ooit aan begonnen bent dan om het zelf te doen. Zal binnen kort bij jou ook wel los gaan denk ik zo m aarquote:Op woensdag 10 september 2025 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ergens eind jaren '80 - begin jaren '90 en ik heb het nog steeds op m'n netvlies staan!
je werd wakkerquote:
dacht goffer weer werken
nee
ik wil slapen
en toen moest je huilen
en ben je weer in slaap gevallenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zoiets jaquote:Op woensdag 10 september 2025 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
je werd wakker
dacht goffer weer werken
nee
ik wil slapen
en toen moest je huilen
en ben je weer in slaap gevallen![]()
![]()
nu schaam je een beetjequote:
daarom maar de zonnebril op
en de zon schijnt
maar je voelt je een clown
vindt het zo grappig
toch maar weer die zonnebril op
sowwwwwwThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu schaam je een beetje
daarom maar de zonnebril op
en de zon schijnt
maar je voelt je een clown
vindt het zo grappig
toch maar weer die zonnebril op
sowwwwww![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey mevr Blubquote:
Ik voel wat kriebelen bij mijn elleboog, dacht wat voor beest zit daar![]()
Draai ik heel voorzichtig mij hoofd die kant op en het ging harder kriebelen![]()
Waren het mijn haren die over mijn arm heen bewogen
quote:Op woensdag 10 september 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Draai ik heel voorzichtig mij hoofd die kant op en het ging harder kriebelen![]()
Waren het mijn haren die over mijn arm heen bewogen![]()
![]()
![]()
quote:Die domme haren ookquote:
Ik heb ze vorige jaar een heel stuk korter laten knippen, tot net over mijn schouder.quote:
Voor een paar maanden geleden er weer een stuk af. Maar mijn haar groeit als een gek, hangt nu alweer tot aan mijn ellebogenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Drink je Pokon?quote:Op woensdag 10 september 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze vorige jaar een heel stuk korter laten knippen, tot net over mijn schouder.
Voor een paar maanden geleden er weer een stuk af. Maar mijn haar groeit als een gek, hangt nu alweer tot aan mijn ellebogen![]()
![]()
Nee, bubbeltjes water en koffiequote:
Misschien komt het door het water![]()
Maar is echt sinds de chemo groeit het als een idiootWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is fijn te horen. En met je moeder?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In de zon gaat het nog sneller!quote:Op woensdag 10 september 2025 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, bubbeltjes water en koffie
Misschien komt het door het water![]()
Maar is echt sinds de chemo groeit het als een idioot![]()
Daar zit ik nooit in en heb dat ook nog nooit gehoord trouwensquote:Op woensdag 10 september 2025 13:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
In de zon gaat het nog sneller!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook goed. Dikke knuffel.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is fijn te horen. En met je moeder?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Wij zijn net als planten, met water er zon gaan we groeienquote:Op woensdag 10 september 2025 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zit ik nooit in en heb dat ook nog nooit gehoord trouwens![]()
![]()
over 6 uur nog steeds?quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:14 schreef MooieTop6 het volgende:
@:KoningWouter @:loveislikeakiss Sunshine_Bright heeft weer eens veel geld op zakHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo ver komen mijn haren niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Waren het mijn haren die over mijn arm heen bewogen
Ik pak meestal de tondeuse voordat het voor mijn ogen gaat hangen![]()
![]()
Fijn, het zal voor haar helemaal wennen zijn, maar ze zal ook opgelucht zijn dat hij geen pijn meer heeftquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik ken anders dingen die geen zon en water nodig hebben om te groeien hoorquote:Op woensdag 10 september 2025 13:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wij zijn net als planten, met water er zon gaan we groeienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vertelquote:Op woensdag 10 september 2025 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik ken anders dingen die geen zon en water nodig hebben om te groeien hoor![]()
![]()
Dan heb ik het wel een stukje langerquote:Op woensdag 10 september 2025 14:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zo ver komen mijn haren niet.
Ik pak meestal de tondeuse voordat het voor mijn ogen gaat hangen
[ afbeelding ]
Je wil niet weten hoe laag ze gaan hangen, met een hoop vochtige warmtequote:Op woensdag 10 september 2025 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik ken anders dingen die geen zon en water nodig hebben om te groeien hoor![]()
![]()
![]()
Hou ik nog even geheim. Maar ik kan je wel alvast verklappen dat je het zelf een paar maal perdag in je handen hebt of in je hand hebtquote:
Na een paar dagen zonder water doet die ehh.. pen ook vrij weinig meer hoorquote:Op woensdag 10 september 2025 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou ik nog even geheim. Maar ik kan je wel alvast verklappen dat je het zelf een paar maal perdag in je handen hebt of in je hand hebt![]()
![]()
Dan doet de persoon die het eraan vastzit niet meer dat klopt hahahaquote:Op woensdag 10 september 2025 14:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Na een paar dagen zonder water doet die ehh.. pen ook vrij weinig meer hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan groeit er ook weinig meerquote:Op woensdag 10 september 2025 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doet de persoon die het eraan vastzit niet meer dat klopt hahaha![]()
![]()
Nee, maar dan heb je het over een dood dingquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan klopt er juist iets niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doet de persoon die het eraan vastzit niet meer dat klopt hahaha![]()
En staat er ook niets meer.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja net als een plant als je die geen water geeftquote:Op woensdag 10 september 2025 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar dan heb je het over een dood ding![]()
Haha iddquote:Op woensdag 10 september 2025 14:11 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Met de rigor mortis wil er ook nog weleens wat oprijzen, heb ik weleens gehoord.![]()
Ik heb planten van parkant hooi nog weer aan het bloeien gekregen.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja net als een plant als je die geen water geeft![]()
Door flink te wrijven?quote:Op woensdag 10 september 2025 14:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb planten van parkant hooi nog weer aan het bloeien gekregen.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-09-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 2723 / +207 / +130 / 4303 / 4615 / 0.59
2. FreshFruit / 619 / +153 / +0 / 669 / 933 / 0.66
3. Dotteke / 561 / +27 / +80 / 1238 / 1476 / 0.38
4. KillemWieft / 490 / +53 / +25 / 292 / 418 / 1.17
5. Homijn / 354 / +0 / +0 / 82 / 161 / 2.2
6. kree / 322 / +0 / +0 / 720 / 917 / 0.35
7. devzero / 216 / +3 / +0 / 200 / 280 / 0.77
8. RedShoe / 174 / +60 / +76 / 578 / 625 / 0.28
9. hemarookworst / 171 / +6 / +0 / 254 / 377 / 0.45
10. Pinnenmutske / 129 / +5 / +50 / 190 / 261 / 0.49
11. _UserName_ / 111 / +2 / +7 / 141 / 201 / 0.55
12. Dr.Mikey / 97 / +12 / +0 / 94 / 153 / 0.63
13. ToT / 95 / +7 / +4 / 706 / 813 / 0.12
14. greysbones / 88 / +18 / +4 / 704 / 772 / 0.11
15. KoningWouter / 79 / +1 / +2 / 154 / 201 / 0.39
16. sp3c / 78 / +0 / +78 / 2 / 8 / 9.75
17. MooieTop6 / 77 / +14 / +2 / 996 / 1135 / 0.07
18. marc0871 / 74 / +7 / +3 / 387 / 498 / 0.15
19. StevenHyde / 69 / +3 / +0 / 287 / 362 / 0.19
20. Shii / 64 / +0 / +13 / 194 / 256 / 0.25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
O mijn hemel,quote:
Echt onvoorstelbaar.quote:
Wij hebben hier ook zo tokkie wonen aan de overkant. Een klein mens maar een scheur van hier tot TokioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 10 september 2025 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt onvoorstelbaar.
Wij hebben hier ook zo tokkie wonen aan de overkant. Een klein mens maar een scheur van hier tot Tokio![]()
Ja die denken echt dat de straat van hun isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ben blij dat ik hier rustig woonquote:Op woensdag 10 september 2025 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die denken echt dat de straat van hun is![]()
Denk het wel, maar het was maar 60kquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Snap ikquote:Op woensdag 10 september 2025 14:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb genoeg aan @:mizzezamy![]()
Over het algemeen woon ik hier ook rustig hoor. Heb er hier weinig last van. Ze heeft wel een schreeuwend achter iemand aangelopen. Eerst hij dan zij en maar schelden tegen die jongen.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ben blij dat ik hier rustig woon
Tegen mij ook een keer, en ze kwam naar mij toe lopen. Nou krijg je bij mij de pis niet zo snel lauw hoor. Ik zat met de buur koffie te drinken voor in de schaduw. Komt zij op mij afstieven omdat ik haar dochter gevraagd haar auto niet achter mijn parkeerplaats te parkeren anders kan ik er niet uit. Gewoon heel vriendelijk he, dat kind begon meteen te snauwen en te grauwen dat ze dat niet ging doen omdat ze anders te ver moest lopen het kreng is 20 jaar;
Komt die moeder met een wijzend vingertje naar buiten en keffen als een vals teefje niet normaal
En ze kwam naar mij toelopen, de buuf en ik keken elkaar eens aan en reageerde niet. Tot ze een stap in mijn tuin wilde zetten.
Ik zeg netjes, move hier is geen plaats voor viswijven ga maar voor mijn stoepje staan schreeuwen
Lui wijf, zei ze toen tegen mij kom maar eens meer in beweging ( even steken omdat ik niet goed kan lopen)
Ik heb nergens verder iets op uit gedaan. De buuf ( toevallig haar buurvrouw) hebben smakelijk gelachen achterafWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker wippen is niet verkeerdquote:
Dot is een baas en haar buurvrouw een tokkiequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
BolkDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Wat zou Dots buurvrouw haar Fok-naam zijn?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Thxquote:Op woensdag 10 september 2025 14:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dot is een baas en haar buurvrouw een tokkie![]()
![]()
nog wel leuk betaald gekregen van de oorlog?quote:Op woensdag 10 september 2025 14:39 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Denk het wel, maar het was maar 60kHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mensen die Amie dik noemen zijn gewoon zelf ziedendjaloersIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
6 miljoenquote:Op woensdag 10 september 2025 14:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog wel leuk betaald gekregen van de oorlog?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Amie 18 miljoenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Iddquote:Op woensdag 10 september 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, het zal voor haar helemaal wennen zijn, maar ze zal ook opgelucht zijn dat hij geen pijn meer heeftWerewolf
wel lekkerquote:
ik heb een grote koffer gekocht vandaag en heb nu 14 xanax uit africa gehaald
is wel lang vliegen hoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mooie verhalen.Don't follow me. I am lost too
.
Daarom doe ik het ook nietquote:Op woensdag 10 september 2025 14:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef jij het nog niet te doen.![]()
Tokkiequote:Op woensdag 10 september 2025 14:46 schreef MooieTop6 het volgende:
Wat zou Dots buurvrouw haar Fok-naam zijn?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We scrollen door...Don't follow me. I am lost too
.
Heb je Lovely ingeruildquote:Op woensdag 10 september 2025 14:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb genoeg aan @:mizzezamy
Ik had een ander vermoedenquote:
Altijdquote:Op woensdag 10 september 2025 14:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wanneer heb ik fameus gescoord?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan heb je wel netjes tot 10 geteldquote:Op woensdag 10 september 2025 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over het algemeen woon ik hier ook rustig hoor. Heb er hier weinig last van. Ze heeft wel een schreeuwend achter iemand aangelopen. Eerst hij dan zij en maar schelden tegen die jongen.
Tegen mij ook een keer, en ze kwam naar mij toe lopen. Nou krijg je bij mij de pis niet zo snel lauw hoor. Ik zat met de buur koffie te drinken voor in de schaduw. Komt zij op mij afstieven omdat ik haar dochter gevraagd haar auto niet achter mijn parkeerplaats te parkeren anders kan ik er niet uit. Gewoon heel vriendelijk he, dat kind begon meteen te snauwen en te grauwen dat ze dat niet ging doen omdat ze anders te ver moest lopen het kreng is 20 jaar;
Komt die moeder met een wijzend vingertje naar buiten en keffen als een vals teefje niet normaal
En ze kwam naar mij toelopen, de buuf en ik keken elkaar eens aan en reageerde niet. Tot ze een stap in mijn tuin wilde zetten.
Ik zeg netjes, move hier is geen plaats voor viswijven ga maar voor mijn stoepje staan schreeuwen
Lui wijf, zei ze toen tegen mij kom maar eens meer in beweging ( even steken omdat ik niet goed kan lopen)
Ik heb nergens verder iets op uit gedaan. De buuf ( toevallig haar buurvrouw) hebben smakelijk gelachen achteraf![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dan moet het aan de overkant zijn, naast mij wonen geen tokkiesquote:Op woensdag 10 september 2025 14:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn zus woont naast jou?
Vertel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yep, snap alleen niet precies welke verdeling ze gebruikt hebben, want deze level 11 stond wel mooi in de top10 van puntenpakkerTs van de Factionquote:Op woensdag 10 september 2025 14:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wel lekker
ik heb een grote koffer gekocht vandaag en heb nu 14 xanax uit africa gehaald
is wel lang vliegen hoor
Drankje erbijquote:
Toen ik nog in een flat woonde toen had ik wel een screeuwlelijk vrouw 2 onder ons wonen. Vreselijk.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
de overkant is een treinspoorquote:Op woensdag 10 september 2025 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet het aan de overkant zijn, naast mij wonen geen tokkies
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:quote:Op woensdag 10 september 2025 14:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb genoeg aan @:mizzezamyWellesquote:![]()
![]()
@Toqqiequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
jij hebt hun level 4 soms wel mooi te pakken gehadquote:Op woensdag 10 september 2025 14:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Yep, snap alleen niet precies welke verdeling ze gebruikt hebben, want deze level 11 stond wel mooi in de top10 van puntenpakkerTs van de Faction
het beste is een chain bouwen en dan de laatste in de chain dan van de tegenpartijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik heb chocolade pepernoten
mijn laatste trolli paaseitjes zijn net op
moet ik toch weer 2,5 maand wachtenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sneaky uit het ziekenhuis kruipen, die level 4 meppen en weer het ziekenhuis inquote:Op woensdag 10 september 2025 14:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij hebt hun level 4 soms wel mooi te pakken gehad
het beste is een chain bouwen en dan de laatste in de chain dan van de tegenpartij
Hebben ze die taaie dingen nu ook al met chocolaquote:Op woensdag 10 september 2025 14:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb chocolade pepernoten
mijn laatste trolli paaseitjes zijn net op
moet ik toch weer 2,5 maand wachten![]()
![]()
Hier niet, hier is het de overkant van de straat. Ik kijk er schuinop recht voor mijn huis staan gelukkig geen woningenquote:Op woensdag 10 september 2025 14:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de overkant is een treinspoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik plaats een JusBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ZIe je, dat doet hij nu altijdquote:
Bolk.Don't follow me. I am lost too
.
Ja ik voel mij er verdrietig doorquote:![]()
ZuchtDon't follow me. I am lost too
.
Ik mis @MoonlightIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Op basis vanquote:Op woensdag 10 september 2025 14:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik verbaas me meer over dat jij het obv bovenstaande denktDat wist ik en dacht dat je het zo bedoelde.quote:
Als niet; mijn fout en excuses.
Als wel;![]()
![]()
Ik woon in een sociale woning maar voel me niet meer veilig.
BlubWerewolf
Tijd voor de DTS-knokploeg!quote:Op woensdag 10 september 2025 14:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik woon in een sociale woning maar voel me niet meer veilig.
BlubIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is al goedquote:Op woensdag 10 september 2025 14:57 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Op basis van
[..]
Dat wist ik en dacht dat je het zo bedoelde.
Als niet; mijn fout en excuses.
Als wel;![]()
![]()
![]()
Laat het in die tijd niet taai taai wordenquote:Op woensdag 10 september 2025 14:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel een maandje anderhalf.
Liever gevulde speculaas, btw![]()
![]()
Woehoe. Weer een stap verderquote:Op woensdag 10 september 2025 14:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik sta toch op de wachtlijst voor begeleid wonen![]()
![]()
Nah. Ik wil mijn vullingen graag houden.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat het in die tijd niet taai taai worden![]()
Wel zo fijnquote:Op woensdag 10 september 2025 15:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nah. Ik wil mijn vullingen graag houden.![]()
![]()
Loempia
Don't follow me. I am lost too
.
Met die drievaksvullingen zit zo de helft van je eten erin.quote:
Heb je gegeten, heb je nog honger.
Bij het tanden poetsen spoel je het vervolgens door het putje weg.![]()
Dan gaat het eten letterlijk in je holle kiesquote:Op woensdag 10 september 2025 15:05 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Met die drievaksvullingen zit zo de helft van je eten erin.
Bij het tanden poetsen spoel je het vervolgens door het putje weg.![]()
klinkt al een handig dieetquote:Op woensdag 10 september 2025 15:05 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Met die drievaksvullingen zit zo de helft van je eten erin.
Bij het tanden poetsen spoel je het vervolgens door het putje weg.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vandaar zeker, dat ik zo'n end ben afgevallenquote:Op woensdag 10 september 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
klinkt al een handig dieet![]()
![]()
Zoietsquote:Op woensdag 10 september 2025 15:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan gaat het eten letterlijk in je holle kies![]()
![]()
Vietnameesquote:
.
En scherpe sausquote:Op woensdag 10 september 2025 15:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Boh
Per 10, anders vul ik mijn holle kies nog niet
.
![]()
.
Alleen als het die saus is die ze onder de plank bewaren, voor speciale klanten.quote:
Bij die in mijn oude dorp greep hij er al onder, als ik aan kwam lopen.![]()
volgende dag nog heet?quote:Op woensdag 10 september 2025 15:18 schreef marc0871 het volgende:
Ik had eens gezegd dat ik zijn hete saus helemaal niet heet vond.
Dat heb ik geweten
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het mag pas hete saus genoemd worden als je de ochtend erna overheerlijk kunt genieten van Heisse Scheissequote:Op woensdag 10 september 2025 15:18 schreef marc0871 het volgende:
Ik had eens gezegd dat ik zijn hete saus helemaal niet heet vond.
Dat heb ik geweten![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Deze man weetquote:Op woensdag 10 september 2025 15:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het mag pas hete saus genoemd worden als je de ochtend erna overheerlijk kunt genieten van Heisse Scheisse![]()
![]()
![]()
Daar heb ik nooit zo'n last van.quote:
Maar het tintelde iig nog toen ik mijn avondeten at.
Best sausje![]()
![]()
Heter dan heet kan zijn.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het mag pas hete saus genoemd worden als je de ochtend erna overheerlijk kunt genieten van Heisse Scheisse
.
Woont ie er nog steeds?quote:Op woensdag 10 september 2025 15:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De onder buuf van @:hemarookworst weet dat inmiddels ook maar al te goed![]()
![]()
Geen idee, maar die buuf weet wel wat echte hitte isquote:
HeavenDon't follow me. I am lost too
.
Zou Marco dat ook zo tegen zijn 'vriendinnen' verteld hebben?quote:Op woensdag 10 september 2025 15:21 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Heter dan ik hebben kan,
Heter dan mijn tong aan kan.
ik ook niet maar sommige mensen hebben smaakpapillen in hun anusquote:Op woensdag 10 september 2025 15:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit zo'n last van.
Maar het tintelde iig nog toen ik mijn avondeten at.
Best sausjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo is datquote:Op woensdag 10 september 2025 15:21 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Heter dan ik hebben kan,
Heter dan mijn tong aan kan.
.
Neuh laat dat klein bier voor de mansion maar zitten, dat zet niet echt zoden aan de dijk om te gaan uitrekenenquote:Op woensdag 10 september 2025 15:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hey ben ik jou nog moneys schuldig ?![]()
![]()
.
Owja natuurlijk, de 5 zit al in de militaire klok
Heeft niks met smaakpapillen te maken.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ook niet maar sommige mensen hebben smaakpapillen in hun anus
De capsaïcine in de pepers laat de hittereceptoren op je tong denken dat je hete kooltjes in je mond hebt.
Ze zeggen dat het weefsel van je anus ongeveer hetzelfde is als in je mond, dus... mja...![]()
Weten we dat ookquote:Op woensdag 10 september 2025 15:28 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Heeft niks met smaakpapillen te maken.
De capsaïcine in de pepers laat de hittereceptoren op je tong denken dat je hete kooltjes in je mond hebt.
Ze zeggen dat het weefsel van je anus ongeveer hetzelfde is als in je mond, dus... mja...
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 15:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
BirdieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
.
quote:Op woensdag 10 september 2025 15:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hey birdieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: