quote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 15:28 schreef raptorix het volgende:
Ik zet in op fossiele sporen van minimale organismes.
quote:
Als het leven op Aarde en wat ze op Mars vinden dezelfde oorsprong hebben nog wel.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:04 schreef KoningWouter het volgende:
Is leven ineens toch niet meer zo speciaal he.
quote:Op woensdag 10 september 2025 18:10 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als het leven op Aarde en wat ze op Mars vinden dezelfde oorsprong hebben nog wel.
https://www.nasa.gov/news(...)signature-last-year/quote:Op woensdag 10 september 2025 18:10 schreef hollandia02 het volgende:
Iemand wellicht artikel hernoemen naar wat er gevonden is?
Ja weet ik bedoel artikel van de post hahahah, als in het FOK item.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.nasa.gov/news(...)signature-last-year/
Heb een verzoek gedaan in feedbackquote:Op woensdag 10 september 2025 18:13 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja weet ik bedoel artikel van de post hahahah, als in het FOK item.
Dat kan iedere modquote:Op woensdag 10 september 2025 18:15 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Heb een verzoek gedaan in feedback
Het enige dat nog mist is een check in een aards lab om het definitief te maken.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.trouw.nl/wete(...)en-op-mars~bae5bf4f/
Nog steeds sterkte aanwijzingen, geen 100 procent bewijs.
Nee, die onthulling was eerder vandaag voor het Amerikaanse Congres:quote:Op woensdag 10 september 2025 18:04 schreef BlaZ het volgende:
Groot nieuws. Ik dacht dat het om een buitenaards ruimteschip zou gaan.
Het zou hem sieren.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:41 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Trump nu geld gaat vrijmaken voor de Mars Sample Return missie
Tuurlijk, als kan blijken dat hķj de man is met het wereldnieuws wilt die dat al te graag.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:41 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Trump nu geld gaat vrijmaken voor de Mars Sample Return missie
Het leven op Mars is ook geschapen door godquote:Op woensdag 10 september 2025 18:43 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Tuurlijk, als kan blijken dat hķj de man is met het wereldnieuws wilt die dat al te graag.
Echter kan hij wel tegengas krijgen van de christenen dat dit hun religie ondermijnt.
Jawel, wij en alleen wij zijn geschapen naar het evenbeeld van de Heere en het centrum van het universum.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:04 schreef KoningWouter het volgende:
Is leven ineens toch niet meer zo speciaal he.
Heb je een bruikbaar en serieus linkje voor mij?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:31 schreef Starhopper het volgende:
@:JIPPIE LEVEN OP MARS!!!!!!!!!!!!! BREAKING NEWS!!!!
Dit zegt een kind van drie niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De ruimte is nog wat onbekend zullen we maar zeggen. Zo kreeg ik deze week de vraag - toen we het over de aanstaande maansverduistering hadden - of de maan ook een zon was
Mijn driejarige gaf daarop maar het antwoord: de maan draait rondjes om de aarde en is een maan, geen zon. Andere planeten hebben ook manen. Jupiter, Neptunus dat is die donkerdere blauwe planeet toch papa? De zon is eigenlijk een ster. Een ster is rond, groot en héél heet.
Sta je dan als 30er.
Persbericht van NASAquote:Op woensdag 10 september 2025 19:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je een bruikbaar en serieus linkje voor mij?
Maar hiermee is nog immer niet de vraag die zo velen al zo lang bezigt beantwoord:quote:Op woensdag 10 september 2025 18:04 schreef hollandia02 het volgende:
Woohoo!!! Leven op een andere planeet
Hoezo?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:50 schreef asco het volgende:
Nou, schaf alle religies maar af en we beginnen morgen. 👍👍
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Maar hiermee is nog immer niet de vraag die zo velen al zo lang bezigt beantwoord:
IS ER LEVEN OP PLUTO?!
quote:Op woensdag 10 september 2025 12:19 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Voor de degenerates onder ons:Je TT klopt niet. NASA heeft niets bevestigd over de aanwezigheid van leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zullen ze bekend gaan maken? Microbiologisch leven? Of wordt het een gevalletje Never A Straight Answer?
Of misschien toch aLiEnS!!?
Volg het hier
Plot twist, wij hebben Mars helemaal naar de klimaat filistijnen geholpen en hebben de dinosauriėrs vernietigd om daar te gaan leven.quote:
Ah, nog zo eentje die erbij was.quote:
Dan laat hem dat maar eens oprakelen terwijl jij het opneemt. En dan post je die audio hier maar.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ah, nog zo eentje die erbij was.
Hij kent de vier grote manen van Jupiter, weet dat Triton bij Neptunus hoort en dat Uranus op z'n 'kant' ligt. Dat we robotjes naar Mars hebben gestuurd voor onderzoeken, Mercurius een bol van veelal ijzer is etc.
Maar goed, je hoeft het niet te geloven natuurlijk. Ik maak het alleen dagelijks van dichtbij mee. Hij vergeet gewoon (bijna) niks van wat hem verteld wordt en 'leuk' is.
Daarentegen denkt hij wel dat ik al eens op Saturnus ben geweest.
Wat jij wil. Ik ga geen audio-opname van mij kind op dit forum vol trieste persoonlijkheden posten (niet aan jou gericht). Als ik met hem in de boekjes aan het kijken ben, kan hij veel gewoon netjes benoemen. Daarnaast als je het onderwerp rustig aanhaalt en hij luistert goed, dan gaat hij erover meepraten.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan laat hem dat maar eens oprakelen terwijl jij het opneemt. En dan post je die audio hier maar.
Een kind van 3 praat zo niet.
Kan je dansen op de maan?quote:Op woensdag 10 september 2025 19:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Maar hiermee is nog immer niet de vraag die zo velen al zo lang bezigt beantwoord:
IS ER LEVEN OP PLUTO?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |