abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218733592
Ik ben te lui om te lezen/luisteren, maar waarom nog 'potential'?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218733600
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2025 20:11 schreef vosss het volgende:

[..]
Vraag het eens aan dat zogenaamd fantastische slimme kind van je. :')
_O-
  woensdag 10 september 2025 @ 20:17:56 #103
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_218733615
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 20:14 schreef Akathisia het volgende:
Omdat de gevonden sporen/afzettingen ook door non-biologische chemie gevormd kunnen worden. Dat is nog niet met zekerheid uit te sluiten, daarvoor moet het spul naar de aarde voor verdere analyse. Dat gaat alleen niet zo 1-2-3 gebeuren.
pi_218733616
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 20:14 schreef Akathisia het volgende:
Er zijn mogelijk ook andere verklaringen voor de vondst dan leven.

Ze hebben een rots met vlekken gevonden. Die vlekken zijn mogelijk overgebleven fossielen (uitgescheiden door microbes). Wetenschappers hebben geconcludeerd dat 'leven' de meest waarschijnlijke verklaring is.

We moeten het op de aarde onderzoeken, maar dan moeten we dat eerst hier zien te krijgen natuurlijk.
pi_218733632
Dank voor de toelichting beiden!
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  FOK!Fotograaf woensdag 10 september 2025 @ 20:19:52 #106
842 Zorro
Z
pi_218733635
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 20:17 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Er zijn mogelijk ook andere verklaringen voor de vondst dan leven.

Ze hebben een rots met vlekken gevonden. Die vlekken zijn mogelijk overgebleven fossielen (uitgescheiden door microbes). Wetenschappers hebben geconcludeerd dat 'leven' de meest waarschijnlijke verklaring is.

We moeten het op de aarde onderzoeken, maar dan moeten we dat eerst hier zien te krijgen natuurlijk.
Het zal wel weer blijken dat het toch niet klopt.

Zijn het gewoon restanten van rotstekeningen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 10 september 2025 @ 20:20:58 #107
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_218733651
quote:
6s.gif Op woensdag 10 september 2025 20:19 schreef Zorro het volgende:

[..]

:D
pi_218733663
quote:
6s.gif Op woensdag 10 september 2025 20:19 schreef Zorro het volgende:

[..]

Zou toch mooi zijn als we eindelijk sporen van leven vinden :Y
Ben benieuwd naar eventueel verder onderzoek. Return to Earth.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 10 september 2025 @ 20:27:22 #109
284411 crew  heywoodu
pi_218733693
Deze TT deed me toch wat meer opleven dan eigenlijk nodig was geweest, hoewel het alsnog gaaf nieuws is natuurlijk. Maar voor de late binnenkomers (zoals ik): in de TT mist nog iets over 'miljoenen/miljarden jaren geleden', niet onbelangrijk detail :+
pi_218733861
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2025 20:27 schreef heywoodu het volgende:
Deze TT deed me toch wat meer opleven dan eigenlijk nodig was geweest, hoewel het alsnog gaaf nieuws is natuurlijk. Maar voor de late binnenkomers (zoals ik): in de TT mist nog iets over 'miljoenen/miljarden jaren geleden', niet onbelangrijk detail :+
Jup, had ik ook.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218733883
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:59 schreef Toine51 het volgende:
The chances of anything coming from Mars
Are a million to one, he said

The chances of anything coming from Mars
Are a million to one, but still they come...

_O_ _O_ _O_

Bekijk deze YouTube-video
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218734067
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2025 20:27 schreef heywoodu het volgende:
Voel je vrij om de TT te veranderen naar “Er was leven op Mars”, oid! :)
pi_218734080
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 19:59 schreef Ridocar het volgende:
Ts die ChatGPT zelf moet gebruiken voor de vertaling onder het mom van service voor 'degenerates'.

Manmanman.

OT: Leuk, en nu de Epstein-files graag...
Lol, scherp :P

Al is het voor mij vooral de moeite met Nederlands die een vertaalslag naar het Engels een tijdrovende taak maakt.

Maar touché tbh :)
pi_218734404
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 20:11 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Waar zijn die groene klootzakken dan
Ze hebben wel wulpse wijven met drie dikke tieten O+
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_218734537
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 21:14 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Voel je vrij om de TT te veranderen naar “Er was leven op Mars”, oid! :)
Het is meer: "NASA: Er zijn structuren gevonden die wellicht eventueel misschien wijzen op biologische oorsprong maar zonder verder onderzoek kunnen we dat nog helemaal niet concluderen."

Dat is namelijk wat in hun persbericht staat. Ik zeg het maar, voordat mensen ervan gaan maken dat de NASA bewijs heeft gevonden dat een oude beschaving die ooit op de planeet Mars leefde hun planeet zo onleefbaar heeft gemaakt dat ze een andere planeet, net iets dichter bij de zon, hebben gekoloniseerd om als beschaving te kunnen overleven.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2025 21:54:37 ]
pi_218734547
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 21:53 schreef recursief het volgende:

[..]
Het is meer: "NASA: Er zijn structuren gevonden die wellicht eventueel misschien wijzen op biologische oorsprong maar zonder verder onderzoek kunnen we dat nog helemaal niet concluderen."

Dat is namelijk wat in hun persbericht staat. Ik zeg het maar, voordat mensen ervan gaan maken dat de NASA bewijs heeft gevonden dat een oude beschaving die ooit op de planeet Mars leefde hun planeet zo onleefbaar heeft gemaakt dat ze een andere planeet, net iets dichter bij de zon, hebben gekoloniseerd om als beschaving te kunnen overleven.
Staat genoteerd.

En door :)
pi_218740640
"Geef ons veel geld, we moeten naar Mars om onderzoek te doen, want we hebben waarschijnlijk stofjes gevonden die mogelijk zouden kunnen duiden op het bestaan van leven!"
pi_218741150
Sample return gaat nog lang duren ben ik bang
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218741245
It's life Jim, but not as we know it :{
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_218741258
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 13:59 schreef SymbolicFrank het volgende:
"Geef ons veel geld, we moeten naar Mars om onderzoek te doen, want we hebben waarschijnlijk stofjes gevonden die mogelijk zouden kunnen duiden op het bestaan van leven!"
Dit hebben we eerder gehoord van NASA.

Toen hadden ze ook niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')