Nu.nlquote:Rusland wil nog geen reactie geven
Het Kremlin weigert vooralsnog om commentaar te geven op de gebeurtenissen in Polen van afgelopen nacht. Het zegt dat dit een zaak is voor het ministerie van Defensie om op te reageren.
De Russische zaakgelastigde in Polen zei eerder vandaag dat Polen geen bewijs zou hebben voor de bewering dat het gaat om Russische drones. Later zei deze diplomaat, Andrey Ordash, dat het juist om Oekraïense drones zou gaan.
Nawrocki is wel zn beste maatje, dus wie weet.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:25 schreef Perrin het volgende:
Van de VS hoeven we geen hulp te verwachten. Trump zal alles doen om zijn mattie Poetin te pleasen.
[ x ]
Linkje naar het artikel?quote:
Standaard antwoord van ruzzia. Handje zand in de ogen strooien.quote:
allemaal afzwaaiers volgens MikeyTT NOS Wit Ruslandquote:Op woensdag 10 september 2025 13:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Voor in de OP eventueel:
[ afbeelding ]
Het zijn maar een paar drones, maar Europa doet alsof het WOIII opnieuw is begonnen.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:51 schreef tesssssssss het volgende:
Volledige speech Rutte:
Bekijk deze YouTube-video
Het wordt best interessant bij de vragen, hoor. Voor Rutte zijn doen pakt-ie best uit.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:56 schreef MissButterflyy het volgende:
Pfff na 3 seconden uitgezet. Hij had zo achter de bar kunnen hangen met een pilsje![]()
Dis toch prima.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:23 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Oh oh wat zijn onze leiders bang en wat een escalatie van onze kant (not.)
NEDERLANDGODENquote:Op woensdag 10 september 2025 13:23 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Oh oh wat zijn onze leiders bang en wat een escalatie van onze kant (not.)
dit heeft geen reet met spioneren te maken natuurlijkquote:Op woensdag 10 september 2025 14:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dis toch prima.
De drones zijn uit de lucht geknald en zullen onderzocht worden. Tjah en verder?
Ik neem aan dat wij daar ook heimelijk spioneren.
Volgens mij begrijp je niet helemaal wat drones kunnen doen.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dis toch prima.
De drones zijn uit de lucht geknald en zullen onderzocht worden. Tjah en verder?
Ik neem aan dat wij daar ook heimelijk spioneren.
Ik neem aan dat het Kremlin met 'The deployment of foreign troops to Ukraine carries "terrible consequences", niet de deployment van Noord-Koreaanse troepen bedoelt?quote:
Alle Russische militairen die in Oekraïne rondlopen vallen toch ook onder foreign troops? Dus ze gaan zich terugtrekken begrijp ik?quote:Op woensdag 10 september 2025 14:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het Kremlin met 'The deployment of foreign troops to Ukraine carries "terrible consequences", niet de deployment van Noord-Koreaanse troepen bedoelt?
Ze hebben nu door dat hun eigen "deployment of foreign troops to Ukraine" misschien toch niet zo handig was?quote:Op woensdag 10 september 2025 14:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het Kremlin met 'The deployment of foreign troops to Ukraine carries "terrible consequences", niet de deployment van Noord-Koreaanse troepen bedoelt?
GMTAquote:Op woensdag 10 september 2025 14:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Alle Russische militairen die in Oekraïne rondlopen vallen toch ook onder foreign troops? Dus ze gaan zich terugtrekken begrijp ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |