SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 11:06 schreef DJMO het volgende:
Ik zie het idd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Lovely
In vol ornaat. Zie je nu dat ik echt niet zo groot ben?![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik dacht even dat je lovely was, is echt een lovely UIquote:Op woensdag 10 september 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je allerlei gegevens geeft
60 x 60
niet groter dan etc
en elke keer komt er iets uit van 1,6kb
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je lovely was, is echt een lovely UI
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 11:06 schreef DJMO het volgende:
Mo, strijdvaardig als altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Lovely
In vol ornaat. Zie je nu dat ik echt niet zo groot ben?![]()
Zelfs meer en meer linkse mensen kotsen haar en haar vrienden uit vanwege alle duidelijke leugens.quote:![]()
Uiterlijk vertoon. Versterkt door de signaaljas.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
die ik er in had gezet?quote:Op woensdag 10 september 2025 11:10 schreef ToT het volgende:
Mooie poes trouwens in de OP!
Maar wat was dat met die kat?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga dit jaar lekker een keertje voor mijn eigen portemonnee stemmenquote:Op woensdag 10 september 2025 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs meer en meer linkse mensen kotsen haar en haar vrienden uit vanwege alle duidelijke leugens.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Voor ik het vergeet. Vergeten jullie deze niet? [Z]aan de wandel - in actie voor kankeronderzoekIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Meh, als je het daarmee kan winnen, kan je het handgemeen vermijdenquote:Op woensdag 10 september 2025 11:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Uiterlijk vertoon. Versterkt door de signaaljas.![]()
![]()
Het kraakt en pieptDon't follow me. I am lost too
.
Fijnquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Samen piepen..quote:Don't follow me. I am lost too
.
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Zoook weer op, had zin in brood met ei sinds die foto van DJMO
Vanmorgen maar een superklein ontbijtje gehad ivm oefentherapieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toe maarquote:Op woensdag 10 september 2025 11:24 schreef Dotteke het volgende:
Zoook weer op, had zin in brood met ei sinds die foto van DJMO
Vanmorgen maar een superklein ontbijtje gehad ivm oefentherapie![]()
![]()
Kracht zit ook in de lift.
Binnenkort weer een extra schijf aan de halters.
Ik heb nu 1 kilo aan elke stang van 2 kilo.![]()
Ja hou wel van brood met gebakken ei, maar heb niet vaak brood in huis. Had toevallig bij de bakker zaterdag eeen koolhydraat arm broodje gekochtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Omgaan met teleurstellingen....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: