Diplomatie is voor Rusland een middel om tijd te rekken.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:02 schreef Momo het volgende:
Diplomatie met Rusland heeft niet zoveel bereikt de laatste jaren, ze vegen hun kont af met afspraken en verdragen.
Aldus degene die een algemene uitspraak onderbouwt met dat het ook een keer niet hielp…quote:Op woensdag 10 september 2025 11:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus je geeft nu toch in ieder geval wél toe dat het toen niet hielp? Fijn, dan boeken we i.i.g. een béétje vooruitgang![]()
Verder is je logica om te huilen
Ik zie vooral dat de wereld enorm is veranderd in de loop der jaren…quote:Op woensdag 10 september 2025 11:00 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Tja, aan de andere kant, de uitdrukking 'de geschiedenis herhaalt zichzelf' is vast niet zonder reden bedacht.
Nou dan heb jij vast voor iedereen wel wat voorbeelden waar met diplomatie een oorlog afgewend was omdat de diplomatie de megalomane agressor tot inkeer heeft gebracht..quote:Op woensdag 10 september 2025 11:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Aldus degene die een algemene uitspraak onderbouwt met dat het ook een keer niet hielp…
Ach, kom zeg. Jij weet net zo goed als ik hoe Rusland de afgelopen tijd zijn reet heeft afgeveegd aan afspraken en verdragen als ik. Met je diplomatie..quote:Op woensdag 10 september 2025 11:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Aldus degene die een algemene uitspraak onderbouwt met dat het ook een keer niet hielp…
Hij wil niet dat Oekraine lid wordt van de Navo, en nog een hele hoop meer.quote:Op woensdag 10 september 2025 10:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou nee. Poetin zei: wij willen niet dat Oekraïne lid wordt van de Navo. Reactie daarop (al dan niet terecht): daar ga jij niet over!
Dat is geen diplomatie.
Het is wel zo dat de Russen zich totaal niet diplomatiek opstellen. Het is weer een stapje hoger op de escalatueladder. En er zijn grenzen. Daar moeten we ons wel op voorbereiden, dat dat moment kan komen.quote:Op woensdag 10 september 2025 10:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Oorlog voorkomen doe je met diplomatie, niet door te schieten.
O RLY?quote:Op woensdag 10 september 2025 11:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat de wereld enorm is veranderd in de loop der jaren…
Leuke truuk deze vraagstelling…quote:Op woensdag 10 september 2025 11:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou dan heb jij vast voor iedereen wel wat voorbeelden waar met diplomatie een oorlog afgewend was omdat de diplomatie de megalomane agressor tot inkeer heeft gebracht..
Ik denk niet dat dat toeval is.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:12 schreef Momo het volgende:
Jammer dat dit nu net samenvalt met een narcistische mongool in het Witte Huis die harde plasser krijgt van dictators.
Wel eens bedacht dat al deze verwarring misschien tóch aan uw toestel ligt?quote:Op woensdag 10 september 2025 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Leuke truuk deze vraagstelling…
Ik herhaal: gemist wat Merkel zei over de Minsk akkoorden?quote:Op woensdag 10 september 2025 11:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, kom zeg. Jij weet net zo goed als ik hoe Rusland de afgelopen tijd zijn reet heeft afgeveegd aan afspraken en verdragen als ik. Met je diplomatie..
Laten we gewoon weer afspraken maken en verdragen sluiten en dan héél hard hopen dat Rusland er deze keer NIET zijn reet mee afveegt..
Over naïef gesproken
Wie stelt, bewijst.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Leuke truuk deze vraagstelling…
Leuke truc, deze vraagstelling.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik herhaal: gemist wat Merkel zei over de Minsk akkoorden?
Voorbereiden? Absoluut.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is wel zo dat de Russen zich totaal niet diplomatiek opstellen. Het is weer een stapje hoger op de escalatueladder. En er zijn grenzen. Daar moeten we ons wel op voorbereiden, dat dat moment kan komen.
Cuba crisis en de Berlijnse crisis.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou dan heb jij vast voor iedereen wel wat voorbeelden waar met diplomatie een oorlog afgewend was omdat de diplomatie de megalomane agressor tot inkeer heeft gebracht..
Je kan geen voormalig jurist zijn…quote:Op woensdag 10 september 2025 11:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie stelt, bewijst.
Dat zou jij toch moeten weten als (voormalig?) jurist..
Leuk geprobeerd.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan geen voormalig jurist zijn…
Hoe dan ook: de vraagstelling klopt niet. Iedereen met twee werkende hersencellen kan dat zien.
Als alleen op mijn toestel de toevoeging ‘megalomane agressor’ verschijnt wel. Maar ik acht die kans klein.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:11 schreef Perox het volgende:
[..]
Wel eens bedacht dat al deze verwarring misschien tóch aan uw toestel ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |