Je hoopt dat de grens een keer bereikt is. Maar het zal wel weer bij “de stevigste veroordelingen” blijven.quote:
Ik weet niet welke versies uiteraard de grens over zijn gegaan, maar ja die dingen zijn enorm. Zie vergeleken met een mens:quote:Op woensdag 10 september 2025 09:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zo, dat zijn best grote dingen zo te zien.
Tsja, wat moeten we dan doen? Is een agressieve tegenaanval het waard?quote:Op woensdag 10 september 2025 09:07 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Je hoopt dat de grens een keer bereikt is. Maar het zal wel weer bij “de stevigste veroordelingen” blijven.
Echt jammer dat we geen nucleaire oorlog willen riskeren…quote:Op woensdag 10 september 2025 07:38 schreef Haags het volgende:
Zo jammer dat we als vergelding niet even Moskou plat gooien.
Rusland iedere keer maar weg laten komen met dit soort ongekende provocaties vind ik echt bizar. De maat is (al lang) vol.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:07 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Je hoopt dat de grens een keer bereikt is. Maar het zal wel weer bij “de stevigste veroordelingen” blijven.
Per direct een no fly zone instellen boven Oekraïne en deze ook handhaven zou al een goed begin zijn.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Tsja, wat moeten we dan doen? Is een agressieve tegenaanval het waard?
Dan kunnen we straks misschien wel kernwapens gaan koppen. Heb ik geen zin in.
En als tegenreactie Oekraïne versneld aan laten sluiten bij de EU. Als de Russen willen fucken, kunnen wij dat ook.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Per direct een no fly zone instellen boven Oekraïne en deze ook handhaven zou al een goed begin zijn.
Broekjepoeper gespot.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nouuuu neequote:Op woensdag 10 september 2025 09:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd of we hier later nog op terug zullen gaan kijken als een kantelpunt in de oorlog tussen Rusland en de rest van Europa.
Wat een bullshitquote:Op woensdag 10 september 2025 08:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas heeft Moskou een Dead Man Switch; een zeer groot schip vol met nukes die om de zoveel tijd contact met het Kremlin moet hebben om te voorkomen dat de lading volautomatisch afgeschoten wordt naar westerse doelen.
Laat dat maar aan Ursula overquote:Op woensdag 10 september 2025 09:07 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ze maken de meesten zelf inmiddels.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Krijgt Oekraïne zijn drones niet van het westen? Dat is makkelijk te controleren.
quote:Op woensdag 10 september 2025 08:33 schreef jigggy het volgende:
Putin loopt de navo te fucken
Navo doet niks
Water is nat
Terug naar de orde van de dag
Helpen drones en raketten boven (west) Oekraine te onderscheppen zou geweldig zijn, in plaats van zwijgzaam toe te kijken hoe deze haar steden vernielt elke dag.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jezelf in de voet schieten? Hoe gaat dat helpen?quote:Op woensdag 10 september 2025 09:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En als tegenreactie Oekraïne versneld aan laten sluiten bij de EU. Als de Russen willen fucken, kunnen wij dat ook.
Tja, dat is helaas geen grondgebied van de NAVO, dat gaat men dus niet doen.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:45 schreef Zwoerd het volgende:
Nu niet zo laf doen nu, haal ze in het vervolg ook in het Oekraïense luchtruim neer.
quote:Op woensdag 10 september 2025 08:53 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Brokstukken van een 2e neergeschoten Shahed drone ergens in polen nabij Chosnovka.
Zou me niet verbazen als die drones geen explosieve ladingen hadden.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:21 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste gevonden drone is een Gerbera drone (een goedkopere variant van de Shahed), dit lijkt een decoy zonder warhead.
quote:Op woensdag 10 september 2025 09:24 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als die drones geen explosieve ladingen hadden.
Puur om te plagen en om even herrie te schoppen, eventueel reactietijden meten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |