Eerst maar eens afwachten en uitzoeken of dat onbetrouwbare en corrupte Oekraïne niet zelf achter deze actie zit om doelbewust de NAVO erbij te betrekken.quote:Oekraïne had eerder op de avond gemeld dat er Russische drones onderweg waren naar Polen, als onderdeel van een luchtaanval op Oekraïne. Later werd deze verklaring door de Oekraïense luchtmacht ingetrokken.
Heeft het VK niet van die laserbeamdingen?quote:Op woensdag 10 september 2025 07:28 schreef byah het volgende:
Eerst sturen ze een drone per maand om te zien hoe de NAVO reageert, dan twee drones per maand, dan twee drones per week etc etc. Neerhalen is een goed signaal, echter is het vrij kostbaar om de drones neer te halen, dus de kans is groot dat er volgende week weer een aantal drones over Polen vliegen
Het is maar goed dat een eencellig brein als jij niet aan het roer staat.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:38 schreef Haags het volgende:
Zo jammer dat we als vergelding niet even Moskou plat gooien.
Goed punt.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten en uitzoeken of dat onbetrouwbare en corrupte Oekraïne niet zelf achter deze actie zit om doelbewust de NAVO erbij te betrekken.
Beetje eenzelfde actie als met het opblazen van de Nordstream.
Het zou mij niks verbazen.
Als je uitkijkt naar het einde van de wereld, dan kan je natuurlijk ook gewoon alleen jezelf opheffen. Het effect is voor jou hetzelfde.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:39 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Graag oorlog verklaren aan tyfus Russen
Aluhoedje gespot.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten en uitzoeken of dat onbetrouwbare en corrupte Oekraïne niet zelf achter deze actie zit om doelbewust de NAVO erbij te betrekken.
Bangeschijterd gespotquote:Op woensdag 10 september 2025 07:48 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Als je uitkijkt naar het einde van de wereld, dan kan je natuurlijk ook gewoon alleen jezelf opheffen. Het effect is voor jou hetzelfde.
Krijgt Oekraïne zijn drones niet van het westen? Dat is makkelijk te controleren.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:44 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 september 2025 07:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Sowieso gelul want er valt vast ook wel te volgen vanaf waar de drones zijn vertrokken.quote:
Oh uiteraard, deze 10 drones zijn al honderden kilometers voor ze polen ingingen door allerlei radarsystemen opgepikt.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sowieso gelul want er valt vast ook wel te volgen vanaf waar de drones zijn vertrokken.
quote:Op woensdag 10 september 2025 07:44 schreef vosss het volgende:
[..]
En nog steeds staan er genoeg users hier in de rij om de Grote Russische Leider te mogen pijpen.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:17 schreef Basp1 het volgende:
Ach zo kennen we onze russische agressor weer, eens afwachten of het niet weer verdere escalatie gaat veroorzaken.
Helaas heeft Moskou een Dead Man Switch; een zeer groot schip vol met nukes die om de zoveel tijd contact met het Kremlin moet hebben om te voorkomen dat de lading volautomatisch afgeschoten wordt naar westerse doelen.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:38 schreef Haags het volgende:
Zo jammer dat we als vergelding niet even Moskou plat gooien.
Wanneer verwacht jij dat Ursula met de strongest possible response zal komen?quote:Op woensdag 10 september 2025 08:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat mensen onironisch Sander de Wit volgen en lezen.
Bewezen desinformatieverspreider inderdaad.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat mensen onironisch Sander de Wit volgen en lezen.
Je zin leest alsof je hoopt dat ze dus eindelijk eens met daden gaan komen, en dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer verwacht jij dat Ursula met de strongest possible response zal komen?
Ow, jij weet al meer? Bron aub met pics waaruit blijkt dat het Shahed's waren.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:03 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het waren Shahed-drones, die gebruikt Oekraïne helemaal niet.
Dat hebben ze ook alleen maar in opdracht en met behulp van de Amerikanen gedaan in ruil voor steun.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien kan ze er zelf ook naar toevliegen. Of zou ze dan weer gehackt worden door Russen?quote:Op woensdag 10 september 2025 08:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je zin leest alsof je hoopt dat ze dus eindelijk eens met daden gaan komen, en dat hoop ik ook.
Tijd om het luchtruim van west oekraine af te sluiten.
Uh, oke.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kan ze er zelf ook naar toevliegen. Of zou ze dan weer gehackt worden door Russen?
https://www.telegraaf.nl/(...)drones/88329234.htmlquote:Op woensdag 10 september 2025 08:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow, jij weet al meer? Bron aub met pics waaruit blijkt dat het Shahed's waren.
En dat is…?quote:Op woensdag 10 september 2025 08:27 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
https://x.com/michalstela/status/1965652608858857643
Polen zou artikel 4 overwegen.
Moet je meer zien als vaststellen dat Polen bedreigd wordt door een ander land en Navo hulpmiddelen wil hebben om die bedreiging te voorkomen. Meer luchtsteun naar Polen bijv.quote:
Niet elke schending leidt direct tot een probleem, goed voorbeeld is die neergeschoten straaljager tussen Rusland-Turkije. https://nl.wikipedia.org/(...)i_Su-24_door_Turkijequote:Op woensdag 10 september 2025 08:26 schreef Joppiez het volgende:
Wat een nieuws. Een directe militaire confrontatie tussen de NAVO en Rusland. Ik ben ook erg verbaast, want we leven nog. De profetie luidde dat Putin gelijk op zijn grote rode knop zou drukken en we een half uurtje later aan de gevolgen van een kernbom explosie zouden bezwijken. Wat een sensatie. Trump zal overigens wel weer zijn mond dichthouden, leuke experiment van Rusland.
Dat schip is volgens mij meer een beetje een internetmythequote:Op woensdag 10 september 2025 08:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas heeft Moskou een Dead Man Switch; een zeer groot schip vol met nukes die om de zoveel tijd contact met het Kremlin moet hebben om te voorkomen dat de lading volautomatisch afgeschoten wordt naar westerse doelen.
Of van heel Oekraïne. Daar heeft Rusland, als vijandige mogendheid, namelijk nul komma nul te zoeken.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je zin leest alsof je hoopt dat ze dus eindelijk eens met daden gaan komen, en dat hoop ik ook.
Tijd om het luchtruim van west oekraine af te sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |