SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pathé Thuis is een transactional video on demand (TVOD) streamingdienst in Nederland voor het huren (48 uur) en kopen van een (bioscoop)film. In tegenstelling tot VOD-diensten zoals Netflix en Videoland is dit een dienst zonder abonnement.quote:![]()
Daar kan je de nieuwste films kijken kost wel geld, maar je betaald per film..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoe kijk ik Netflix in het buitenland?
Kies een VPN-provider met goede streamingsnelheden zoals NordVPN.
Download de software van de VPN-provider op het apparaat waarmee je wilt Netflixen.
Open de VPN-app en log in.
Maak verbinding met een Nederlandse server om toegang te krijgen tot het Nederlandse Netflix-aanbod.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, Rakuten TV is beschikbaar in Oostenrijk, maar de content die je ziet is afhankelijk van het land waarin je account is ingesteld. Als je je account hebt ingesteld in een ander land, zul je misschien niet alle lokale content zien, zelfs niet in Oostenrijk. Om je account naar Oostenrijk te verplaatsen, ga je op de Rakuten TV website naar "Instellingen" > "Profiel" > "Actief Land" en selecteer je Oostenrijk om de daar beschikbare films en gratis content te kunnen bekijken.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:45 schreef mario390 het volgende:
het staat rakutentv gevt het in 11 länder in europeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ja. Films.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar kan je de nieuwste films kijken kost wel geld, maar je betaald per film..
Hij zoekt series.![]()
ik ben wel in europa thuisquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:46 schreef Dotteke het volgende:
Hoe kijk ik Netflix in het buitenland?
Kies een VPN-provider met goede streamingsnelheden zoals NordVPN.
Download de software van de VPN-provider op het apparaat waarmee je wilt Netflixen.
Open de VPN-app en log in.
Maak verbinding met een Nederlandse server om toegang te krijgen tot het Nederlandse Netflix-aanbod.![]()
het gevt en russ.site movies hd maar daar zijn de somige vele
nederlandse inhouden servers down,of te zacht![]()
Volgens mij kan je je alleen aanmelden met een Nederlands IP en kan je in andere langen he tover zetten als je op vakantie bent of zo https://support.rakuten.t(...)TV-in-het-buitenlandquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:49 schreef mario390 het volgende:
het gevt en russ.site movies hd maar daar zijn de somige vele
nederlandse inhouden servers down,of te zachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In Oostenrijk heb je toegang tot een groot aantal streamingdiensten, zowel internationale als lokale. Hier is een overzicht:
### **Internationaal beschikbaar in Oostenrijk**
* **Netflix**
* **Disney+**
* **Amazon Prime Video**
* **Apple TV+**
* **SkyShowtime** (beschikbaar in o.a. Oostenrijk)
* **WOW (voorheen Sky Ticket)** – biedt films, series en sport van Sky
* **Paramount+**
* **Crunchyroll** (anime)
* **YouTube Premium**
### **Specifiek/lokaal in Oostenrijk en Duitsland**
* **ORF TVthek** – gratis terugkijken van Oostenrijkse publieke omroep
* **Joyn AT** – gratis en premium streaming met Duitse en Oostenrijkse zenders
* **RTL+** (Duits platform, werkt ook in Oostenrijk)
* **ZDF Mediathek** & **ARD Mediathek** (Duitse publieke omroepen, beschikbaar in Oostenrijk)
* **ServusTV On** – Oostenrijkse zender, gratis on demand
### **Sport streaming**
* **DAZN** – veel sportrechten in Oostenrijk (voetbal, NFL, NBA, enz.)
* **Sky Sport Austria** (via Sky/WOW)
👉 Let op: sommige Nederlandse diensten zoals **Videoland** en **NPO Start Plus** zijn in Oostenrijk niet beschikbaar, tenzij je met een VPN kijkt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:51 schreef Lovely het volgende:
chatgptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de gevt toch nur infos vor nederlandse filmsquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:52 schreef Dotteke het volgende:
Deze kan je gratis uitproberen nu @:Mario390
https://www.moviemeter.nl(...)is-te-proberen-18036![]()
Vervalt dat wel automagisch? Anders zit je hem stiekem een abo aan te smeren, wat hij net niet wilquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:52 schreef Dotteke het volgende:
Deze kan je gratis uitproberen nu @:Mario390
https://www.moviemeter.nl(...)is-te-proberen-18036![]()
![]()
In Oostenrijk heb je toegang tot een breed scala aan streamingdiensten, zowel internationale als lokale. Hieronder vind je een overzicht van de populairste platforms en hun aanbod:
---
## 🌍 Populaire internationale streamingdiensten in Oostenrijk
| Streamingdienst | Beschikbaarheid in Oostenrijk | Aanbod |
| ----------------------------- | ----------------------------- | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ |
| **Netflix** | ✅ Ja | Breed aanbod van films, series en documentaires, inclusief Oostenrijkse producties zoals *Was Wir Wollten* en *Altes Geld* ([Lingoda][1]) |
| **Amazon Prime Video** | ✅ Ja | Films, series en sport; vanaf februari 2024 met advertenties, tenzij je ¤2,99 extra betaalt voor een advertentievrije ervaring ([BILD][2]) |
| **Disney+** | ✅ Ja | Inhoud van Disney, Pixar, Marvel, Star Wars en National Geographic |
| **Apple TV+** | ✅ Ja | Originele films en series van hoge kwaliteit |
| **Paramount+** | ✅ Ja | Films en series van Paramount, inclusief *Star Trek* en *Mission: Impossible* |
| **SkyShowtime** | ✅ Ja | Films en series van Universal, Paramount en meer |
| **WOW (voorheen Sky Ticket)** | ✅ Ja | Films, series en sport van Sky |
| **Canal+** | ✅ Ja | Films, series en sport |
| **Discovery+** | ✅ Ja | Documentaires en reality-tv |
| **DAZN** | ✅ Ja | Sport, inclusief voetbal, NFL en NBA |
| **MUBI** | ✅ Ja | Arthouse- en indie-films |
| **CuriosityStream** | ✅ Ja | Documentaires over wetenschap en geschiedenis |
| **iQIYI** | ✅ Ja | Aziatische films en series |
---
## 🇦🇹 Lokale en Duitstalige streamingdiensten
| --------------- | ----------------------------- | --------------------------------------------------------------------------- |
| **ORF TVthek** | ✅ Ja | Gratis terugkijken van Oostenrijkse publieke omroep |
| **Flimmit** | ✅ Ja | Oostenrijkse films en series, zoals *Braunschlag* en *Tatort* ([Reddit][3]) |
| **Joyn AT** | ✅ Ja | Gratis en premium streaming met Duitse en Oostenrijkse zenders |
| **RTL+** | ✅ Ja | Films, series en live tv van RTL Groep |
| **ServusTV On** | ✅ Ja | Oostenrijkse zender, gratis on demand |
---
## 📊 Vergelijking van top streamingdiensten in Oostenrijk
| Streamingdienst | Populair in Oostenrijk | Aanbevolen voor |
| ---------------------- | ---------------------- | ------------------------------------------------------------------ |
| **Netflix** | ✅ Ja | Breed aanbod, inclusief Oostenrijkse producties |
| **Amazon Prime Video** | ✅ Ja | Films, series en sport; let op advertenties |
| **Disney+** | ✅ Ja | Inhoud van Disney, Pixar, Marvel, Star Wars en National Geographic |
| **Flimmit** | ✅ Ja | Oostenrijkse films en series |
---"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee hoor zo te zien niet, je moet alleen wel opletten bij gratis dat het maar tijdelijk is en je dan moet betalen he, moet je zelf in de gaten houdenquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
de gevt toch nur infos vor nederlandse filmsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wel maar testperiode zall zijnquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Vervalt dat wel automagisch? Anders zit je hem stiekem een abo aan te smeren, wat hij net niet wil![]()
Dat moet je natuurlijk zelf in de gaten houden. ALs hij zich registreert moet hij dat allemaal maar goed nakijkenquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Vervalt dat wel automagisch? Anders zit je hem stiekem een abo aan te smeren, wat hij net niet wilWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja wel duitse en oostenrijkse weet ik wel , maar ik zoek vor nederlandse en is moelijkquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:55 schreef Lovely het volgende:
In Oostenrijk heb je toegang tot een breed scala aan streamingdiensten, zowel internationale als lokale. Hieronder vind je een overzicht van de populairste platforms en hun aanbod:
---
## 🌍 Populaire internationale streamingdiensten in Oostenrijk
| ----------------------------- | ----------------------------- | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ |
| **Netflix** | ✅ Ja | Breed aanbod van films, series en documentaires, inclusief Oostenrijkse producties zoals *Was Wir Wollten* en *Altes Geld* ([Lingoda][1]) |
| **Amazon Prime Video** | ✅ Ja | Films, series en sport; vanaf februari 2024 met advertenties, tenzij je ¤2,99 extra betaalt voor een advertentievrije ervaring ([BILD][2]) |
| **Apple TV+** | ✅ Ja | Originele films en series van hoge kwaliteit |
| **Paramount+** | ✅ Ja | Films en series van Paramount, inclusief *Star Trek* en *Mission: Impossible* |
| **WOW (voorheen Sky Ticket)** | ✅ Ja | Films, series en sport van Sky |
| **Canal+** | ✅ Ja | Films, series en sport |
| **Discovery+** | ✅ Ja | Documentaires en reality-tv |
| **DAZN** | ✅ Ja | Sport, inclusief voetbal, NFL en NBA |
| **MUBI** | ✅ Ja | Arthouse- en indie-films |
| **CuriosityStream** | ✅ Ja | Documentaires over wetenschap en geschiedenis |
| **iQIYI** | ✅ Ja | Aziatische films en series |
---
## 🇦🇹 Lokale en Duitstalige streamingdiensten
| --------------- | ----------------------------- | --------------------------------------------------------------------------- |
| **ORF TVthek** | ✅ Ja | Gratis terugkijken van Oostenrijkse publieke omroep |
| **Flimmit** | ✅ Ja | Oostenrijkse films en series, zoals *Braunschlag* en *Tatort* ([Reddit][3]) |
| **Joyn AT** | ✅ Ja | Gratis en premium streaming met Duitse en Oostenrijkse zenders |
| **RTL+** | ✅ Ja | Films, series en live tv van RTL Groep |
| **ServusTV On** | ✅ Ja | Oostenrijkse zender, gratis on demand |
---
## 📊 Vergelijking van top streamingdiensten in Oostenrijk
| Streamingdienst | Populair in Oostenrijk | Aanbevolen voor |
| ---------------------- | ---------------------- | ------------------------------------------------------------------ |
| **Netflix** | ✅ Ja | Breed aanbod, inclusief Oostenrijkse producties |
| **Amazon Prime Video** | ✅ Ja | Films, series en sport; let op advertenties |
| **Flimmit** | ✅ Ja | Oostenrijkse films en series |
---![]()
quote:quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet je natuurlijk zelf in de gaten houden. ALs hij zich registreert moet hij dat allemaal maar goed nakijken![]()
![]()
Dan VPN gebruikenquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja wel duitse en oostenrijkse weet ik wel , maar ik zoek vor nederlandse en is moelijk
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kleine demografie.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja wel duitse en oostenrijkse weet ik wel , maar ik zoek vor nederlandse en is moelijk
Niet interessant voor de grote jongens.![]()
Want Oostenrijk is geen Europa? 🤔quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Videoland is alleen beschikbaar in de EU. Buiten Europa wordt de toegang geblokkeerd. Met een VPN kun je verbinding maken met een server in de EU om een Europees IP-adres te krijgen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dit is wat er gezegd wordt, zijn niet mijn woordenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blub
Computer mama heeft mijn wachtwoord niet en mijn foon lag thuis.
Mama houdt zich sterk maar ze heeft genoeg mensen rond haar.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
ik ben nu op cinemember.nl beland daar is 14 dagen proefquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is wat er gezegd wordt, zijn niet mijn woorden![]()
Niet zo gek dat mama het moeilijk heeft, het verwerken gaat nu beginnen nu alles achter de rug is.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben nu op cinemember.nl beland daar is 14 dagen proefhopelijk staat er wat moois tussen
Waar was je, had je al een tijdje niet gezien hier?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wiesenmarkt hoorquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]hopelijk staat er wat moois tussen
Waar was je, had je al een tijdje niet gezien hier?![]()
Ha, was het weer zo ver. Hoe was het?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja vloessig en teuerquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha, was het weer zo ver. Hoe was het?![]()
ik vind er wel veel ned.films op russ.seiten maar deze idioten
spreken over de ned.spraak daarover en is dann rissisch![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
stuurt het zonnetje iets noorderlijker naar jou toe
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ik ga vragen of mijn dochter een potje mariokart wil doen. Antwoord is denk ik nee (ik laat haar niet winnen)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:27 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga vragen of mijn dochter een potje mariokart wil doen. Antwoord is denk ik nee (ik laat haar niet winnen)
quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:21 schreef mario390 het volgende:
ik vind er wel veel ned.films op russ.seiten maar deze idioten
spreken over de ned.spraak daarover en is dann rissisch![]()
Ja nou, daar kunnen wij toch niks aan doe?quote:
Daar moet je voor bij poetin en zijn vriendjes gaan klagen.![]()
daar hoor je ma flodder russisch sprekenquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:31 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja nou, daar kunnen wij toch niks aan doe?
Daar moet je voor bij poetin en zijn vriendjes gaan klagen.![]()
![]()
Ik kom hier eventjes deze bolk plaatsenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ja is echt duur he allemaal niet meer leukquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
toet toetIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
8 vandaagquote:
Of Kees;quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar hoor je ma flodder russisch spreken
О, сосед, что ты сейчас делаешь?
Ipv; Oh buurman wat doet u nu![]()
![]()
![]()
hurga, hurga,quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:36 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Of Kees;
О, сосед, что ты сейчас делаешь?
Ipv; Oh buurman wat doet u nu![]()
![]()
Ja nee genauquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:39 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh. Hij wel.
Ik sta nog op 0 voor vandaag.
Genoteerd, dank uquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Al die punckten voor Marc
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
* DJMO in alkmaar isIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
De auto is gerepareerd?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
CarsDon't follow me. I am lost too
.
Fijn dat toch gelukt isquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
PixelDon't follow me. I am lost too
.
Daar ga ik het vast mee winnenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfbolkjes zijn de lekkerstequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ben met de trein weet je nog? Maar ja, de auto doet het weer. Startaccu was leeg.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben met de trein weet je nog? Maar ja, de auto doet het weer. Startaccu was leeg.
Plezier![]()
![]()
die heb je sowiesoquote:
gewoon Jus de moeder bolken
Geen idee.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Maar mijn moeders zijn opquote:Op dinsdag 9 september 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heb je sowieso
gewoon Jus de moeder bolken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Is dat de auto van
[ afbeelding ]![]()
![]()
of anderen zijn te lui om het ook te doenquote:Op dinsdag 9 september 2025 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Eentje bolkt ons al finaal genadeloos de moeder! Moet je daar 44 van hebben!
waarom hebben we geen paashaas emoji
wel sint en kerstThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat gaan ze spelen?quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:14 schreef mario390 het volgende:
straks moet oostenrijk in bosnie spelen![]()
gaan ze winnen?quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:14 schreef mario390 het volgende:
straks moet oostenrijk in bosnie spelenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Viool?quote:Don't follow me. I am lost too
.
![]()
HelloWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
MailsyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Halloween?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Deja vuquote:Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
![]()
.
Dua LipaDon't follow me. I am lost too
.
Ja, jij dacht dat ik voor elke bak koffie een nieuwe foto ging maken?quote:
Veel anders wordt het toch niet.![]()
Iedereen krijgt van mij ook elke ochtend eenzelfde bakkie hoorquote:Op dinsdag 9 september 2025 20:36 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, jij dacht dat ik voor elke bak koffie een nieuwe foto ging maken?
Veel anders wordt het toch niet.
Oeps, wat zei ik nu?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iedereen krijgt van mij ook elke ochtend eenzelfde bakkie hoor
Eenheidsworstkoffiequote:Op dinsdag 9 september 2025 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeps, wat zei ik nu?![]()
![]()
* gebrokenglas probeert het schriftje van greys af te pakken.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik heb geen schriftjequote:Op dinsdag 9 september 2025 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas probeert het schriftje van greys af te pakken.
Waar noteer je het dan in?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik geloof niks.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zie en dann zeg ik wat en je gelooft het
Ik wil weten.![]()
De keren dat ik in een kerk ben geweest, is op de vingers van één hand te tellen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij zit dus neit regelmatig in een kerk?![]()
Ik moest vroeger van mijn ouders, maar als kind vond ik het allemaal al grote onzin.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
De keren dat ik in een kerk ben geweest, is op de vingers van één hand te tellen.
Over Sinterklaas had ik al heel erg grote twijfels, maar dat hele BIjbelgedoe vond ik pas echt onzin.
Toen ik er achter kwam dat Sinterklaas niet bestond, was voor mij duidelijk dat God en Jezus als Sinterklaas waren voor volwassenen: wie zoet is gaat naar de hemel, wie stout is naar de hel.![]()
Jij hebt heel geen notitieboekje nodigquote:Op dinsdag 9 september 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
Mailsyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
![]()
![]()
* gebrokenglas mompelt watquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ellen?quote:Mijn moeder moest maar thuisblijven van zondagschool, want ze hadden geen antwoorden op haar vragen en dan raakten de andere kinderen maar in de war.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moest vroeger van mijn ouders, maar als kind vond ik het allemaal al grote onzin.
Over Sinterklaas had ik al heel erg grote twijfels, maar dat hele BIjbelgedoe vond ik pas echt onzin.
Toen ik er achter kwam dat Sinterklaas niet bestond, was voor mij duidelijk dat God en Jezus als Sinterklaas waren voor volwassenen: wie zoet is gaat naar de hemel, wie stout is naar de hel.
Mijn vader ging liever voetballen met zijn vrienden.
Wij hebben er erg weinig van meegekregen.
Nog niet bidden voor het eten.
Waarom bidden ze bij jantje voor het eten en wij niet?
Oh, ik heb het er al doorheen gekookt.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ellen?
[..]
Mijn moeder moest maar thuisblijven van zondagschool, want ze hadden geen antwoorden op haar vragen en dan raakten de andere kinderen maar in de war.
Mijn vader ging liever voetballen met zijn vrienden.
Wij hebben er erg weinig van meegekregen.
Nog niet bidden voor het eten.
Waarom bidden ze bij jantje voor het eten en wij niet?
Oh, ik heb het er al doorheen gekookt.Okee dan!
Mijn moeder was vroeger een non, en mijn vader werd op een gegeven moment een koster.
Ik moest misdienaar worden.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]Okee dan!
Mijn moeder was vroeger een non, en mijn vader werd op een gegeven moment een koster.
Ik moest misdienaar worden.
[ afbeelding ]![]()
![]()
We krijgen dus ouwe meuk iedere morgenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een non? Waarom verbaast me dat niet?quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]Okee dan!
Ik moest misdienaar worden.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, je krijgt verse koffie steeds hoor. Alleen het lijkt steeds hetzelfdequote:Op dinsdag 9 september 2025 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We krijgen dus ouwe meuk iedere morgen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ongelooflijk!quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We krijgen dus ouwe meuk iedere morgen![]()
Was wel grappig trouwens; het bidden werd meer en meer een verplichte opdreuning van de woorden.quote:
Als m'n moeder met de hete pan vlees naar de tafel liep, prevede ze "Ozvadedieidhemelzijunaamwdgheiligdukoonkrikkome.." in een tempo waar Eminem nog stinkjaloers op zou worden.
Vlug een kruisje slaan als de pan op tafel werd gezet en aanvallen maar!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Een non? Waarom verbaast me dat niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Een non? Waarom verbaast me dat niet?Is die non nog actief?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kijk. Dat is voor het echte opschietenquote:Op dinsdag 9 september 2025 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Was wel grappig trouwens; het bidden werd meer en meer een verplichte opdreuning van de woorden.
Als m'n moeder met de hete pan vlees naar de tafel liep, prevede ze "Ozvadedieidhemelzijunaamwdgheiligdukoonkrikkome.." in een tempo waar Eminem nog stinkjaloers op zou worden.
Vlug een kruisje slaan als de pan op tafel werd gezet en aanvallen maar!![]()
![]()
![]()
en niet eens persoonlijkquote:Op dinsdag 9 september 2025 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We krijgen dus ouwe meuk iedere morgen
tegenvaller dit
van @gebrokenglasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
en niet eens persoonlijk
tegenvaller dit
van @:Gebrokenglas![]()
![]()
![]()
Heb al heel veel woordenquote:Op dinsdag 9 september 2025 20:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Gezoen
edit: oh die had je natuurlijk al
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, je krijgt verse koffie steeds hoor. Alleen het lijkt steeds hetzelfdequote:Op dinsdag 9 september 2025 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeps, wat zei ik nu?
Hij zei EENzelfde. Niet DEzelfde.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We krijgen dus ouwe meuk iedere morgen![]()
Echt he.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Groot gelijk. Straks gaat men nog klagen dat het gisteren toch beter wasquote:Op dinsdag 9 september 2025 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, je krijgt verse koffie steeds hoor. Alleen het lijkt steeds hetzelfde![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: