SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Als viesdik persoon hou ik me dat iig ook graag voor
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ik had deze OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Pottenbakster zwaait ookIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niets is zeker!quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:11 schreef ToT het volgende:
Maar het is dus niet zeker of de insert aan staat of niet?![]()
Het is zeker dat niets zeker isquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wel, dat je bij deze gebolkt benquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zeker weten!quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is zeker dat niets zeker is![]()
Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wel, dat je bij deze gebolkt ben![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan geef ik jouw een lieflijke bolk terugquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:11 schreef ToT het volgende:
Maar het is dus niet zeker of de insert aan staat of niet?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo bolk ik gewoonquote:Op dinsdag 9 september 2025 17:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het is zeker dat je door @:derrabbit gebolkt bent
Genieten hoorquote:Op dinsdag 9 september 2025 17:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan geef ik jouw een lieflijke bolk terug![]()
![]()
Echt hequote:Op dinsdag 9 september 2025 17:21 schreef MooieTop6 het volgende:
https://www.ad.nl/vuelta/(...)e-aankomst~a1a31783/
![]()
![]()
Wrappiequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Terroristen, stuk voor stuk.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
MT6quote:
Gaat weer wat beter maar nog niet geweldig. Spierpijn zo goed als weg maar strot doet nog zeer en ben vermoeid.quote:Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Zal wel ff paar daagjes nodig hebben. Rustig aan maarquote:Op dinsdag 9 september 2025 17:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
MT6
[..]
Gaat weer wat beter maar nog niet geweldig. Spierpijn zo goed als weg maar strot doet nog zeer en ben vermoeid.![]()
![]()
Jup, moet het er even mee doen. Maar vandaag wel gewoon gewerkt en dat ging op zich prima. Vanavond vroeg naar bed.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zal wel ff paar daagjes nodig hebben. Rustig aan maarMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Slapen is altijd goedquote:Op dinsdag 9 september 2025 17:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup, moet het er even mee doen. Maar vandaag wel gewoon gewerkt en dat ging op zich prima. Vanavond vroeg naar bed.![]()
![]()
Lekker sliepeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
sliep kientje sliepWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Zo maar ff eten.Don't follow me. I am lost too
.
Een schiep met wittuh vietenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
VueltaDon't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: