Ook veel filmpjes van wandelingen in Tokyo bij regen te vinden op youtube, in 4K en HDR.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sowieso in November zitten we paar weken in Japan. Gaat ook prachtig zijn, ik hoop oprecht op regenachtige avonden waarin alle neon straatverlichting nog meer tot zijn recht komt.
[ afbeelding ]
Dit soort vibes, fuuuuuck yes
Beter dan al deze refen, gelukkig was het in de ochtend en eind de middag droogquote:Op dinsdag 9 september 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel overal donkere wolken om mij heen, dus ik heb er niets aan.
Heel veel plezierquote:Op woensdag 10 september 2025 06:25 schreef Frutsel het volgende:
Groetjes vanuit het vliegtuig. Tot over twee weken. 25-30 graden
Gedraag jullie!
Mooi eiland, beter weer dan hier en vakantie. Enjoyquote:Op woensdag 10 september 2025 06:25 schreef Frutsel het volgende:
Groetjes vanuit het vliegtuig. Tot over twee weken. 25-30 graden
Gedraag jullie!
Vanmiddag gelukkig weer 22. Beter dan die graf kou 🥶🥶🥶🥶quote:
Oh ja, het wordt vanmiddag even minder. Bedankt voor de herinnering, ga ik zo gelijk even de boodschappen halen ipv uitstellenquote:Op woensdag 10 september 2025 07:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vanmiddag gelukkig weer 22. Beter dan die graf kou 🥶🥶🥶🥶
quote:Op woensdag 10 september 2025 07:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vanmiddag gelukkig weer 22. Beter dan die graf kou 🥶🥶🥶🥶
Jij krijgt de rest van de week dat depressieve pleurisweer al.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, het wordt vanmiddag even minder. Bedankt voor de herinnering, ga ik zo gelijk even de boodschappen halen ipv uitstellen
Depressief pleurisweer heb ik de afgelopen maanden al genoeg gehadquote:Op woensdag 10 september 2025 08:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij krijgt de rest van de week dat depressieve pleurisweer al.
Zat je in Bergen?quote:Op woensdag 10 september 2025 08:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Depressief pleurisweer heb ik de afgelopen maanden al genoeg gehad
De Veluwe!quote:
Hee daar werk ik.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 10 september 2025 08:48 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijk op het fietsje naar de zaak. Mist over de velden, met door de rode gloed de kerktoren van het dorp. Voor het eerst blazen in de koude knuisten. Wat is Nederland toch mooi
18-20 graden is ook heerlijk voor deze tijd van het jaar. 's Nachts een graad of 12-14 is ook perfect om goed te kunnen slapen.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wel mooi dat de temperatuur bijna niet meer boven de 20 graden uit gaat komen lijkt het
Volgende week zie ik er genoeg van 20/21 gelukkig. Hopelijk nog tot eind oktober.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wel mooi dat de temperatuur bijna niet meer boven de 20 graden uit gaat komen lijkt het
Eind november johquote:Op woensdag 10 september 2025 10:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgende week zie ik er genoeg van 20/21 gelukkig. Hopelijk nog tot eind oktober.
Helemaal prima! Ben er niet op tegenquote:
en de kachel hoeft dan nog niet anquote:Op woensdag 10 september 2025 09:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
18-20 graden is ook heerlijk voor deze tijd van het jaar. 's Nachts een graad of 12-14 is ook perfect om goed te kunnen slapen.
Jawel, maar veel te weinig. We hebben meer regen gehad dan de meeste andere gebieden in Nederland. De Hierdense Beek staat nog goed vol, terwijl die de afgelopen zomers vaker droog heeft gestaan, dan dat er water in zat.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, daar is het ook gewoon mooi weer geweest.
Dat is sowieso prettig voor de kosten. Probeer altijd uit te stellen tot in november.. moet wel lukken.quote:Op woensdag 10 september 2025 10:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en de kachel hoeft dan nog niet an
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |