Gelukkig is dit maar 1 dagquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben dit echt nu al kots beu, het is ook meteen weer uren lang hetzelfde gezeik
Hier schijnt al de hele dag de zonquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben dit echt nu al kots beu, het is ook meteen weer uren lang hetzelfde gezeik
De Balearen krijgen er wel flink van langs zeg, wat een regengebied!quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:51 schreef dick_laurent het volgende:
Hier hebben alle buien ons wederom weer eens ontweken en wat overblijft is 29 graden bij 3000% luchtvochtigheid
Hihi @:nattekat
Gaat net als vorig jaar weer voor overlast zorgen. Las ergens dat het vliegverkeer ook al geannuleerd is.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De Balearen krijgen er wel flink van langs zeg, wat een regengebied!
Ik zag in onze lokale vrienden app groep hier net ook een filmpje van Benidorm waar ze met de bejaardenscooters over de ondergelopen straten redenquote:Op dinsdag 9 september 2025 16:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De Balearen krijgen er wel flink van langs zeg, wat een regengebied!
Je neemt me de woorden uit de mond.quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:51 schreef dick_laurent het volgende:
Hier hebben alle buien ons wederom weer eens ontweken en wat overblijft is 29 graden bij 3000% luchtvochtigheid
Hihi @:nattekat
Frisjes in het Oostenquote:Op dinsdag 9 september 2025 16:32 schreef Maver24 het volgende:
Warm in Rotterdam.lekker zomers dagje
Ook veel filmpjes van wandelingen in Tokyo bij regen te vinden op youtube, in 4K en HDR.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sowieso in November zitten we paar weken in Japan. Gaat ook prachtig zijn, ik hoop oprecht op regenachtige avonden waarin alle neon straatverlichting nog meer tot zijn recht komt.
[ afbeelding ]
Dit soort vibes, fuuuuuck yes
Beter dan al deze refen, gelukkig was het in de ochtend en eind de middag droogquote:Op dinsdag 9 september 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel overal donkere wolken om mij heen, dus ik heb er niets aan.
Heel veel plezierquote:Op woensdag 10 september 2025 06:25 schreef Frutsel het volgende:
Groetjes vanuit het vliegtuig. Tot over twee weken. 25-30 graden
Gedraag jullie!
Mooi eiland, beter weer dan hier en vakantie. Enjoyquote:Op woensdag 10 september 2025 06:25 schreef Frutsel het volgende:
Groetjes vanuit het vliegtuig. Tot over twee weken. 25-30 graden
Gedraag jullie!
Vanmiddag gelukkig weer 22. Beter dan die graf kou 🥶🥶🥶🥶quote:
Oh ja, het wordt vanmiddag even minder. Bedankt voor de herinnering, ga ik zo gelijk even de boodschappen halen ipv uitstellenquote:Op woensdag 10 september 2025 07:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vanmiddag gelukkig weer 22. Beter dan die graf kou 🥶🥶🥶🥶
quote:Op woensdag 10 september 2025 07:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vanmiddag gelukkig weer 22. Beter dan die graf kou 🥶🥶🥶🥶
Jij krijgt de rest van de week dat depressieve pleurisweer al.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, het wordt vanmiddag even minder. Bedankt voor de herinnering, ga ik zo gelijk even de boodschappen halen ipv uitstellen
Depressief pleurisweer heb ik de afgelopen maanden al genoeg gehadquote:Op woensdag 10 september 2025 08:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij krijgt de rest van de week dat depressieve pleurisweer al.
Zat je in Bergen?quote:Op woensdag 10 september 2025 08:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Depressief pleurisweer heb ik de afgelopen maanden al genoeg gehad
De Veluwe!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |