Dat kan helemaal niet omdat de Russische luchtafweer tov f-16's goed functioneert.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:13 schreef Joppiez het volgende:
Waarom is het Kremlin trouwens zo zielig en laf dat ze ontkennen die drones afgevuurd te hebben?
Laat de NAVO anders maar direct met haar vliegtuigen het Oekraiense luchtruim beschermen, zogenaamd marsmannetjes die over een kopie beschikken.
Ze konden nog niet eens een Cessna onderscheppen die kon landen op het Rode Plein.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet omdat de Russische luchtafweer tov f-16's goed functioneert.
En F-35 verliezen is een no go in dit stadium.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 10 september 2025 18:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze konden nog niet eens een Cessna onderscheppen die kon landen op het Rode Plein.
[ afbeelding ]
Goh ze hebben er nu in 2 jaar tijd 2 weten te raken van de 85, impressive!quote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 18:19 schreef oheng het volgende:
[..]
Zelfs de russische milbloggers zeggen dat het Gerands zijn. Dus stop maar met je act.
Oké, en zaten er ook explosieven in?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:22 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Al zijn die drones persoonlijk gesigneerd door Poetin ontkennen ze het nog.
Waarschijnlijk wel meer uitgeschakeld.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goh ze hebben er nu in 2 jaar tijd 2 weten te raken van de 85, impressive!
Shitposten op FOK en 19 drones een soeverein land laten binnen vliegen zijn niet hetzelfde.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:34 schreef phpmystyle het volgende:
Het is gewoon wat jennen wat ze doen. En iedereen trapt er weer in.
Confetti, dan mag hetquote:Op woensdag 10 september 2025 18:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Oké, en zaten er ook explosieven in?
Neem aan dat bij elke extra keer de NAVO wel ietsje 'heftiger' zal reageren. Maar ietsje meer dan slappe hap is alsnog slappe hap waarschijnlijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:53 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Met de slappe reactie van de NAVO zal dit in de nabije toekomst wel vaker gaan gebeuren.
Rusland weet nu dat ze ermee weg komen.
Je schijt uit je mond.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel meer uitgeschakeld.
Maar zoveel wordt daar ook niet gevlogen (sowieso lastig zonder vliegvelden) en ook vrij zinloos omdat de Russen ook genoeg luchtdoelartillerie hebben.
Aha, de leeghoofdbrigade is weer gearriveerd zie ik?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Oké, en zaten er ook explosieven in?
Er vliegt zat Europese rommel Rusland binnen. Komen ze met een paar lokdrones en de boel is helemaal van de reutel.quote:
Je kunt ook gewoon antwoorden op de vraag in plaats van zo'n schijtlollige reactie plaatsen?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:55 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Aha, de leeghoofdbrigade is weer gearriveerd zie ik?
iK sTeL aLLeEn MaAr VrAgEn!!!!quote:Op woensdag 10 september 2025 18:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon antwoorden op de vraag in plaats van zo'n schijtlollige reactie plaatsen?
Lokdronesquote:Op woensdag 10 september 2025 18:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er vliegt zat Europese rommel Rusland binnen. Komen ze met een paar lokdrones en de boel is helemaal van de reutel.
Nou, het is me allemaal wat zeg.
quote:Op woensdag 10 september 2025 18:59 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
iK sTeL aLLeEn MaAr VrAgEn!!!!
Oké, maar zaten er nu wel of geen explosieven in?quote:Op woensdag 10 september 2025 19:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lokdrones![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt wel zien welke 2 users hier sowieso Roebels op hun rekening gestort krijgen.
Geen idee, kritische denker.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Oké, maar zaten er nu wel of geen explosieven in?
Het schijnt van wel volgens geheime bronnen.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Oké, maar zaten er nu wel of geen explosieven in?
En daar hecht je geen enkele waarde aan voor het schuimbekken?quote:Op woensdag 10 september 2025 19:04 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Geen idee, kritische denker.
Zie inderdaad enkele boze reacties maar dat zijn niet de "poetinfans".quote:Op woensdag 10 september 2025 19:04 schreef Ulx het volgende:
Ah, de poetinfans zijn boos.
Het is alleen maar artikel 4 hoor. Pas bij artikel 5 krijgt Poetin een ongelooflijk hard pak slaag.
Daar hecht ik inderdaad geen enkele waarde aan. Net zoals ik (in tegenstelling tot jou) geen enkele waarde hecht aan de koers van de Roebel.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En daar hecht je geen enkele waarde aan voor het schuimbekken?
[..]
Zie inderdaad enkele boze reacties maar dat zijn niet de "poetinfans".
Het was ook een retorische vraag omdat het antwoord zich al aftekende in je reacties.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:11 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Daar hecht ik inderdaad geen enkele waarde aan. Net zoals ik (in tegenstelling tot jou) geen enkele waarde hecht aan de koers van de Roebel.
Ah, de Russen hebben weer last van afzwaaiers.quote:https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lyip6oryv22x
🦅 Drone threat in Bashkortostan, Saratov region, and Republic of Tatarstan.
Zeg, zo praat je niet over een bevriend staatshoofd! Ik vind dit echt niet leuk!quote:Op woensdag 10 september 2025 16:21 schreef oheng het volgende:
[..]
Toch wel vreemd dat Trump van oude mannetjes houdt, hij is meer het type dat van meisjes onder de 16 jaar houdt.
Dat scheelt ome Vlad weer een indexatie voor jouw bijdragen.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:15 schreef inslagenreuring het volgende:
En ter info: de roebel was in het begin van 2025 de best presterende valuta en is nu enorm stabiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |