abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218737071
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 02:36 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Wat een gelul zeg. Als er daadwerkelijk een bom onder zit dan is het apparaat in staat om te doden en een groot doelwit uit te schakelen als een stadsbus of woning.

Nu is het het ijzeren equivalent van een grote vogel. In staat om je dak kapot te maken.

Als je daar geen dreigingsverschil in ziet dan negeer je bewust feiten.
Volgens Rusland waren het aanval drones bedoeld voor Oekraïne, die dmv jamming zijn afgezwaaid richting Polen...

Hoezo denk jij dat Rusland drones zonder bommen stuurt naar Oekraïne?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_218737079
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 02:48 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Deze oude nog maar eens van stal halen. Je volgt vandaag een andere propagandaladder, maar je snapt het idee:

1. >It's a drone, but it's not military
2. >OK, it's military but it's just a decoy
3. >OK, it's recon but it's not armed
4. >OK, it's armed but it was sent here unintentionally
5. >OK, it was sent here intentionally but it's just the one
6. >OK, it was loads of drones but it's not an attack

Jij bent nu bij 3. Lekker blijven verplaatsen, die doelpalen.
Hij loopt achter, Rusland is al bij punt 4.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_218737335
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 02:36 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Wat een gelul zeg. Als er daadwerkelijk een bom onder zit dan is het apparaat in staat om te doden en een groot doelwit uit te schakelen als een stadsbus of woning.

Nu is het het ijzeren equivalent van een grote vogel. In staat om je dak kapot te maken.

Als je daar geen dreigingsverschil in ziet dan negeer je bewust feiten.
Ha ha, wat lul jij zeg. Aan een drone kun je niet zien wat er in zit. Dus de dreiging is hetzelfde en zal je moeten reageren.
  donderdag 11 september 2025 @ 08:30:07 #279
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218737560
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 01:37 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
nee dat is echt nergens voor nodig
[..]
messcherpe analyse
Je ging mij negeren maar je doet niks anders dan mij citeren 🤣

[ Bericht 0% gewijzigd door phpmystyle op 11-09-2025 08:41:09 ]
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_218737579
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 06:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Volgens Rusland waren het aanval drones bedoeld voor Oekraïne, die dmv jamming zijn afgezwaaid richting Polen...

Hoezo denk jij dat Rusland drones zonder bommen stuurt naar Oekraïne?
Prima reden dus voor EU/Navo om boven (West) Oekraïne uit voorzorg maar alle Russische drones neer te halen.
Цой жив
pi_218737620
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 03:42 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
NOS
De radarsystemen zijn gemanipuleerd door Russofoben of Marsmannetjes aldus het Kremlin.
pi_218737677
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 08:42 schreef Joppiez het volgende:

[..]
De radarsystemen zijn gemanipuleerd door Russofoben of Marsmannetjes aldus het Kremlin.
Nouja geen idee, maar ik heb inmiddels 4 verschillende kaartjes met routes van drones voorbij zien komen en die verschillen allemaal van elkaar, zowel qua exact aantal als qua routes die zogenaamd gevlogen zijn.

Ik vind het maar vreemd.

Die drones vliegen allemaal 1 route en niet allemaal 4x op hetzelfde moment verschillende routes. Iets klopt hier niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_218737691
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2025 08:50 schreef vosss het volgende:

[..]
Nouja geen idee, maar ik heb inmiddels 4 verschillende kaartjes met routes van drones voorbij zien komen en die verschillen allemaal van elkaar, zowel qua exact aantal als qua routes die zogenaamd gevlogen zijn.

Ik vind het maar vreemd.

Die drones vliegen allemaal 1 route en niet allemaal 4x op hetzelfde moment verschillende routes. Iets klopt hier niet.
En op andere nachten dat er geen drones op Polen vallen, zien al die verschillende kaartjes er dan wel exact hetzelfde uit?
Цой жив
pi_218737701
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 08:53 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
En op andere nachten dat er geen drones op Polen vallen, zien al die verschillende kaartjes er dan wel exact hetzelfde uit?
Dat weet ik niet. Nu na die drones in Polen worden er verschillende kaartjes gedeeld en die stroken NIET met elkaar. En ook niet met officiële statements. Zoals dat het merendeel via Belarus binnen kwam. En het betreft dan onder meer kaartjes die Zelensky zelf deelt.
vosss is de naam,
pi_218737733
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2025 08:56 schreef vosss het volgende:

[..]
Dat weet ik niet. Nu na die drones in Polen worden er verschillende kaartjes gedeeld en die stroken NIET met elkaar. En ook niet met officiële statements. Zoals dat het merendeel via Belarus binnen kwam. En het betreft dan onder meer kaartjes die Zelensky zelf deelt.
Ok en volgens jou belazeren ze de boel en om een of andere reden delen ze verschillende kaartjes. Dit lijkt jou niet een beetje onlogisch? Zelfs Rusland geef zelf toe dat het hun drones waren.
Цой жив
pi_218737753
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:01 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ok en volgens jou belazeren ze de boel en om een of andere reden delen ze verschillende kaartjes. Dit lijkt jou niet een beetje onlogisch? Zelfs Rusland geef zelf toe dat het hun drones waren.
Waarom zie we 4 verschillende kaartjes met verschillende info die allemaal NIET stroken met officiële statements?

Ik krijg hier een beetje kriebels van. Net zoals Saddam zijn weapons of mass destruction die hij helemaal niet bleek te hebben.

Ik heb geen idee. Ik vind het louter apart op zijn minst. En opvallend.
vosss is de naam,
pi_218737777
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:06 schreef vosss het volgende:

[..]
Waarom zie we 4 verschillende kaartjes met verschillende info die allemaal NIET stroken met officiële statements?

Ik krijg hier een beetje kriebels van. Net zoals Saddam zijn weapons of mass destruction die hij helemaal niet bleek te hebben.

Ik heb geen idee. Ik vind het louter apart op zijn minst. En opvallend.
Direct in het begin in het begin is nog niet alles helemaal duidelijk. Maar krijg maar lekker de kriebels, ik doe niet mee met je spelletjes, ik ken je walgelijke kijk op deze oorlog.
Цой жив
  donderdag 11 september 2025 @ 09:10:16 #288
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218737788
Goed opletten..

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 11 september 2025 @ 09:14:15 #289
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218737816
Poetin lacht zich dood om dit paniekerige gedoe om een paar drones die bij ons de grens zijn over gevlogen. Een pester moet je nooit belonen voor zijn intimidatie. Wat doet de EU? Duidelijk tonen aan Poetin hoe bang wij zijn.

Gewoon neerhalen die drones, er niet te veel ruchtbaarheid aan geven, en op een later moment zelf een keer wat drones daar laten vliegen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_218737992
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:10 schreef Perrin het volgende:
Goed opletten..

[ x ]
Hoeveel hebben "wij" daar redelijk in de buurt staan?
vosss is de naam,
  donderdag 11 september 2025 @ 09:45:39 #291
38496 Perrin
pi_218738068
quote:
5s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:38 schreef vosss het volgende:

[..]
Hoeveel hebben "wij" daar redelijk in de buurt staan?
Volgens mij F-35s in Polen, en een paar honderd soldaten in Rukla, Litouwen.
pi_218738128
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 01:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Daarna heb ik stilzwijgend erkend dat het de Russen waren. En gevraagd of er ook explosieven in de drones zaten (en dat de roebelkoers uitmuntend vaart dit jaar).

En dan vallen de mensen over elkaar heen om je te betichten van een dienstverband met Moskou. Ik vind het zelf buitengewoon vermakelijk maar het bederft de sfeer wel, gezien ik het vanuit een oprecht discussiepunt aan de kaak probeer te stellen.

Waar verdien ik een ban voor volgens jou?
Dat heb je zelf toch wel door. Je begint met downplayen. Dat wordt door de Russen zelf al toegegeven en dan begin je met het volgende foute argumentatie om twijfel te zaaien.

Exact volgens het boekje.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_218738137
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:10 schreef Perrin het volgende:
Goed opletten..

[ x ]
We zullen het over een paar maanden wel merken. Vanaf die locatie kunnen ze meerdere kanten op...
Zonder wrijving geen glans
pi_218738143
quote:
Dat is het?

Hoezo zet NATO daar niet ook gewoon 30k aan militairen neer?
vosss is de naam,
  donderdag 11 september 2025 @ 09:53:14 #295
38496 Perrin
pi_218738191
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:50 schreef vosss het volgende:

[..]
Dat is het?

Hoezo zet NATO daar niet ook gewoon 30k aan militairen neer?
Omdat de NAVO inzet op afschrikking, niet op provocatie. Er is bewust gekozen voor een kleinere, zichtbare aanwezigheid: genoeg om solidariteit en artikel 5 te onderstrepen, maar niet zo groot dat Moskou het als permanente dreiging ziet.

Bovendien zijn de Baltische landen klein en ontbreekt de infrastructuur om enorme troepenmachten te huisvesten.

De vraag is wel of Poetin nog onder de indruk is van onze afschrikking.
pi_218738208
quote:
15s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:53 schreef Perrin het volgende:

[..]
Omdat de NAVO inzet op afschrikking, niet op provocatie. Er is bewust gekozen voor een kleinere, zichtbare aanwezigheid: genoeg om solidariteit en artikel 5 te onderstrepen, maar niet zo groot dat Moskou het als permanente dreiging ziet.

Bovendien zijn de Baltische landen klein en ontbreekt de infrastructuur om enorme troepenmachten te huisvesten.

De vraag is wel of Poetin nog onder de indruk is van onze afschrikking.
Dat laatste lijkt mij inderdaad de vraag. Hopen maar dat het los loopt.

In najaar 21 deden er 200.000 man mee met die oefenkng. Nu 30.000 denkt men.

Ik mag toch aannemen dat onze veiligheidsdiensten daar een goeie kijk op hebben en zich niet 170.000 man vergissen. :P
vosss is de naam,
  donderdag 11 september 2025 @ 10:00:28 #297
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_218738256
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:14 schreef phpmystyle het volgende:
Poetin lacht zich dood om dit paniekerige gedoe om een paar drones die bij ons de grens zijn over gevlogen. Een pester moet je nooit belonen voor zijn intimidatie. Wat doet de EU? Duidelijk tonen aan Poetin hoe bang wij zijn.

Gewoon neerhalen die drones, er niet te veel ruchtbaarheid aan geven, en op een later moment zelf een keer wat drones daar laten vliegen.
Ik zou zeggen een paar kruisraketten via dezelfde route terug sturen naar waar die drones gelanceerd zijn. Dat is geen escalatie, dat is gewoon like for like
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 11 september 2025 @ 10:11:23 #298
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218738379
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:00 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ik zou zeggen een paar kruisraketten via dezelfde route terug sturen naar waar die drones gelanceerd zijn. Dat is geen escalatie, dat is gewoon like for like
Dat is dom en daarmee breng je Europese burgers mee in gevaar.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 11 september 2025 @ 10:18:34 #299
307622 Perox
(niet de echte)
pi_218738491
Daar issieweer de escalatiekaart! :G
_O-
pi_218738580
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat is dom en daarmee breng je Europese burgers mee in gevaar.
De enige die onze veiligheid in gevaar brengt is Rusland, maar dat snap jij ook wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')