niet gekliktSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gisteren had ik slechts één woordje niet.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Sow.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
van alles dat op de markt is zijn neppers.quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er neppers te koop warenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O dat is frustrerend of nietquote:Op dinsdag 9 september 2025 07:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gisteren had ik slechts één woordje niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ze willen die dingen liefst verbieden, als het neppers zijn dan kan dat toch verboden worden?quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
van alles dat op de markt is zijn neppers.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zijn 2 kluiten, hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb nog nooit in mijn leven zo`n domme stelling gelezen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MT6 BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee want teveel werk bij de douane, alles komt uit buitenland. Ze kunnen je pas pakken wanneer het heterdaad betreft. Er is zoveel te koop dat niet mag, neonverichting onder de auto ma ook niet maar is gewoon te koop, zelfs in Nederlandse winkelsquote:Op dinsdag 9 september 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ze willen die dingen liefst verbieden, als het neppers zijn dan kan dat toch verboden worden?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja dat is ook zo, het is onbegonnen werk inderdaad.quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nee want teveel werk bij de douane, alles komt uit buitenland. Ze kunnen je pas pakken wanneer het heterdaad betreft. Er is zoveel te koop dat niet mag, neonverichting onder de auto ma ook niet maar is gewoon te koop, zelfs in Nederlandse winkelsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Behoorlijk ja. Vooral dat ik nu reeds 40 van de 49 woorden wel heb, maar het pangram niet kan vinden is irritant.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
precies, iets met eigen verantwoordelijkheid en risico indien gebruikquote:Op dinsdag 9 september 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, het is onbegonnen werk inderdaad.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:26 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven zo`n domme stelling gelezen.quote:quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:26 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven zo`n domme stelling gelezen.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan heb je wel krakende hersens om het toch te vinden lijkt mijquote:Op dinsdag 9 september 2025 07:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Vooral dat ik nu reeds 40 van de 49 woorden wel heb, maar het pangram niet kan vinden is irritant.
Heb je dan wel rust als je het niet kan vinden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-09-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 2393 / +261 / +7 / 3489 / 3749 / 0.64
2. FreshFruit / 619 / +54 / +153 / 669 / 933 / 0.66
3. KillemWieft / 465 / +73 / +53 / 277 / 390 / 1.19
4. Dotteke / 464 / +55 / +10 / 962 / 1152 / 0.4
5. Homijn / 354 / +1 / +0 / 82 / 161 / 2.2
6. kree / 322 / +0 / +0 / 720 / 917 / 0.35
7. devzero / 216 / +18 / +3 / 190 / 270 / 0.8
8. hemarookworst / 171 / +45 / +6 / 254 / 377 / 0.45
9. _UserName_ / 103 / +0 / +1 / 128 / 181 / 0.57
10. Dr.Mikey / 97 / +0 / +12 / 83 / 138 / 0.7
11. ToT / 84 / +8 / +0 / 599 / 698 / 0.12
12. RedShoe / 76 / +38 / +38 / 241 / 263 / 0.29
13. KoningWouter / 76 / +25 / +0 / 142 / 189 / 0.4
14. Pinnenmutske / 75 / +1 / +1 / 163 / 223 / 0.34
15. StevenHyde / 66 / +14 / +0 / 237 / 305 / 0.22
16. greysbones / 66 / +23 / +0 / 462 / 503 / 0.13
17. marc0871 / 64 / +16 / +0 / 239 / 332 / 0.19
18. MooieTop6 / 61 / +11 / +0 / 763 / 871 / 0.07
19. Bargehassus / 58 / +0 / +0 / 193 / 243 / 0.24
20. WrappedEuphoria / 57 / +3 / +0 / 291 / 340 / 0.17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja, ik snap ouders ook niet die zo ding aan hun kind geven. Die dingen zijn echt een gevaar op de weg., stoep. fietspad want ze rijden overalquote:Op dinsdag 9 september 2025 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
precies, iets met eigen verantwoordelijkheid en risico indien gebruikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker heb er net een naast mij gezetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat wat er op zit, dat is het gevaar. Neemt niet weg dat het een totaal overbodig product is wat wat mij betreft mag verdwijnen uit het straatbeeld. Maar ja, het levert geld op hequote:Op dinsdag 9 september 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik snap ouders ook niet die zo ding aan hun kind geven. Die dingen zijn echt een gevaar op de weg., stoep. fietspad want ze rijden overalTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee. Ik rust pas als ik dat woord gevonden heb. En dan nog blijven de letters door'n hoofd spoken tot middernacht als er een nieuwe opgave online komtquote:Op dinsdag 9 september 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je wel krakende hersens om het toch te vinden lijkt mij
Heb je dan wel rust als je het niet kan vinden?
Ik heb er één en ik ben er trots op
Maar als ouders zijnde wil je toch je kind hier niet op hebben.quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dat wat er op zit, dat is het gevaar. Neemt niet weg dat het een totaal overbodig product is wat wat mij betreft mag verdwijnen uit het straatbeeld. Maar ja, het levert geld op heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja meer koffie gvd bolkIk heb er één en ik ben er trots op
Das niet bestquote:Op dinsdag 9 september 2025 07:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Ik rust pas als ik dat woord gevonden heb. En dan nog blijven de letters door'n hoofd spoken tot middernacht als er een nieuwe opgave online komt
![]()
quote:
Ik heb wel jullie gevonden
quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb wel jullie gevonden
![]()
Eindelijk
SnoezeligIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zit geen L inquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik had het over de dame in de OPquote:
Daar moet ook een L in?quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik had het over de dame in de OP![]()
Wetenquote:
Geen dank!quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
En nu zit ik met dit nummer in m'n kop he. Bedankt hoor![]()
![]()
Owjee, grote bui?quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het gaat regenen. Waar gaan ze alle clienten zetten?![]()
Voor straf moet je koffie voor me maken!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor straf moet je koffie voor me maken!!
![]()
Zo maar eens een stukje voor de fp tikken.
Maar eerst koffie en m'n ochtend meds innemenIk heb er één en ik ben er trots op
Lekker tikkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik bolk deze tikIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan ik sturen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is dan 12 bolk 50Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik las 'lekker slikken' want medicatie in nemenquote:
Vrouwen die slikken
Proteïne altijd goed.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
JaIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
quote:
Komt wel dichtbij zo. Heb ook net koffie ingeschonken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
SameSamequote:Op dinsdag 9 september 2025 08:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo. Heb ook net koffie ingeschonken.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=sharequote:Bizar genoeg werd na de moord een inzamelingsactie gestart op Gofundme voor de verdachte, die dakloos zou zijn, om juridische kosten te dekken en te ’vechten tegen racisme’. „Hoewel wat er op de Blue Line gebeurde een tragedie was, mogen we niet uit het oog verliezen dat Decarlos Brown Jr. categorisch in de steek is gelaten door het rechtssysteem en de geestelijke gezondheidszorg van North Carolina, en als zodanig niet geheel verantwoordelijk is voor wat er is gebeurd”, viel te lezen op de pagina. Het platform heeft de actie gestaakt na de ophef die erover ontstond.
Het moet toch gvd echt niet gekker worden.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik was eigenlijk op zoek naar een ander nieuwsitem dat ik op de radio hoorde, toen ik dit tegenkwam. En nu weet ik niet meer waar ik naar op zoek wasquote:
Echt he, sowieso is er bizar weinig aandacht voor deze brute moordquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
Het moet toch gvd echt niet gekker worden.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En dan heb je weer die kanslozen die direct 'RaCiSmE!!1!!1111!!!' zitten te janken
En sowieso zelfbolk beste bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
MogguhhDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Weet je, ik ben er huiverig voor om over te schrijven, want precies wat je zegt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Echt he, sowieso is er bizar weinig aandacht voor deze brute moord
Het is de omgekeerde wereld, de dader wordt in de slachtofferrol gepropt en het slachtoffer lijkt zelf schuldig te zijn aan wat haar is overkomen.Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
.
Fok zou juist hierover moeten schrijven, aangezien de gevestigde media dat weigerenquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet je, ik ben er huiverig voor om over te schrijven, want precies wat je zegt.
Het is de omgekeerde wereld, de dader wordt in de slachtofferrol gepropt en het slachtoffer lijkt zelf schuldig te zijn aan wat haar is overkomen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mag ik je dan verzoeken om een gast artikel te schrijven?quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Fok zou juist hierover moeten schrijven, aangezien de gevestigde media dat weigeren
https://frontpage.fok.nl/submit/form
Dan plaats ik hem wel voor je.Ik heb er één en ik ben er trots op
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ga ik over nadenkenquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mag ik je dan verzoeken om een gast artikel te schrijven?
https://frontpage.fok.nl/submit/form
Dan plaats ik hem wel voor je.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Frisse berglucht en avontuur? Wandelen in de Zwitserse Alpen is niet zonder gevaar | de Volkskrant https://share.google/hhdz6uqOPO6Ef0WC1
Dit hoorde ik dus op de radio. Ik heb niet voor niets een doorlopende reisverzekering met bergsporten extra afgedekt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Oeh, een punt
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
.
![]()
.
![]()
.
Scheelt dat die fundraiser al verwijderd is: https://nypost.com/2025/0(...)an-refugee-on-train/quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet je, ik ben er huiverig voor om over te schrijven, want precies wat je zegt.
Het is de omgekeerde wereld, de dader wordt in de slachtofferrol gepropt en het slachtoffer lijkt zelf schuldig te zijn aan wat haar is overkomen.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Tevens hallo allemaal
I'm surrounded by morons!
Hoiquote:Don't follow me. I am lost too
.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat stond ook al in de quote die ik deelde, maar zelfs dan vind ik het bezopen dat een moordenaar in de rol van slachtoffer gedwongen wordt door een stel *****.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Scheelt dat die fundraiser al verwijderd is: https://nypost.com/2025/0(...)an-refugee-on-train/
Ja maar, ja maar, er ontbraken afbeeldingen...quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
zeg ik met een rebus hoi tegen @:Fogel
reageert hij niet eens
al die moeite
quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, er ontbraken afbeeldingen...
Ik ben niet zo superslim dat ik het zonder plaatjes snap enzo
sterbolkquote:
Bolkquote:
Leuk.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:25 schreef StevenHyde het volgende:
ananassie, koningbolkie
Zwager appte me vanochtendvroeg of hij de duplo kon ophalen voor mijn neefje van 1,5
hoe vroeg?quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:25 schreef StevenHyde het volgende:
ananassie, koningbolkie
Zwager appte me vanochtendvroeg of hij de duplo kon ophalen voor mijn neefje van 1,5
Tot we in toppop zijn..quote:
ja, hier.quote:
oh heb je snel al je bouwsels moeten afbreken nogquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:25 schreef StevenHyde het volgende:
ananassie, koningbolkie
ow spuit 11quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:27 schreef StevenHyde het volgende:
Dus heb lekker al een huis gebouwd. En nu is al mijn duplo weg
wat een verrassing is ditquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow spuit 11
had niet verder gelezen
Geen idee, maar ik zweet.quote:
Ziek?quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zweet.
Kan ook zijn doordat ik koorts heb
is die mannengriep zo besmettelijkquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
oh neee weer een manflu gespotquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
uhuquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tss ben een paar dingen aan het doen
pagina stond nog open
Half. Maar ik werk vanaf thuis ipv andere te besmetten.quote:
Verstandig..quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Half. Maar ik werk vanaf thuis ipv andere te besmetten.
Zou kunnen, maar dat heb ik niet, anders zou ik in bed liggen te jammeren ofzo ipv werken en jullie bolken.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
is die mannengriep zo besmettelijk![]()
HAHA hardop lachenquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh heb je snel al je bouwsels moeten afbreken nog![]()
En goedusmorgus WaterfietsSteven![]()
![]()
Ligt eraan hoe fanatiek ie isquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:51 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga maar even hardlopen en een bakkie koffie doen onderweg bij mijn pa. Mag toch aannemen dat hij met dit weer niet fietsen of vissen is
Hier zie ik een flauw zonnetjequote:Op dinsdag 9 september 2025 09:51 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga maar even hardlopen en een bakkie koffie doen onderweg bij mijn pa. Mag toch aannemen dat hij met dit weer niet fietsen of vissen is
Ik denk dat jij echt een bouwsel had staan nogquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
HAHA hardop lachen
(wel waar)
Kussendvogeltje alert![]()
![]()
Wat flauwquote:
Zellufquote:
Patatquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Peper en nootmuskaat
Oh wacht das patattenpuree
Kan ook..quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Peper en nootmuskaat
Oh wacht das patattenpuree
Nietquote:
quote:
Zoveel liefde hier nu hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |