SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben je nu uitgeslapen of ga je straks nog een dutje doen?quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
9 uur red ik wel.quote:Op dinsdag 9 september 2025 02:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben je nu uitgeslapen of ga je straks nog een dutje doen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan zullen we zachtjes doen Hema.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Is dat een luier ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kleine mini is wel dubbelop.quote:Op dinsdag 9 september 2025 02:26 schreef hemarookworst het volgende:
letten jullie maar op de kleine minipuntjes“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dan volgescheten zeker?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-09-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 2386 / +261 / +0 / 3444 / 3703 / 0.64
2. FreshFruit / 504 / +54 / +38 / 615 / 861 / 0.59
3. Dotteke / 454 / +55 / +0 / 910 / 1093 / 0.42
4. KillemWieft / 440 / +73 / +28 / 254 / 363 / 1.21
5. Homijn / 354 / +1 / +0 / 82 / 161 / 2.2
6. kree / 322 / +0 / +0 / 720 / 917 / 0.35
7. devzero / 215 / +18 / +2 / 186 / 266 / 0.81
8. hemarookworst / 169 / +45 / +4 / 250 / 373 / 0.45
9. _UserName_ / 102 / +0 / +0 / 107 / 158 / 0.65
10. Dr.Mikey / 86 / +0 / +1 / 82 / 135 / 0.64
11. ToT / 84 / +8 / +0 / 599 / 698 / 0.12
12. RedShoe / 76 / +38 / +38 / 241 / 263 / 0.29
13. KoningWouter / 76 / +25 / +0 / 142 / 188 / 0.4
14. Pinnenmutske / 74 / +1 / +0 / 162 / 221 / 0.33
15. greysbones / 66 / +23 / +0 / 462 / 503 / 0.13
16. StevenHyde / 66 / +14 / +0 / 237 / 305 / 0.22
17. marc0871 / 64 / +16 / +0 / 239 / 332 / 0.19
18. MooieTop6 / 61 / +11 / +0 / 759 / 867 / 0.07
19. Bargehassus / 58 / +0 / +0 / 193 / 243 / 0.24
20. WrappedEuphoria / 57 / +3 / +0 / 291 / 340 / 0.17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
![]()
![]()
Echt niet Hallo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Dat ging ooit een keer helemaal mis toch ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2025 02:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ging ooit een keer helemaal mis toch ?![]()
![]()
Videoland.quote:Op dinsdag 9 september 2025 02:41 schreef mario390 het volgende:
der volle maan film is bijna nergens“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo`n goede film is het nou ook weer niet.quote:
Heihachi in tekken 4quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heer Mikey.quote:
Dit is tegenwoordig het niveau van een Nederlandse film.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nein,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook niet,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lijkt voor mij wel als een correct beeld juist van hoe debiel het er wel niet aan toegaat als er sprake is van drugsgebruik. Maar ik begrijp dat het voor de ogen van de gemiddelde (gezonde) persoon juist niet realistisch en slecht lijktquote:![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2025 03:15 schreef Masberum het volgende:
[..]
Lijkt voor mij wel als een correct beeld juist van hoe debiel het er wel niet aan toegaat als er sprake is van drugsgebruik. Maar ik begrijp dat het voor de ogen van de gemiddelde (gezonde) persoon juist niet realistisch en slecht lijkt
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik snap die hele zin niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is je hulpvraag ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wartaal.quote:
ChatGPT zegt: Wil je dat ik de zin herschrijf in helder Nederlands zodat je hem in één keer kunt begrijpen?
Wat weet je van drugs gebruik ?quote:Op dinsdag 9 september 2025 03:18 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik heb geen hulpvraag.. Waarom reageer je zo raar?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oke, het negeren van de vraagquote:Op dinsdag 9 september 2025 03:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat weet je van drugs gebruik ?![]()
Dat doe jij nu.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2025 03:21 schreef Masberum het volgende:
Oke dus jullie trollen allebei, jullie ouders kunnen trots zijn
Mijn ouders zijn dood.quote:Op dinsdag 9 september 2025 03:21 schreef Masberum het volgende:
Oke dus jullie trollen allebei, jullie ouders kunnen trots zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We hebben een goede aangeverquote:Op dinsdag 9 september 2025 03:21 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil slapen maar jullie zijn te vermakelijkProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Trots op jezelf en je minipuntje.quote:Op dinsdag 9 september 2025 03:22 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke, ja dat gebeurt onvermijdelijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar heb je het over weer gast?quote:Op dinsdag 9 september 2025 03:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trots op jezelf en je minipuntje.![]()
Ik ben je gast niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Honger ook ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En ik ben niet diegene die de dood van zijn ouders zo respectloos zou tentoonstellen om een argument proberen te winnen.. arme oudersquote:![]()
Nou, ik heb al twee saucijzenbroodjes op maar lust nog wel wat.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Sow dan, ga je de boel omdraaien ?quote:Op dinsdag 9 september 2025 03:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
En ik ben niet diegene die de dood van zijn ouders zo respectloos zou tentoonstellen om een argument proberen te winnen.. arme ouders“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
M’n pa is dood, ik snap FF wel.quote:Op dinsdag 9 september 2025 03:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
En ik ben niet diegene die de dood van zijn ouders zo respectloos zou tentoonstellen om een argument proberen te winnen.. arme oudersProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat ik zeg is precies zoals het is. Geen omdraaien aan. Je ouders waren je zoveel waard..quote:Op dinsdag 9 september 2025 03:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sow dan, ga je de boel omdraaien ?![]()
Zou je zijn dood gebruiken voor een argument?quote:Op dinsdag 9 september 2025 03:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n pa is dood, ik snap FF wel.![]()
Ik heb nog spaghetti.quote:Op dinsdag 9 september 2025 03:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou, ik heb al twee saucijzenbroodjes op maar lust nog wel wat.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 03:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wartaal.
ChatGPT zegt: Wil je dat ik de zin herschrijf in helder Nederlands zodat je hem in één keer kunt begrijpen?
Maar even voor je gedaanquote:Hier zijn een paar mogelijke interpretaties van Masberums perspectief:
Eigen ervaring
Hij heeft zelf (direct of indirect) ervaring met drugsgebruik en herkent daardoor de chaos en domheid die de film laat zien.
Observaties van anderen
Hij kent mensen in zijn omgeving die met drugs te maken hebben gehad en herkent dat gedrag terug in de film.
Kennis uit media/cultuur
Hij heeft via films, documentaires, nieuws of boeken een beeld gekregen van drugsgebruik en vindt dat Volle Maan dat treffend neerzet.
Interpretatieve lezing
Hij bekijkt de film symbolisch of overdreven, en leest de absurditeit als een “waar” beeld van hoe ontwrichtend drugsgebruik kan zijn, ook al is het niet letterlijk realistisch.
👉 Kortom: zijn uitspraak kan duiden op ervaring, maar het hoeft niet — het kan ook een meer indirect of conceptueel inzicht zijn.![]()
Ik maak er liever grappen over.quote:Op dinsdag 9 september 2025 03:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zou je zijn dood gebruiken voor een argument?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2025 03:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mijn naam is Legioen, want wij zijn met velen
Ik heb nog geen conclusie getrokken, ik laat alleen jouw posts analyseren.quote:Op dinsdag 9 september 2025 03:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Geloof je dit echt? Of wil je dit geloven omdat je me niet mag?![]()
Dan zie je dat ik geen ongelijk heb, hoe simpel jij ook denkt zonder dat je zelf nadenkt. 100 jaar geleden zouden personen zoals jij verstoten worden, besef je dat wel? Vraag dat maar aan chatgptquote:Op dinsdag 9 september 2025 03:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog geen conclusie getrokken, ik laat alleen jouw posts analyseren.![]()
Je trekt wel erg snel conclusies.quote:Op dinsdag 9 september 2025 03:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dan zie je dat ik geen ongelijk heb, hoe simpel jij ook denkt![]()
Ik snap hoe je probeert te trollenquote:Op dinsdag 9 september 2025 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Je trekt wel erg snel conclusies.![]()
Deze zin bedenken.
hoe simpel jij ook denkt zonder dat je zelf nadenkt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Dt hunt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je doet niet eens echt moeite om ons te beledigen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 03:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ook al beseffen jullie je dat pas 20 jaar later wellicht
Mooi dat jij zo verheven bent.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat vreselijk enig.quote:Op dinsdag 9 september 2025 03:40 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat is waar, ik krijg geld uit mijn bedrijf elke 4 maanden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt, ik vind dat niet fijn en niet nuttig. Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 9 september 2025 03:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je doet niet eens echt moeite om ons te beledigen.![]()
Wat voor bedrijf ? Krantenwijk ?quote:Op dinsdag 9 september 2025 03:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Klopt, ik vind dat niet fijn en niet nuttig. Waarom zou ik?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je mag de lat best wat hoger leggen dan dit.quote:Op dinsdag 9 september 2025 03:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Klopt, ik vind dat niet fijn en niet nuttig. Waarom zou ik?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jij ging even plassen ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen dame.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volle maanquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
TiesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ties watquote:
Dat doet me wel wat hoor als ik hem zo zie.quote:
Deze man leeft meer dan de helft van z’n leven in de blessuretijd. Wat een held.quote:
Family Ties zat eigenlijk best goed inelkaar wat politiek betreft.quote:Op dinsdag 9 september 2025 04:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze man leeft meer dan de helft van z’n leven in de blessuretijd. Wat een held.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zat daar politiek in? Dat kan ik me dan weer niet herinnerenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Goedemorgen Heer Koen. Zijn ouders waren Hippie/ democraat en hij was republikeinquote:Op dinsdag 9 september 2025 05:30 schreef Koen66 het volgende:
Zat daar politiek in? Dat kan ik me dan weer niet herinneren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
![]()
Hey Daddy.quote:
Morguh UN
Uhu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alles goed in huize UN?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mwah, is er een flink verkouden, maar verder alles onder controleTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O de kleine meid?quote:Op dinsdag 9 september 2025 06:20 schreef _UserName_ het volgende:
mwah, is er een flink verkouden, maar verder alles onder controleWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een hoestende auto is niet fijn.quote:Op dinsdag 9 september 2025 06:20 schreef _UserName_ het volgende:
mwah, is er een flink verkouden, maar verder alles onder controle“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt eerder als een oude dieselmotor van 60+ jaar oud met nog 2 drupjes brandstofquote:Op dinsdag 9 september 2025 06:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een hoestende auto is niet fijn.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O moeders. Hopelijk krijgt de kleine het ook niet. Is altijd zo zielig als de kleintjes ziek zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee idd, waarschijnlijk blijf ik thuis vandaag om er voor de kleine te zijn, even kijken hoe het gaat vanochtendTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Laat haar dit niet lezen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 06:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klinkt eerder als een oude dieselmotor van 60+ jaar oud met nog 2 drupjes brandstof
![]()
![]()
Dat is wel een voordeel dat dat kan.quote:Op dinsdag 9 september 2025 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
Nee idd, waarschijnlijk blijf ik thuis vandaag om er voor de kleine te zijn, even kijken hoe het gaat vanochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze kan het hebbenquote:![]()
Deze vrouw is zo relaxed, ze is onzeker over haar figuur na de zwangerschap, maar ze grapt nog steeds met "noem je me nu dik?" waarop ik gewoon kan zeggen: "Nee, moddervet". Als reactie krijg ik dan terug: "Dan is het goed"
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ach kijk, nogmaals ,ik ga niet mee in kleutergedrag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Justin.quote:
Weet ik, jullie zijn een mooi koppel.quote:Op dinsdag 9 september 2025 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ze kan het hebben![]()
Deze vrouw is zo relaxed, ze is onzeker over haar figuur na de zwangerschap, maar ze grapt nog steeds met "noem je me nu dik?" waarop ik gewoon kan zeggen: "Nee, moddervet". Als reactie krijg ik dan terug: "Dan is het goed"
Op het werk is dat ook wel leuk altijd, beetje bekvechten voor de show en dan de reacties van klanten afwachtenquote:Op dinsdag 9 september 2025 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet ik, jullie zijn een mooi koppel.
Hey BolkKingquote:
Lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi zo, hier ook redelijk voor mijn doen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou niet durven met .......quote:Op dinsdag 9 september 2025 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Op het werk is dat ook wel leuk altijd, beetje bekvechten voor de show en dan de reacties van klanten afwachten
![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2025 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, hier ook redelijk voor mijn doen.![]()
Veel op de planning vandaag?![]()
met wat? Meestal ben ik wel wakker maar nu ff nietquote:Op dinsdag 9 september 2025 06:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou niet durven met .......Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee, alleen fysio, Morgen weer een teamsoverleg, maar dat is bij mij thuis. Komen er wel twee hier naar toe om het samen te doen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Baal dat het al weer donker is als ik opsta. Vind het opstaan met licht veel fijnerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh scheelt weer gereis voor jouquote:Op dinsdag 9 september 2025 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, alleen fysio, Morgen weer een teamsoverleg, maar dat is bij mij thuis. Komen er wel twee hier naar toe om het samen te doen.![]()
DM.quote:Op dinsdag 9 september 2025 06:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
met wat? Meestal ben ik wel wakker maar nu ff niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja de vergaderingen hier vind ik nooit zo erg, als ik naar Apeldoorn moet ben je zo al weer bijna 2 uur kwijt alleen aan reizen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is snel gegaan.. dagen zijn weer korterquote:Op dinsdag 9 september 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Baal dat het al weer donker is als ik opsta. Vind het opstaan met licht veel fijner![]()
Ja gaat veel te snel, lijkt ook wel of we meer donkere dan lichte dagen hebbenquote:Op dinsdag 9 september 2025 06:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja is snel gegaan.. dagen zijn weer korterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijd voor zomer!quote:Op dinsdag 9 september 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat veel te snel, lijkt ook wel of we meer donkere dan lichte dagen hebben![]()
![]()
Eens, van mij mag het altijd wel half 6 licht zijn en om 20:30 ofzo weer donkerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nadeel, de warmte van de zomer is niet zo fijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
22 uur donkerquote:Op dinsdag 9 september 2025 06:41 schreef _UserName_ het volgende:
Eens, van mij mag het altijd wel half 6 licht zijn en om 20:30 ofzo weer donkerik vind dat lekker met licht naar bed en met licht weer op
vroeg en lang donker heb geen voordeel kost ook nog eens meer geld ivm lampen aan en zoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nadeel van zomer: hogere temperaturenquote:Op dinsdag 9 september 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
vroeg en lang donker heb geen voordeel kost ook nog eens meer geld ivm lampen aan en zo![]()
![]()
Ja dat is een groot nadeel.quote:Op dinsdag 9 september 2025 06:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nadeel van zomer: hogere temperaturenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar kan ik tekenenquote:Op dinsdag 9 september 2025 06:44 schreef _UserName_ het volgende:
nou ja, van 6 tot 22u licht ook geen probleem mee
Daar heb je een puntquote:
Ja die heb je al genoeg op je conto staanquote:
Ik had klokje rond.quote:
![]()
![]()
![]()
Werk je thuis vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet jij ver reizen naar je werk?quote:
Ik zou trouwens ook liever op kantoor zitten dan thuis werken.
Ik ben juist iets gaan doen om uit huis te gaan
![]()
![]()
![]()
Uurtje.quote:Op dinsdag 9 september 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet jij ver reizen naar je werk?
Ik zou trouwens ook liever op kantoor zitten dan thuis werken.
Ik ben juist iets gaan doen om uit huis te gaan
De afwisseling vind ik prima![]()
![]()
Ja hoor ik van meer zeggen, het zou niet mijn ding zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2025 06:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Uurtje.
De afwisseling vind ik prima
Maar misschien dat ik er anders aan denk als ik ook fulltime een baan had.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh KWquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
O jee plof niet uit elkaar hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geeft zo rotzooi heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en ik heb geen zin om dat op te ruimen
Auw man kijk uit pijnig je zelf niet zo
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat wil je gaan doen UN?quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:06 schreef _UserName_ het volgende:
Weer even een sollicitatie de deur uit gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij ook.quote:
wordt dat goed betaaldquote:
Bij van raam fietsen. Toch weer de fietskant op. Maar heb straks ook een sollicitatiegesprekTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Waarom niet in de nacht eigenlijk ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dubbel betaald, lekker hoor!quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom niet in de nacht eigenlijk ?
quote:Goed gedaan dan
Omdat slapenquote:Op dinsdag 9 september 2025 07:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom niet in de nacht eigenlijk ?![]()
Heb je eerder in de fietsen gewerkt?quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:08 schreef _UserName_ het volgende:
Bij van raam fietsen. Toch weer de fietskant op. Maar heb straks ook een sollicitatiegesprek
Is dat een partime job?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klinkt plausibel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb 12 jaar als fietsmaker gewerktquote:Op dinsdag 9 september 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je eerder in de fietsen gewerkt?
Is dat een partime job?![]()
Open sollicitatie, heb gemeld dat ik een baan zoek "waar ruimte is voor het gezin"Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Fat bike bolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dat wist ik niet. Waarschijnlijk tellen ze die ervaring dan wel mee.quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb 12 jaar als fietsmaker gewerkt![]()
Open sollicitatie, heb gemeld dat ik een baan zoek "waar ruimte is voor het gezin"
Nou spannend, ik duim voor je
Terecht welquote:Op dinsdag 9 september 2025 07:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar steek ik slechts de banden van lek![]()
Die zal je ook moeten repareren denk ik, het is en blijft een 'fiets'quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar steek ik slechts de banden van lekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Nope, heel veel fietsenmakers weigeren dit vanwege slechte kwaliteit en verval op garantie door de fabrikantquote:Op dinsdag 9 september 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zal je ook moeten repareren denk ik, het is en blijft een 'fiets'Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O echt, hoezo verval op de garantie?quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nope, heel veel fietsenmakers weigeren dit vanwege slechte kwaliteit en verval op garantie door de fabrikantWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een fatbike die 45 km rijd een fiets noemen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja eenbakkie, dat is wel lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
werkzaamheden door een ander dan de fabrikant zelf. Is bij heel veel dingen zo, als je je eigen senseo gaat repareren bv en hij gaat kapot zegt senseo ook jammer danquote:Op dinsdag 9 september 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, hoezo verval op de garantie?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar als je zo fatbike bij de fietsenmaker koopt dan moet je daar toch zijn voor de garantie? Maar deze sturen ze dan door naar de fabrikant?quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
werkzaamheden door een ander dan de fabrikant zelf. Is bij heel veel dingen zo, als je je eigen senseo gaat repareren bv en hij gaat kapot zegt senseo ook jammer danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Dit is om uit je vel te springen. Ik ben genie, heb 36 van de 49 woorden gevonden, maar het pangram kan ik maar niet vinden
En nu....
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguhquote:Op dinsdag 9 september 2025 07:18 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is om uit je vel te springen. Ik ben genie, heb 36 van de 49 woorden gevonden, maar het pangram kan ik maar niet vinden
[ afbeelding ]
En nu....
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:18 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu....
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het probleem ligt voornamelijk bij de remblokjes die van inferieure kwaliteit schijnen te zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
werkzaamheden door een ander dan de fabrikant zelf. Is bij heel veel dingen zo, als je je eigen senseo gaat repareren bv en hij gaat kapot zegt senseo ook jammer dan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Mogguh schatjesquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Freon MT6quote:
Morguh MT6quote:
90% van de fatbikes zijn goedkope dingen van pakweg 1000 euro gekocht bij temu of weet ik wat. Bij de fietsenwinkel betaal je zo 3500-4000 voor een degelijke fatbike, eigen verkochte fatbikes worden natuurlijk wel gewoon gerepareerdquote:Op dinsdag 9 september 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als je zo fatbike bij de fietsenmaker koopt dan moet je daar toch zijn voor de garantie? Maar deze sturen ze dan door naar de fabrikant?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je gaat goed met die puzzelquote:
O dat is nogal een verschil in prijs zegquote:Op dinsdag 9 september 2025 07:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
90% van de fatbikes zijn goedkope dingen van pakweg 1000 euro gekocht bij temu of weet ik wat. Bij de fietsenwinkel betaal je zo 3500-4000 voor een degelijke fatbike, eigen verkochte fatbikes worden natuurlijk wel gewoon gerepareerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze man weet.quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
90% van de fatbikes zijn goedkope dingen van pakweg 1000 euro gekocht bij temu of weet ik wat. Bij de fietsenwinkel betaal je zo 3500-4000 voor een degelijke fatbike, eigen verkochte fatbikes worden natuurlijk wel gewoon gerepareerd
![]()
![]()
Kleuter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En kwaliteit. De overlastgevende fatbikers hebben geen exemplaar van de fietsenwinkel kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 9 september 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is nogal een verschil in prijs zeg
Wist niet eens dat er neppers te koop warenquote:Op dinsdag 9 september 2025 07:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En kwaliteit. De overlastgevende fatbikers hebben geen exemplaar van de fietsenwinkel kan ik je vertellenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: