- Avondmens - ik ontbijt welquote:Op maandag 8 september 2025 16:14 schreef SpecialK het volgende:
Ik zou eigenlijk eerder een poll uitschrijven met de opties
- Ochtendmens - ik ontbijt wel
- Ochtendmens - ik ontbijt niet
- Avondmens - ik ontbijt wel
- Avondmens - ik ontbijt niet
Dan gaan we tenminste nog wat ontdekken misschien
Rijke tatta gespot.quote:Op maandag 8 september 2025 16:47 schreef TAmaru het volgende:
Wat hebben mensen hier een schokkend dieet.
Ik eet elke ochtend een bakje met magere yoghurt, blauwe bessen/frambozen/aardbeien, havermout, noten, verschillende gezondheidsbevorderende poeders en pitten en zaden, plus uiteraard een kop filterkoffie.
Dat jij op gulzige wijze zaad naar binnenwerkt mag geen verrassing heten.quote:Op maandag 8 september 2025 16:47 schreef TAmaru het volgende:
Ik eet elke ochtend een bakje met magere yoghurt, blauwe bessen/frambozen/aardbeien, havermout, noten, verschillende gezondheidsbevorderende poeders en pitten en zaden, plus uiteraard een kop filterkoffie.
Ik Griekse of Turkse yoghurt met zelfgemaakte jam en muesli. Grote bak.quote:Op maandag 8 september 2025 16:47 schreef TAmaru het volgende:
Je mag me best een DM sturen lieverdquote:Op maandag 8 september 2025 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat jij op gulzige wijze zaad naar binnenwerkt mag geen verrassing heten.
quote:Op maandag 8 september 2025 20:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je mag me best een DM sturen lieverd
ik wordt al misselijk van het ideequote:Op maandag 8 september 2025 16:47 schreef TAmaru het volgende:
Doe precies hetzelfde.quote:Op maandag 8 september 2025 22:18 schreef Farenji het volgende:
Iedereen ontbijt. Alleen verschilt het hoe laat. Ik ontbijt door de week pas rond 12 uur. In het weekend iets vroeger en uitgebreider.
Filterkoffie? Geen matcha thee?quote:Op maandag 8 september 2025 16:47 schreef TAmaru het volgende:
Tja, avondmens die vroeg opstaat...quote:Op maandag 8 september 2025 16:14 schreef SpecialK het volgende:
Ik zou eigenlijk eerder een poll uitschrijven met de opties
- Ochtendmens - ik ontbijt wel
- Ochtendmens - ik ontbijt niet
- Avondmens - ik ontbijt wel
- Avondmens - ik ontbijt niet
Dan gaan we tenminste nog wat ontdekken misschien
quote:Op maandag 8 september 2025 22:18 schreef Farenji het volgende:
Iedereen ontbijt. Alleen verschilt het hoe laat. Ik ontbijt door de week pas rond 12 uur. In het weekend iets vroeger en uitgebreider.
na een halve werkdag is het gewoon lunchquote:Ontbijt is de eerste maaltijd van de dag, die gegeten wordt na de nachtrust en vóórdat de dagelijkse werkzaamheden beginnen.
Haha homoquote:Op maandag 8 september 2025 16:47 schreef TAmaru het volgende:
Hoe krijg je dat in godsnaam door je strot voor 11-12 uur 's ochtends?quote:Op maandag 8 september 2025 16:47 schreef TAmaru het volgende:
Dat zijn allemaal rokers.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Doordeweeks iets simpels gewoon een paar crackers met wat beleg
In het weekend iets uitgebreider, en als er geen haast is dan gewoon uitgebreid
Ontbijt is heerlijk.
Al die poezen hier die zogenaamd voor een bepaald tijdstip niks door hun keeltje krijgen
Ik kan makkelijk een dag zonder eten. Moeten eten is gewoon gewenning. We hebben tienduizenden jaren geleefd op weinig voedsel. Ons lichaam is daarop gebouwd. Ik geloof helemaal niet dat het zo gezond is om constant te moeten eten.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:26 schreef SwJ het volgende:
Nee. Hoogstens een kop koffie.
Een lichaam kan makkelijk zonder ontbijt. "Dan kiep ik echt om" en "Dan haal ik de middag niet" is natuurlijk onzin. Dat zit tussen de oren.
Is een kwestie van gewoonte denk ik. Ontbijten is niet per sé nodig, maar kan me voorstellen dat velen het fijn vinden en/of gewoon gewend zijn.
Ik voel me idd juist prima met alleen eten tussen 12:00 en 20:00. Heeft je lichaam ook tijd om alles goed te verteren.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik kan makkelijk een dag zonder eten. Moeten eten is gewoon gewenning. We hebben tienduizenden jaren geleefd op weinig voedsel. Ons lichaam is daarop gebouwd. Ik geloof helemaal niet dat het zo gezond is om constant te moeten eten.
Ja ik lees het ook met opengevallen mond. Ik geloof dat nauwelijks.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Al die poezen hier die zogenaamd voor een bepaald tijdstip niks door hun keeltje krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |