WortelTAART…alleen geen oven in het bos.quote:Op maandag 8 september 2025 13:08 schreef fietsie het volgende:
Wij hadden familiedag dit weekend; mijn nichtje kwam met een recept voor (met de hele groep te maken) wortelsoep.
Voor zover mijn culinaire bijdrage voor vandaag.
We zullen er eens over nadenken!quote:Op maandag 8 september 2025 10:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaa ik vond hem lekker!
Mag van mij nog wel iets meer de fruitsmaak naar voren komen als jullie toch gaan perfectioneren
Het lijkt me ook lastig want fruit is qua smaak ook nooit stabiel. Soms heerlijk zoet en smaakvol en soms waterig.quote:Op maandag 8 september 2025 14:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We zullen er eens over nadenken!
We zitten ook te denken om nog een ander fruitsoort toe te voegen, maar we weten het nog niet hehelemaal.
Of iets van vanille.
Volgende keer kan er dus ook wel iets op de verkoopprijsquote:Op maandag 8 september 2025 15:32 schreef derLudolf het volgende:
Sommige klanten![]()
"We willen graag een sleutel om dat en dat onderdeel los te draaien"
uh, dat is sleutel 46, kun je gewoon kopen
"Kunnen jullie die leveren?"
Die sleutel heeft ze nu ¤150 gekost. Online te koop voor ¤29![]()
(Standaard marge, verzenden etc)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat jullie lukkenquote:Op maandag 8 september 2025 17:48 schreef flipsen het volgende:
Ik lurk deze week heel af en toe even mee, maar te druk met dozen inpakken... Nog 1,5 dag
Wacht. Koffiecake?quote:Op maandag 8 september 2025 12:48 schreef AnneX het volgende:
En verder…
Straks een plakje koffiecake uit de vriezer!
Precies! Uitbenen die hapquote:Op maandag 8 september 2025 15:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volgende keer kan er dus ook wel iets op de verkoopprijs
Awwwquote:Op maandag 8 september 2025 18:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Toen ik vanochtend naar werk ging zag ik bij een sloot een nijlgans staan bij iets wat ik niet goed kon zien. Die gans woont daar al jaren met partner. Hadden dit jaar 2 nesten. Vanmiddag zag ik maar 1 gans en 5 jongen en bleek het "iets" dat ik eerder zag de andere volwassen gans te zijn. Vond dat zo zielig
quote:Op maandag 8 september 2025 18:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Toen ik vanochtend naar werk ging zag ik bij een sloot een nijlgans staan bij iets wat ik niet goed kon zien. Die gans woont daar al jaren met partner. Hadden dit jaar 2 nesten. Vanmiddag zag ik maar 1 gans en 5 jongen en bleek het "iets" dat ik eerder zag de andere volwassen gans te zijn. Vond dat zo zielig
Ja, de jongeren kloppen nog niet helemaal. Vond het wel leuk, dit keer hebben ze het allemaal gered vanaf het begin. Het vorige nest begon met 9 en eindigde met 4.quote:Op maandag 8 september 2025 18:23 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Ik vind Nijlganzen het leukst als ze puber zijn, die verhoudingen zijn dan zo grappig.
Over dieren gesproken, en zwemt een zeehond in het water bij de munt in Utreg.
Mijn oude habitatHopelijk laten ze die wel met rust...
Da's ook niet fijn. In de sloten hier zitten ook flink wat reigers (vriend zag een paar jaar geleden een gespiest pulletje) en (van horen zeggen) ook snoeken (of iets anders visserigs) die ze ook opeten.quote:Op maandag 8 september 2025 18:33 schreef sigme het volgende:
Hmm tsja, nijlganzen. Agressieve invasieve exoten die eendepulletjes verzuipen. Ik ben er niet dol op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |