Ja gaat niet zo best met die 2 he?quote:Op maandag 8 september 2025 11:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Ben benieuwd of Leenbakker en Kwantum binnenkort failliet gaan
Amyquote:Op maandag 8 september 2025 11:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Gaat het zo slecht met hun?quote:Op maandag 8 september 2025 11:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Geloof dat ik ergens las dat ze financiële problemen hebben.quote:Op maandag 8 september 2025 11:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gaat het zo slecht met hun?
AMIEquote:Op maandag 8 september 2025 11:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Kwantum kan ik me ook niet veel meubels bij voor de geest halen. Leen bakker heb ik wel het eea van meubels gekocht. Scheelde dat mn eerste studentenkamer bijna boven de leen bakker zatquote:Op maandag 8 september 2025 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat niet zo best met die 2 he?
Kwantum is qua meubels wel echt het laagste van het laagste, maar lampen en dat soort shit kun je er wel prima halen.
Jysk is vrij redelijk, zeker voor de prijs.
Zag je dit:quote:Op maandag 8 september 2025 11:17 schreef hemarookworst het volgende:
Oh verkeren in financiële problemen zie ik
quote:Op maandag 8 september 2025 11:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geloof dat ik ergens las dat ze financiële problemen hebben.
En ik heb natuurlijk nog trauma's van het faillissement van de Blokker
Je kan hooguit brak water (mangrove) als 'tropisch & zout' aanmerkenquote:Op maandag 8 september 2025 10:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee juist niet, tropisch is zoetwaterdat heb ik al jaren gehad
Is dit een hint?quote:
Daar kan je wel leuke dingen mee doen, maar zal wel nog moeilijker zijnquote:Op maandag 8 september 2025 11:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kan hooguit brak water (mangrove) als 'tropisch & zout' aanmerken
Zo, schone kleren aan, de wasmachine draait z'n 2e was, en verse koffie wordt gezet.quote:
Gelukkig ben je thuisquote:Op maandag 8 september 2025 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo, schone kleren aan, de wasmachine draait z'n 2e was, en verse koffie wordt gezet.
Waar waren we.
Vriend MPreisquote:Op maandag 8 september 2025 11:17 schreef hemarookworst het volgende:
Oh verkeren in financiële problemen zie ik
Ze gaan bijna failliet.quote:Op maandag 8 september 2025 11:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gaat het zo slecht met hun?
Zit je op kantoor met je broek en overhemd onder de koffie.quote:
Ik had bijna een zoekactie opgezetquote:
Snap ikquote:Op maandag 8 september 2025 11:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik had bijna een zoekactie opgezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |