SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
VorkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bestek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 8 september 2025 08:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga richting mama (het is vreemd)![]()
![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Succesquote:Op maandag 8 september 2025 08:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga richting mama (het is vreemd)![]()
![]()
Dat snap ik.quote:Op maandag 8 september 2025 08:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga richting mama (het is vreemd)
Geef haar een dikke knuffel.quote:Op maandag 8 september 2025 08:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga richting mama (het is vreemd)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hoe laat ging je wekker ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had je nog gezien @Dotteke ? Afgelopen nacht amper 40 minuten gespeeld tot ik genie was
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
En dan nog even snoozenquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Ik zat een gifje of filmpje te zoeken waarin I R Baboon een gentleman moet worden, en I Am Weasel wil hem leren met mes en vorm te eten.
I R Baboon zit dan heel geforceerd "FffffffffffffffOOOOORRRRK!" te zeggen.![]()
![]()
Nee, niet gezien, heb ook niet terug gelezenquote:Op maandag 8 september 2025 08:07 schreef DJMO het volgende:
Had je nog gezien @:dotteke ? Afgelopen nacht amper 40 minuten gespeeld tot ik genie was
Maar knap hoor
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh Vinoquote:
Ik heb 34 van de 47 woorden, en hoewel ik voor het level niet verder hoef te spelen, blijven die letters de rest van de dag door m'n hoofd spokenquote:Op maandag 8 september 2025 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet gezien, heb ook niet terug gelezen
Maar knap hoor
Waarom kijk ik hier naar ?
Bij De Jonge Adel: Van De Jacht Tot Het Bal“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een figuur.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Versquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik had wel een andere OPquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wtf is een wisselweide?
Een weide waar gewisseld wordtquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Freon MT6quote:
Ja dat impliceert het woord ja, maar ik had er nog nooit van gehoord.quote:
Dit spelletje is wel goed om je woordenschat uit te breiden
Hier wordt gebolkt hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is om de bodem rust te geven en daarna weer voedzaam gras te geven zover ik weet .quote:Op maandag 8 september 2025 08:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dat impliceert het woord ja, maar ik had er nog nooit van gehoord.
Dit spelletje is wel goed om je woordenschat uit te breiden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er werd zelfs een wekker gezet las ik.quote:
quote:Op maandag 8 september 2025 08:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er werd zelfs een wekker gezet las ik.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat dat gebeurt bij landbouwgrond weet ik, (het ene jaar kool, dan weer mais of aardappels of gewoon een jaar brak laten liggen) maar dat het ook bij weiden gebeurt wist ik dus niet.quote:Op maandag 8 september 2025 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is om de bodem rust te geven en daarna weer voedzaam gras te geven zover ik weet .Ik heb er één en ik ben er trots op
Klopt,goed voorbeeld.Maar bij weiland is het soms ook even goed om de boel om te ploegen en opnieuw te beginnen.quote:Op maandag 8 september 2025 08:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat dat gebeurt bij landbouwgrond weet ik, (het ene jaar kool, dan weer mais of aardappels of gewoon een jaar brak laten liggen) maar dat het ook bij weiden gebeurt wist ik dus niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Commes taquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Steven.quote:
Zo te hooi en te gras pik ik nog wel eens iets opquote:Op maandag 8 september 2025 08:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,goed voorbeeld.Maar bij weiland is het soms ook even goed om de boel om te ploegen en opnieuw te beginnen.
Je wilt natuurlijk 100% een keer halen?quote:Op maandag 8 september 2025 08:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb 34 van de 47 woorden, en hoewel ik voor het level niet verder hoef te spelen, blijven die letters de rest van de dag door m'n hoofd spokenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu wil ik gelijk deze: Kon hier als kind uren naar kijken.quote:Op maandag 8 september 2025 08:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo te hooi en te gras pik ik nog wel eens iets op
Zou leuk zijnquote:Op maandag 8 september 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je wilt natuurlijk 100% een keer halen?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik vond het wel een toepasselijke uitdrukking in dezequote:Op maandag 8 september 2025 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu wil ik gelijk deze: Kon hier als kind uren naar kijken.
[ afbeelding ]
Goedemorgen![]()
Voel me een wrak, lijkt erop dat ik weer eens een verkoudheid ergens opgelopen heb.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Mooie trigger.quote:Op maandag 8 september 2025 08:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vond het wel een toepasselijke uitdrukking in deze
Beterschap gewenst.quote:Op maandag 8 september 2025 08:56 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Goedemorgen![]()
Voel me een wrak, lijkt erop dat ik weer eens een verkoudheid ergens opgelopen heb.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 8 september 2025 08:56 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Goedemorgen![]()
Voel me een wrak, lijkt erop dat ik weer eens een verkoudheid ergens opgelopen heb.![]()
![]()
Heb je niet gewoon hooikoorts?quote:Op maandag 8 september 2025 08:56 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Goedemorgen![]()
Voel me een wrak, lijkt erop dat ik weer eens een verkoudheid ergens opgelopen heb.Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: