abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218716651
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Wat zijn de criteria waardoor we sommige misdrijven daar wel bericht krijgen?
Daar ga ik niet over he, ik zit niet in een nieuwsredactie :P

Maar ik kan me niet voorstellen dat een steekpartij/moord in de USA voor een Nederlands medium zonder meer nieuwswaardig is.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 8 september 2025 @ 18:33:47 #127
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218716653
quote:
En alle donateurs hopelijk lekker hun geld kwijt.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  maandag 8 september 2025 @ 18:35:55 #128
22565 asco
Los in deze tent
pi_218716673
twitter
pi_218716732
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 18:33 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
En alle donateurs hopelijk lekker hun geld kwijt.
In het artikel staat dat ze het terug hebben gekregen.
pi_218716905
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:35 schreef asco het volgende:
[ x ]
Werk aan de winkel voor ome Don.

[ Bericht 0% gewijzigd door quo_ op 09-09-2025 08:43:30 ]
-
pi_218717021
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 18:33 schreef recursief het volgende:

[..]
Daar ga ik niet over he, ik zit niet in een nieuwsredactie :P

Maar ik kan me niet voorstellen dat een steekpartij/moord in de USA voor een Nederlands medium zonder meer nieuwswaardig is.
Correct, maar sommige moorden en zelfs per ongelukke doden zijn dat wel. Wat zijn dan de criteria?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_218717870
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Correct, maar sommige moorden en zelfs per ongelukke doden zijn dat wel. Wat zijn dan de criteria?
Nogmaals: die vraag kan je beter aan een redacteur van een nieuwsmedium stellen dan aan mij.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_218717907
Bizar hoe je hier niets over hoort in de mainstream media..
pi_218718872
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2025 11:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het is blijkbaar wel ok voor jou als een zwarte man een Oekraner neersteekt, maar owee als het een Rus is.
Graag een duimstok om mee te meten graag.
Ik zeg hier dat de man de rest van zijn leven in de bak moet.

Jij trekt je daarentegen juist elke dag af op Putin die Oekrainerse burgers als vee afknalt
pi_218718878
pi_218718890
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:42 schreef DrDentz het volgende:
Bizar hoe je hier niets over hoort in de mainstream media..
https://edition.cnn.com/2(...)refugee-contd-digvid

[ Bericht 16% gewijzigd door skysherrif op 08-09-2025 23:10:24 ]
pi_218718901
pi_218718989
twitter

Bericht van het Witte Huis maar nog niet van de NOS. Bizar.
pi_218719495
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 04:08 schreef roos94 het volgende:
Deze man krijgt nu wel de doodstraf neem ik aan
Hopelijk halen ze het vierendelen van stal
pi_218719528
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2025 12:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het is dan ook een bijzonder suffe vergelijking h: de dood van Floyd was de aanleiding voor maandenlange landelijke onrust. Nogal wiedes dat je daar meer over hoort dan een willekeurig slachtoffer.
Inderdaad, en waarom was dit het geval? Omdat dit naar de buitenwereld werd gepresenteerd als een emblematisch voor vermeend racistisch politiegeweld. Niets was natuurlijk minder waar.

De realiteit is inmiddels als slachtoffers een niet-blanke huidskleur hebben dit voor hysterie in de VS zorgt, zijn de daders niet-blank (wat statistisch gezien in het merendeel van de gevallen de realiteit is) wordt het waar mogelijk weggemoffeld door veel media en liever niet te veel aandacht aan besteed. En deze trend is helaas overgeslagen op de rest van het Westen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218719581
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 16:48 schreef quo_ het volgende:
En ik maar denken dat ik in dit topic alle gekte wel had zien langskomen.
Maar nee hoor, het kan altijd erger.

Een crowdfundingactie voor de DADER van dit misdrijf om te vechten tegen racisme.
Trump is nog lang niet klaar daar.

https://nypost.com/2025/0(...)an-refugee-on-train/
Het stuk stront dat die fundraiser heeft opgezet moesten ze ook maar eens van zijn bed lichten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218719589
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:19 schreef quo_ het volgende:

[..]
En de gulle gevers die in een paar uren of dagen 75k$ gedoneerd hebben trollen lekker mee kennelijk.
Nee dat was de fundraiser voor de nabestaanden van dat meisje, die van de dader stond op slechts een paar dollar en is inmiddels door Gofundme al offline gehaald vanwege alle ophef.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218719957
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2025 11:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het is blijkbaar wel ok voor jou als een zwarte man een Oekraner neersteekt, maar owee als het een Rus is.
Graag een duimstok om mee te meten graag.
  dinsdag 9 september 2025 @ 11:32:37 #145
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218721204
twitter

Goh, apart dat ze ook in de VS Wilders niet in de kaart willen spelen :').

En dus de reden waarom we hier zo weinig over horen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_218721224
Ik vind het wel superschattig dat elk incident in een ander land voorpaginanieuws moet zijn in Nederland als de dader een migrant / allochtoon is of een kleurtje heeft volgens half NWS terwijl driekwart echt nul benul heeft van allerlei etnische spanningen over de hele wereld van Azi tot Afrika tot Zuid- en Midden-Amerika.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_218721566
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:35 schreef Monolith het volgende:
Ik vind het wel superschattig dat elk incident in een ander land voorpaginanieuws moet zijn in Nederland als de dader een migrant / allochtoon is of een kleurtje heeft volgens half NWS terwijl driekwart echt nul benul heeft van allerlei etnische spanningen over de hele wereld van Azi tot Afrika tot Zuid- en Midden-Amerika.
De vraag is vooral waarom het voor hysterische reacties zorgt binnen bepaalde contreien als het slachtoffer migrant/allochtoon is of een kleurtje heeft, maar dat het regelmatig wordt weggemoffeld als de daders binnen een van deze categorien valt?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218721642
quote:
4s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]

Goh, apart dat ze ook in de VS Wilders niet in de kaart willen spelen :').

En dus de reden waarom we hier zo weinig over horen.
Een racistische hatecrime dus.
  dinsdag 9 september 2025 @ 12:50:50 #149
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218721779

https://www.telegraaf.nl/(...)dachte/88855740.html

quote:
De jonge Zarutska uit Kiev was volgens een statement van haar familie op sociale media ’een nieuw leven aan het opbouwen in Charlotte’.

„Ze stond bekend om haar stralende glimlach, creativiteit en levendige geest – haar toekomst vol dromen is veel te vroeg vervlogen.”
Ze verbleef sinds 2022 in de Verenigde Staten.

’Nederlander (32) geliquideerd in Brazili, kreeg ruzie met gangsters nadat hij drugsterritorium wilde inpikken’

’In de steek gelaten’
Bizar genoeg werd na de moord een inzamelingsactie gestart op Gofundme voor de verdachte, die dakloos zou zijn, om juridische kosten te dekken en te ’vechten tegen racisme’.

„Hoewel wat er op de Blue Line gebeurde een tragedie was, mogen we niet uit het oog verliezen dat Decarlos Brown Jr. categorisch in de steek is gelaten door het rechtssysteem en de geestelijke gezondheidszorg van North Carolina, en als zodanig niet geheel verantwoordelijk is voor wat er is gebeurd”, viel te lezen op de pagina.

Het platform heeft de actie gestaakt na de ophef die erover ontstond.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218721823
quote:
Een donkere gek steekt een blank meisje neer omdat ze blank is en daarna brengen ze het als racisme tegen donkere mensen.

Hoe komen we van de mensen af die zo denken? wereldwijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')