SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja denk wel dat jij in de hel komtquote:Op zondag 7 september 2025 06:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe dreig jij ons dan met het vagevuur ?
Do what you love, love what you do!![]()
Protestantse stromingen (vooral luthers & gereformeerd) Kern: het gaat primair om geloof. De overtuiging is dat een mens niet door eigen daden (“werken”) gered wordt, maar door geloof in Jezus Christus alleen (sola fide). Goede werken zijn wel belangrijk, maar dan als gevolg van geloof, niet als voorwaarde voor redding.quote:Op zondag 7 september 2025 06:53 schreef kree het volgende: [..] het gaat om goede doen en zover je kunt?
→ Efeziërs 2:8-9 wordt vaak aangehaald: “Want door genade zijt gij behouden, door het geloof, en dat niet uit uzelf: het is een gave van God; niet uit werken, opdat niemand roeme.”Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
De OP ook ?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ff zonder grappen LOL
iedereen deed hueir wat goeds voor anderen en weet ik echt wel. en dat helpt je.Do what you love, love what you do!![]()
lekker je eigen invulling maken en op het eind beseffen dat je hartstikke fout zit; alsof je leert voor een wiskunde examen maar het om het Engels examen gaat. Kan je nog zo goed hebben geleerd, dat maakt dan geen moer meer uit
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
hmmss ja mss.quote:Op zondag 7 september 2025 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
lekker je eigen invulling maken en op het eind beseffen dat je hartstikke fout zit; alsof je leert voor een wiskunde examen maar het om het Engels examen gaat. Kan je nog zo goed hebben geleerd, dat maakt dan geen moer meer uitDo what you love, love what you do!![]()
kree kan zo de politiek in.Zei ik al eerder.quote:Op zondag 7 september 2025 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
lekker je eigen invulling maken en op het eind beseffen dat je hartstikke fout zit; alsof je leert voor een wiskunde examen maar het om het Engels examen gaat. Kan je nog zo goed hebben geleerd, dat maakt dan geen moer meer uit
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
lol geen zorgen. jullie zijn allemaal schapen en de herder zal jullie naar doel leiden.Do what you love, love what you do!![]()
niet misschien, maar zeker. Het wordt je voorgeschoteld maar dat accepteer je niet want het komt van iets waar je niks van moet weten. Alsof je de leraar Engels niet mag en maar je wiskunde blijft leren.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik volg niemand behalve mezelf.quote:Op zondag 7 september 2025 07:01 schreef kree het volgende:
lol geen zorgen. jullie zijn allemaal schapen en de herder zal jullie naar doel leiden.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
na tis nu ook vooral grappig van mij, LOL hoewel sommige neem ik serieus.Do what you love, love what you do!![]()
"ik ga naar de hel want ik begrijp het begrip totaal niet HAHAHA"Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
dan ben je toch verdorven maat en tot de hel verdoemt.quote:Op zondag 7 september 2025 07:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik volg niemand behalve mezelf.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 07:02 schreef kree het volgende:
na tis nu ook vooral grappig van mij, LOL hoewel sommige neem ik serieus.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
dat geloof ik niet, ik geloof in het goede. Ik help mensen in armoede, heb respect voor iedereen (tot op zekere hoogte) en de geen foute dingen.quote:Op zondag 7 september 2025 07:03 schreef kree het volgende:
[..]
dan ben je toch verdorven maat en tot de hel verdoemt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
maar goed, ik hoor er niet 1, maar 2 wakker worden dus ik ben er weg van
See you all in hell
Ik ben een zondaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maak allemaal overdreven grapje he? maar die snapte jullie? althans dat hoop ik.
ben heel vredelievendDo what you love, love what you do!![]()
Nee, je oordeelt alsof je god bent. Dat is verre van vredelievend.quote:Op zondag 7 september 2025 07:06 schreef kree het volgende:
maak allemaal overdreven grapje he? maar die snapte jullie? althans dat hoop ik.
ben heel vredelievend“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee joh. LOL. mart doet jr zelf ook? ik was ff klaar met meningen over hoe ik denk. en goed iedereen weet dat hoe ik denk. en tuurlijk is dat niet zo. `;0quote:Op zondag 7 september 2025 07:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, je oordeelt alsof je god bent. Dat is verre van vredelievend.Do what you love, love what you do!![]()
kweet niet hoor als er iemand is die mij oneerlijk vond, dan hoor ik het graag nu?
verder doe ik gewoon ook mee met onzin eizon natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Waar oordeel ik dan ?quote:Op zondag 7 september 2025 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh. LOL. mart doet jr zelf ook? ik was ff klaar met meningen over hoe ik denk. en goed iedereen weet dat hoe ik denk. en tuurlijk is dat niet zo. `;0“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou wel aardig mening had je op drinkwater enzo..... dat is oordeel. persoonlijk op mij. na deed je niet.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dus mening staat gelijk aan oordeel ?quote:Op zondag 7 september 2025 07:12 schreef kree het volgende:
[..]
nou wel aardig mening had je op drinkwater enzo..... dat is oordeel. persoonlijk op mij. na deed je niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
je weet dondersgoed dat het erom ging om mij in een hoek te drijven hier he?quote:Op zondag 7 september 2025 07:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus mening staat gelijk aan oordeel ?
En nu kan ik niet anders? maar ik sta nog steeds achter wat ik zei,
en tja wie wil maak er lekker nog paar uur drama van?Do what you love, love what you do!![]()
of moeten we nog ff discussie over hebben hier tijd? mag hoor heb nog de hele dag?Do what you love, love what you do!![]()
ik denk beter om bij te houden, en als jullie net zo slim zijn denken ook?Do what you love, love what you do!![]()
Niemand drijft jou in een hoek ,dat maak je er zelf van. En dat je nog een paar uur blijft wist ik al lang. Rond een uur of 11 val je om van de slaap.quote:Op zondag 7 september 2025 07:14 schreef kree het volgende:
[..]
je weet dondersgoed dat het erom ging om mij in een hoek te drijven hier he?
En nu kan ik niet anders? maar ik sta nog steeds achter wat ik zei,
en tja wie wil maak er lekker nog paar uur drama van?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen Saar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee niemand dreef mij in hoek enzo met vragen nee???quote:Op zondag 7 september 2025 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niemand drijft jou in een hoek ,dat maak je er zelf van. En dat je nog een paar uur blijft wist ik al lang. Rond een uur of 11 val je om van de slaap.
denk wel.
Maaegoed. heb er ook geen zin meer in.
LOLDo what you love, love what you do!![]()
waar het mij om ging maak me vooral nog steeds veel zorgen. daar ging t om.Do what you love, love what you do!![]()
Jij wilde steeds vragen.quote:Op zondag 7 september 2025 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
nee niemand dreef mij in hoek enzo met vragen nee???
denk wel.
Maaegoed. heb er ook geen zin meer in.
LOL“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel lekker van 11 tot de volgende ochtend slapen.quote:Op zondag 7 september 2025 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niemand drijft jou in een hoek ,dat maak je er zelf van. En dat je nog een paar uur blijft wist ik al lang. Rond een uur of 11 val je om van de slaap.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
maar hou erop nu, weet dat ik er best wel mee zit en dat is mijn ding. rest. naja altijd leuk deze discussies.Do what you love, love what you do!![]()
Petrus 5:7, "Werp al uw zorgen op Hem, want Hij zorgt voor u".quote:Op zondag 7 september 2025 07:19 schreef kree het volgende:
waar het mij om ging maak me vooral nog steeds veel zorgen. daar ging t om.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik zou er fucking problemen mee hebben als die meid denkt ga ff t verkeerde doen he...... en zou er nog best mee zitten ook dat ik niet meer kon doen. maarja. enige nu.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ken het nog als "bekommeringen".quote:Op zondag 7 september 2025 07:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Petrus 5:7, "Werp al uw zorgen op Hem, want Hij zorgt voor u".
Oudere vertaling I guess.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
nou hoop dan maar he?quote:Op zondag 7 september 2025 07:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Petrus 5:7, "Werp al uw zorgen op Hem, want Hij zorgt voor u".Do what you love, love what you do!![]()
Hopen doen de koeien ook. Echt enorme.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
naja genoeg erover het is ochtend en koffie tijd. kunnen we ff wat positief doen?Do what you love, love what you do!![]()
Uitloggen.quote:Op zondag 7 september 2025 07:24 schreef kree het volgende:
naja genoeg erover het is ochtend en koffie tijd. kunnen we ff wat positief doen?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
It is de boer al like folle,as de ko skiit as de bolle.quote:Op zondag 7 september 2025 07:23 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Hopen doen de koeien ook. Echt enorme.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moi? Lovely komt uut Grunn?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:
Pluspuntje voor Lovely.
Fijne stad.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-09-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 1908 / +288 / +0 / 2352 / 2547 / 0.75
2. FreshFruit / 402 / +144 / +67 / 428 / 589 / 0.68
3. Dotteke / 395 / +24 / +0 / 713 / 853 / 0.46
4. Homijn / 353 / +0 / +0 / 79 / 156 / 2.26
5. KillemWieft / 337 / +73 / +6 / 167 / 251 / 1.34
6. kree / 301 / +7 / +95 / 532 / 716 / 0.42
7. devzero / 175 / +20 / +0 / 142 / 205 / 0.85
8. hemarookworst / 119 / +42 / +2 / 183 / 293 / 0.41
9. _UserName_ / 102 / +2 / +4 / 86 / 136 / 0.75
10. Dr.Mikey / 85 / +16 / +0 / 66 / 113 / 0.75
11. ToT / 69 / +8 / +0 / 421 / 496 / 0.14
12. Pinnenmutske / 58 / +13 / +0 / 100 / 142 / 0.41
13. Bargehassus / 57 / +37 / +9 / 190 / 240 / 0.24
14. WrappedEuphoria / 54 / +0 / +0 / 239 / 284 / 0.19
15. StevenHyde / 52 / +6 / +1 / 205 / 262 / 0.2
16. KoningWouter / 51 / +6 / +0 / 105 / 138 / 0.37
17. Shii / 51 / +8 / +14 / 166 / 222 / 0.23
18. MooieTop6 / 49 / +4 / +0 / 596 / 686 / 0.07
19. Vino_Tinto / 47 / +2 / +0 / 237 / 270 / 0.17
20. greysbones / 43 / +6 / +0 / 321 / 340 / 0.13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik woon niet in de stad zelf, maar in een plaats verder opquote:Op zondag 7 september 2025 07:28 schreef Bargehassus het volgende:
Pluspuntje voor Lovely.
Fijne stad.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kan ze ook niks aan doen, verder is ze een heel lieve dame.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Versquote:Op zondag 7 september 2025 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ze ook niks aan doen, verder is ze een heel lieve dame.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Freon MT6.quote:
Kimpiequote:
Het wordt heel warm vandaag.
Ik denk dat ik onder de paraplu ga zitten bij mama.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ze ook niks aan doen, verder is ze een heel lieve dame.
Parasol lijkt me beter, of verwacht je regen ?quote:Op zondag 7 september 2025 07:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het wordt heel warm vandaag.
Ik denk dat ik onder de paraplu ga zitten bij mama.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nu ga jij ook naar de helquote:Op zondag 7 september 2025 07:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morguh killem![]()
Had niet gezien dat je groete
is het nog warmen dan in de zon denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Lovelyquote:
Ach ,mijn tijd om te gaan is aangebroken, Fijne dag iedereen.
Maar dat wil ik nietquote:
Veel te heet daar en ik ben ook veel te lievelijk
En dat is al warmquote:Op zondag 7 september 2025 07:39 schreef Dotteke het volgende:
is het nog warmen dan in de zon denk ik
Ga je slapen? Jij ook een fijne dagquote:Op zondag 7 september 2025 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
Ja, dat is dan wel weer zoquote:Op zondag 7 september 2025 07:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat wil ik niet
Veel te heet daar en ik ben ook veel te lievelijk
Tot later freon!quote:Op zondag 7 september 2025 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
Vaya von Dios, amigo!quote:Op zondag 7 september 2025 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
Morguh Killemquote:
Ja niet te doen als het zo heet isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker
Ben je weer de hele nacht opgeweest Kree?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja nu wel eigenlijkquote:Op zondag 7 september 2025 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Lekker
Ben je weer de hele nacht opgeweest Kree?Do what you love, love what you do!![]()
Goed bezigquote:
Ga je morgen weer werken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet bepaald nee.quote:Op zondag 7 september 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niet te doen als het zo heet is"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik zeg het je er is wel allemaal wat over te zeggen, of waarheid is weet ik niet.
jaja maandag en gelijk cursus. enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Heb vandaag BBQ in Zwolle, dat betekend buiten zitten. Zie daar best tegen opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Vinoquote:
tis wel mooi weer?quote:Op zondag 7 september 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb vandaag BBQ in Zwolle, dat betekend buiten zitten. Zie daar best tegen opDo what you love, love what you do!![]()
Is er geen schaduw plek? Onder een parasol?quote:Op zondag 7 september 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb vandaag BBQ in Zwolle, dat betekend buiten zitten. Zie daar best tegen op"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
te flauw om even dat liedje weer te doen. \
maar heej dot waarom dan?Do what you love, love what you do!![]()
@kreequote:Op zondag 7 september 2025 07:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
Wow check wat geen alcohol drinken met mij doet
[ afbeelding ]Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik kan slecht tegen de warmte, blijf dat het liefst binnen. Nu moet ik een paar uur in die hitte zittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
slap excuus. eigenlijk heb je geen zin in dat sociale?quote:Op zondag 7 september 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen de warmte, blijf dat het liefst binnen. Nu moet ik een paar uur in die hitte zittenDo what you love, love what you do!![]()
Dit is het betere werk, alcohol schijnt ook slecht te zijn om goed te kunnen slapen zegt men altijdquote:Op zondag 7 september 2025 07:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
Wow check wat geen alcohol drinken met mij doet
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan nog is het warm hoor. Maar goed we gaan het wel zien, zit toch geen knopje om het koeler te makenquote:Op zondag 7 september 2025 07:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is er geen schaduw plek? Onder een parasol?
Daarom coke snuiven.quote:Op zondag 7 september 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is het betere werk, alcohol schijnt ook slecht te zijn om goed te kunnen slapen zegt men altijd
dat jullie niet zenuwachtig worden om alles van jezelf maar te tracken?Do what you love, love what you do!![]()
Daar heb ik helemaal geen moeite mee, dat vind ik juist wel fijn, Anders had ik wel afgezegd.quote:Op zondag 7 september 2025 07:56 schreef kree het volgende:
[..]
slap excuus. eigenlijk heb je geen zin in dat sociale?
Ik ben niet mensenschuw en hou van mensen om mij heen.
In dit geval zijn het mijn zussen en schoonzus en mijn zwagers en broer
1x per jaar gaan wij samen BBQWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Anders binnen gaan zittenquote:Op zondag 7 september 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog is het warm hoor. Maar goed we gaan het wel zien, zit toch geen knopje om het koeler te maken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
vast wel weer leuk als je er eenmaal bent.quote:Op zondag 7 september 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog is het warm hoor. Maar goed we gaan het wel zien, zit toch geen knopje om het koeler te makenDo what you love, love what you do!![]()
Jij kan ook wel alco drinken want slapen doe je toch nietquote:
quote:Op zondag 7 september 2025 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
Ach ,mijn tijd om te gaan is aangebroken, Fijne dag iedereen.![]()
Ik snap dat ook niet hoor, heb er de behoefte ook niet aan. IK zou er niet zenuwachtig van worden, maar vind het gewoon niet nodig. Voel wel aan mij zelf of de slaap mij goed h eeft gedaan of nietquote:Op zondag 7 september 2025 07:57 schreef kree het volgende:
dat jullie niet zenuwachtig worden om alles van jezelf maar te tracken?![]()
Maar ik wil ze de kost niet geven die het wel fijn en leuk vinden.
Leef en laat leven denk ik dan maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja kloptquote:Op zondag 7 september 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is het betere werk, alcohol schijnt ook slecht te zijn om goed te kunnen slapen zegt men altijdIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
nou leuk toch?quote:Op zondag 7 september 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen moeite mee, dat vind ik juist wel fijn, Anders had ik wel afgezegd.
Ik ben niet mensenschuw en hou van mensen om mij heen.
In dit geval zijn het mijn zussen en schoonzus en mijn zwagers en broer
1x per jaar gaan wij samen BBQ
die warmte enzo. tja mss maar zo erg is het vandaag niet.Do what you love, love what you do!![]()
O dat zeker, zie mijn zussen en broer niet meer zo vaak nu mijn vader is overleden.quote:Op zondag 7 september 2025 07:59 schreef kree het volgende:
[..]
vast wel weer leuk als je er eenmaal bent.
Daarom hebben we afgesproken om zeker een keer per jaar samen te komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel lekker dat je goed hebt geslapen. Knapt een mens ook van opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik wil zo weinig nodig AI en al die track dingen enzo.quote:Op zondag 7 september 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet hoor, heb er de behoefte ook niet aan. IK zou er niet zenuwachtig van worden, maar vind het gewoon niet nodig. Voel wel aan mij zelf of de slaap mij goed h eeft gedaan of niet![]()
Maar ik wil ze de kost niet geven die het wel fijn en leuk vinden.
Leef en laat leven denk ik dan maarDo what you love, love what you do!![]()
We gaan het wel zien, kan er toch niets aan veranderenquote:Op zondag 7 september 2025 08:00 schreef kree het volgende:
[..]
nou leuk toch?
die warmte enzo. tja mss maar zo erg is het vandaag niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind Chatgpt wel handig, ik schrijf een verslag of een gevraagd of ongevraagd advies en laat het nakijken door chatgptquote:Op zondag 7 september 2025 08:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik wil zo weinig nodig AI en al die track dingen enzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 7 september 2025 08:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik wil zo weinig nodig AI en al die track dingen enzo.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
snap nu is dat bij mij al veel minder...... maataar daarom gaan we ff op vakantie met mijn zusje en ma over maandje.quote:Op zondag 7 september 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zeker, zie mijn zussen en broer niet meer zo vaak nu mijn vader is overleden.
Daarom hebben we afgesproken om zeker een keer per jaar samen te komenDo what you love, love what you do!![]()
Morguhquote:![]()
Lekker kunnen slapen na je wandeling van gisteren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We gebruiken al een kwart eeuw allerlei vormen van AI, maar toen hoorde je kree er niet over.quote:Op zondag 7 september 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind Chatgpt wel handig, ik schrijf een verslag of een gevraagd of ongevraagd advies en laat het nakijken door chatgptProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wie?quote:Op zondag 7 september 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Lekker kunnen slapen na je wandeling van gisteren?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Uurtje of 7.quote:Op zondag 7 september 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Lekker kunnen slapen na je wandeling van gisteren?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Was de laatste jaren al minder, vaak zaten wij op zondag allemaal daar. Maar dat werd te druk voor mijn vader.quote:Op zondag 7 september 2025 08:04 schreef kree het volgende:
[..]
snap nu is dat bij mij al veel minder...... maataar daarom gaan we ff op vakantie met mijn zusje en ma over maandje.
HIj zag ons liever met per stel komen zodat hij ook de volle aandacht kon geven.
Dus vanaf dat moment zie je elkaar al minder, je woont niet bij elkaar in de stad
Mijjn pa woonde in Enschede, twee zussen van mij ook en mijn broer woont in ZwolleWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn er nog mensen die willen doneren voor mijn sponsorwandeling voor kwf op 26 september nu ik gisteren heb bewezen het nog makkelijk aan te kunnen?
IK vind veel dingen ook te ver gaan hoor.quote:Op zondag 7 september 2025 08:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
We gebruiken al een kwart eeuw allerlei vormen van AI, maar toen hoorde je kree er niet over.
Daar hou ik mijn hart ook voor vast.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeps ik qoute de verkeerdequote:
Voor jou misschien. Iedereen z'n slaapbehoefte is verschillend.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
O lekker, geen spierpijnen? Of zere voeten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
snap. hier niet anders hoor? nu woont mijn broertje dichtbij mijn zus verder maar oke het is niet meer als vroeger zeg maar. toch allemaal eigen weg.quote:Op zondag 7 september 2025 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was de laatste jaren al minder, vaak zaten wij op zondag allemaal daar. Maar dat werd te druk voor mijn vader.
HIj zag ons liever met per stel komen zodat hij ook de volle aandacht kon geven.
Dus vanaf dat moment zie je elkaar al minder, je woont niet bij elkaar in de stad
Mijjn pa woonde in Enschede, twee zussen van mij ook en mijn broer woont in ZwolleDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb net vrijdag een donatie aan het KWF gedaanquote:Op zondag 7 september 2025 08:09 schreef DJMO het volgende:
Zijn er nog mensen die willen doneren voor mijn sponsorwandeling voor kwf op 26 september nu ik gisteren heb bewezen het nog makkelijk aan te kunnen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat het is zeg maar., er moet geregeld worden om bij elkaar te zijn. en dan is het wel leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Niets van dat al. Ben alleen duf door versplinterde slaap.quote:Op zondag 7 september 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, geen spierpijnen? Of zere voeten?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja en iedereen is druk druk druk tegenwoordig. Geen tijd meer bij familie langs te gaan.quote:Op zondag 7 september 2025 08:11 schreef kree het volgende:
[..]
snap. hier niet anders hoor? nu woont mijn broertje dichtbij mijn zus verder maar oke het is niet meer als vroeger zeg maar. toch allemaal eigen weg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ondanks alles toch een goede conditie, dat is wel fijnquote:Op zondag 7 september 2025 08:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niets van dat al. Ben alleen duf door versplinterde slaap.
Alleen dat slapen is dan jammerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij had mij dan ook al gesponsord doos, mijn gebedel was dus niet aan jou gerichtquote:Op zondag 7 september 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net vrijdag een donatie aan het KWF gedaan
precies, haha je lijkt mijn ma wel? dat is exact hoebhet gaat of neit dus soms.quote:Op zondag 7 september 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en iedereen is druk druk druk tegenwoordig. Geen tijd meer bij familie langs te gaan.Do what you love, love what you do!![]()
O ja dat is ook zoquote:Op zondag 7 september 2025 08:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij had mij dan ook al gesponsord doos, mijn gebedel was dus niet aan jou gericht
Is ook zo hoor, mensen zijn te veel met hun zelf bezig.quote:Op zondag 7 september 2025 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
precies, haha je lijkt mijn ma wel? dat is exact hoebhet gaat of neit dus soms.
Ook in de wijken zie je dat mensen niet veel meer naar elkaar omkijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klopt en eens. en soms is dat best jammer. naja t zal je niet verbazen ik verlang terug naar vroeger??quote:Op zondag 7 september 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo hoor, mensen zijn te veel met hun zelf bezig.
Ook in de wijken zie je dat mensen niet veel meer naar elkaar omkijken
,maar altijd werkt dat niet dus.Do what you love, love what you do!![]()
DIe komt denk ik niet meer terug.quote:Op zondag 7 september 2025 08:16 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en eens. en soms is dat best jammer. naja t zal je niet verbazen ik verlang terug naar vroeger??
,maar altijd werkt dat niet dus.
Woningcooperaties doen wel hun best om mensen weer mee met elkaar te verbinden maar tot nu toe leidt dat niet tot veel veranderingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou ik woon daarin?quote:Op zondag 7 september 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe komt denk ik niet meer terug.
Woningcooperaties doen wel hun best om mensen weer mee met elkaar te verbinden maar tot nu toe leidt dat niet tot veel veranderingen
nu moet ik zeggen we lopen niet bij elkaar langs hoewel we buren zijn, maar er is altijd nog wel praatje. en ze hebben beide me nr als er wat is. sleutel geven. hmmmmm deed dat hiervoor. maar denk mss niet handig.
Maar mijn buren zijn beide oke en ook sociale woningbouw.Do what you love, love what you do!![]()
Morguh meneertje BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik moet uiteindelijk mss afweging maken of beter is om te kopen.... maar voor nu kan niet goedkoper en heb hier mazzel mee gehad denk als laatstem.Do what you love, love what you do!![]()
Goedemorgen Dotquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zal ze bij mij ook zeker nooit lukkenquote:Op zondag 7 september 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
Woningcooperaties doen wel hun best om mensen weer mee met elkaar te verbinden maar tot nu toe leidt dat niet tot veel veranderingen
#einzelganger #hoogfunctionerendautismeIk heb er één en ik ben er trots op
Kan ik jou nog verleiden?quote:quote:Op zondag 7 september 2025 08:09 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik heb er één en ik ben er trots op
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh wacht. Een andere verleiding
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
bij mij ook hoor? hoef allemaal die contacten niet en op de koffie met elkaar, maargoed beetje iets van elkaar weten is goed.quote:Op zondag 7 september 2025 08:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zal ze bij mij ook zeker nooit lukken
#einzelganger #hoogfunctionerendautismeDo what you love, love what you do!![]()
* DJMO klopt Gebrokenglas zachtjes op z'n rug (en het geld uit je portemonnee)quote:Op zondag 7 september 2025 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffieIk heb er één en ik ben er trots op
En toch zoek jij wel mensen op, althans FOK1kers. Je gaat naar zoetoe, doet mee met de kerstpakketten en dergelijke.quote:Op zondag 7 september 2025 08:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zal ze bij mij ook zeker nooit lukken
#einzelganger #hoogfunctionerendautisme
Dus ergens doe jij het alWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 7 september 2025 08:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO klopt Gebrokenglas zachtjes op z'n rug (en het geld uit je portemonnee)![]()
ja waarheid dat. hahaquote:Op zondag 7 september 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch zoek jij wel mensen op, althans FOK1kers. Je gaat naar zoetoe, doet mee met de kerstpakketten en dergelijke.
Dus ergens doe jij het alDo what you love, love what you do!![]()
Onzichtbaar, op de achtergrond, onder een alter ego.quote:Op zondag 7 september 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch zoek jij wel mensen op, althans FOK1kers. Je gaat naar zoetoe, doet mee met de kerstpakketten en dergelijke.
Dus ergens doe jij het al
Ik riep het van de week al ergens volgens mij, maar als DJMO laat ik weinig los over Monique, maar Monique kan honderduit vertellen over DJMO
ja maar doe jij. je wil wel de sociale contacten. ik mis het soms hier, echt waar.quote:Op zondag 7 september 2025 08:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Onzichtbaar, op de achtergrond, onder een alter ego.
Ik riep het van de week al ergens volgens mij, maar als DJMO laat ik weinig los over Monique, maar Monique kan honderduit vertellen over DJMODo what you love, love what you do!![]()
Dat mensen niet zoveel over zichzelf kwijt willen?quote:Op zondag 7 september 2025 08:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar doe jij. je wil wel de sociale contacten. ik mis het soms hier, echt waar.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 7 september 2025 08:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik riep het van de week al ergens volgens mij, maar als DJMO laat ik weinig los over Monique, maar Monique kan honderduit vertellen over DJMOOnzichtbaar is het zeker niet, anders wist ik het niet. Ik lees het, je gaat de pakketten zelf afleveren.quote:Op zondag 7 september 2025 08:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik riep het van de week al ergens volgens mij, maar als DJMO laat ik weinig los over Monique, maar Monique kan honderduit vertellen over DJMO
Neemt er de tijd voor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet onwijs. want wil het ook niet. maar je spreekt elkaar gewoon weinig.quote:Op zondag 7 september 2025 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat mensen niet zoveel over zichzelf kwijt willen?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 08:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar doe jij. je wil wel de sociale contacten. ik mis het soms hier, echt waar.
https://www.autismecentru(...)autisme-bij-vrouwen/
Goed in staat om een autonoom leven te leiden zonder intensieve contacten
Online, dus onder m'n alter ego, zoek ik wel het sociale op ja. Maar irl? Laat mij maar lekker alleen in de natuur!Ik heb er één en ik ben er trots op
dit lijkt op mij hequote:Op zondag 7 september 2025 08:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.autismecentru(...)autisme-bij-vrouwen/
Goed in staat om een autonoom leven te leiden zonder intensieve contacten
Online, dus onder m'n alter ego, zoek ik wel het sociale op ja. Maar irl? Laat mij maar lekker alleen in de natuur!Do what you love, love what you do!![]()
Again: dat is DJMO, niet Moniquequote:Op zondag 7 september 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Onzichtbaar is het zeker niet, anders wist ik het niet. Ik lees het, je gaat de pakketten zelf afleveren.
Neemt er de tijd voor.
Je spreekt zoveel met elkaar als je wilt. Wil je meer spreken met iemand, dan spreek je via DM of via Whatsapp. Het zijn gewoon keuzes.quote:Op zondag 7 september 2025 08:32 schreef kree het volgende:
[..]
niet onwijs. want wil het ook niet. maar je spreekt elkaar gewoon weinig.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
helemaal geen zin om heel veel met mijn buren te spreken? waarom ook eigenlijk?quote:Op zondag 7 september 2025 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je spreekt zoveel met elkaar als je wilt. Wil je meer spreken met iemand, dan spreek je via DM of via Whatsapp. Het zijn gewoon keuzes.
ken ze niet genoeg en hoewel beide zijn ze aardig? en help nog wel is, maar meer als dat vind ik t best.Do what you love, love what you do!![]()
Ik haal een artikel aan over hoogfunctionerend autisme bij vrouwen. Sinds wanneer heb je je klokkenspel laten amputeren?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
haha niet. maar alas ik het eerlijk naga dan ben ik het met je eens. en herken het.quote:Op zondag 7 september 2025 08:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik haal een artikel aan over hoogfunctionerend autisme bij vrouwen. Sinds wanneer heb je je klokkenspel laten amputeren?Do what you love, love what you do!![]()
Dat je het herkent wil niet zeggen dat je het ook hebt he? Bij mij is het officieel vastgesteld door een psychiater.quote:Op zondag 7 september 2025 08:39 schreef kree het volgende:
[..]
haha niet. maar alas ik het eerlijk naga dan ben ik het met je eens. en herken het.Ik heb er één en ik ben er trots op
waar. en dat weet ik ook niet. en had ook geen idee om het vast te laten stellen. maargoed ik had ook dingen he? en als ik laat onderzoeken denk vast wel komt er wat uit.quote:Op zondag 7 september 2025 08:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat je het herkent wil niet zeggen dat je het ook hebt he? Bij mij is het officieel vastgesteld door een psychiater.
maar wil t label niet.
maar herkenbaar wat je zei iig.Do what you love, love what you do!![]()
Nee. Het zijn kenmerken van hfa bij vrouwen.quote:Op zondag 7 september 2025 08:47 schreef kree het volgende:
was dat een test btw? want herken me erin.
En als jij denkt dat je hfa hebt moet je naar een psychiater. Maar ja je wil geen label, dus hoef je ook niet te gaan verkondigen dat je hfa hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 7 september 2025 08:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik haal een artikel aan over hoogfunctionerend autisme bij vrouwen. Sinds wanneer heb je je klokkenspel laten amputeren?
Morguh Jussiequote:
Goodmorningquote:
Nu je nog half slaapt. Kan ik jou mss ook verleiden?quote:quote:Op zondag 7 september 2025 08:09 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik heb er één en ik ben er trots op
geen idee he, je doet onwijs vijandig. ik herkende me echt in alle van die punten. dat is alles?quote:Op zondag 7 september 2025 08:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Het zijn kenmerken van hfa bij vrouwen.
En als jij denkt dat je hfa hebt moet je naar een psychiater. Maar ja je wil geen label, dus hoef je ook niet te gaan verkondigen dat je hfa hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Weet niet of @Rob dat goedkeurtquote:Op zondag 7 september 2025 08:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nu je nog half slaapt. Kan ik jou mss ook verleiden?
[..]![]()
![]()
In dit geval juicht hij het zelfs toequote:
weet je wat het is als je neit wil dat er reactie op komt dan moet je ze gewoon niet posten? nu reageer ik erop.Do what you love, love what you do!![]()
Oehquote:Op zondag 7 september 2025 08:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
In dit geval juicht hij het zelfs toe![]()
![]()
Je dag begint alweer goedquote:
Tuurlijk, het zal Dot ook niet zijn die de klos isquote:
er is. niks raars of mis. naja. zal m mijn mond wel weer houden.Do what you love, love what you do!![]()
* gebrokenglas mikt een glas ijskoud water in het gezicht van Justinquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De meeste dromen zijn bedrogquote:
quote:Op zondag 7 september 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tuurlijk, het zal Dot ook niet zijn die de klos is
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 7 september 2025 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas mikt een glas ijskoud water in het gezicht van Justin![]()
![]()
quote:
Goedemorgen, wakker worden.quote:
* gebrokenglas zet de muziek keihard aanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
damn wat klefquote:Op zondag 7 september 2025 08:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
En als ik wakker wordt naast jou dan droom ik nogDo what you love, love what you do!![]()
Ik doe niet vijandig. Ik verdedig alleen mijn eigen diagnose.quote:Op zondag 7 september 2025 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee he, je doet onwijs vijandig. ik herkende me echt in alle van die punten. dat is alles?
Ik kan er alleen steeds slechter tegen als mensen zonder officiële diagnose beweren dat ze ook wel (een beetje) autistisch zijn. Nee dat ben je niet, tenzij je een diagnose hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Rustaaaaaghquote:Op zondag 7 september 2025 08:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedemorgen, wakker worden.
* gebrokenglas zet de muziek keihard aan![]()
eens. maar waarom post je dan dat lijstje dan? want ik herken me daarin en wil helemaal geen diagnose of weet ik veel wat? zeg alleen herken me erin?quote:Op zondag 7 september 2025 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik doe niet vijandig. Ik verdedig alleen mijn eigen diagnose.
Ik kan er alleen steeds slechter tegen als mensen zonder officiële diagnose beweren dat ze ook wel (een beetje) autistisch zijn. Nee dat ben je niet, tenzij je een diagnose hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Er zal toch ook wel een online test zijn waar je die test kan doen?quote:Op zondag 7 september 2025 09:02 schreef kree het volgende:
ik tik al die punten aan nl. goed. dat boeit niet. maarja.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De tijd vliegtquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey Paulquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geen idee?quote:Op zondag 7 september 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zal toch ook wel een online test zijn waar je die test kan doen?
maar ging het niet om he? Ik herken dat. en snap niet waarom dat ineens zo probleem is?Do what you love, love what you do!![]()
Dit ging niet per se over je buren maar over mensen in het algemeen.quote:Op zondag 7 september 2025 08:37 schreef kree het volgende:
[..]
helemaal geen zin om heel veel met mijn buren te spreken? waarom ook eigenlijk?
ken ze niet genoeg en hoewel beide zijn ze aardig? en help nog wel is, maar meer als dat vind ik t best.![]()
Dat zeg ik toch net? Ik verdedig m'n eigen diagnose door uit te leggen waarom DJMO en Monique een en dezelfde persoon zijn maar waarom Monique vrijwel nooit iets loslaat, terwijl DJMO online behoorlijk extravert kan zijn.quote:Op zondag 7 september 2025 09:01 schreef kree het volgende:
[..]
eens. maar waarom post je dan dat lijstje dan? want ik herken me daarin en wil helemaal geen diagnose of weet ik veel wat? zeg alleen herken me erin?Ik heb er één en ik ben er trots op
je hoeft je helemaal niet te verdedigen? ik niet en niemand viel je daarop aan?quote:Op zondag 7 september 2025 09:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net? Ik verdedig m'n eigen diagnose door uit te leggen waarom DJMO en Monique een en dezelfde persoon zijn maar waarom Monique vrijwel nooit iets loslaat, terwijl DJMO online behoorlijk extravert kan zijn.Do what you love, love what you do!![]()
https://www.google.com/se(...)384&bih=679&dpr=2.81quote:Op zondag 7 september 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zal toch ook wel een online test zijn waar je die test kan doen?![]()
Ik was dan ook gewoon met @Dotteke in gesprek, die vond dat ik wel heel sociaal ben en een idem netwerk heeft. Toen probeerde ik uit te leggen hoe en wat, en toen kwam jij er doorheen denderen dat jij je in mijn diagnose herkent.quote:Op zondag 7 september 2025 09:07 schreef kree het volgende:
[..]
je hoeft je helemaal niet te verdedigen? ik niet en niemand viel je daarop aan?Ik heb er één en ik ben er trots op
naja maar serieus. ik zei herkenbaar,. what the hell. verder zeg ik toch niks?quote:
tis eigen conclusies erna die dan denken van waarom en hoe en wat. maar hoeft niet?Do what you love, love what you do!![]()
Fixedquote:Op zondag 7 september 2025 09:09 schreef JustinK het volgende:
Wel leuk zo'n discussie donatie in de vroege ochtend
oke naja dat had ik dan niet gezien, sorry dan daarvoor, maargoed t was beetje chaotisch met post en weet ik het ook niet altijd.quote:Op zondag 7 september 2025 09:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was dan ook gewoon met @:dotteke in gesprek, die vond dat ik wel heel sociaal ben en een idem netwerk heeft. Toen probeerde ik uit te leggen hoe en wat, en toen kwam jij er doorheen denderen dat jij je in mijn diagnose herkent.
Maar dan nog sta ik achter van wat ik zei eigenlijk?Do what you love, love what you do!![]()
er is niks aan de handquote:Op zondag 7 september 2025 09:10 schreef ToT het volgende:
Och jee, is het weer eens zo ver?Hee peeps!
Do what you love, love what you do!![]()
Jeweetogquote:Op zondag 7 september 2025 09:10 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
ToT, mogguhquote:Op zondag 7 september 2025 09:10 schreef ToT het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
AI is nog steeds slecht inderdaadquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nog steedsquote:Op zondag 7 september 2025 09:10 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 09:12 schreef kree het volgende:
[..]
lol ja was die al tegen gekomen. echt AI he.![]()
![]()
naja dat is er aan de hand en gaat alleen kutter worden. maar oke dat was neit waarom t over ging eigenlijk ff nu.quote:Op zondag 7 september 2025 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
AI is nog steeds slecht inderdaad
sorry DJMO. bedoelde niet zo.Do what you love, love what you do!![]()
Een heel eerlijk antwoord? Door over de discussie heen te lezen en alleen maar op mijn lijstje te reageren en daar vervolgens over door blijft zagen geeft mij het gevoel dat je mijn diagnose wil kapen zonder zelf onderzoek te laten doen.quote:Op zondag 7 september 2025 09:11 schreef kree het volgende:
[..]
oke naja dat had ik dan niet gezien, sorry dan daarvoor, maargoed t was beetje chaotisch met post en weet ik het ook niet altijd.
Maar dan nog sta ik achter van wat ik zei eigenlijk?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik las iets over dat kree qua symptomen een autistische vrouw is?quote:Op zondag 7 september 2025 09:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een heel eerlijk antwoord? Door over de discussie heen te lezen en alleen maar op mijn lijstje te reageren en daar vervolgens over door blijft zagen geeft mij het gevoel dat je mijn diagnose wil kapen zonder zelf onderzoek te laten doen.
Zit wat op en neer te scrollen en pluk her en der wat posts er uit.![]()
Wist je dat nog niet?quote:Op zondag 7 september 2025 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las iets over dat kree qua symptomen een autistische vrouw is?![]()
dat snap ik. ja echt.quote:Op zondag 7 september 2025 09:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een heel eerlijk antwoord? Door over de discussie heen te lezen en alleen maar op mijn lijstje te reageren en daar vervolgens over door blijft zagen geeft mij het gevoel dat je mijn diagnose wil kapen zonder zelf onderzoek te laten doen.
Maar begrijp ook mijn kant ervan en wat ik lees. en is niet je complete verhaal?
Weet je poste wat en ik zeg herken me erin?
Dat was het he? dus ga er nou geen drama van maken wat niet nodig is?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 09:17 schreef JustinK het volgende:
We zouden in principe nog uren zo door kunnen gaan he?
Kan gewoon![]()
![]()
Ik wil niet alle vrouwen over één kam scheren, maar hij lijkt wel op die vrouwelijke AI in dat filmpje wat ik net postte, en daar dan idd een lading autisme overheen!quote:kree kan dus haar pasje aanvragen!
![]()
Ja, en hopelijk niet.quote:Op zondag 7 september 2025 09:17 schreef JustinK het volgende:
We zouden in principe nog uren zo door kunnen gaan he?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gezien de persoon waarmee we in gesprek zijn is dat absoluut een vaststaand feit!quote:Op zondag 7 september 2025 09:17 schreef JustinK het volgende:
We zouden in principe nog uren zo door kunnen gaan he?![]()
![]()
Zit er weer iemand kopie jopie te doen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Autotune was ook AI volgens jou, toch?quote:Op zondag 7 september 2025 09:18 schreef kree het volgende:
[..]
fuck AI ik ben er tegen en weten jullie.![]()
Doe eens lief tegen @DJMOquote:Op zondag 7 september 2025 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezien de persoon waarmee we in gesprek zijn is dat absoluut een vaststaand feit!![]()
![]()
zucht tis kansloos hier he. uiteindelijk neemt AI t toch over. maargoed ik zal weerstand bieden.Do what you love, love what you do!![]()
Toppiequote:Op zondag 7 september 2025 09:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Zit er weer iemand kopie jopie te doen?![]()
![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 09:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Zit er weer iemand kopie jopie te doen?![]()
![]()
Niet doorhebben dat het account @kree gewoon AI IS
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: