SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat soort gevallen moet je niet 'on hold' zetten kree. Die moet je gewoon afschrijven.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind haar nog steeds leuk, maar ken via via ook familie. en dat maakt niet uit./. Maar ik bedoelde altijd goed. en ze heeft gezegd dat ik dr stalkte en klaar met mij was.
Tegen mij trouwens alle liefde en etc en dank je wel. en blabla. naja niet computer dus ff op hold die. hoe jammer ook want mag dr wel. Maar moet je eerlijk zijn."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ja eigenlijk wel ja, maargoed nog voordeel van de twijfel. omdat ik niet alles weet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat soort gevallen moet je niet 'on hold' zetten kree. Die moet je gewoon afschrijven.
Maar t was voor mij reden om het ff nog meer af te houden.
terwijl ik eigenlijk goeie bedoelingen had, maar achter me om praten en zeggen dat ik dr stalk...
ja dat hoorde ik letterlijk, ja. dat was er niet, maar toen was ik er klaar mee en zoekt ze het maar uit.Do what you love, love what you do!![]()
Dit.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat soort gevallen moet je niet 'on hold' zetten kree. Die moet je gewoon afschrijven.
Een punt zetten. Afsluiten. Tijd voor het volgende hoofdstuk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nou, dan is het klaar inderdaad. Punt. weg ermee.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:55 schreef kree het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel ja, maargoed nog voordeel van de twijfel. omdat ik niet alles weet.
terwijl ik eigenlijk goeie bedoelingen had, maar achter me om praten en zeggen dat ik dr stalk...
ja dat hoorde ik letterlijk, ja. dat was er niet, maar toen was ik er klaar mee en zoekt ze het maar uit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Die heb ik vandaag niet gehoordquote:
Ik had m'n aandacht ergens anders bij
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ik denk gezien haar staat, geen idee ze zou mss nog zelfmoord plegen he enzo? zo erg is t.Do what you love, love what you do!![]()
Dude, ze klinkt als een complete psycho bitch die niet in het minst in jou geïnteresseerd is. Lekker laten lopen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:55 schreef kree het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel ja, maargoed nog voordeel van de twijfel. omdat ik niet alles weet.
ja dat hoorde ik letterlijk, ja. dat was er niet, maar toen was ik er klaar mee en zoekt ze het maar uit."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nouja idd in principe wel dus wel ja. maargoed ik heb nog wat vergevingsgezindheid. ze zegt dat t goed gaat nu btw.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dan is het klaar inderdaad. Punt. weg ermee.
Geloof er niks van, maar iig voor mij om maar ff te stoppen met vragen.Do what you love, love what you do!![]()
tis best triest?
maar echt als jullie zouden weten wat nu te doen. en ook omdat ik me wel zorgen maak?
zeg het?
ik weet t niet meer?Do what you love, love what you do!![]()
Oh laat maar. Kree is er, dus niemand heeft nog ergens anders aandacht voor
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Vind het nogal wat om te zeggen eerlijk gezegd over iemand die we niet kennen. Wie weet is ze niet gediend van alle goedbedoelde berichtjes.![]()
Zie boven.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:59 schreef kree het volgende:
tis best triest?
maar echt als jullie zouden weten wat nu te doen. en ook omdat ik me wel zorgen maak?
zeg het?
ik weet t niet meer?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
mjah maar ken haar te lang daarvoor dus heb er wel moeite mee om zo te laten gaan.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dude, ze klinkt als een complete psycho bitch die niet in het minst in jou geïnteresseerd is. Lekker laten lopen.
Wel wat ik nu doem, maar maak me best zorgen over.Do what you love, love what you do!![]()
tja maar dit is een wel beetje van dat ik denk die weet het allemaal niet meer. en iemand moet helpen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:01 schreef Shii het volgende:
Inderdaad laten gaan. Goedbedoeld, maar ze heeft er geen behoefte aan.
Ik maak me serieus zorgen he? anders had ik dit niet gezegd. ik denk ze doet haarzelf wat aan, zo erg is t. maar heb al gemeld en geprobeerd, geen idee wat nog meer nu.Do what you love, love what you do!![]()
laat haar met rust?quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:59 schreef kree het volgende:
tis best triest?
zeg het?
ik weet t niet meer?
ze gaat alleen maar meer stennis schoppen en jou beschuldigen van stalken als je dat niet doet?![]()
Ze zegt dat je haar stalkt dus laat haar gewoon met rust ook al maak je je zorgen en bedoel je het goed. Ze heeft familie toch. Die zorgen wel voor haar.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
tja maar dit is een wel beetje van dat ik denk die weet het allemaal niet meer. en iemand moet helpen.
Ik maak me serieus zorgen he? anders had ik dit niet gezegd. ik denk ze doet haarzelf wat aan, zo erg is t. maar heb al gemeld en geprobeerd, geen idee wat nog meer nu.![]()
zij vat het op als stalken.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:00 schreef Shii het volgende:
Vind het nogal wat om te zeggen eerlijk gezegd over iemand die we niet kennen. Wie weet is ze niet gediend van alle goedbedoelde berichtjes.
ik zou er gauw klaar mee zijn.![]()
Weet je, met sommige mensen houdt het gewoon op op een gegeven moment. Als ze nou je hartsvriendin was geweest was het anders geweest. En zelfs dan is er een grens.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
mjah maar ken haar te lang daarvoor dus heb er wel moeite mee om zo te laten gaan.
Wel wat ik nu doem, maar maak me best zorgen over."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ik denk vooral dat ze iemand mist waarmee ze kan praten. en iemand die er voor haar is om ff de shit te regelen die ze niet kan oplossen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:03 schreef maily het volgende:
[..]
laat haar met rust?
ze gaat alleen maar meer stennis schoppen en jou beschuldigen van stalken als je dat niet doet?
Dat moet GGZ voor zijn of andere, ik niet. ik kan t niet aan voor me zelf zeg maar. Maarja straks gebeurt er wat en krijg ik spijt dat ik niet meer deed.Do what you love, love what you do!![]()
meer kun je niet doen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
tja maar dit is een wel beetje van dat ik denk die weet het allemaal niet meer. en iemand moet helpen.
Ik maak me serieus zorgen he? anders had ik dit niet gezegd. ik denk ze doet haarzelf wat aan, zo erg is t. maar heb al gemeld en geprobeerd, geen idee wat nog meer nu.![]()
Dat is iig goed, dat je dat beseft.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk vooral dat ze iemand mist waarmee ze kan praten. en iemand die er voor haar is om ff de shit te regelen die ze niet kan oplossen.
Dat moet GGZ voor zijn of andere, ik niet. ik kan t niet aan voor me zelf zeg maar. Maarja straks gebeurt er wat en krijg ik spijt dat ik niet meer deed."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ja... met pijn in mijn hart concludeer ik dat wel ja. maarja.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Maarja:quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is iig goed, dat je dat beseft.quote:Maarja straks gebeurt er wat en krijg ik spijt dat ik niet meer deed.![]()
dat is de hele afweging en heb genoeg geprobeerd met bellen en gepraat uren en uren ook.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is iig goed, dat je dat beseft.
maarja uiteindelijk is het zelf die de beslissing neemt over wat ze willen. Ik kreeg vooral gezeik teveel mee te bemoeien. Maar dat was niet voor niks denk.
En denk nog niet hoor want dit verhaal is nog niet over.
Hoop dat ze dr hulp vind enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Stuur haar een kaart of brief om te zeggen dat je er voor haar bent als ze daar behoefte aan heeft en laat het vooral aan haar over en ga niet mee bemoeien verder.![]()
Tja, wat moet je 'meer' doen? Als iemand écht psychisch in de knoop zit kan je vaak niet zoveel. Zeker niet als je ze je contact afwijzen.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
niks. inderdaad.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, wat moet je 'meer' doen? Als iemand écht psychisch in de knoop zit kan je vaak niet zoveel. Zeker niet als je ze je contact afwijzen.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
denkn ook niet dat ik meer kan? ik ben er al helemaal; op ingegaan en verslaving en afkick medicatie.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, wat moet je 'meer' doen? Als iemand écht psychisch in de knoop zit kan je vaak niet zoveel. Zeker niet als je ze je contact afwijzen.
maarja het houdt soort een keer op dat ik ook niet meer weet.
En jammere is. dat was oke, maar onderhand krijg ik van andere kanten terug dat ze vind dat ik haar stalk. tja dan is het over voor mij.Do what you love, love what you do!![]()
Tijd om afstand te nemen idd.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
denkn ook niet dat ik meer kan? ik ben er al helemaal; op ingegaan en verslaving en afkick medicatie.
maarja het houdt soort een keer op dat ik ook niet meer weet.
En jammere is. dat was oke, maar onderhand krijg ik van andere kanten terug dat ze vind dat ik haar stalk. tja dan is het over voor mij."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
niet eens meer zin om te kijken op paiq enzo, het doet me wel wat dat enzoDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:13 schreef kree het volgende:
ja afkappen denk helaas. met pijn in me ziel btwquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:08 schreef Shii het volgende:
Stuur haar een kaart of brief om te zeggen dat je er voor haar bent als ze daar behoefte aan heeft en laat het vooral aan haar over en ga niet mee bemoeien verder.![]()
ja ik denk het, hoop dat ik er geen spijt van krijg. want maak me wel zorgen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
jullie weten ik had nooit met haar wat he. of gezoend zelfs? mss beetje bijna soms 15 jaar terug.
Maar om ff aan te geven. tis niet iets met relatie dit waarom ik me zorgen maak. Maar een oprecht iets van iemand die ik lang ken.Do what you love, love what you do!![]()
Het siert je dat je je zorgen maakt, maar respecteer gewoon dat ze geen behoefte heeft aan contact of hulp van jouw kant (op dit moment).quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:19 schreef kree het volgende:
jullie weten ik had nooit met haar wat he. of gezoend zelfs? mss beetje bijna soms 15 jaar terug.
Maar om ff aan te geven. tis niet iets met relatie dit waarom ik me zorgen maak. Maar een oprecht iets van iemand die ik lang ken.![]()
ja thanks dat je dat zegt trouwens, want is oprecht zorgen, tja ik kan ook niet meer doen denk.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Het siert je dat je je zorgen maakt, maar respecteer gewoon dat ze geen behoefte heeft aan contact of hulp van jouw kant (op dit moment).Do what you love, love what you do!![]()
zucht weet niet wat voor liedje nu toepasselijk is.
naja let it go enzo ben ik wel fan van
Do what you love, love what you do!![]()
Wel genoeg geweest met jouw puntjes vorige maand hèquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gewoon Dr. Feelgood van Motley Crüe toch:quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:25 schreef kree het volgende:
zucht weet niet wat voor liedje nu toepasselijk is.
naja let it go enzo ben ik wel fan van
Bekijk deze YouTube-video"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
heb nog foto van jou gezien vandaagquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel genoeg geweest met jouw puntjes vorige maand hè
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kaal en dik?quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb nog foto van jou gezien vandaag
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ja moet ff wat feel good hebben nu wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon Dr. Feelgood van Motley Crüe toch:
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Met dr. Feelgood bedoelen ze wel de plaatselijke drugsdealer in dat nummer trouwensquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja moet ff wat feel good hebben nu wel eigenlijk.
Jezus, nou ja, slank ben ik niet op die foto iigquote:![]()
Wel nog plenty haar.
nouja afgezien, van alle liedjes en wat jullie zeggen, ik trek me dit soort dingen wel aan. en doet me ook wat en vooral omdat ik niet weet wat eraan te moeten doen.
Maarja.Do what you love, love what you do!![]()
goede jager hequote:Op zaterdag 6 september 2025 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, nou ja, slank ben ik niet op die foto iig![]()
Wel nog plenty haar.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gefermenteerde tofu blokjes gemarineerd in sesam olie. Zo lekker in de soep, maar ruik er niet aan als het nog in het pakje zit![]()
![]()
Dat geldt voor meer lekkers waar je niet aan moet ruiken, zoals kaasjes. Maar klinkt goed.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:47 schreef devzero het volgende:
Gefermenteerde tofu blokjes gemarineerd in sesam olie. Zo lekker in de soep, maar ruik er niet aan als het nog in het pakje zit![]()
![]()
is het stinky tofu?quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:47 schreef devzero het volgende:
Gefermenteerde tofu blokjes gemarineerd in sesam olie. Zo lekker in de soep, maar ruik er niet aan als het nog in het pakje zitUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het smaakt best sterk, dus heel weinig gebruiken. Maar die geur 😅quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat geldt voor meer lekkers waar je niet aan moet ruiken, zoals kaasjes. Maar klinkt goed.![]()
weet je wat t kutte is met dit topic, ik ben jullie soms gewoon helemaal zat he? ?? echt
en denk ik ga andere topics maken, maarja andere kant is eigenlijk zijn jullie allemaal het zelfde met mening enzo weer en denk ik laat t gaan.
LOLDo what you love, love what you do!![]()
over die meid heb ik problemen en bid dat dat goed gaat? ,maar weet niet wat meer nu.Do what you love, love what you do!![]()
Jeetje gast, volgens mij was iedereen de laatste uren gewoon heel meelevend met je. Maar ja, als het niet is wat je wil horen of lezen dan moet je maar elders gaan kijken.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:53 schreef kree het volgende:
weet je wat t kutte is met dit topic, ik ben jullie soms gewoon helemaal zat he? ?? echt
en denk ik ga andere topics maken, maarja andere kant is eigenlijk zijn jullie allemaal het zelfde met mening enzo weer en denk ik laat t gaan.
LOL![]()
staat er niet expliciet op, maar gefermenteerd, dus denk het welquote:Uw ADH vitamine Worst
het meelevende had eigenlijk eerder moeten zijn dan?quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Jeetje gast, volgens mij was iedereen de laatste uren gewoon heel meelevend met je. Maar ja, als het niet is wat je wil horen of lezen dan moet je maar elders gaan kijken.
Na ik vertelde? maargoed ik wist ook niet hele verhaal.
en nee niet iedereen is hier dan gelijk lief tegen elkaar.Do what you love, love what you do!![]()
Leuke dag gehad nu nog even Netflix kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik vind het lekker... met matequote:Op zaterdag 6 september 2025 23:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
staat er niet expliciet op, maar gefermenteerd, dus denk het wel![]()
![]()
Ga lekker Netflixen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
het meelevende had eigenlijk eerder moeten zijn dan?
Na ik vertelde? maargoed ik wist ook niet hele verhaal.
en nee niet iedereen is hier dan gelijk lief tegen elkaar.![]()
Wednesday maar checken hopelijk een betere tweede seizoen als the sandman.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Que?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
Sow, wat een week en avond.....![]()
![]()
Wat dan? En hoi.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
Sow, wat een week en avond.....![]()
![]()
ouddddd?quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:59 schreef StevenHyde het volgende:
The office US kijk ik. Of crime docu'sDo what you love, love what you do!![]()
Ach kneiterziek op bed de hele week, tussendoor telefoon dat moeders het niet lang meer doet vanuit verzorgingshuis (ze doet het nog steeds) En vanavond met oom in gesprek dat ie zijn ex eigenlijk wel dood hoopt zodat ie weer kans krijgt zijn kinderen te zien (rijke tatta oom wel).quote:
Het was een fijne week
Lach met een schone bips![]()
Let the Bolk lead the wayquote:Op zondag 7 september 2025 00:03 schreef hemarookworst het volgende:
gelukkig hoeven we geen routekaart te volgen op dts![]()
![]()
![]()
Never a dull moment ...quote:Op zondag 7 september 2025 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach kneiterziek op bed de hele week, tussendoor telefoon dat moeders het niet lang meer doet vanuit verzorgingshuis (ze doet het nog steeds) En vanavond met oom in gesprek dat ie zijn ex eigenlijk wel dood hoopt zodat ie weer kans krijgt zijn kinderen te zien (rijke tatta oom wel).
Het was een fijne week![]()
nouja wat ik leuk vond. en ff lijstjequote:
house of cards
the blacklist
Homeland
etc etc?
kan er meer noemen op verzoek.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En ik denk, laat me met rust!![]()
![]()
Panter slaapjes gaan doen nu.![]()
Wel op de knietjes slapen he?quote:Op zondag 7 september 2025 00:08 schreef kree het volgende:
echt wat geil dit..
LOL schatjes truste.Lach met een schone bips![]()
ik hou mijn handjes boven de dekens zoals geleerd he.quote:Op zondag 7 september 2025 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel op de knietjes slapen he?
Als je bipske er maar boven uit steekt Kreekequote:Op zondag 7 september 2025 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
ik hou mijn handjes boven de dekens zoals geleerd he.
Pfff. Hoop dat het voor moeders en voor jou een snel, mooi einde heeft.quote:Op zondag 7 september 2025 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach kneiterziek op bed de hele week, tussendoor telefoon dat moeders het niet lang meer doet vanuit verzorgingshuis (ze doet het nog steeds) En vanavond met oom in gesprek dat ie zijn ex eigenlijk wel dood hoopt zodat ie weer kans krijgt zijn kinderen te zien (rijke tatta oom wel).
Het was een fijne week![]()
LOL.quote:Op zondag 7 september 2025 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je bipske er maar boven uit steekt Kreeke
weet je en zal nog ff eerlijk zijn. Dit soort verhalen. en echt ze werden me geleerd vroeger min of meer. niet als wet trouwens toen al niet meer.
Vanuit gelovig en ouders.
Echt ik denk er is geen 1 jongen die niet ff zn Tielemans in een Pie heeft gestopt. Om maar ff de film aan te houden.
Geloof daar niks van, zo ik ook niet en denk niemand. dat is de waarheid, laten we daar ff van uit gaan. welk geloof het is of niet.Do what you love, love what you do!![]()
Hoop dat mijn einde wel wat langer duurt hoor... Maar snap wat je bedoeltquote:Op zondag 7 september 2025 00:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Pfff. Hoop dat het voor moeders en voor jou een snel, mooi einde heeft.Moet ook even gas los gaten soms.
Ik ben best heel snaps, maar hier snap ik geen kut van Kree.quote:Op zondag 7 september 2025 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
LOL.
weet je en zal nog ff eerlijk zijn. Dit soort verhalen. en echt ze werden me geleerd vroeger min of meer. niet als wet trouwens toen al niet meer.
Vanuit gelovig en ouders.
Echt ik denk er is geen 1 jongen die niet ff zn Tielemans in een Pie heeft gestopt. Om maar ff de film aan te houden.
Geloof daar niks van, zo ik ook niet en denk niemand. dat is de waarheid, laten we daar ff van uit gaan. welk geloof het is of niet.Lach met een schone bips![]()
Ik wens jou nog lang geen einde.quote:Op zondag 7 september 2025 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoop dat mijn einde wel wat langer duurt hoor... Maar snap wat je bedoeltMoet ook even gas los gaten soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat je je kleine lummeltje ook alweer eerder aftrok voordat er werd gezegd wat je er eigenlijk mee moest doen?quote:Op zondag 7 september 2025 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben best heel snaps, maar hier snap ik geen kut van Kree.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 00:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik wens jou nog lang geen einde.
Mijn leven duurt nog meer horrorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Strictly no reproduction without permissionquote:Op zondag 7 september 2025 00:15 schreef hemarookworst het volgende:
Gave kaart wel
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Ja ok, dat dus denk ik..... ofzo....quote:Op zondag 7 september 2025 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
dat je je kleine lummeltje ook alweer eerder aftrok voordat er werd gezegd wat je er eigenlijk mee moest doen?Lach met een schone bips![]()
ja en vooral hoe het niet werkt nog dus. hahahaquote:Op zondag 7 september 2025 00:15 schreef hemarookworst het volgende:
Gave kaart wel
[ link | afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
Check the 8 show thank me later.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat je het maar weet? ik zeg geen onwaarhedenquote:Op zondag 7 september 2025 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ok, dat dus denk ik..... ofzo....
hier is geen sprake van reproductiequote:Op zondag 7 september 2025 00:16 schreef maily het volgende:
[..]
Strictly no reproduction without permission
Uw ADH vitamine Worst
Als je doet wat je zegt is het altijd waar.quote:Op zondag 7 september 2025 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
dat je het maar weet? ik zeg geen onwaarheden
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
na zeg eerlijk wel. en weten jullie ook.quote:Op zondag 7 september 2025 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je doet wat je zegt is het altijd waar.Do what you love, love what you do!![]()
Wednesday kijkt wel lekker weg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gall & Gallquote:Op zondag 7 september 2025 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
waar heb je dat Maisel bier trouwens vandaan @:maily?![]()
The peacemaker s1 en nu afleveringen in s2 kijkenquote:Op zondag 7 september 2025 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou wel meer benieuwd ik naar jullie ideeën nu ja?
Ik zei net the 8 show.quote:Op zondag 7 september 2025 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou wel meer benieuwd ik naar jullie ideeën nu ja?
Bevat ook commentaar op het economische systeem ga jij wel leuk vinden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
allemaal oude shit? ken die wel althans niet alle, wat kijk je nu?Do what you love, love what you do!![]()
ken niet? is dat recente? lijk trailer enzo?quote:Op zondag 7 september 2025 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zei net the 8 show.
Bevat ook commentaar op het economische systeem ga jij wel leuk vinden.Do what you love, love what you do!![]()
I fuck my horny sister in church part 1 of 200 op Pornhub. En jij?quote:Op zondag 7 september 2025 00:22 schreef kree het volgende:
allemaal oude shit? ken die wel althans niet alle, wat kijk je nu?Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
I fuck my horny sister in church part 1 of 200 op Pornhub. En jij?![]()
![]()
meer. Fuck my little stepsister in the kitchen. maargoed.quote:Op zondag 7 september 2025 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
I fuck my horny sister in church part 1 of 200 op Pornhub. En jij?
LOL omg mannen ding en ontken het maar niet iedereen kijkt.Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 september 2025 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
ken niet? is dat recente? lijk trailer enzo?
Of
Bekijk deze YouTube-videoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou duidelijk dus waar jij op zoektquote:Op zondag 7 september 2025 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
meer. Fuck my little stepsister in the kitchen. maargoed.
LOL omg mannen ding en ontken het maar niet iedereen kijkt.
deze connaisseurquote:Op zondag 7 september 2025 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
I fuck my horny sister in church part 1 of 200 op Pornhub. En jij?
Uw ADH vitamine Worst
Heb je direct wat te biechten de dag ernaquote:Op zondag 7 september 2025 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
I fuck my horny sister in church part 1 of 200 op Pornhub. En jij?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik hou beetje niet van zeg maar series die in chinees zijn enzo in tekst?Do what you love, love what you do!![]()
maar wil niet zeggen niet goed opzich ook.
ik kijk ff die andere nuDo what you love, love what you do!![]()
Vergeef me vader want. gulp gulp gulp........ Heb je nog een koorknaapje over?quote:Op zondag 7 september 2025 00:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb je direct wat te biechten de dag ernaLach met een schone bips![]()
Koreans ik wel dan moet ik wel opletten en let ik uiteindelijk meer op. was bij La Casa di papel ook.quote:Op zondag 7 september 2025 00:27 schreef kree het volgende:
ik hou beetje niet van zeg maar series die in chinees zijn enzo in tekst?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
"untamed" dan op Netflix? die vond ik tot nu toe aardig, nog niet afgekeken.Do what you love, love what you do!![]()
Spaans toch?quote:Op zondag 7 september 2025 00:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Koreans ik wel dan moet ik wel opletten en let ik uiteindelijk meer op. was bij La Casa di papel ook.![]()
Vreemde talen anders als engels in het algemeen.quote:
Er is wel een Koreaanse versie overigens.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
niemand kijkt dat un tamed denk? vond die wel oke tot nu eigenlijk?Do what you love, love what you do!![]()
Hmmm, kan die film van loveyoulongtime niet vinden. Of ik moet 12eu betalenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
De hulk speelt daarin zie ik.quote:Op zondag 7 september 2025 00:32 schreef kree het volgende:
niemand kijkt dat un tamed denk? vond die wel oke tot nu eigenlijk?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Misschien iets wat erop lijkt?quote:Op zondag 7 september 2025 00:33 schreef StevenHyde het volgende:
Hmmm, kan die film van loveyoulongtime niet vinden. Of ik moet 12eu betalen![]()
![]()
Ik pm je wel ff de link voor de 200 series download. Moment.quote:Op zondag 7 september 2025 00:33 schreef StevenHyde het volgende:
Hmmm, kan die film van loveyoulongtime niet vinden. Of ik moet 12eu betalenLach met een schone bips![]()
nou had er mijn twijfels over. maar na paar dacht ik tis wel redelijk oke.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Baal wel een beetje, The Peacemaker was voorheen op Prime te zien. Nu op HBO max dus moet ik daarvoor weer een abonnement gaan afsluiten? Wat een gekut wel
ja dat en wat je wil zien waar.quote:Op zondag 7 september 2025 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
Baal wel een beetje, The Peacemaker was voorheen op Prime te zien. Nu op HBO max dus moet ik daarvoor weer een abonnement gaan afsluiten? Wat een gekut welDo what you love, love what you do!![]()
probeer je t legaal te doen he enzo. naja beter doe je het zonder.Do what you love, love what you do!![]()
naar wat. dat vraag ik me af, maargoed beetje diepzinnig weer.quote:
Het komt neer op de drang om gewoon constant klaar te zijn en een een 4 op rij te posten, Zij deed datquote:Op zondag 7 september 2025 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
naar wat. dat vraag ik me af, maargoed beetje diepzinnig weer.
ja precies of het wat uit maakt maakt niet? ik zie persoonlijk niet zo dan t hele voordeel ervan. maargoed. tis wart dit topic is.quote:Op zondag 7 september 2025 01:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het komt neer op de drang om gewoon constant klaar te zijn en een een 4 op rij te posten, Zij deed datDo what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga een keer proberen slapen zometeen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kris Kristofferson?quote:Op zondag 7 september 2025 00:47 schreef mario390 het volgende:
convoyfilm om dat de ene overleden is
Dat was vorig jaar al
NWS / Kris Kristofferson overleden![]()
Voordeel? Nee.quote:Op zondag 7 september 2025 01:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja precies of het wat uit maakt maakt niet? ik zie persoonlijk niet zo dan t hele voordeel ervan. maargoed. tis wart dit topic is.
Gewoon grappig.
Niet alles hoeft een nut te hebben.![]()
met die meid? ik weet t echt niet wat ermee aan moeten.
en in dat geval. beter afhouden dus.Do what you love, love what you do!![]()
als ze zich wat aan doet???? dan zou ik het jee kwalijk houden nl, wat ik nu zeg zegt wel veel.Do what you love, love what you do!![]()
Wie ga je het kwalijk nemen?quote:Op zondag 7 september 2025 01:22 schreef kree het volgende:
als ze zich wat aan doet???? dan zou ik het jee kwalijk houden nl, wat ik nu zeg zegt wel veel.![]()
serieus. mss gebeurt dat niet, maar dat is waar ik me zorgen over maak.Do what you love, love what you do!![]()
het geeft maar aan he, om hoe zoveel ik om iemand kan geven...... die nooit miet mij wat wilde ofzo. maar wel iemand aardig was enzo.
En geef er genoeg over om er echt eigenlijk gewoon drama van te maken? niet hier maar was al met hulp instanties enzo.
Jullie kunnen er wss weinig aan doen.
Maar snap zoveel zorgen maakte ik me of nog.Do what you love, love what you do!![]()
Zorgen maken mag ook, maar als er nog familie is die dichtbij haar staat en jij staat er ver vanaf en je hebt je hulp ook al aangeboden, dan moet je gewoon afwachten en je niet steeds opdringen.![]()
waar maar familie staat er neit zo zeer meer bij he? en als ik beetje haar ken. rest ook niet, ze hebben haar laten vallen.quote:Op zondag 7 september 2025 01:33 schreef Shii het volgende:
Zorgen maken mag ook, maar als er nog familie is die dichtbij haar staat en jij staat er ver vanaf en je hebt je hulp ook al aangeboden, dan moet je gewoon afwachten en je niet steeds opdringen.Do what you love, love what you do!![]()
herkenbaar dat voor mij btw. want moest ook in auto slapen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
ik snap niet he, tot de dag van vandaag dat je familie je dat aan kunt doen, het werkt wellicht? Maar damn.
Heb me nog nooit zo alleen gevoeld toen, in auto slapen en hotel en werk en heb het week gedaan en toen had ik gelukkig een tante die zei je mag bij mij logeren. Maar wtf......... snap t maar hmms weet niet of hun snappen. me nog nooit zo alleen gevoeld.Do what you love, love what you do!![]()
Ze heeft toch tegen haar familie gezegd dat je haar stalkt? Laat het gaan, laat het los.quote:Op zondag 7 september 2025 01:35 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar familie staat er neit zo zeer meer bij he? en als ik beetje haar ken. rest ook niet, ze hebben haar laten vallen.![]()
via via. e hoe dat ging weet ik niet. ik ga het nog eens vragen, maar denk nu de tijd er niet voor.quote:Op zondag 7 september 2025 01:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Ze heeft toch tegen haar familie gezegd dat je haar stalkt? Laat het gaan, laat het los.Do what you love, love what you do!![]()
btw dat is wat ik hoor dus he. van familie van dr en schoonbroer. of t waar is, ga uit van wel eigenlijk?quote:Op zondag 7 september 2025 01:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Ze heeft toch tegen haar familie gezegd dat je haar stalkt? Laat het gaan, laat het los.Do what you love, love what you do!![]()
voor mij heel simpel.... vertrouw ze allemaal nu weer niet. en hoor het wel als er wat duidelijk is.Do what you love, love what you do!![]()
Je bent ook lief, maar als iemand je hulp niet wil dan houdt het op en moet je dat accepteren.quote:Op zondag 7 september 2025 01:44 schreef kree het volgende:
ik haat het in dit soort dingen zitten, want ben lief meestal.![]()
snap en hoop dat dat dan ook niet later in drama komt? maargoed voor nu snap ja.quote:Op zondag 7 september 2025 01:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Je bent ook lief, maar als iemand je hulp niet wil dan houdt het op en moet je dat accepteren.Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk het eens van de bright side i.p.v. altijd iedereen te wantrouwen.quote:Op zondag 7 september 2025 01:46 schreef kree het volgende:
voor mij heel simpel.... vertrouw ze allemaal nu weer niet. en hoor het wel als er wat duidelijk is.![]()
Dat zal zijn grootste probleem zijn.quote:Op zondag 7 september 2025 01:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Je bent ook lief, maar als iemand je hulp niet wil dan houdt het op en moet je dat accepteren.
En dan te koppig zijn om het los te laten.![]()
hoe bedoel je dat nu precies?quote:Op zondag 7 september 2025 01:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Bekijk het eens van de bright side i.p.v. altijd iedereen te wantrouwen.Do what you love, love what you do!![]()
tis geen wantrouwen want wmb laat ik dit los. Maar aangezien onstabiel en wat ze mss doet. daar heb ik zorgen over.quote:Op zondag 7 september 2025 01:48 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat zal zijn grootste probleem zijn.
En dan te koppig zijn om het los te laten.Do what you love, love what you do!![]()
weet je het maakt niet uit. ik heb hier zorgen over gemaakt ook naar de officiële instanties.
ze doen er niks mee.
Tis pas later als er wat gebeurt dat dit soort dingen mss aan t ligt komen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja jeetje kree, ik ken haar niet en weet het niet, of je maakt er teveel drama over of niet, het is wel een keertje klaar hier.![]()
en goed zou zei ze niet wat aan andere aandoen dat weet ik. dr zelf mss wel.Do what you love, love what you do!![]()
tis puur omdat ik me echt zorgen maak. Maargoed snap ook rest jullie kunnen er niet veel mee//quote:Op zondag 7 september 2025 01:54 schreef Shii het volgende:
Ja jeetje kree, ik ken haar niet en weet het niet, of je maakt er teveel drama over of niet, het is wel een keertje klaar hier.
We gaan t zien dan he ?Do what you love, love what you do!![]()
Ja maar jongen, je kan toch niet iedereen aan het handje nemen?quote:Op zondag 7 september 2025 01:50 schreef kree het volgende:
[..]
tis geen wantrouwen want wmb laat ik dit los. Maar aangezien onstabiel en wat ze mss doet. daar heb ik zorgen over.
Zeker als ze aangeven dat ze het niet willen.
Iedereen moet zijn eigen kaarten spelen.
Je moet jouw kaarten niet in het pak willen steken om een ander te laten winnen.
Daar winnen zij niets mee en jij verliest alleen maar.![]()
waar. maarre ondanks dat wil ik altijd een helpende hand bieden.quote:Op zondag 7 september 2025 01:57 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja maar jongen, je kan toch niet iedereen aan het handje nemen?
Zeker als ze aangeven dat ze het niet willen.
Iedereen moet zijn eigen kaarten spelen.
Je moet jouw kaarten niet in het pak willen steken om een ander te laten winnen.
Daar winnen zij niets mee en jij verliest alleen maar.Do what you love, love what you do!![]()
Jij was van de muziek, hè?quote:Op zondag 7 september 2025 01:58 schreef kree het volgende:
[..]
waar. maarre ondanks dat wil ik altijd een helpende hand bieden.
Misschien is dit er één voor je.
Bekijk deze YouTube-video![]()
niet Perce wat ik luister? maar niks mis mee?quote:Op zondag 7 september 2025 02:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Jij was van de muziek, hè?
Misschien is dit er één voor je.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
ik hou van levensverhalen en muziek. in muziek liedjes dus he. NL dus of buitenlands.Do what you love, love what you do!![]()
Het gaat om de boodschap die erin zit.quote:Op zondag 7 september 2025 02:04 schreef kree het volgende:
[..]
niet Perce wat ik luister? maar niks mis mee?![]()
wat zit de boodschap erin dan volgens jou?quote:Op zondag 7 september 2025 02:06 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Het gaat om de boodschap die erin zit.
niet maar zeggen wat je zelf wil?Do what you love, love what you do!![]()
ik hoor en doe ik het algemeen,]
doe wat je wil. oogst graan wat je kunt. en daarmee redden we het.
onwijs onwettelijk weet ik, maar dat zegt ie, oke wat denk jij dat ze ermee bedoelen. ?Do what you love, love what you do!![]()
Net als met kaarten.quote:Op zondag 7 september 2025 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
wat zit de boodschap erin dan volgens jou?
niet maar zeggen wat je zelf wil?
Wil je mee, of leg je je hand neer.
Wil je er nog in investeren, of wordt het je te duur.
Maar zo te lezen willen ze niet eens indelen.
Dus misschien is het beter om weg te lopen.![]()
wil er iemand nog naar het land van de vrijheid USA??????? ikke niet.Do what you love, love what you do!![]()
In een dictatuur hebben ze nog meer vrijheid dan daar.quote:Op zondag 7 september 2025 02:13 schreef kree het volgende:
wil er iemand nog naar het land van de vrijheid USA??????? ikke niet.![]()
USA is een houseos cards en weet dat, nog steeds zou ik er eens heen willen. maar no way daar leven.Do what you love, love what you do!![]()
ja maar dan vergelijk je niet EU met USA.quote:Op zondag 7 september 2025 02:14 schreef marc0871 het volgende:
[..]
In een dictatuur hebben ze nog meer vrijheid dan daar.Do what you love, love what you do!![]()
EU en hoeveel we klagen beste mensen, we zitten hier beter met van alles als wat het is in de USA.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker sliepe heren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uit een serie en alweer even geleden, maar het waren wel feitenquote:Op zondag 7 september 2025 02:17 schreef kree het volgende:
EU en hoeveel we klagen beste mensen, we zitten hier beter met van alles als wat het is in de USA.
Bekijk deze YouTube-video
Moest ik nog even opzoeken.![]()
Mooie info.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-09-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 1908 / +288 / +0 / 2352 / 2547 / 0.75
2. Dotteke / 395 / +24 / +0 / 713 / 853 / 0.46
3. Homijn / 353 / +0 / +0 / 79 / 156 / 2.26
4. FreshFruit / 340 / +144 / +5 / 339 / 481 / 0.71
5. KillemWieft / 331 / +73 / +0 / 132 / 209 / 1.58
6. kree / 253 / +7 / +47 / 420 / 558 / 0.45
7. devzero / 175 / +20 / +0 / 142 / 205 / 0.85
8. hemarookworst / 119 / +42 / +2 / 178 / 286 / 0.42
9. _UserName_ / 98 / +2 / +0 / 47 / 91 / 1.08
10. Dr.Mikey / 85 / +16 / +0 / 66 / 113 / 0.75
11. ToT / 69 / +8 / +0 / 421 / 496 / 0.14
12. Pinnenmutske / 58 / +13 / +0 / 94 / 136 / 0.43
13. WrappedEuphoria / 54 / +0 / +0 / 239 / 284 / 0.19
14. StevenHyde / 52 / +6 / +1 / 205 / 262 / 0.2
15. KoningWouter / 51 / +6 / +0 / 105 / 138 / 0.37
16. MooieTop6 / 49 / +4 / +0 / 596 / 686 / 0.07
17. Bargehassus / 48 / +37 / +0 / 172 / 217 / 0.22
18. Vino_Tinto / 47 / +2 / +0 / 237 / 270 / 0.17
19. Shii / 46 / +8 / +9 / 153 / 203 / 0.23
20. greysbones / 43 / +6 / +0 / 321 / 340 / 0.13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van mij wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat doppen op frisdrank vast zitten op een bepaalde manier. en met alles op plastic flessen.Do what you love, love what you do!![]()
Papieren rietjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
weet hoe dit dus kwam, omdat er regel geveins was. maar ze konden t niet voor elkaar krijgen enzo.
dus dan maar dat.Do what you love, love what you do!![]()
zeg maar dat zijn de successen van EU. oke dan. koste meer als t oplevert. maargoed.Do what you love, love what you do!![]()
die pakjes capri-sonne krijg ik niet eens meer open met die papieren rietjes
Uw ADH vitamine Worst
hebben ze uren over vergaderd enzo en dagen bij EU in Brussel. dit koste wss alleen al meer als t opleverde.Do what you love, love what you do!![]()
Juist.quote:Op zondag 7 september 2025 02:44 schreef hemarookworst het volgende:
die pakjes capri-sonne krijg ik niet eens meer open met die papieren rietjes“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja sucks dus. maar dat was grote probleem van plastic wat ze ermee zouden oplossen.quote:
grappig die gasten daar.......Do what you love, love what you do!![]()
volgrens mij iedereen daar allemaal moet eens wat meer in de praktijk zijn.
en zeg niet dat er niet wat op te lossen is, maar dat was het iig niet.Do what you love, love what you do!![]()
ik maak me er zeker druk over. om schijn vertoningen van regeringen die dat doen ja wel.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja he maar helpt als de dopjes eraan vast zitten, vooral in de EU dan.Do what you love, love what you do!![]()
ik walg an die schijn vertoningen hier he? terwijl dat dus niet [problee,m is ?
on herhand importeren allemaal oke? of wat er daar gebeurt>Do what you love, love what you do!![]()
On herhand ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu is het me helemaal duidelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ok he je mag kritisch zijn en vragen of. zeggen heb alleen zin in gezeik?
ik weet dat ik hier een punt heb nl.Do what you love, love what you do!![]()
Wel of geen zin in gezeik ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
geen in gezeik. ik heb wel Zion om er het kritischt over te hebben.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat staat er namelijk niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja daarom. zou jullie technisch onderuit l;ullen nl ook wel. maar maakt niet uitquote:
Zo heeft ieder zijn/haar professie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lees mijn post even goed.quote:Op zondag 7 september 2025 03:03 schreef kree het volgende:
wil je een casus dan? waarvan ik denk hoe los je het op?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dit idd. en verwacht niet dat ieder alles weet wat ik doe, maar net zo goed niet wat jullie doen.quote:Op zondag 7 september 2025 03:02 schreef FreshFruit het volgende:
Zo heeft ieder zijn/haar professie.Do what you love, love what you do!![]()
dat betwijfel ikquote:Op zondag 7 september 2025 03:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom. zou jullie technisch onderuit l;ullen nl ook wel. maar maakt niet uitUw ADH vitamine Worst
hmmms betwijfel. hoewel ik weet hier ook nog wel wat technische mensen. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
maar oke ik neem de uitdaging aan?
wat is er wat jullie aan de kaak willen stellen? onveilig drinkwater of etc?Do what you love, love what you do!![]()
jaja. volgens mij denkt merendeel nog steeds dat t zo simpel is, ik wil het uitleggen he?Do what you love, love what you do!![]()
Ik stel je regelmatig vragen of leg je iets voor ,maar dan reageer je vervolgens niet. Dus dat heeft weinig zin.quote:Op zondag 7 september 2025 03:08 schreef kree het volgende:
maar oke ik neem de uitdaging aan?
wat is er wat jullie aan de kaak willen stellen? onveilig drinkwater of etc?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: