Het gaat er wat mij betreft niet om inhoudelijk wat voor werk het is, wel om dat de grenzen wel/geen alcohol er niet of nauwelijks lijken te zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:19 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Als werken ‘stories plaatsen’ is, valt dat wel mee lijkt me. Het is niet dat ze een open hart operatie moet doen.
n die klachtenverergering is echt niet zo erg, ja je bent er beetje vervelend van, maar om weer een hele dag in je bed te kruipen is weer mega overdreven.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:58 schreef Huisjeaanderijn het volgende:
Debbie...eerst tot 09.45 uur in bed, daarna 11.00 uur weer terug tot 16.00 uur. Zij maakt haat lichaam gewoon moe en ziek joh. Met haar klachten verergering
Het lijkt mij een hele vreemde tijd om daar te werken, tussen die drie…quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:22 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ze vergeet ook dat ze na die sneren ook haar exen weer ziet. Komt de sfeer en samenwerking niet ten goede).
That’s her middle name..quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:28 schreef Henrike het volgende:
E
[..]
n die klachtenverergering is echt niet zo erg, ja je bent er beetje vervelend van, maar om weer een hele dag in je bed te kruipen is weer mega overdreven.
lojk, ik had echt die klachten niet na de eerste injectie.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat filmpje over klachtenverergering, ze verteld het ook gewoon weer met een glimlach, ze kikt er gewoon op. (ALS ze ook al die klachten heeft, want dat geloof ik niet)
Ja dat is mij al zo vaak opgevallen. Ze heeft een andere manier van praten als ze het over haar ziek zijn heeft.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:24 schreef Moedervan4kids het volgende:
Die scheve lippen lach van Debbie aan het begin van haar story. Ik vind die altijd tricky. Doet me denken aan een liegend mens.
Waar maak je dat uit op?quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:35 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB
Er is ook een MAN mee met het meidenweekend?
Misschien is Koen gewoon niet zo moeilijk. En hadden ze niet allemaal zo'n dikke auto op een bepaald moment?quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:35 schreef Norivelletje het volgende:
Michelle heeft trouwens niet alleen het grote huis maar ook de grote auto. Ergens doet Koen het toch niet zo handig voor zichzelf…
volwassen mensen die zich zo laten meeslepen door 1 vrouw? Ze waren er zelf bij en hebben er ook al was het kort, ook van genoten.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:42 schreef lila01 het volgende:
[..]
En Koen en JvP waren denk ik ook niet geschikt voor dat hysterisch drukke meermeermeer-leven met continu die camera erbij. Ze werden erin meegetrokken.
Denk dat ze zichzelf nu een beetje terugvinden.
Die auto was toch van haar? K en J hebben een kleinere auto.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:35 schreef Norivelletje het volgende:
Michelle heeft trouwens niet alleen het grote huis maar ook de grote auto. Ergens doet Koen het toch niet zo handig voor zichzelf…
Ach het is haar prinsesje niet hè, ik vind Jay daar soms echt een beetje sneuquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Maar Debbie was dus zelfs niet bij de eerste zwemles van haar zoon? Triest geval.
denk dat het haar allemaal vies is tegen gevallen. Ja ze werd verliefd op jvp en toen vond Koen haar ook ineens erg leuk.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:40 schreef Norivelletje het volgende:
Ik vind de laatste reel van Michelle een behoorlijke sneer naar haar poly huwelijk; the spark that had been missing for way too long.
Was ze helemaal niet gelukkig?
.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
En toch hè .. wat als die twee verliefd op elkaar zijn geworden … en dus niet meer op Michelle … dat dat de stress het hart in duizend stukjes en het gewicht verlies veroorzaakt ….
Het is vooral Bijzonder dat ze al die tijd het perfecte plaatje hebben geshowd naar de buitenwereld en dat dus totale onzin was.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:54 schreef Henrike het volgende:
Ik
[..]
denk dat het haar allemaal vies is tegen gevallen. Ja ze werd verliefd op jvp en toen vond Koen haar ook ineens erg leuk.
Ik zou daar dus onzeker van worden. Het klinkt spannend allemaal maar feit is wel dat je je man moet delen.
Ik zou steeds bang zijn dat hij haar leuker zou vinden dan mij, dat is dan het hele circus toch niet waard lijkt me?
en heeft een mega dikke bmw, jvp ook een bmw maar een kleiner modelquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die auto was toch van haar? K en J hebben een kleinere auto.
maar dat is het risico als je alles op insta deelt, dan moet je de schijn ophouden niets is wat het lijkt.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:02 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Het is vooral Bijzonder dat ze al die tijd het perfecte plaatje hebben geshowd naar de buitenwereld en dat dus totale onzin was.
Filmpje in M's stories, 1 na laatste. Man met donkerblauwe jas.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op?
Ik moest heel goed kijken maar ik zag het ook...hmmm bijzonderquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:29 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Filmpje in M's stories, 1 na laatste. Man met donkerblauwe jas.
Scherp! Dacht eerst nog misschien is het een onbekende die toevallig naast hem loopt maar het lijkt dezelfde man te zijn als die in de club hun champagne inschenkt in het fragment vlak daarvoor.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:29 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Filmpje in M's stories, 1 na laatste. Man met donkerblauwe jas.
Ja, echt bijzonder.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:48 schreef Miste_28 het volgende:
[..]
Ik moest heel goed kijken maar ik zag het ook...hmmm bijzonder
Er is een man bij haar in Reims in 1 na laatste filmpje op haar IG 👀quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:57 schreef QuintyQ het volgende:
Ik denk niet dat Michelle echt alleen kan zijn.. nu stond dit weekendje al gepland. Maar zou ze anders ook wel ergens met andere mensen onder de pannen zijn. Ik zie haar echt niet in haar eentje in dat grote huis op de bank met een dekentje.
En het zou me ook niks verbazen als zou blijken dat ze al snel weer een relatie heeft.
En er loopt ook nog een man voor. Dat kan toch ook gewoon een man zijn die ze in de club zijn tegengekomen en waar ze na de tijd een stukje mee lopen? 🤷🏻♀ of een bekende van 1 van de vriendinnen.quote:Op zondag 7 september 2025 00:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Er is een man bij haar in Reims in 1 na laatste filmpje op haar IG 👀
Ja, volgens mij dezelfde man.quote:Op zondag 7 september 2025 00:10 schreef Moondance het volgende:
[..]
Scherp! Dacht eerst nog misschien is het een onbekende die toevallig naast hem loopt maar het lijkt dezelfde man te zijn als die in de club hun champagne inschenkt in het fragment vlak daarvoor.
De champagneschenker en de meeloper lijken idd dezelfde man.quote:Op zondag 7 september 2025 00:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Er is een man bij haar in Reims in 1 na laatste filmpje op haar IG 👀
Ik ken dat als snacks voor honden.. Bij hondenshows wordt het ook altijd verkocht. Is dit serieus ook voor katten bedoeld?quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Gatverdamme, die snacks die Debbie voor de katten besteld heeft 🤢 konijnen oren met haar
Alles kan 😉quote:Op zondag 7 september 2025 00:20 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
En er loopt ook nog een man voor. Dat kan toch ook gewoon een man zijn die ze in de club zijn tegengekomen en waar ze na de tijd een stukje mee lopen? 🤷🏻♀ of een bekende van 1 van de vriendinnen.
Of is elke man die nu langskomt in haar stories een potentiële lover?
Geen idee, maar vind het ook meer voor honden klinkenquote:Op zondag 7 september 2025 00:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik ken dat als snacks voor honden.. Bij hondenshows wordt het ook altijd verkocht. Is dit serieus ook voor katten bedoeld?
Was nieuwsgierig naar die proefbox voor die katten dus heb op de website gekeken. Volgens mij is het een box bestemd voor honden. Als ik de fluffy konijnenoren opzoek en de vleesstaven dan zie ik dat daar de hond benoemd wordt en niet dat het voor katten is.quote:Op zondag 7 september 2025 00:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik ken dat als snacks voor honden.. Bij hondenshows wordt het ook altijd verkocht. Is dit serieus ook voor katten bedoeld?
Maar dit is altijd zo geweest toen de relatie uitkwam met jvp leek het voor die tijd ook allemaal geweldig en maximaal liefde met Koen . Vond het altijd een mooi stel samen bleek ook ineens zo anders te liggen . Insta perfect bestaat nietquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:07 schreef Henrike het volgende:
Ja
[..]
maar dat is het risico als je alles op insta deelt, dan moet je de schijn ophouden niets is wat het lijkt.
Kb en MB waren achteraf helemaal niet gelukkig. Ze zaten in therapie en het was knetterhard werken zei ze. En toch raakte ze nog zwanger van O. En daarnaast blijkbaar een swingers relatie, totdat de man van jvp er klaar mee was.quote:Op zondag 7 september 2025 03:04 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Maar dit is altijd zo geweest toen de relatie uitkwam met jvp leek het voor die tijd ook allemaal geweldig en maximaal liefde met Koen . Vond het altijd een mooi stel samen bleek ook ineens zo anders te liggen . Insta perfect bestaat niet
Ik heb nooit echt de indruk of vindt Mies de kids zwaar. Ik zie, met de kennis van nu, vooral iemand die het huis ontvluchtte...quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:42 schreef Annika2016 het volgende:
Oh MB heeft haar spark ineens weer een weekendje gevonden. Komt vast omdat ze weer op pad is. Volgende week met kids thuis weer maximaal somber en alles zwaar.
Ja in de post op haar feed waarbij ze bij de koffieautomaat staatquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:01 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Heeft ze daar iets over verteld? Ze had met die ex wel een mooie (koop?) woning en grote auto. Slecht geregeld dan nu, dat zij in een containerwoning zit met 2 kinderen.
W8 even blijkbaar niet helemaal bijgelezen. Koen een stalker?quote:Op zondag 7 september 2025 06:43 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik snap vooral die hele tijdlijn niet bij de Bollens.
Bij JVP is er dus nog een kind geboren terwijl ze al met de Bollens was en bij de Bollens dus zelfs 2, terwijl Michelle al een knipperlicht relatie had met JVP.
Sowieso is die relatie al niet gelijkwaardig begonnen.
JVP was echt een fangirl. Ze reageerde onder elke post van MB.
Iemand schreef dat ze lange tijd het gevoel had dat ze MB wilde zijn. Dat gevoel heb ik ook. En daarbij zou het mij niet verbazen als die twee er alsnog met elkaar van door gaan.
Eigenlijk is het net een soap dit stel/trio.
Inclusief dat Koen toen een stalker had. (Hoop niet dat dat ook de fangirl was trouwens).
Die vraag wilde ik ook stellen.quote:Op zondag 7 september 2025 07:40 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
W8 even blijkbaar niet helemaal bijgelezen. Koen een stalker?
Jongens een netflix serie zou hier niet misstaan hoor 🤣
Op zondag 7 september 2025 00:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |