abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218699105
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 22:19 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Als werken ‘stories plaatsen’ is, valt dat wel mee lijkt me. Het is niet dat ze een open hart operatie moet doen.
Het gaat er wat mij betreft niet om inhoudelijk wat voor werk het is, wel om dat de grenzen wel/geen alcohol er niet of nauwelijks lijken te zijn.
Afgelopen week nog een story over drankinname maximaal terug gedraaid en nu overdag, in de auto en aan het werk aan de alcohol. Zou ze het zelf nog geloven allemaal?
pi_218699135
E
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:58 schreef Huisjeaanderijn het volgende:
Debbie...eerst tot 09.45 uur in bed, daarna 11.00 uur weer terug tot 16.00 uur. Zij maakt haat lichaam gewoon moe en ziek joh. Met haar klachten verergering
n die klachtenverergering is echt niet zo erg, ja je bent er beetje vervelend van, maar om weer een hele dag in je bed te kruipen is weer mega overdreven.
pi_218699154
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 22:22 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ze vergeet ook dat ze na die sneren ook haar exen weer ziet. Komt de sfeer en samenwerking niet ten goede).
Het lijkt mij een hele vreemde tijd om daar te werken, tussen die drie…
pi_218699163
MB

Ik hou erover op hoor, maar ook echt vervelend van Mies om in haar filmpje #fijnhuis te delen en haar huis en tuin te filmen, alsof ze haar tong uitsteekt naar de exen. Koen en de kinderen zitten nota bene op een camping!
pi_218699165
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 22:28 schreef Henrike het volgende:
E
[..]
n die klachtenverergering is echt niet zo erg, ja je bent er beetje vervelend van, maar om weer een hele dag in je bed te kruipen is weer mega overdreven.
That’s her middle name..
pi_218699169
En heel eer
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat filmpje over klachtenverergering, ze verteld het ook gewoon weer met een glimlach, ze kikt er gewoon op. (ALS ze ook al die klachten heeft, want dat geloof ik niet)
lojk, ik had echt die klachten niet na de eerste injectie.
Pas na keer of 4 lichte verergering.
Denk dat ze er volgende week helemaal af ligt.
Hopelijk heeft ze dan haar stoel terug
pi_218699184
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:24 schreef Moedervan4kids het volgende:
Die scheve lippen lach van Debbie aan het begin van haar story. Ik vind die altijd tricky. Doet me denken aan een liegend mens.
Ja dat is mij al zo vaak opgevallen. Ze heeft een andere manier van praten als ze het over haar ziek zijn heeft.
Het klakken met de mond ook
pi_218699202
Michelle heeft trouwens niet alleen het grote huis maar ook de grote auto. Ergens doet Koen het toch niet zo handig voor zichzelf…
pi_218699208
MB

Er is ook een MAN mee met het meidenweekend?
pi_218699220
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 22:35 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB

Er is ook een MAN mee met het meidenweekend?
Waar maak je dat uit op?
pi_218699228
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 22:35 schreef Norivelletje het volgende:
Michelle heeft trouwens niet alleen het grote huis maar ook de grote auto. Ergens doet Koen het toch niet zo handig voor zichzelf…
Misschien is Koen gewoon niet zo moeilijk. En hadden ze niet allemaal zo'n dikke auto op een bepaald moment?
pi_218699237
2
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:42 schreef lila01 het volgende:

[..]
En Koen en JvP waren denk ik ook niet geschikt voor dat hysterisch drukke meermeermeer-leven met continu die camera erbij. Ze werden erin meegetrokken.
Denk dat ze zichzelf nu een beetje terugvinden.
volwassen mensen die zich zo laten meeslepen door 1 vrouw? Ze waren er zelf bij en hebben er ook al was het kort, ook van genoten.
Anders was het nooit van de grond gekomen.
Ik denk net als bij iedere verliefdheid: zodra het nieuwe en het over je oren verliefd zijn eraf is komen de eerste scheurtjes.
En met 3 is dat net even wat ingewikkelder, denk aan jaloezie onderling.
Vind hij haar leuker dan mij??
Daarbij nog 4 eigen kinderen van Mb en kb en 3 bonuskids.
Vak trek je toch net iets meer naar je eigen, dat geeft ook weer strubbelingen.
Dit denk ik he, zeg niet dat het zo is .
pi_218699262
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 22:35 schreef Norivelletje het volgende:
Die auto was toch van haar? K en J hebben een kleinere auto.
pi_218699265
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 20:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Maar Debbie was dus zelfs niet bij de eerste zwemles van haar zoon? Triest geval.
Ach het is haar prinsesje niet hè, ik vind Jay daar soms echt een beetje sneu
pi_218699295
Ik las op internet dat je ook flink vermoeid en hoofdpijn kunt hebben na een b12 injectie als er teveel B12 in je lijf zit. En een teveel aan B12 plas je dan op een gegeven moment weer uit en dan worden die klachten weer minder.
Tja kan het bij Debbie ook zijn geweest, want haar waardes zijn niet zo laag.
pi_218699312
Dat dus, ik weet het natuurlijk ook niet precies maar wat jij zegt is wel zo, jvp veranderde in een tweede mb , ik heb altijd het idee gehad dat ze dat heel graag wou, ze keek tegen Mb op.
pi_218699319
Je ziet dat JvP ook opeens heel anders schrijft. Ervoor hadden zij en MB exact dezelfde schrijfstijl. Nu niet meer.
pi_218699321
In haar stories bedoel ik trouwens. Niet dat gekke staccato stijltje meer.
pi_218699368
Ik
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:40 schreef Norivelletje het volgende:
Ik vind de laatste reel van Michelle een behoorlijke sneer naar haar poly huwelijk; the spark that had been missing for way too long.
Was ze helemaal niet gelukkig?
denk dat het haar allemaal vies is tegen gevallen. Ja ze werd verliefd op jvp en toen vond Koen haar ook ineens erg leuk.
Ik zou daar dus onzeker van worden. Het klinkt spannend allemaal maar feit is wel dat je je man moet delen.
Ik zou steeds bang zijn dat hij haar leuker zou vinden dan mij, dat is dan het hele circus toch niet waard lijkt me?
pi_218699414
Ik denk echt dat dit zo is
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:46 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
En toch hè .. wat als die twee verliefd op elkaar zijn geworden … en dus niet meer op Michelle … dat dat de stress het hart in duizend stukjes en het gewicht verlies veroorzaakt ….
.
En heel misschien is dat het hele doel wel geweest van jvp.
We weten het niet hè maar het zou mij niet verbazen.
En dan begrijp ik het grote verdriet van Mb wel.
Dan is ze verraden door beide en dat doet pijn.
Er zijn zoveel scenario's mogelijk.
pi_218699453
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 22:54 schreef Henrike het volgende:
Ik
[..]
denk dat het haar allemaal vies is tegen gevallen. Ja ze werd verliefd op jvp en toen vond Koen haar ook ineens erg leuk.
Ik zou daar dus onzeker van worden. Het klinkt spannend allemaal maar feit is wel dat je je man moet delen.
Ik zou steeds bang zijn dat hij haar leuker zou vinden dan mij, dat is dan het hele circus toch niet waard lijkt me?
Het is vooral Bijzonder dat ze al die tijd het perfecte plaatje hebben geshowd naar de buitenwereld en dat dus totale onzin was.
pi_218699471
MB die nu handje in handje met haar BFF in de auto zit. Terwijl ze dit eerst altijd met JvP deed. Sowieso vind ik hand in hand zitten met een vriendin raar, maar om er een foto van te maken nog veel raarder en dan nog op insta zetten....vreemd gedrag is het toch.

Ze lijkt me mega onzeker en zichzelf steeds te willen bewijzen, dat ze meetelt. Groot huis, veel vriendinnen, drank, gezelligheid. Dan denk ik meid neem lekker afstand van die social media en neem tijd voor jezelf.
pi_218699479
Ki
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 22:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die auto was toch van haar? K en J hebben een kleinere auto.
en heeft een mega dikke bmw, jvp ook een bmw maar een kleiner model
pi_218699492
Ja
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 23:02 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Het is vooral Bijzonder dat ze al die tijd het perfecte plaatje hebben geshowd naar de buitenwereld en dat dus totale onzin was.
maar dat is het risico als je alles op insta deelt, dan moet je de schijn ophouden niets is wat het lijkt.
pi_218699607
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 22:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Waar maak je dat uit op?
Filmpje in M's stories, 1 na laatste. Man met donkerblauwe jas.

[ Bericht 4% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 06-09-2025 23:34:51 (Aanvulling ) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')