En toch hè .. wat als die twee verliefd op elkaar zijn geworden … en dus niet meer op Michelle … dat dat de stress het hart in duizend stukjes en het gewicht verlies veroorzaakt ….quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:44 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ja vreselijke sneer die post van MB. Alsof J en K haar neerhaalde en ze zonder hen weer kan opstijgen.
Ik zie de grote Michelle-show. Uitbundig lachend naar niemand (want camera op zelfontspanner).quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:44 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ja vreselijke sneer die post van MB. Alsof J en K haar neerhaalde en ze zonder hen weer kan opstijgen.
Ja heel rare tekst. Zij heeft toch dat hele poly gebeuren zelf geïnitieerd. Was ze dan zo diep ongelukkig? Ze doet net alsof ze gedwongen en onderdrukt werd ofzo…quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:40 schreef Norivelletje het volgende:
Ik vind de laatste reel van Michelle een behoorlijke sneer naar haar poly huwelijk; the spark that had been missing for way too long.
Was ze helemaal niet gelukkig?
Het zou kunnen, maar... omdat de juicechannels het vaak toch bij het rechte eind blijken te hebben houd ik ook nog steeds rekening met dat Tim- verhaal, dus dat de poly is geklapt vanwege MB's vreemdgaan.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
En toch hè .. wat als die twee verliefd op elkaar zijn geworden … en dus niet meer op Michelle … dat dat de stress het hart in duizend stukjes en het gewicht verlies veroorzaakt ….
‘For way too long’ ook gewoon. Ik heb het idee dat daar zomaar eens een beerput opengetrokken kan worden. Het scenario dat J en K M buitenspel hebben gezet is voor mij ook nog steeds een optie.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:40 schreef Norivelletje het volgende:
Ik vind de laatste reel van Michelle een behoorlijke sneer naar haar poly huwelijk; the spark that had been missing for way too long.
Ja denk ik ook.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:48 schreef lila01 het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar... omdat de juicechannels het vaak toch bij het rechte eind blijken te hebben houd ik ook nog steeds rekening met dat Tim- verhaal.dus dat de poly is geklapt vanwege MB's vreemdgaan.
Dit scenario heb ik ook in mijn hoofd. Komt ook doordat ik in het begin van de poly heel sterk het idee had dat J het leven van M wilde en dat idee werd niet minder. Ik vind J nu leuker overkomen maar ik ben niet overtuigd van haar oprechtheid.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
En toch hè .. wat als die twee verliefd op elkaar zijn geworden … en dus niet meer op Michelle … dat dat de stress het hart in duizend stukjes en het gewicht verlies veroorzaakt ….
Misschien bedoelde ze de spark met Koen? Die was volgens mij wel allang wegquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:48 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Ja heel rare tekst. Zij heeft toch dat hele poly gebeuren zelf geïnitieerd. Was ze dan zo diep ongelukkig? Ze doet net alsof ze gedwongen en onderdrukt werd ofzo…
Heeft ze daar iets over verteld? Ze had met die ex wel een mooie (koop?) woning en grote auto. Slecht geregeld dan nu, dat zij in een containerwoning zit met 2 kinderen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:48 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ja en had ze maar beter voor zichzelf moeten zorgen/regelen. Huis ook op haar naam. Het is ook allemaal wel een tikkeltje naief!
Ik denk dat J véél geïnvesteerd heeft in de relatie. Ook in het bedrijf en de bonuskinderen. En als het klopt dat zij en Koen nog samen zijn, dan is voor haar alleen deels de relatie voorbij (en voor haar kinderen ook).quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:30 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. JvP is MB toch als een ware groupie achterna gegaan, haar kinderen meeslepend onder het mom van maximale liefde? En degene die zich tot een soort van MB dubbel ontpopte?
Begrijp me niet verkeerd, het lijkt me best een leuke vrouw. Maar doen alsof het haar allemaal maar overkomen is lijkt me niet nodig.
De spark verdwijnt wel weer als ze thuis is, hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:40 schreef Norivelletje het volgende:
Ik vind het ook ongepast naar de kinderen en bonussen en iedereen eromheen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:44 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ja, die zit tussen het dansen voor de camera alleen maar op haar phone denk ik.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:12 schreef Felinecat het volgende:
Michelle is druk aan het swifferen tussen de champagne door. Stonden een paar reacties a la: 'pijnlijk voor haar exen' en een andere 'allemaal nep dit'
Maar die zijn alweer weg gepoetst
Maximaal genieten van maximaal swifferen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:10 schreef lila01 het volgende:
O, ze is al in Reims met de vriendinnen. Maximaal genieten.
Daar wijzen haar liedjes keuzes de laatste tijd (zoals gisteren) wel op 😉quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:48 schreef lila01 het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar... omdat de juicechannels het vaak toch bij het rechte eind blijken te hebben houd ik ook nog steeds rekening met dat Tim- verhaal, dus dat de poly is geklapt vanwege MB's vreemdgaan.
Misschien is die spark voor Tim. Who knows.
Als werken ‘stories plaatsen’ is, valt dat wel mee lijkt me. Het is niet dat ze een open hart operatie moet doen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:18 schreef Felinecat het volgende:
En een story vanuit de auto: dat de bff even gaat rijden zodat ze zelf even werk kan afmaken. Met een blikje Stelz (alcohol dus) in haar hand?
Het KAN natuurlijk dat ze dat blikje alleen ter decoratie vast had he...
Vind het wel heftig als je zelfs onder het werken drinkt
Ze vergeet ook dat ze na die sneren ook haar exen weer ziet. Komt de sfeer en samenwerking niet ten goede).quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:10 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik gok dat Jolie Noe ook nog ten onder gaat. Of iig dat MB eruit gaat stappen ooit. Ze is natuurlijk bezig met andere dingen opzetten. Zodra dat loopt trekt ze zich terug verwacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |