Wat ik dan niet begrijp is dat je 'echt van iemand houdt' die je alleen van social media kent.quote:Op zondag 7 september 2025 12:46 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik ook, maar de volgers heeft JVP ook te danken aan MB
Ik hield echt van Milou en de mammavan
Maar nu allemaal zo nep en commercieel
Al die domme linkjes en adviezen
Wel koddig dat al je boosheid is gebaseerd op jouw eigen aanames.quote:Op zondag 7 september 2025 03:31 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
[..]
Kb en MB waren achteraf helemaal niet gelukkig. Ze zaten in therapie en het was knetterhard werken zei ze. En toch raakte ze nog zwanger van O. En daarnaast blijkbaar een swingers relatie, totdat de man van jvp er klaar mee was.
MB werd verliefd buiten het huwelijk (en jvp dus ook) en kb heeft uiteindelijk voor z’n huwelijk en kinderen gekozen en dit geaccepteerd. Ze raakten zwanger van L. En toen werd kb ook verliefd op jvp.
Er was in de tijd dat het uitkwam dat ze een setje waren ook veel juice over dat haar ouders, en voornamelijk haar vader, het zwaar had en dit niet accepteerde.
De laatste paar maanden zag je vooral een boze en geïrriteerde kb, maar ik zag juist ook een jvp die hoopte dat het goed zou komen. Die had ook veel bemoedigende Posts over MB en teksten als “trots op jou schatje”. Uiteindelijk denk ik dat mb en kb de stekker eruit hebben getrokken.
Die relatie was niet goed en mb wilde gewoon meer. Rupsje nooit genoeg. En blijkbaar tijdens de relatie ook nog buiten de poly pot pissen.
En nu post ze “#backtolife”. Echt respectloos. En dan foto’s en filmpjes waarmee ze pronkt met het huis en alles eromheen. En laten zien alsof ze echt opgelucht is dat de relatie over is. Wat een nepperd.
Ze had beter door kunnen gaan met haar therapie. Vooral voor haar kinderen.
Doorligplekkenquote:Op zondag 7 september 2025 18:11 schreef Brioche2 het volgende:
[..]
Poule maken voor de volgende aandoening?
Nee denk het niet. Dat is zichtbaar en Debbie doet niet aan zichtbare klachten of bijwerkingen....Want ja, dan valt ze door de mandquote:
Het gaat dus niet om een manege paard. 🙈quote:Op zondag 7 september 2025 18:29 schreef Post-its het volgende:
Am,
Ik ben benieuwd wat de familie van de overledene er van vind dat zij dit deelt met al haar volgers. Ik heb 1 zoekopdracht ingegeven en kwam met 1 klik bij een herrinneringspagina uit van diegene.
Ja same, gemakkelijk te vinden. En heel vreemd dat AM het half deelt (voor engagement?)quote:Op zondag 7 september 2025 18:29 schreef Post-its het volgende:
Am,
Ik ben benieuwd wat de familie van de overledene er van vind dat zij dit deelt met al haar volgers. Ik heb 1 zoekopdracht ingegeven en kwam met 1 klik bij een herrinneringspagina uit van diegene.
Daar heb je een punt!quote:Op zondag 7 september 2025 18:43 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Dat is zichtbaar en Debbie doet niet aan zichtbare klachten of bijwerkingen....Want ja, dan valt ze door de mand![]()
Dit alles heeft ze zelf verteld. In posts, stories en in Q&A’s. Dus nee niet in m’n hoofd, iets wat ze zelf heeft gezegd.quote:Op zondag 7 september 2025 18:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Wel koddig dat al je boosheid is gebaseerd op jouw eigen aanames.
"Rupsje nooitgenoeg, nepperd, mb wilde meer.""
En je weet precies niks. Zoveel woorden over een scenario wat jij in je hoofd hebt gemaakt. Wonderlijk.
Wahahahah nee joh niet van hun persoonlijk 😂😂 ben je malquote:Op zondag 7 september 2025 18:16 schreef Snaky het volgende:
[..]
Wat ik dan niet begrijp is dat je 'echt van iemand houdt' die je alleen van social media kent.
Ik zet ook in op een psychische aandoening. Wellicht de ene waar ze eigenlijk alle kenmerken van heeft. Denk het niet, want ze heeft geen ziektebesef, maar zou wel onbetaalbaar zijn 🤣quote:Op zondag 7 september 2025 18:43 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Dat is zichtbaar en Debbie doet niet aan zichtbare klachten of bijwerkingen....Want ja, dan valt ze door de mand![]()
Denk eerder dat het in haar geval andersom is. Als mantelzorger ben je toch vaak bij degene voor wie je zorgt? Geen idee hoor, maar hoe had ze daar dan moeten komen zonder vervoer? Niet dus. Ze zorgt misschien voor de hond van haar moeder maar voor de rest zijn het toch echt haar moeder zelf en de zorgverleners die voor haar zorgen. Niet Sanneke. Nooit gedaan ook. Dus lekker makkelijk scoren voor haar.quote:Op zondag 7 september 2025 16:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Volgens mij wel. En met haar mantelzorgtaken heeft ze het ook niet druk.
Je bedoelt jaren? Sorry maar ik snap er dus werkelijk geen hol van als je een goed en gezond lichaam hebt, je niet aan het werk gaat. Dat deed ze ook vóór Mijan al niet. En voordat ze iets met Dion kreeg, zat ze in de bijstand.quote:Op zondag 7 september 2025 17:31 schreef Muurbloem7 het volgende:
[..]
Die Mijt is toch op vakantie. Al maanden.
Haar drang naar aandacht is doordat ze vroeger “te kort” kwam, ze ziet niet in dat ze nu zelf haar kinderen te kort doet. (DBM net zo trouwens, ook een lastige jeugd en ziet niet in dat ze dat projecteert op haar kinderen)quote:Op zondag 7 september 2025 18:21 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik hoop dat Debbie snel in gaat zien dat wat ze doet niet oké is. Dat ze haar gezin echt tekort doet hiermee. En zo mogelijk ook beschadigd. En ik snap werkelijk niet dat haar therapeut hier niets over zegt. Al heb ik haar ook al een tijd niet meer gehoord over therapie. Dus wie weet heeft de therapeut juist wel iets gezegd en is de therapie daarom per direct gestopt 🤓
Ze roept zoveel. Voor haar moeder doet ze (ogenschijnlijk) niet meer dan af en toe op bezoek gaan.quote:Op zondag 7 september 2025 19:39 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Denk eerder dat het in haar geval andersom is. Als mantelzorger ben je toch vaak bij degene voor wie je zorgt? Geen idee hoor, maar hoe had ze daar dan moeten komen zonder vervoer? Niet dus. Ze zorgt misschien voor de hond van haar moeder maar voor de rest zijn het toch echt haar moeder zelf en de zorgverleners die voor haar zorgen. Niet Sanneke. Nooit gedaan ook. Dus lekker makkelijk scoren voor haar.
[..]
Je bedoelt jaren? Sorry maar ik snap er dus werkelijk geen hol van als je een goed en gezond lichaam hebt, je niet aan het werk gaat. Dat deed ze ook vóór Mijan al niet. En voordat ze iets met Dion kreeg, zat ze in de bijstand.
(Overigens over gezond: niet mijn woorden, maar die van haarzelf, ze heeft altijd lopen roeptoeteren dat ze ondanks haar zware overgewicht kerngezond is.)
Dat mantelzorgen is wat ze zelf zegt hè, daarom moest ze ook per se in die omgeving wonen. Ik heb haar nog nooit zien mantelzorgen. En die keer dat ze haar moeder had kunnen helpen had ze de telefoon uit🙄quote:Op zondag 7 september 2025 19:39 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Denk eerder dat het in haar geval andersom is. Als mantelzorger ben je toch vaak bij degene voor wie je zorgt? Geen idee hoor, maar hoe had ze daar dan moeten komen zonder vervoer? Niet dus. Ze zorgt misschien voor de hond van haar moeder maar voor de rest zijn het toch echt haar moeder zelf en de zorgverleners die voor haar zorgen. Niet Sanneke. Nooit gedaan ook. Dus lekker makkelijk scoren voor haar.
[..]
Je bedoelt jaren? Sorry maar ik snap er dus werkelijk geen hol van als je een goed en gezond lichaam hebt, je niet aan het werk gaat. Dat deed ze ook vóór Mijan al niet. En voordat ze iets met Dion kreeg, zat ze in de bijstand.
(Overigens over gezond: niet mijn woorden, maar die van haarzelf, ze heeft altijd lopen roeptoeteren dat ze ondanks haar zware overgewicht kerngezond is.)
Bedoelde dat ze op die camping woont. En idd minimale verplichtingen. Lekker naar buiten gaan.. genieten van je kind op de kinderboerderij. En.. heb ik al een aantal x gezegd, GA WERKEN.quote:Op zondag 7 september 2025 19:39 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
[..]
De naam van diegene, dat ze naar een uitvaart gaat dinsdag, dat ze iets in elkaar moet zetten daarvoor en jet die telkens tekeningen maakt met de naam en paard.quote:Op zondag 7 september 2025 19:44 schreef Shuri het volgende:
[..]
Wat deelt ze precies? (Want ik zie niets. Ik hoef geen naam of zo, maar wat deelt ze)
Ahh, nu snap ik die tekening van Jet. Het is een juf van de manege. Zielig en sneu, maar gelukkig schenkt AM er aandacht aan. Misschien staat het ook wel in één van haar boeken.quote:Op zondag 7 september 2025 19:51 schreef Post-its het volgende:
[..]
De naam van diegene, dat ze naar een uitvaart gaat dinsdag, dat ze iets in elkaar moet zetten daarvoor en jet die telkens tekeningen maakt met de naam en paard.
Op zich niet echt iets privé wat ze deelt van overledene, maar wel genoeg om makkelijk iets te vinden op google.
Zoon, man, vader heeft ze verloren. Huidige man had een gezin en is gescheiden.quote:Op zondag 7 september 2025 20:23 schreef Norivelletje het volgende:
Oef die story die Mathilde deelt van de drie lege stoelen op haar bruiloft ❤. Ik vind het zo heftig wat zij allemaal heeft meegemaakt en ik hoop echt dat ze al het geluk en voorspoed van de wereld krijgt. Ik vraag me wel af voor wie de derde stoel is. Het leek alsof er een vrouwenluchtje op stond (op iedere stoel stond wat persoonlijks). Zou haar kersverse man ook weduwe zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |