Ik denk dat je best eens gelijk kunt hebben wat betreft jvp. Ik vind haar helemaal niet het type zoals MB. Ik denk dat ze daar voor de liefde in mee is gegaan, maar dat ze dat leven gewoon niet volhoudt.quote:Op zondag 7 september 2025 12:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Koen was al niet heel actief toch? (Ik volg hem niet, alleen af en toe gekeken).
Ik weet niet of Jacqueline echt het leven van Michelle wilde of dat ze, door verliefdheid(?), zich (heel erg) heeft mee laten slepen. Misschien is ze er juist achtergekomen dat dat leven niks voor haar is. (Allemaal speculaties vanuit mijn kant I know).
Ik denk dat Michelle zakelijk idd verstandige keuzes heeft gemaakt en daar een mooi inkomen door heeft.
Ik ook, maar de volgers heeft JVP ook te danken aan MBquote:Op zondag 7 september 2025 12:43 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik vind die huis tuin en keuken kiekjes een stuk leuker dan dat insta perfect.
Nee uiteraard. Maar ik vind dit instaleven ook echt geen werk. Dus vanaf die kant bekijk ik het nooit😉quote:Op zondag 7 september 2025 12:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar dat levert natuurlijk niet zoveel op.
Ik zie insta ook niet als werk hoor. En ik vraag me bij M en J af of zij wel zoveel zouden delen wanneer het geen geld zou opleveren. M.a.aw., willen zij echt zoveel laten zien of is het puur vanwege het geld?quote:Op zondag 7 september 2025 12:48 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Nee uiteraard. Maar ik vind dit instaleven ook echt geen werk. Dus vanaf die kant bekijk ik het nooit😉
Het mirakel is herrezen!quote:Op zondag 7 september 2025 12:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Het mirakel is wakker! Van 8 tot 12 geslapen 👌 vandaag weer lekker geen bal met de kinderen doen en dan morgen fit aan de leuke dingen voor zichzelf....
Ik zou het gewoon niet kunnen mensen 🤔 laatste keer dat ik zoveel sliep was ik nog puber...
Same. Bij AM hebbik destijds echt wel wat gehad aan hoe zij het huishouden deed (niet zo extreem als zij maar wel wat uitgehaald), die AM mis ik.quote:Op zondag 7 september 2025 12:46 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik ook, maar de volgers heeft JVP ook te danken aan MB
Ik hield echt van Milou en de mammavan
Maar nu allemaal zo nep en commercieel
Al die domme linkjes en adviezen
Jij zou ook niet van 9-17 werken als je er geen geld voor kreeg toch? Iedereen doet dingen voor je werk die je niet zou doen als je er geen geld voor krijgt.quote:Op zondag 7 september 2025 12:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zie insta ook niet als werk hoor. En ik vraag me bij M en J af of zij wel zoveel zouden delen wanneer het geen geld zou opleveren. M.a.aw., willen zij echt zoveel laten zien of is het puur vanwege het geld?
Maar wat zouden we moeten zonder Milou’s linkjes?! Dan zouden we niet weten waar haar horloge van is, en ook niet waar New Balance in de aanbieding is!quote:Op zondag 7 september 2025 12:46 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik ook, maar de volgers heeft JVP ook te danken aan MB
Ik hield echt van Milou en de mammavan
Maar nu allemaal zo nep en commercieel
Al die domme linkjes en adviezen
Eens. En daarnaast denk ik dat papa Walk ook nog wel wat kan bijdragen aan het uitkopen van K en J.quote:Op zondag 7 september 2025 11:09 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Maar even advocaat van de duivel...... Zouden Koen en JVP zo succesvol zijn zonder MB?
Zakelijk gezien was JVP zonder de Bollens helemaal niemand. Jarenlang thuismoeder en een man met een riant salaris, maar zelf geen influencer oid.
Koen was de man van Michelle, en zeker zonder zijn steun etc was zij wellicht nooit zo succesvol geworden.
Maar dat zij in het huis blijft vind ik financieel gezien niet gek.
En waar die aardappels gekocht zijn 🤭quote:Op zondag 7 september 2025 12:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Maar wat zouden we moeten zonder Milou’s linkjes?! Dan zouden we niet weten waar haar horloge van is, en ook niet waar New Balance in de aanbieding is!
😂 dat was echt helemaal ergquote:Op zondag 7 september 2025 13:03 schreef Earring het volgende:
[..]
En waar die aardappels gekocht zijn 🤭
Spijker op z'n kop!quote:Op zondag 7 september 2025 12:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En hier zit naar mijn idee het verschil in. Iemand die écht ziek is zal alles doen om zoveel mogelijk ‘normaal’ mee te draaien. Zij denkt enkel en alleen aan zichzelf. Het is gewoon niet uit te leggen dat ze van alles kan zolang het iets voor zichzelf is maar zodra het op het gezinsleven aankomt doet ze niet mee of ze doet mee maar vestigt alle aandacht op zichzelf, bijv. slapen op de verjaardagen van de kinderen en tijdens het buurtfeest, rollend door de dierentuin waar ze dan in een rolstoel hangt. Maar o wee als het tijd is voor nagels, tattoos, fillers, floaten. Dan is ze niet te houden.
Nee hoor, deze dame is niet ziek. Maf is ze wel.
Niet alleen alle aandacht nu voor haar maar van de kinderen word ook bewust de oudste het meest geprezen.. daar gaan alle 3 die kinderen ook last van krijgen.. maar dat alles om Debbie op1 draait daar is gewoon niet te ontkennenquote:Op zondag 7 september 2025 13:06 schreef Henrike het volgende:
[..]
Spijker op z'n kop!
Ze is vroeger denk ik veel
Aandacht tekort gekomen.
Zielig voor de kinderen, zij worden met hetzelfde probleem opgezadeld.
Alle aandacht voor mama.
Klein kind is het. En idd mensen die echt ziek zijn hebben veel meer doorzettingsvermogen
Wil jij wel eerst even het filmpje afkijken! 😂quote:Op zondag 7 september 2025 13:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou niemand Sanneke verteld hebben dat ze een baby/peuterschaal voor de bakfiets moet hebben?
Precies! Ik worstel iedere minuut van de dag met het idee dat ik een 'zieke' moeder ben en doe er alles aan om dat zo min mogelijk te laten blijken. Ik wil niet dat ze mij later herinneren als die klagende vrouw die alleen maar in bed lag oid. Dus dat doe ik ook absoluut niet, ik ben er altijd. Ze vergeten vaak dat ik ziek ben en ik hoop dat dat een goed teken is. Zij zit lachend te vertellen dat ze de hele dag geslapen heeft HIHIHI.quote:Op zondag 7 september 2025 12:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En hier zit naar mijn idee het verschil in. Iemand die écht ziek is zal alles doen om zoveel mogelijk ‘normaal’ mee te draaien. Zij denkt enkel en alleen aan zichzelf. Het is gewoon niet uit te leggen dat ze van alles kan zolang het iets voor zichzelf is maar zodra het op het gezinsleven aankomt doet ze niet mee of ze doet mee maar vestigt alle aandacht op zichzelf, bijv. slapen op de verjaardagen van de kinderen en tijdens het buurtfeest, rollend door de dierentuin waar ze dan in een rolstoel hangt. Maar o wee als het tijd is voor nagels, tattoos, fillers, floaten. Dan is ze niet te houden.
Nee hoor, deze dame is niet ziek. Maf is ze wel.
Dat had ik dus inderdaad niet gedaan 😂 ik kon het niet meer aanzienquote:Op zondag 7 september 2025 13:12 schreef Earring het volgende:
[..]
Wil jij wel eerst even het filmpje afkijken! 😂
quote:Op zondag 7 september 2025 11:52 schreef IlseMarije het volgende:
DBM Gaat het onderstaande bericht nou over mannen in het algemeen of haar man; (in het laatste geval zou ik, als ik de man van zou zijn, niet blij zijn dat ze dit op threads zet)
Dit bericht, een ook dat andere bericht (waarin wij vrouwen óók ruimte mogen innemen in onze relatie) vind ik ook vreemd.
Ik vind het vrij vanzelfsprekend dat je een gelijkwaardige relatie heb, ik voel mij zelf in mijn huwelijk gelijk aan mijn man, we doen elk onze taakjes en vormen echt één team...
Waarom schrijft zij ook altijd 'heul' ipv 'heel', heeft dat ook met dyslexie te maken?
Met deze berichten zet ze indirect ook weer haar man te kakken zeg, zou ik niet zo van gecharmeerd zijn.
Ik ben die luie mannen, die hun vrouw gebruiken als secundaire moeder, echt helemaal zat.
Hoevaak ik vrouwen om mij heen wel niet hoor: "ik ben zo verschrikkelijk OP, ik doe alles alleen.
En mijn man? Die gaat elke avond naar vrienden, sporten, slaapt uit. Maar als ik vraag of hij iets wil over nemen zucht hij en krijg ik een schop na"
Je wil je kinderen geen gebroken gezin geven maar eigenlijk moet je ze een ultimatum stellen en daarna heul hard wegrennen.
Echt he. Wat een gedoe met die fietsen daarquote:Op zondag 7 september 2025 13:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat had ik dus inderdaad niet gedaan 😂 ik kon het niet meer aanzien
Er wordt hier wel vaker verwezen naar vroeger. Ik vind dat echt een slecht excuus, daar had ze dan iets aan moeten doen voordat ze aan kinderen begon. Ze zegt namelijk zelf dat haar kinderen niet hetzelfde trauma mogen ervaren als zij. Nou verrassing Debbie, je zadelt ze wel degelijk op met iets.quote:Op zondag 7 september 2025 13:06 schreef Henrike het volgende:
[..]
Spijker op z'n kop!
Ze is vroeger denk ik veel
Aandacht tekort gekomen.
Zielig voor de kinderen, zij worden met hetzelfde probleem opgezadeld.
Alle aandacht voor mama.
Klein kind is het. En idd mensen die echt ziek zijn hebben veel meer doorzettingsvermogen
En nu wil ze opeens wel tips. Nou 1 sec. YouTube leerde mij hoe dat werkt. Maar ja, geblokkeerd😉quote:Op zondag 7 september 2025 13:16 schreef Earring het volgende:
[..]
Echt he. Wat een gedoe met die fietsen daar
Ze hebben het al 1 week en ga nu eens bedenken hoe of wat.
Misschien nog wel erger...quote:Op zondag 7 september 2025 13:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Er wordt hier wel vaker verwezen naar vroeger. Ik vind dat echt een slecht excuus, daar had ze dan iets aan moeten doen voordat ze aan kinderen begon. Ze zegt namelijk zelf dat haar kinderen niet hetzelfde trauma mogen ervaren als zij. Nou verrassing Debbie, je zadelt ze wel degelijk op met iets.
Natuurlijk kunnen die ouders dat, ik noem het trauma omdat Debbie dat zelf zo heeft genoemd. Ik geloof er niet in. Maar eerlijk gezegd geloof ik niks van wat zij zegt. Als zij zou zeggen dat de aarde rond is zou ik eerst uitzoeken of dat zo is.quote:Op zondag 7 september 2025 13:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Misschien nog wel erger...
Persoonlijk denk ik ook welk trauma uit haar jeugd? Ja haar zus werd tienermoeder en haar broer is autist maar ze had toen waarschijnlijk al last van "it all has to be about me!" Dus die ouders kunnen prima gewoon aandacht door 3 hebben verdeeld maar dat was niet voldoende natuurlijk...
Als ik aan trauma denk denk ik dat haar kinderen later meer schade hebben opgelopen dan dat zij in haar jeugd kreeg... zeker als straks uit komt dat ze de boel belazerd heeft.. uiteindelijk komt het altijd uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |