Maar even advocaat van de duivel...... Zouden Koen en JVP zo succesvol zijn zonder MB?quote:Op zondag 7 september 2025 09:53 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Zou alles niet eerlijk verdeeld zijn. Omdat MB in het huis kan blijven wonen?
Die laten er ook geen gras over groeien 🫣quote:Op zondag 7 september 2025 09:20 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Mathilde is getrouwd. Staat foto's op de openbare fb van de fotograaf (gertenbach)
Dat is idd al erg, maar dat ze vervolgens ook nog ieder onderdeel voorzien van dat commentaar online gooit.quote:Op zondag 7 september 2025 09:30 schreef Henrike het volgende:
O die Judith
Waarom moet ze voor alles een excuses als Bob niet zo presteert als zij in haar hoofd heeft.
Op elk onderdeel een smoes.
Verkeerde voet, verkeerde techniek
Zwabberende ledematen.
Misschien toch je verwachtingen bijstellen?
En genieten van de lol die hij beleeeft zonder alles te analyseren, het is toch geen topsporter waar de prestaties belangrijk van zijn
T klinkt lullig, maar denk dat ze weinig zijn zonder..quote:Op zondag 7 september 2025 11:09 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Maar even advocaat van de duivel...... Zouden Koen en JVP zo succesvol zijn zonder MB?
Zakelijk gezien was JVP zonder de Bollens helemaal niemand. Jarenlang thuismoeder en een man met een riant salaris, maar zelf geen influencer oid.
Koen was de man van Michelle, en zeker zonder zijn steun etc was zij wellicht nooit zo succesvol geworden.
Maar dat zij in het huis blijft vind ik financieel gezien niet gek.
Niet doorvertellen dat was ik. Helaas werd het toen JvP. Nog voorgesteld of ik en mijn man er ook niet gewoon bij konden want nog maximalere liefde, maar helaas!quote:Op zondag 7 september 2025 07:40 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
W8 even blijkbaar niet helemaal bijgelezen. Koen een stalker?
Jongens een netflix serie zou hier niet misstaan hoor 🤣
Wat is succesvol? En maakte die extreme successen en die weelde hen echt gelukkig?quote:Op zondag 7 september 2025 11:09 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Maar even advocaat van de duivel...... Zouden Koen en JVP zo succesvol zijn zonder MB?
Zakelijk gezien was JVP zonder de Bollens helemaal niemand. Jarenlang thuismoeder en een man met een riant salaris, maar zelf geen influencer oid.
Koen was de man van Michelle, en zeker zonder zijn steun etc was zij wellicht nooit zo succesvol geworden.
Maar dat zij in het huis blijft vind ik financieel gezien niet gek.
En dat zij in het huis kan blijven zegt genoeg over haar financiële situatie. Waarschijnlijk niet in gemeenschap van goederen met kb getrouwd, slimme zet.quote:Op zondag 7 september 2025 11:33 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
T klinkt lullig, maar denk dat ze weinig zijn zonder..
Je ziet het nu aan JVP beetje huis tuin en keuken kiekjes
Meer is het niet, ze wilde zo graag het leventje leiden van
KB post niets tot nauwelijks
MB heeft haar eigen naam echt wel in deze wereld groot gemaakt, je ziet het ook aan de feestjes waar zij komt, de campagnes die zij doet.. zie haar volgend jaar zo in expeditie zitten en dan maximaal een hutje bouwen
MB is zakelijk erg slim, slimmer dan die twee denk ik
🤣😂ik kan hierheen foto's plaatsen toch? Anders zou ik even een perfecte foto sturen van mijzelf aan het zwembad in Italië😂🤣quote:Op zondag 7 september 2025 11:35 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Niet doorvertellen dat was ik. Helaas werd het toen JvP. Nog voorgesteld of ik en mijn man er ook niet gewoon bij konden want nog maximalere liefde, maar helaas!![]()
![]()
Sorry ik vind me deze soap toch een partij interessant. (En ja ook heel erg voor met name de kindjes) Maar MB zorgt er wel voor dat het spannend blijft. - praat ik nu mezelf goed? Ja geloof het wel!-
Ik houd ook nog even die andere roddel in mn achterhoofd: die van het vreemdgaan.....Time Will tell. (of de juicekanalen)
Proost mensen, het is een stralende dag! Ik neem een glas koude rosé en ga maximaal genieten van mijn kneuterige gezin hier. Zonder dat mn bestie mn hand hoeft vast te houden en zonder stories op insta.
Geniet van deze zondag zonder dat je dat hoeft te bewijzen op social media
Misschien hier verder geen opmerkingen over maken.quote:Op zondag 7 september 2025 11:24 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Die laten er ook geen gras over groeien 🫣
Koen was al niet heel actief toch? (Ik volg hem niet, alleen af en toe gekeken).quote:Op zondag 7 september 2025 11:33 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
MB heeft haar eigen naam echt wel in deze wereld groot gemaakt, je ziet het ook aan de feestjes waar zij komt, de campagnes die zij doet.. zie haar volgend jaar zo in expeditie zitten en dan maximaal een hutje bouwen
Als mijn kinderen er een keer niet zijn slaap ik 'uit' tot 8uur 😂 mijn lijf is niet meer gemaakt op uitslapen.quote:Op zondag 7 september 2025 12:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Het mirakel is wakker! Van 8 tot 12 geslapen 👌 vandaag weer lekker geen bal met de kinderen doen en dan morgen fit aan de leuke dingen voor zichzelf....
Ik zou het gewoon niet kunnen mensen 🤔 laatste keer dat ik zoveel sliep was ik nog puber...
En iedereen met pubers weet hoe het in zo’n kamer ruikt🤢quote:Op zondag 7 september 2025 12:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Het mirakel is wakker! Van 8 tot 12 geslapen 👌 vandaag weer lekker geen bal met de kinderen doen en dan morgen fit aan de leuke dingen voor zichzelf....
Ik zou het gewoon niet kunnen mensen 🤔 laatste keer dat ik zoveel sliep was ik nog puber...
Yup.... niet te doen (ergens vermoed ik dat ze daarom niet wakker worden)quote:Op zondag 7 september 2025 12:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En iedereen met pubers weet hoe het in zo’n kamer ruikt🤢
Ik vind die huis tuin en keuken kiekjes een stuk leuker dan dat insta perfect.quote:Op zondag 7 september 2025 11:33 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
En hier zit naar mijn idee het verschil in. Iemand die écht ziek is zal alles doen om zoveel mogelijk ‘normaal’ mee te draaien. Zij denkt enkel en alleen aan zichzelf. Het is gewoon niet uit te leggen dat ze van alles kan zolang het iets voor zichzelf is maar zodra het op het gezinsleven aankomt doet ze niet mee of ze doet mee maar vestigt alle aandacht op zichzelf, bijv. slapen op de verjaardagen van de kinderen en tijdens het buurtfeest, rollend door de dierentuin waar ze dan in een rolstoel hangt. Maar o wee als het tijd is voor nagels, tattoos, fillers, floaten. Dan is ze niet te houden.quote:Op zondag 7 september 2025 12:37 schreef Nieve het volgende:
Dat Debbie zich niet enorm lullig voelt richting Roy en de kinderen, maar gewoon ongegeneerd en onbeperkt ligt te meuren in dat nest zegt veel over haar vind ik. Zelfs al zou ze wel echt ziek zijn, dan probeer je toch de lasten voor je gezin zoveel mogelijk te beperken? Ik zou op een slechte dag ook kunnen slapen tot 12 als ik wil, maar dat doe ik niet want ik heb verantwoordelijkheden. Zij gedraagt zich heel puberaal en dus egoïstisch.
Maar dat levert natuurlijk niet zoveel op.quote:Op zondag 7 september 2025 12:43 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik vind die huis tuin en keuken kiekjes een stuk leuker dan dat insta perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |