abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218704631
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 14:56 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft nog geen helm voor haar zoon. Zodra die er is zien we vast alleen nog maar een fietsende Sanneke. Naar de speeltuin, kinderboerderij, zwembad. Kind weet niet wat hij meemaakt!
Ik ben een beetje bang dat ze wacht op Dion z'n ouderschapsverlof, alleen zie ik haar dat allemaal nog niet doen.
Maar laten we het hopen!
pi_218704766
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 14:58 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Maar het mannetje heeft vandaag iig weer wat vit D opgedaan, we moeten positief blijven he?
Niks tegenin te brengen😉
pi_218704839
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 14:56 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft nog geen helm voor haar zoon. Zodra die er is zien we vast alleen nog maar een fietsende Sanneke. Naar de speeltuin, kinderboerderij, zwembad. Kind weet niet wat hij meemaakt!
Tegen de tijd dat die er is dan waait t te hard en is er te veel regen gok ik🙈.

Maar goed, hij is vandaag ook weer even buiten geweest
pi_218704900
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 11:09 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Maar even advocaat van de duivel...... Zouden Koen en JVP zo succesvol zijn zonder MB?
Zakelijk gezien was JVP zonder de Bollens helemaal niemand. Jarenlang thuismoeder en een man met een riant salaris, maar zelf geen influencer oid.
Koen was de man van Michelle, en zeker zonder zijn steun etc was zij wellicht nooit zo succesvol geworden.
Maar dat zij in het huis blijft vind ik financieel gezien niet gek.
Interessanter nog. Zouden ze dit leven nog willen? Gok, vooral Koen, van niet..
pi_218704980
Ik heb het idee dat de lippen van van Maikekd nog meer opgespoten zijn.

Ik vind het zo zo ontzettend zonde. Het was echt een prachtige vrouw. Zo’n grote hoeveelheid botox/fillers etc doet toch echt niks goeds voor een vrouw.
pi_218705456
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 15:18 schreef Sushirijst het volgende:
Ik heb het idee dat de lippen van van Maikekd nog meer opgespoten zijn.

Ik vind het zo zo ontzettend zonde. Het was echt een prachtige vrouw. Zo’n grote hoeveelheid botox/fillers etc doet toch echt niks goeds voor een vrouw.
Dat dacht ik ook te zien
pi_218705683
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 11:24 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Die laten er ook geen gras over groeien 🫣
Tja ze is christelijk hé. Ze woonden al samen, dus trouwen was een logische stap denk ik. Al vraag ik me af hoe christelijk ze nog is. Eerder met Sebas was dat duidelijk anders zeg maar.
pi_218705854
Sanneke is aan vakantie toe. Dat ze het durft te schrijven…

En de story over het legaliseren van pepperspray geeft maar weer eens dat dat zij ook maar wat rond roeptoetert.
Het klopt Sanneke, je hebt niks aan pepperspray als je wordt vermoord door een bekende. Of toch wel? Want bij een bekende mag je het ook gebruiken als het legaal is. De vraag is alleen: heb je het dan voorhanden?
Beetje hetzelfde als wanneer je mantelzorger bent voor, ik noem een voorbeeld: je moeder, en er is iets maar je hebt als mantelzorger het geluid van je telefoon uitstaan. Wat heeft iemand dan aan een mantelzorger?
  zondag 7 september 2025 @ 16:28:42 #259
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218706279
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 16:09 schreef JaNeeDan het volgende:

En de story over het legaliseren van pepperspray geeft maar weer eens dat dat zij ook maar wat rond roeptoetert.
Het klopt Sanneke, je hebt niks aan pepperspray als je wordt vermoord door een bekende. Of toch wel? Want bij een bekende mag je het ook gebruiken als het legaal is. De vraag is alleen: heb je het dan voorhanden?
Beetje hetzelfde als wanneer je mantelzorger bent voor, ik noem een voorbeeld: je moeder, en er is iets maar je hebt als mantelzorger het geluid van je telefoon uitstaan. Wat heeft iemand dan aan een mantelzorger?
Ik zat ook vol verbazing te kijken. Vakantie van wat precies? En dan ook weer een foto erbij terwijl ze in haar favoriete positie op de bank hangt, uiteraard met M. bovenop.
pi_218706471
quote:

Ze heeft toch altijd vakantie?
pi_218706474
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 16:28 schreef LALAA het volgende:

[..]
Ik zat ook vol verbazing te kijken. Vakantie van wat precies? En dan ook weer een foto erbij terwijl ze in haar favoriete positie op de bank hangt, uiteraard met M. bovenop.
Vooropgesteld dat ik iedereen vakantie gun hoor maar zij heeft dag in dag uit vakantie. Of ziet ze het bedelen voor een bakfiets en het plaatsen van linkjes echt als werk?
pi_218706483
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 16:41 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ze heeft toch altijd vakantie?
Volgens mij wel. En met haar mantelzorgtaken heeft ze het ook niet druk.
pi_218706491
quote:

Ze is echt toe aan hangen op een andere bank.
pi_218706497
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 16:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
🤣
pi_218706684
Verandering van bank doet leven (of zoiets 🤣)
pi_218706878
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 13:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Misschien nog wel erger...
Persoonlijk denk ik ook welk trauma uit haar jeugd? Ja haar zus werd tienermoeder en haar broer is autist maar ze had toen waarschijnlijk al last van "it all has to be about me!" Dus die ouders kunnen prima gewoon aandacht door 3 hebben verdeeld maar dat was niet voldoende natuurlijk...
Als ik aan trauma denk denk ik dat haar kinderen later meer schade hebben opgelopen dan dat zij in haar jeugd kreeg... zeker als straks uit komt dat ze de boel belazerd heeft.. uiteindelijk komt het altijd uit
Ja en waar heb je dan een trauma van? Dit zijn toch dingen die vrij regelmatig voorkomen... De ene periode heeft het ene kind dat, de andere periode het andere kind dit. Heeft ze nog contact met haar zus?
pi_218706982
quote:

Die Mijt is toch op vakantie. Al maanden.
pi_218707005
Mathilde Beverloo getrouwd. Haar pagina staat geloof ik op prive. Maar trouwfoto op openbare insta.
pi_218707021
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 03:31 schreef Bubbeltjeswater het volgende:

[..]
Kb en MB waren achteraf helemaal niet gelukkig. Ze zaten in therapie en het was knetterhard werken zei ze. En toch raakte ze nog zwanger van O. En daarnaast blijkbaar een swingers relatie, totdat de man van jvp er klaar mee was.

MB werd verliefd buiten het huwelijk (en jvp dus ook) en kb heeft uiteindelijk voor z’n huwelijk en kinderen gekozen en dit geaccepteerd. Ze raakten zwanger van L. En toen werd kb ook verliefd op jvp.

Er was in de tijd dat het uitkwam dat ze een setje waren ook veel juice over dat haar ouders, en voornamelijk haar vader, het zwaar had en dit niet accepteerde.

De laatste paar maanden zag je vooral een boze en geïrriteerde kb, maar ik zag juist ook een jvp die hoopte dat het goed zou komen. Die had ook veel bemoedigende Posts over MB en teksten als “trots op jou schatje”. Uiteindelijk denk ik dat mb en kb de stekker eruit hebben getrokken.

Die relatie was niet goed en mb wilde gewoon meer. Rupsje nooit genoeg. En blijkbaar tijdens de relatie ook nog buiten de poly pot pissen.

En nu post ze “#backtolife”. Echt respectloos. En dan foto’s en filmpjes waarmee ze pronkt met het huis en alles eromheen. En laten zien alsof ze echt opgelucht is dat de relatie over is. Wat een nepperd.

Ze had beter door kunnen gaan met haar therapie. Vooral voor haar kinderen.
Bedankt voor de recap!
pi_218707040
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 06:43 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik snap vooral die hele tijdlijn niet bij de Bollens.
Bij JVP is er dus nog een kind geboren terwijl ze al met de Bollens was en bij de Bollens dus zelfs 2, terwijl Michelle al een knipperlicht relatie had met JVP.
Sowieso is die relatie al niet gelijkwaardig begonnen.
JVP was echt een fangirl. Ze reageerde onder elke post van MB.
Iemand schreef dat ze lange tijd het gevoel had dat ze MB wilde zijn. Dat gevoel heb ik ook. En daarbij zou het mij niet verbazen als die twee er alsnog met elkaar van door gaan.
Eigenlijk is het net een soap dit stel/trio.
Inclusief dat Koen toen een stalker had. (Hoop niet dat dat ook de fangirl was trouwens).
Dat verhaal ken ik niet, van die stalker. Lijkt me niet leuk.
pi_218707055
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 16:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
😂
pi_218707057
Debbie: de theatrale nabootsing van haar “ziekte”wat zo uit een handboek lijkt te komen, de hang naar diagnostiek en behandelingen, maar bijzonder vaag en inconsistent als het aankomt op details.

Ze is wel echt ziek, maar niet op de manier waarop zij het presenteert.
pi_218707204
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 13:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Misschien nog wel erger...
Persoonlijk denk ik ook welk trauma uit haar jeugd? Ja haar zus werd tienermoeder en haar broer is autist maar ze had toen waarschijnlijk al last van "it all has to be about me!" Dus die ouders kunnen prima gewoon aandacht door 3 hebben verdeeld maar dat was niet voldoende natuurlijk...
Als ik aan trauma denk denk ik dat haar kinderen later meer schade hebben opgelopen dan dat zij in haar jeugd kreeg... zeker als straks uit komt dat ze de boel belazerd heeft.. uiteindelijk komt het altijd uit
Je kan natuurlijk niet voor een ander bepalen of iets wel of niet traumatisch is geweest en in welke mate.
Ik kan me best voorstellen dat zij last heeft (gehad) van de zorgen die haar ouders om haar broer en zus hadden.
Aan dat gevoel kan ze niks doen, dat is er, het is alleen wel haar verantwoordelijkheid er iets mee te doen op t moment ze daar nog last van heeft.

Ik denk persoonlijk dat haar klachten voornamelijk psychosomatische zijn en dat ze goede psychologische hulp nodig heeft i.p.v. weer een nieuwe internist met B12 spuitjes.
pi_218707312
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 17:41 schreef Brioche2 het volgende:
Debbie: de theatrale nabootsing van haar “ziekte”wat zo uit een handboek lijkt te komen, de hang naar diagnostiek en behandelingen, maar bijzonder vaag en inconsistent als het aankomt op details.

Ze is wel echt ziek, maar niet op de manier waarop zij het presenteert.
Ziek zijn is haar content geworden of hoe noem je dat. Zonder haar ziek zijn verhalen blijft er niet veel over dan een kindje met een bloemetje op het gezicht waar je geen zin in hebt om wat over te delen. (Haar lieveling zit op school)
pi_218707323
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 18:09 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ziek zijn is haar content geworden of hoe noem je dat. Zonder haar ziek zijn verhalen blijft er niet veel over dan een kindje met een bloemetje op het gezicht waar je geen zin in hebt om wat over te delen. (Haar lieveling zit op school)
Poule maken voor de volgende aandoening?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')