abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218703768
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 13:29 schreef Paardrijden123 het volgende:
Nu pas onderzoeken hoe je je baby op een bakfiets kan vervoeren….. 🫣
Niemand had het haar verteld 🫣
pi_218703797
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 12:46 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik ook, maar de volgers heeft JVP ook te danken aan MB

Ik hield echt van Milou en de mammavan
Maar nu allemaal zo nep en commercieel

Al die domme linkjes en adviezen
Met milou ben ik met je eens. In de tijd dat ze nog tussendoortjes en knutselwerkjes deelde.
AM heb ik echt nooit sympathiek gevonden. Ik vind haar tips echt altijd onzinnig en vond haar met: " waar doen ze het van" al enorm ego en belerend.
pi_218703828
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 13:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Natuurlijk kunnen die ouders dat, ik noem het trauma omdat Debbie dat zelf zo heeft genoemd. Ik geloof er niet in. Maar eerlijk gezegd geloof ik niks van wat zij zegt. Als zij zou zeggen dat de aarde rond is zou ik eerst uitzoeken of dat zo is.
Ik weet dat het woord trauma van Debbie zelf komt 🤣 daarom geloof ik er ook weinig van.. waarschijnlijk deden haar ouders gewoon enorm hun best maar vond ze het zelf traumatisch dat ze niet als enige op 1 stond...
Koos ze daarom een partner die alles goed vind en haar boven de kinderen stelt
pi_218703887
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 12:36 schreef LALAA het volgende:
Het ging hier laatst over dat thehome.and.thekid al zolang stil was op Insta. Ze heeft nu weer een post geplaatst, klinkt heel heftig allemaal.

Ik lees alleen tussen de regels door dat het om iets gaat wat haar partner heeft gedaan, maar de laatste foto is er wel één van haar gezin samen.
Het klinkt heel heftig ja. Het klinkt als meer dan "gewoon" een affaire in ieder geval
pi_218703907
En Debbie is blij dat ze zo moe is want dat betekent dat haar lichaam de b22 nodig had😂🤣sorry wat een pipo is het ook. Nee je hebt gewoon een excuses om de hele dag in dat bed te kunnen liggen.
Want je andere smoesjes waren wel een keer opgebruikt.
Aangezien je gewoon op vakantie kon, naar de dierentuin , een kamer kon inrichten, nagels enz laten doen .
Daarbij kon ze ook ineens weer fietsen toen de rollie kapot was.
Gelukkig was daar een arts die knetterhard in je leugens geloofd en waarvan je mocht injecteren.
Bravo Debbie, een dag niet geslapen is een dag niet geleefd.
Zo leuk voor de kinderen.
En die Roy... wat een natte krant is dat zeg,
Lekker om er weer naast te kruipen vannacht.
pi_218703910
Het kan natuurlijk heel veel verschillende redenen hebben waarom Debbie doet zoals ze doet, niemand van ons was erbij in haar jeugd. Iedereen draagt onbewust ook dingen over naar de kinderen vanuit je eigen rugzak, hoe zeer je je best ook doet. Ik heb in haar geval alleen niet bepaald het idee dat ze dit onbewust doet. Zij heeft haar kinderen niet op 1, maar zichzelf. En dat valt haar wel degelijk kwalijk te nemen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nieve op 07-09-2025 14:00:43 ]
pi_218703957
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 13:54 schreef Nieve het volgende:
Het kan natuurlijk heel veel verschillende redenen hebben waarom Debbie doet zoals ze doet, niemand van ons was erbij in haar jeugd. Iedereen draagt onbewust ook dingen over naar de kinderen vanuit je eigen rugzak, hoe zeer je je best ook doet. Ik heb in haar geval alleen niet bepaald het idee dat ze dit onbewust doet. Zij heeft haar kinderen niet op 1, maar zichzelf. En dat valt haar wel degelijk kwalijk te nemen.
Je bent niet verantwoordelijk voor wat je vroeger is aan gedaan, wel voor wat je er nu mee doet! Met de juiste hulp is deze hele poppenkast niet nodig.
pi_218703960
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 13:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Niemand had het haar verteld 🫣
Kan iemand haar dan wel een keer vertellen dat Google bestaat?
pi_218703974
Is M van Sanneke al zo groot dat ie niet meer in de maxi cosi past trouwens? Met negen maanden moet dat toch voor een gemiddeld kind nog prima kunnen (voor zover ik me herinner maar da's wel een poosje geleden, ik geef het toe)
pi_218703995
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2025 14:06 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Is M van Sanneke al zo groot dat ie niet meer in de maxi cosi past trouwens? Met negen maanden moet dat toch voor een gemiddeld kind nog prima kunnen (voor zover ik me herinner maar da's wel een poosje geleden, ik geef het toe)
Die van mij waren er na zo’n 6 maanden al uitgegroeid 🙈
pi_218704017
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 14:12 schreef Nieve het volgende:

[..]
Met 6 maanden? Ik weet dat ik smurfen heb, maar mijn oudste heeft er tot 2 jaar ingepast. Een baby van een half jaae kan toch nooit groter zijn dan een 2 jarige??
pi_218704076
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 14:16 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Met 6 maanden? Ik weet dat ik smurfen heb, maar mijn oudste heeft er tot 2 jaar ingepast. Een baby van een half jaae kan toch nooit groter zijn dan een 2 jarige??
Wat een verschil! Alledrie zaten ze bij mij op de +1 lijn en dus groot idd.. Werd echt krap hoor na een half jaar en ze hadden een vreselijke hekel aan de maxi cosi.
Ze gingen na dat half jaar over naar zo'n achterwaarts gericht stoeltje groep 1 en dat ging veel beter.
pi_218704111
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2025 14:06 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Het gaat vooral om de lengte van het kind, de meeste ouders vinden hun kind al snel te groot voor de maxi cosi omdat ze dan bijv met hun voeten tegen de achterbank komen, maar zolang het hoofd nog in de maxi cosi zit is het prima.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet weet hoe lang mijn kinferen er in hebben gezeten.
Maar denk in haar geval dat ze beter zo'n schaal in de bakfiets kan doen dan een stellage voor de maxi cosi.
(Ik heb haar filmpje niet gezien dus geen idee wat t probleem is)
pi_218704117
Van dat fietsen bij Sanneke is ook veel terecht gekomen zie ik... :')
pi_218704139
Jvp maakt ook gebruik van de situatie hoor . Leuke challenges met haar zoon ipv cringe knuffel filmpjes zoals mb. Ook dit is bewust inzetten van de verschillen om zieltjes voor zich te winnen .
pi_218704182
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 14:16 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Hier idd tot bijna 2 jaar dat het paste 🙈
pi_218704322
DBM heeft veel prioriteiten moeten stellen, veel moeten trainen en veel moeten afzeggen in aanloop naar de wedstrijd.😂
Haar prioriteit lag vooral bij het afzeggen van de trainingen 🙈
pi_218704499
Ja er is verschil in baby is te groot voor de mc volgens ouders en baby is daadwerkelijk te groot.
Jammere vind ik altijd dat sommige ouders dan meteen een voorwaartse stoel doen want achterwaarts is dan nog veel veiliger.

Dat gezegd hebbende ik vermoed dat Sanneke de peuterschaal gewoon goed moet installeren in de bakfiets? Als het hele ding naar voren helt dan is ie niet strak genoeg.
pi_218704519
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 14:12 schreef Nieve het volgende:

[..]
Eén van mij ook. Was niks veiligs meer aan.
pi_218704546
Ach die update van thehome.and.thekid... wat verdrietig!!
pi_218704557
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 14:29 schreef Lovelii2026 het volgende:
Jvp maakt ook gebruik van de situatie hoor . Leuke challenges met haar zoon ipv cringe knuffel filmpjes zoals mb. Ook dit is bewust inzetten van de verschillen om zieltjes voor zich te winnen .
Dit vind ik ook. Iets teveel ‘kijk mij het leuk hebben met mijn kinderen.’ Ze heeft wat in te halen en goed te maken denk ik.
pi_218704579
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 14:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM heeft veel prioriteiten moeten stellen, veel moeten trainen en veel moeten afzeggen in aanloop naar de wedstrijd.😂
Haar prioriteit lag vooral bij het afzeggen van de trainingen 🙈
Het is hier al eens eerder gezegd, maar die vrouw werkelijk zó'n verknipt beeld van hoe zij denkt dat het is, en de werkelijkheid, niet normaal😂

Volgens mij is zij deze week maar 1 keer gaan sporen, die foto van vandaag is een oude foto, dus vandaag ook niet geweest. Gelukkig vind ze zichzelf een #badassmom
pi_218704587
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 14:28 schreef Nieve het volgende:
Van dat fietsen bij Sanneke is ook veel terecht gekomen zie ik... :')
Ze heeft nog geen helm voor haar zoon. Zodra die er is zien we vast alleen nog maar een fietsende Sanneke. Naar de speeltuin, kinderboerderij, zwembad. Kind weet niet wat hij meemaakt!
pi_218704602
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 14:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit vind ik ook. Iets teveel ‘kijk mij het leuk hebben met mijn kinderen.’ Ze heeft wat in te halen en goed te maken denk ik.
Eens. Dat ze in die post zei dat ze haar kinderen nu als prio heeft laat zien dat ze dat eerder nog niet had.
Nou meid, heel goed, maar begin dan eens met je kinderen niet meer inzetten voor likes.
pi_218704608
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 14:56 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft nog geen helm voor haar zoon. Zodra die er is zien we vast alleen nog maar een fietsende Sanneke. Naar de speeltuin, kinderboerderij, zwembad. Kind weet niet wat hij meemaakt!
Maar het mannetje heeft vandaag iig weer wat vit D opgedaan, we moeten positief blijven he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')