Kan het livetopic over altright een beetje in de gaten gehouden worden want dat gaat weer verzanden in een allochtonenbash.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, het gaat normaal dus alleen maar op huidskleur volgens jou? Niet om de enorme oververtegenwoordiging van mensen met een niet-Westerse migratieachtergrond in de criminaliteit? Als een kleine 25% voor meer dan 50% van alle misdaden dader is, gaan mensen een patroon zien. Met huidskleur heeft dat helemaal niets te maken.
Vreemd dat je nu selectief mij quote en niet de post waar ik op reageer:quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kan het livetopic over altright een beetje in de gaten gehouden worden want dat gaat weer verzanden in een allochtonenbash.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd of Geert er nu ook dagenlang over doorgaat en kamervragen gaat stellen, zoals wanneer de daders een wat ander kleurtje hebben.
Stop maar in het geheel met mij quoten, je maakt me misselijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Vreemd dat je nu selectief mij quote en niet de post waar ik op reageer:
[..]
Dan pak je maar een teiltje.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:04 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Stop maar in het geheel met mij quoten, je maakt me misselijk.
Dit soort rare beschuldigingen mogen trouwens ook wel achterwege blijven.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:58 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jouw altright clubje heeft vandaag de stad gesloopt, waarom heb jij het over migranten
En de beledig-poll is smaakvol?quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Het zal in je hoofd heel grappig zijn geweest, maar het is vooral heel smakeloos.
holy jesus!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:51 schreef Ulx het volgende:
NWS / Herdenking antifa-terreur Ginkelse Hei afgelast

doe eens even normaal man wtafquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:13 schreef Ulx het volgende:
Tering, wat is de crew ineens policor als hun helden worden aangepakt. De tering. Zo erg is het toch niet dat antifa-gekkies in Nederland vochten?
Vind je? Het is pure censuur hier. Die communisten van de crew vinden scheldpartijen prima, maar een veroordeling van het geallieerde antifa geweld van 1944 is blijkbaar weer te rechts voor ze.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:17 schreef oblo het volgende:
Nog steeds de beste reeks van heel fok!
Nee, die is weg. Net als dat topic.quote:
Hun helden ja?quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:13 schreef Ulx het volgende:
Tering, wat is de crew ineens policor als hun helden worden aangepakt. De tering. Zo erg is het toch niet dat antifa-gekkies in Nederland vochten?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:34 schreef phpmystyle het volgende:
Kwaliteits moderatie: kunnen jullie lieden uit dat Oekraïne oorlog niet verwijderen die overduidelijk niet normaal kunnen posten?

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |