quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:34 schreef phpmystyle het volgende:
Kwaliteits moderatie: kunnen jullie lieden uit dat Oekraïne oorlog niet verwijderen die overduidelijk niet normaal kunnen posten?

quote:
Dit vind ik vervuiling van FB. Zo sneeuwen echte meldingen onder en dat is jammer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:15 schreef sp3c het volgende:
niemand vroeg je wat, dit is mods onderling dus feedback
echte meldingen zijn vaak stom, saai, onwaar, onvolledig of irritant dus dat is niet zo ergquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit vind ik vervuiling van FB. Zo sneeuwen echte meldingen onder en dat is jammer.
maakt niet uitquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit vind ik vervuiling van FB. Zo sneeuwen echte meldingen onder en dat is jammer.
Ik vind van wel. Dus bij deze wil ik klagen over het gedrag van de mods in FB.quote:
nee je bent het met de leiding eensquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Dus bij deze wil ik klagen over het gedrag van de mods in FB.
Ben je blij dat ik er weer ben?quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Doen we als echte communisten niks mee kameraad
Dat bedoel ik! Dit zien ze nu over het hoofd door al he gegeinquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:43 schreef recursief het volgende:
Pssst:
NWS / Witte vrouw Iryna Zarutska vermoord: Linkse Media zwijgen
quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Doen we als echte communisten niks mee kameraad
was al op slot jongedamequote:Op zaterdag 20 september 2025 19:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Dit zien ze nu over het hoofd door al he gegein
Ja. Maar zoiets zou dus anders ondergesneeuwd geraakt zijn. Snappie?quote:
Dit bedoel ik!quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vind je? Het is pure censuur hier. Die communisten van de crew vinden scheldpartijen prima, maar een veroordeling van het geallieerde antifa geweld van 1944 is blijkbaar weer te rechts voor ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |