abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 10:21:29 #126
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_219011073
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 10:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Oke, maak er dan van 'drugssmokkelaars doodbombarderen zonder dat ze veroordeeld zijn voor drugssmokkel'.

Klinkt veel zuiverder inderdaad, niks aan het handje wij zijn een rechtsstaat.
Terroristen liquideren gebeurt al decennia, alleen nu is het opeens een probleem.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_219011116
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 10:21 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Terroristen liquideren gebeurt al decennia, alleen nu is het opeens een probleem.
Ik dacht dat we het over drugssmokkelaars hadden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_219011121
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 10:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De vraag is vooral waarom men in bepaalde contreien voor dit soort mensen in de bres springt. En dat is natuurlijk een patroon dat we vaker zien. Nu zijn het drugscriminelen, dan weer illegale migranten of moslimterroristen. Dit zijn over het algemeen nu niet de mensen waar je voor op zou moeten komen, toch doen sommige Westerlingen het.
Helaas bestaan deze mensen weer louter en alleen in je eigen hoofd, wat de discussie niet ten goede komt.
pi_219011126
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 10:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De vraag is vooral waarom men in bepaalde contreien voor dit soort mensen in de bres springt. En dat is natuurlijk een patroon dat we vaker zien. Nu zijn het drugscriminelen, dan weer illegale migranten of moslimterroristen. Dit zijn over het algemeen nu niet de mensen waar je voor op zou moeten komen, toch doen sommige Westerlingen het.
Ja, dat zal het zijn :'):')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219011150
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 10:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Helaas bestaan deze mensen weer louter en alleen in je eigen hoofd, wat de discussie niet ten goede komt.
Het is wel schrikbarend dat men er in bepaalde kringen geen enkel probleem mee lijkt te hebben dat men jan en alleman maar zomaar kapot kan schietenbombarderen zonder dat er enig bewijs te zien is geweest en dat men de mensen die zeggen dat het om hele erge gevaarlijke drugssmokkelaars zou gaan zonder enige twijfel op hun blauwe ogen geloven.
pi_219011184
Bijzonder wel hoor. Volgens de redenering die sommigen hier er op nahouden hoef ik je slechts drugscrimineel of terrorist te noemen, en je mag dan zonder enige vorm van bewijs en fatsoenlijke rechtsgang gewoon tegen de muur gezet worden.

Party of law and order my ass _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_219011191
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 10:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het is wel schrikbarend dat men er in bepaalde kringen geen enkel probleem mee lijkt te hebben dat men jan en alleman maar zomaar kapot kan schietenbombarderen zonder dat er enig bewijs te zien is geweest en dat men de mensen die zeggen dat het om hele erge gevaarlijke drugssmokkelaars zou gaan zonder enige twijfel op hun blauwe ogen geloven.
Ik vind het vooral schrikbarend hoe iedereen tegenwoordig maar denkt dat een overheid extern aan mensen als xpompompomx moet gaan bewijzen dat ze met goede redenen een boot platbombarderen. Dan maak je jezelf wel erg belangrijk. Voor de beoordeling van eventueel bewijs en de noodzaak daarvan hebben we een rechterlijke macht zowel op nationale en internationaal niveaus. Er is echt 0 noodzaak om dat bewijs aan jou of mij te overleggen.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 10:41:40 #133
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_219011205
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 10:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Nee hoor, die zijn hier zelfs op FOK! actief. Daar vormt dit topic zelfs een bewijs van.
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 10:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat is niet schrikbarend, maar prima beleid. Zo pak je drugshandel aan.
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 10:38 schreef Barbusse het volgende:
Bijzonder wel hoor. Volgens de redenering die sommigen hier er op nahouden hoef ik je slechts drugscrimineel of terrorist te noemen, en je mag dan zonder enige vorm van bewijs en fatsoenlijke rechtsgang gewoon tegen de muur gezet worden.

Party of law and order my ass _O-
Gelukkig zijn er goede definities voor deze termen, dus zo moeilijk is dat niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219011206
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ik vind het vooral schrikbarend hoe iedereen tegenwoordig maar denkt dat een overheid extern aan mensen als xpompompomx moet gaan bewijzen dat ze met goede redenen een boot platbombarderen. Dan maak je jezelf wel erg belangrijk. Voor de beoordeling van eventueel bewijs en de noodzaak daarvan hebben we een rechterlijke macht zowel op nationale en internationaal niveaus. Er is echt 0 noodzaak om dat bewijs aan jou of mij te overleggen.
Waar en wanneer is de zaak over deze vermeende drugssmokkelaars voorgekomen dan?
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 10:42:34 #135
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_219011211
quote:

[..]
Dit ook zeker inderdaad.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 10:46:02 #136
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219011226
De enige legitieme redenen om criminelen zonder proces te doden is als zij zelf het vuur openen.

Tenminste, in beschaafde landen met een functionerende rechtsstaat.

Anders ben je geen haar beter dan een of andere Afrikaanse of Midden-Oosterse republiek, waar de dictator er lekker op los martelt en moordt...

Is toch blijkbaar erg moeilijk om dat te snappen.

Maar ja, hun grote idool is niet voor niets dol op 'the uneducated'.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 10:48:13 #137
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_219011235
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 10:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Waar en wanneer is de zaak over deze vermeende drugssmokkelaars voorgekomen dan?
Zouden deze mensen voor moeten komen dan? Denk eens aan hoe de strijd mbt drugs vaak wordt gevoerd. In Mexico of Colombia wordt niet iedereen netjes opgepakt en berecht, dat zijn vaak hevige en brute gevechten tussen cartels en politie of zelfs het leger. Daarnaast is het ook bijzonder om te zien dat iemand die een tijdje terug nog hoopte op 'bommen op het Rode Plein' het nu ineens zo voor zegt te hebben met oplossingen via de rechtspraak.
pi_219011317
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 10:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zouden deze mensen voor moeten komen dan? Denk eens aan hoe de strijd mbt drugs vaak wordt gevoerd. In Mexico of Colombia wordt niet iedereen netjes opgepakt en berecht, dat zijn vaak hevige en brute gevechten tussen cartels en politie of zelfs het leger.
Wat fijn dat een in naam beschaafd land als de VS daar ook aan mee gaat doen dan.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 11:11:37 #139
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_219011441
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 10:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat fijn dat een in naam beschaafd land als de VS daar ook aan mee gaat doen dan.
Aangezien jij dus een voorstander bent van bommen op Rusland zal het met de mate van beschaving wel meevallen. Wellicht is het daarom ook eens goed je niet beter voor te doen dan je bent en van die dubbele standaarden te hanteren.

Dit zien we helaas wel vaker in bepaalde kringen. Het ene moment praat met geweld of zelfs terreur goed, het andere moment meent men een soort Moeder Teresa te zijn en zwaait men met het internationale recht en verdragen. Het is erg hypocriet.

Ja, in een ideale wereld zouden we iedereen die de wet overtreed netjes arresteren en nadien strafrechtelijk vervolgen. Maar de wereld is nu eenmaal niet ideaal en soms moet er hard worden opgetreden. Dat is bijvoorbeeld tegen schurkenstaten zoals Rusland en Iran, maar ook tegen drugsbendes.

We weten allemaal dat de drugswereld een enorm verwerpelijk wereldje is, waar bendeoorlogen, executies, gijzelingen of zelfs martelkamers en andere weerzinwekkende troep eerder regel dan uitzondering zijn. Die mensen hoeven echt niet met de fluwelen handschoenen te worden behandeld.
pi_219011566
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 10:41 schreef HowardRoark het volgende:
Dat is niet schrikbarend, maar prima beleid. Zo pak je drugshandel aan.
Wat gaan we doen met iedereen die binnen Amerika drugs verhandelt? Ook zonder proces platbombarderen? Of worden die wel gewoon opgepakt en voor de rechter gebracht in jouw visie op ''''''prima beleid''''?
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 11:33:48 #141
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219011579
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 09:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Jezus wat janken.
Totdat het jouw familie is die zonder proces in duizend stukjes wordt geknald.
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 10:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Beter pakt Venezuela zelf de problemen met drugs eens aan die het land teisteren.
[..]
Nee hoor, dat is het niet. Het is uitstekend beleid dat meer landen zouden moeten hanteren tegen drugssmokkelaars.
Ik vermoed trouwens dat jij ook wel het eea gebruikt, dan zou je ook een handelaar kunnen zijn. Tijd voor aanvullend onderzoek bommenwerpers op jouw woning.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 11:41:46 #142
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_219011621
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:26 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Ik ben het er wel mee eens dat dit een dikke vette "war crime" is.
Je kunt zoiets gewoon niet doen, mensen executeren zonder proces.
Ja, alleen als je een VN Veiligheidsraad hebt waarin de VS een vetorecht heeft dan wordt het toch een beetje lastig handhaven.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 11:46:19 #143
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_219011642
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 20:40 schreef gwn_een_user het volgende:

[..]
ja ik vind het geweldig dat er nu eindelijk harde actie wordt genomen tegen drugsbendes. dat er nog veel meer zulke acties mogen komen. trump zei ook "there's more where that came from."

we kunnen wel blijven praten over rechtsgang en procedures, maar ondertussen worden onze straten onveiliger en onze havens bendehoofdkantoren. in de eerste helft van dit jaar onderschepte de douane meer dan 15.000kg cocaïne in nederlandse zeehavens. hier in amsterdam werd wel 4.500kg onderschept, een record

in de VS laten ze zien dat je ook gwn kunt ingrijpen.
militair optreden, signaleren dat ze bereid zijn geweld te gebruiken om routes en smokkelaars uit te schakelen, politiek leiderschap dat expliciet zegt dat er meer van zulke acties komen.
Dat is een beetje hetzelfde als zeggen dat we maar willekeurig mensen moeten opknopen omdat er 1 op de 10 van die mensen misschien een pedofiel is. Tsja, er is wat gevolgschade, jammer van die andere 9 die onschuldig zijn opgehangen, maar beter dan dat we 1 pedofiel vrij over straat laten lopen toch? :')

(en voor de oplettenden: Er is een reden waarom ik hier de galg heb aangehaald als passende 'straf'. Brandstapels hadden ook gekund.)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_219011665
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 11:46 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Dat is een beetje hetzelfde als zeggen dat we maar willekeurig mensen moeten opknopen omdat er 1 op de 10 van die mensen misschien een pedofiel is. Tsja, er is wat gevolgschade, jammer van die andere 9 die onschuldig zijn opgehangen, maar beter dan dat we 1 pedofiel vrij over straat laten lopen toch? :')

(en voor de oplettenden: Er is een reden waarom ik hier de galg heb aangehaald als passende 'straf'. Brandstapels hadden ook gekund.)
Over ophangen gesproken.

Grappige is dan weer dat diegene die van de twee aan meiden van onder de 18 zou hebben gezeten, waarschijnlijk niet Mike Pence was. En het zeer opvallend is dat Trump een aura van soortgelijken om zich heen heeft verzameld. Ik noem een Matt Gaetz, een Jim Jordan een Elon Musk en een Errol Musk (ook adviseur)
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 11:56:56 #145
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219011716
quote:

[..]
Tot dat een familielid op die boot zit waar die bom op valt en er dan wordt gezegd, we hoeven jou niks uit te leggen. Wat als er onschuldigen mee worden genomen in de dood, is dat ok?
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 12:47:03 #146
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_219012086
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 10:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De VS heeft een drugssmokkelaars niet doodgeschoten maar gebombardeerd op zee terwijl men onderweg was naar Amerikaanse wateren.
Correctie: vermeende drugssmokkelaars.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 13:13:31 #147
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_219012285
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 10:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik dacht dat we het over drugssmokkelaars hadden.
Volgens de VS niet.

quote:
Today, the Department of State announces the designation of Tren de Aragua (TdA), Mara Salvatrucha (MS-13), Cártel de Sinaloa, Cártel de Jalisco Nueva Generación (CJNG), Cártel del Noreste (CDN), La Nueva Familia Michoacana (LNFM), Cártel de Golfo (CDG), and Cárteles Unidos (CU) as Foreign Terrorist Organizations (FTOs) and Specially Designated Global Terrorists (SDGTs).
https://www.state.gov/designation-of-international-cartels
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_219012305
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 12:47 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Correctie: vermeende drugssmokkelaars.
Jij acht dat er een kans bestaat dat het Venezolaanse vissers waren?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 13:21:40 #149
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_219012341
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 13:16 schreef Hathor het volgende:

[..]
Jij acht dat er een kans bestaat dat het Venezolaanse vissers waren?
Of pleziervaarders voor mijn part.

Waren er aanleidingen dat het wel drugssmokkelaars waren dan? Behalve een bootje met een Venezolaanse vlag?
pi_219012533
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 13:21 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Of pleziervaarders voor mijn part.

Waren er aanleidingen dat het wel drugssmokkelaars waren dan? Behalve een bootje met een Venezolaanse vlag?
De Amerikaanse inlichtingendienst zal de bewegingen van dat kartel ongetwijfeld een tijdje geobserveerd hebben, zelfs een stelletje cowboys als de Amerikanen zullen niet iets gaan beschieten als ze niet zeker weten wie of wat er in zit.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')