Geen nood, in Olst is een inhaalspoor!!! oh wacht...quote:Op zondag 7 september 2025 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijzonder dat ie dan achter de 3600 aan gegooid wordt. Zo'n transport hoeft niet in Olst en Wijhe te stoppen zou je denken.
Wel logisch ook, een echt ander pad heb je daar niet vanwege dat enkel spoorquote:Op zondag 7 september 2025 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijzonder dat ie dan achter de 3600 aan gegooid wordt. Zo'n transport hoeft niet in Olst en Wijhe te stoppen zou je denken.
Nou ja ervoorlangs hequote:Op zondag 7 september 2025 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel logisch ook, een echt ander pad heb je daar niet vanwege dat enkel spoor
B2py moet stoer doenquote:Op zondag 7 september 2025 20:13 schreef derLudolf het volgende:
Je bericht is enigszins onbegrijpelijk als de achtergrond onbekend is
Nee, dit is een niet onaardige muurschildering.quote:
Pauper.quote:Op maandag 8 september 2025 18:27 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Kunst is lelijk, zinloos en duur.
Wat voor fucking domme aap ben je als je weigert te erkennen dat zoiets door een kunstenaar gemaakt is, fucking hell man wat een belediging daarvoor.quote:Op maandag 8 september 2025 18:27 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Nee, dit is een niet onaardige muurschildering.
Kunst is lelijk, zinloos en duur.
Graffiti is lelijk, zinloos maar krijg je gratis, alleen het verwijderen kost geld.
Je hebt zonder meerkosten extra mogen genieten van het trein rijdenquote:Op maandag 8 september 2025 19:06 schreef James1988 het volgende:
Uiteindelijk ben ik met een vertraging van 3u15m aangekomen in Wenen.
Dit is mooi en hiervan mag wel meer in het straatbeeld te zien zijnquote:Op zondag 7 september 2025 23:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[ afbeelding ]
Graffiti kan ook gewoon echt vet mooi zijn.
Tags zijn dan ook geen kunst maar is vandalisme. Ik vind oprecht dat er veel meer van dat lelijke grijze beton moet worden omgevormd door graffiti-artiesten.quote:Op maandag 8 september 2025 20:16 schreef Peterselieman het volgende:
Die tags die je overal tegen komt zijn spuuglelijk
De kunstenaar in kwestie heeft een site: https://mausbaus.com/ .quote:Op maandag 8 september 2025 19:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Wat voor fucking domme aap ben je als je weigert te erkennen dat zoiets door een kunstenaar gemaakt is, fucking hell man wat een belediging daarvoor.
We zijn technologisch wel op het niveau van een volledige big-brother-maatschappij maar het is nog niet overal geïmplementeerd. Je kan wel je trein volhangen met camera's maar dan moet je ook reden hebben om die beelden te checken óf je moet ze volautomagisch gaan analyseren.quote:Op maandag 8 september 2025 20:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
graffiti zit tegenwoordig vaker binnenin de trein dan buiten. het lijkt mij dan dat de dader op de camerabeelden staat, aangezien elke trein wel volgehangen is met cameras.
De cameras in de treinen hebben lokale opslagsystemen; tot 72 uur, dus 3 dagen, kan worden teruggekeken.quote:Op maandag 8 september 2025 20:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
We zijn technologisch wel op het niveau van een volledige big-brother-maatschappij maar het is nog niet overal geïmplementeerd. Je kan wel je trein volhangen met camera's maar dan moet je ook reden hebben om die beelden te checken óf je moet ze volautomagisch gaan analyseren.
Dat kost trouwens ook best wel een klap met geld voor zoveel camera's. Ik vermoed dat als je 4K camera's wil gebruiken dat je dan wel een klein datacenter aan rackspace nodig hebt. En dat is geen goedkope hardware zoals ik die aanschaf voor euhh 35K per server in 2023 was het geloof ik met 1TB geheugen en zonder GPU. Om nog maar te zwijgen over de hoeveelheid centrale storage.
Decentrale systemen hebben pas sinds kort de mogelijkheden die je wil voor zo'n situatie. Maar dat zou wel betaalbaarder zijn en mogelijk doable. Maar ook niet goedkoop en het beheer lijkt me ook een uitdaging...
Dus je bent in st Polten eruit getrapt door Duitsche Baan, en toen bij Westbahn ingestapt? Hoe werkt dat met tickets? Krijg je van DB dan ook vergoeding voor je vertraging?quote:Op maandag 8 september 2025 19:06 schreef James1988 het volgende:
Ik ben niet naar Terug naar Toen geweest, want ik zit in Oostenrijk. Zaterdag aangekomen.
Met meer dan 3 uur vertraging.
Breda - Frankfurt was op tijd. Vertrek uit Frankfurt was met 9 minuten vertraging, bij vertrek uit Passau was dat opgelopen tot +30. Tussen Passau en Wels wel gaaf een vliegende inhaling van een stoptrein meegemaakt, pluspuntje voor de treindienstleider aldaar.
Verderop ging het vervolgens helemaal naar de klote: bij St. Pölten was er een eland over het spoor aan het wandelen waardoor de treindienst werd stilgelegd. Een hele tijd later werden er treinen omgeleid via een bypass om St. Pölten heen, maar daar mocht de ICE niet overheen - advies: "neem de Westbahn". Zo gezegd, zo gedaan.
Die trein ging lekker, tot hij ineens met een flinke remming tot stilstand kwam ten zuiden van St. Pölten. Seinstoring. Na 25 minuten reden we weer.
Uiteindelijk ben ik met een vertraging van 3u15m aangekomen in Wenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |