Dat is dan ook geregeld, de Fransen blij want dan hebben ze Brussel binnen hun landsgrenzen en wij zijn verlost van die stinkstad.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je hebt het echt over een paar kilometer met een paar plaatsjes en een groot bos, dat kunnen we makkelijk opgeven
Toch knap dat Willem I het binnen 15 jaar kapot kreeg.quote:
We moeten Belgie er sowieso niet bijwillenquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat moet je echt niet willen
Denk meer dat dat gaat over 'bij Nederland horen'. Snap dat ze DAT niet willen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog meer: Belgen zelf hebben er totaal geen zin in, ook niet onbelangrijk.
Op tv praten ze ABN op een paar andere woorden na. In het echte leven praten ze dialect en dat maakt het ingewikkelder.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een Brabander heeft geen ondertiteling nodig om te weten wat een Belg/Vlaming op TV zegt.
Ik ben een aantal keer in de achterbuurten geweest daar en geloof mij, daar wil je niet dood gevonden worden.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ergens heeft het iets, in z'n ongepolijstheid. Toch ben ik er al ruim tien jaar niet meer geweest. Raar gevoel bij anno nu, onveilig.
In de late 00's en vroege 10's kwam ik er iig een paar keer per jaar.
Het deel vanaf station Noord tot aan het centrum lijkt ook al twijfelachtig.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ben een aantal keer in de achterbuurten geweest daar en geloof mij, daar wil je niet dood gevonden worden.
Walloniërs afvoeren naar Frankrijkquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat moet je echt niet willen
Lekker allemaal aan de Heinekenquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:52 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Walloniërs afvoeren naar Frankrijk
En Wallonië bij ons
Dit.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoveel top bieren in België en jij komt met Heineken aanquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:15 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Lekker allemaal aan de Heineken
Oh... En Bart De Wever is een idiootquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:45 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)-overkomen~a4d86c9d/
Dit schreef hij in het gastenboek afgelopen zomer bij onze Koning:
[ x ]
Hier en aan de overkant. Daar en hier is Nederland.
Leeft dit ook een beetje in Nederland?
Dat de Belgische premier de afscheiding de grootste historische ramp allertijden vindt. Dat hij integratie met ons land zoekt.
wel jullie idiootquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh... En Bart De Wever is een idioot
Welnee, die natnek vertrekt zodra het begint te rommelen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:30 schreef SurpriseGirl het volgende:
Allemaal onzin.
Onze koning heeft achter de schermen teveel macht. Die blijft lekker zitten.
In het universum bedoel. Hadden we allang het halve heelal gekoloniseerd met USS Flying Dutchman.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:51 schreef oheng het volgende:
Dan waren we idd 1 van de machtigste landen in Europa / op de planeet geweest.
Jammer.
Waarom moet het op Nederlands niveau?quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Als je recent nog in België bent geweest weet je dat dat geen goed idee is. Dat is de reunie van Duitsland, maar dan Nederlandstalig.
Kost miljaren om dat pauperzooitje weer enigszins op Nederlands niveau te krijgen. Zeker qua infrastructuur.
Bart de Wever is de beste Vlaamse politicus van de afgelopen 20 jaar.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh... En Bart De Wever is een idioot
? Vlaanderen is een van de rijkste regio's ter wereld.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Als je recent nog in België bent geweest weet je dat dat geen goed idee is. Dat is de reunie van Duitsland, maar dan Nederlandstalig.
Kost miljaren om dat pauperzooitje weer enigszins op Nederlands niveau te krijgen. Zeker qua infrastructuur.
Dat onderschat je. In de top van de N-VA en het Vlaams Belang wemelt het van de Vlaamse voorstanders.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat je niet het Nederlandse wegennet naar het niveau van het Belgische wil laten afzakken? Lijkt me evident bij een hereniging.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Waarom moet het op Nederlands niveau?
Jullie hebben grotere problemen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |