bij voorkeur in Drenthequote:
Die hebben net 2x tegengestemd.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Halsema moet lekker de landelijke politiek in als ze dit soort dingen wil regelen.
Leuk voor haar of voor jou, maar waarom wil ze dat alleen daar niet? Of doen non-gaza kinderen er niet toe?quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Halsema wil geen zieke kinderen en een goede gezondheidszorg in Gaza.
[..]
De afgelopen 20 jaar zijn er maar 3 jaar geweest dat Isral minder Palestijnen had gegijzeld in een martelgevangenis, dan omgedraaid door Hamas is gelukt op 7 oktober. Dus nee de oorlog is niet gestart door Palestina.
2040 las ik hier.quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik zou wel in een nieuwe stad van D66 willen gaan wonen
Ja wat dacht jij dan , Poetin kan 150 worden , kan ik wel 180 worden hequote:Op vrijdag 5 september 2025 23:30 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
2040 las ik hier.
Ben jij er dan nog? Want dan willen wij wel fotos.
Die D66 moet wel een beetje doorbouwen dan.quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja wat dacht jij dan , Poetin kan 150 worden , kan ik wel 180 worden he
het eerste bejaardenhuis van D66
Halsema heeft last van moederlijke Groenlinks gevoelens die wil heel Amsterdam vol zetten met illegalen in het voedsel bosquote:Op vrijdag 5 september 2025 23:39 schreef Lone_Gunman het volgende:
Als ze echt een constructieve oplossing hadden gewild hadden ze bijvoorbeeld een deal gesloten om zieke kinderen in bijvoorbeeld Jordani te behandelen. Dat kost ook geld, maar waarschijnlijk minder dan hiernaartoe halen en behandelen. En zo blijven ze tevens in de regio.
Maar mevr. halsema kennende heeft waarschijnlijk een andere visie
Nou dat vindt ze zelf van welquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:14 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Kan Halsema zich niet bezighouden met de betalingsachterstand van haar gemeente of iets dergelijks? Het is niet alsof het in Amsterdam bestuurlijk allemaal zo goed loopt.
Hebben ze dan ook een mannelijke versie met instelbare piemel? Ik vraag dit voor een vriendin.quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja wat dacht jij dan , Poetin kan 150 worden , kan ik wel 180 worden he
het eerste bejaardenhuis van D66 , en AI verpleegsters met instelbare tieten via de APP
Hoe zou Europa Israel kunnen stoppen dan?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Te achterlijk voor woorden dat Europa Isral laat doorgaan met deze oorlog. Welkom met je nieuwe buren PVV/Isral minnend Nederland!
Stel je toch niet zo aan.quote:Op zaterdag 6 september 2025 02:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
De 'menselijkheid' richting de autochtone bevolking is natuurlijk iets wat volledig ondergeschikt geraakt is.
Dit.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Welkom met je nieuwe buren PVV/Isral minnend Nederland!
HAMAS moet doodquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Te achterlijk voor woorden dat Europa Isral laat doorgaan met deze oorlog. Welkom met je nieuwe buren PVV/Isral minnend Nederland!
En dan nog speciaal de Nederlandse bevolking met een joodse achtergrond.quote:Op zaterdag 6 september 2025 02:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
De 'menselijkheid' richting de autochtone bevolking is natuurlijk iets wat volledig ondergeschikt geraakt is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |