quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:38 schreef Iemand91 het volgende:
Ook een mooie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)inkln-11-a/43229059/
Ik vraag me altijd af wat dat voor mensen zijn die een woning zo kunnen vernaggelen…quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:47 schreef DrMarten het volgende:
Behalve dat het een goor huis is waar alles aan moet gebeuren, moet de laatste foto denk ik aantonen dat het mooi aan de rand van de stad ligt. Dat in dat weiland wat op de foto staat een compleet nieuwe woonwijk komt waar dit jaar mee begonnen moet worden, zeggen ze er voor het gemak niet bij.
https://www.funda.nl/deta(...)ofhorst-12/43209308/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kurk op de muren geplakt in de jaren ‘70 en daarna niks meer aan gedaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:05 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat dat voor mensen zijn die een woning zo kunnen vernaggelen…
En alle dagen het huis warm stoken met de open haard zo te zien. Of 2 pakjes zware Van Nelle per dagquote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kurk op de muren geplakt in de jaren ‘70 en daarna niks meer aan gedaan.
Aan de woning zelf is niets vernaggeld. Er is kurk op de muur geplakt. Dat is een tijdje heel hip geweest.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:05 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat dat voor mensen zijn die een woning zo kunnen vernaggelen…
Denk vml. sociale huur. De buitenschil is identiek aan de buren opgeknapt, zo goedkoop mogelijk, met dezelfde materialen. Staalplaten als dakmateriaal ,,,,quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:47 schreef DrMarten het volgende:
Behalve dat het een goor huis is waar alles aan moet gebeuren, moet de laatste foto denk ik aantonen dat het mooi aan de rand van de stad ligt. Dat in dat weiland wat op de foto staat een compleet nieuwe woonwijk komt waar dit jaar mee begonnen moet worden, zeggen ze er voor het gemak niet bij.
https://www.funda.nl/deta(...)ofhorst-12/43209308/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn vanaf de bouw in de jaren 70 koopwoningen geweest. Ga er maar vanuit dat deze dik boven de vraagprijs weggaat. Erg gewilde wijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:31 schreef blomke het volgende:
[..]
Denk vml. sociale huur. De buitenschil is identiek aan de buren opgeknapt, zo goedkoop mogelijk, met dezelfde materialen. Staalplaten als dakmateriaal ,,,, [ afbeelding ]
Die boom aan de buitenrand van de achtertuin is ook wel een dingetje:
[ afbeelding ]
Die staalplaten zie je steeds meer. Erg lelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:31 schreef blomke het volgende:
[..]
Denk vml. sociale huur. De buitenschil is identiek aan de buren opgeknapt, zo goedkoop mogelijk, met dezelfde materialen. Staalplaten als dakmateriaal ,,,, [ afbeelding ]
Die boom aan de buitenrand van de achtertuin is ook wel een dingetje:
[ afbeelding ]
Ik vind dit echt tofquote:Op maandag 27 oktober 2025 22:05 schreef MissRelin het volgende:
Optrekje in Blaricum te koop! Met recht een optrekJE te noemen.
De prijs is er dan weer niet naar. Ik denk dat zelfs Amsterdam jaloers is op de prijs per M2En dan is dit hutje zelfs al gezakt in prijs...
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Scandinavisch design qua huizen vind ik het wel erg mooi, maar het geheel moet kloppenquote:Op zondag 1 februari 2026 14:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die staalplaten zie je steeds meer. Erg lelijk.
Soort van platgeslagen golfplaten. Ik heb zoiets op m'n atelier; als het hagelt "verga je horen en zien". Een flinke plensbui geeft al herrie .quote:Op zondag 1 februari 2026 14:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die staalplaten zie je steeds meer. Erg lelijk.
Dit is niet het beeld wat ik heb bij scandinavische huizen.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:32 schreef Molo het volgende:
[..]
In Scandinavisch design qua huizen vind ik het wel erg mooi, maar het geheel moet kloppen
Zoals het complex met dak op deze foto's bijvoorbeeld
https://roof-experts.ca/n(...)r-33-metal/?hl=nl-NL
Klassieke rode houten huizen zijn er ook zat, maar ook modern designquote:Op zondag 1 februari 2026 20:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit is niet het beeld wat ik heb bij scandinavische huizen.
zo is het toch ook. zo een keuken kan je relatief eenvoudig opknappen en dan zou het er zo ongeveer uit kunnen zien. Het is niet dat ze er meer een rare groothoek een kookeiland in gefietst hebben wat er eigenlijk niet in pastquote:Op zondag 1 februari 2026 14:18 schreef Moeraskat het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Dit is wel een schattige poging tot verkopen om te laten zien wat je er van maken kunt. Staat ook te koop voor één ton.
Kom naar de bedstee, m'n liefste...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:57 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)oslaan-346/89559951/
Genieten op 36m2
Waar? Ik zie geen linkje. Huizen voor een ton zijn heel zeldzaam, zelfs in Schubbekutteveen.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:18 schreef Moeraskat het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Dit is wel een schattige poging tot verkopen om te laten zien wat je er van maken kunt. Staat ook te koop voor één ton.
Gaaf huis en gaaf project lijkt me. De 3 fasen isolatoren zitten nog aan de muurquote:Op maandag 2 februari 2026 14:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waar? Ik zie geen linkje. Huizen voor een ton zijn heel zeldzaam, zelfs in Schubbekutteveen.
[edit:
Ik vond er maar drie op Funda. Dit 'renovatieproject' in Kerkrade.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze durven de binnenkant niet te posten. Kost ook maar 50K.
Ja, kijk naar de wand-plafondovergangen.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:16 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Anders past het zeepflesje er niet naast.![]()
Maar ik denk dat het optisch bedrog is inderdaad.
Dat is geen bank maar nog een originele 70s gemetselde bloembak in de woonkamer..quote:Op zaterdag 31 januari 2026 17:42 schreef z80 het volgende:
[..]
Aan de woning zelf is niets vernaggeld. Er is kurk op de muur geplakt. Dat is een tijdje heel hip geweest.
Het nadeel van kurk is alleen dat het lastig schoonmaken is. En bij gebruik van een open haard wordt het langzaamaan zwart. Ze hebben wel 1 wand de kurk proberen te verwijderen maar hebben de muur hier geschuurd om weer glad te maken. En na vervanging van de kozijnen in de woonkamer de muren netjes afgewerkt.
Het is een standaard begin 1970 huis waar waarschijnlijk het eerste of misschien het tweede gezin in heeft gewoond. En de woning zo gelaten als deze was. Qua wandbekleding en gemetselde bank niet heel gek.
Nee, gewoon neequote:Op donderdag 5 februari 2026 07:46 schreef maily het volgende:
Nuenen, Lavendelstraat 9
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg.quote:Op donderdag 5 februari 2026 07:46 schreef maily het volgende:
Nuenen, Lavendelstraat 9
[ afbeelding ]