Kwootverklootquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
* MooieTop6 zet wat koffie voor Scherf
[..]
Echt hoor
ik identificeer mezelf meer als wagyuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik identificeer mezelf meer als wagyuEn lekker gemasseerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahh okee.quote:
misschien keertje heen en weer als ik weer 4 kilo rendang wil makenquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahh okee.
Ja vlees koop ik zelden meer in Nederland, maar in Duitsland wordt het ook steeds duurder.
We hebben hier nu gemarineerde biefstukjes van zeer dubieuze kwaliteit voor 15 euro per kilo. Smaakt niet echt super, maar het is ietwat betaalbaar tenminste.
Picanha is iets van 18 euro per kilo, dat is wel prima te eten, maar dat kruipt ook omhoog in prijs.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
misschien keertje heen en weer als ik weer 4 kilo rendang wil maken
Doet ie gewoon hoorquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:28 schreef MooieTop6 het volgende:
Ff koken voor mijn pappie en mammie
ja er is tekortquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:27 schreef ToT het volgende:
Biefstuk was 20 euro per kilo, nu 25 of zo.
Mijn vlees was ook voor de rendangquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
misschien keertje heen en weer als ik weer 4 kilo rendang wil maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |