SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Lurf pakt ie niet en Smurf kan niet zit geen S en M inquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oefening baart kunst. Ik ben altijd al wel met taal bezig, en heel erg perfectionistisch aangelegd. Ik rust ook echt niet vóór ik level briljant ben. Afgelopen nacht was ik even wakker, spel open gegooid en toen ik terug naar bed ging was dat met het woord futiliteit in m'n hoofd, nadat ik eerder al futiel had gevonden. Het was ook het eerste wat ik deed toen ik wakker werd, dat woord invullenquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet,maar wel lastig om zoveel woorden te bedenken met 1 letter er in
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
O je moet bepaalde letters gebruikenquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lurf pakt ie niet en Smurf kan niet zit geen S en M inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mus?quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lurf pakt ie niet en Smurf kan niet zit geen S en M in![]()
Dat mag maar de letters EFIULRT heb ik alleen maarquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag het ook met een u beginnen dan uniek
Kusquote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ALs die de M en de S niet pakt dan lijkt mij dat stugquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ja zo ver ga ik dan weer niet, al ben ik ook wel dat ik iets wel weer af hebben enz..quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oefening baart kunst. Ik ben altijd al wel met taal bezig, en heel erg perfectionistisch aangelegd. Ik rust ook echt niet vóór ik level briljant ben. Afgelopen nacht was ik even wakker, spel open gegooid en toen ik terug naar bed ging was dat met het woord futiliteit in m'n hoofd, nadat ik eerder al futiel had gevonden. Het was ook het eerste wat ik deed toen ik wakker werd, dat woord invullen
Maar ik laat de site wel open en misschien kom ik onderweg op de fiets wel ineens op woorden haha"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En alleen die letters mag je gebruikenquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat mag maar de letters EFIULRT heb ik alleen maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yesquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En alleen die letters mag je gebruiken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
De spelregels zijn simpel. Woorden moeten minimaal 4 letters lang zijn, de letter in het midden moet er verplicht in voorkomen en je mag letters zo vaak gebruiken als je wil
De vader van @FreshFruit zit ook in deze opgaveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs die de M en de S niet pakt dan lijkt mij dat stug![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:32 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
De spelregels zijn simpel. Woorden moeten minimaal 4 letters lang zijn, de letter in het midden moet er verplicht in voorkomen en je mag letters zo vaak gebruiken als je wil
De vader van @:FreshFruit zit ook in deze opgaveTrutlulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het woord trut is wel goedquote:
Ik kom wel vaker voor in dit spelletje
[ afbeelding ]
De vader van @:FreshFruit zit ook in deze opgaveRuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
luit
fluit
ruil
lief
relt
reilt
tier
riet
rite
liter
rilt
Oh wacht, laatste 2 stukjes van de spelregels over het hoofd gezien!![]()
![]()
Er moet een U inzitten schatquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ruit
luit
fluit
ruil
lief
relt
reilt
tier
riet
rite
liter
rilt
Oh wacht, laatste stukje van de spelregel over het hoofd gezien!Ik heb er één en ik ben er trots op
Lekker bezigquote:
[ afbeelding ]
De vader van @:FreshFruit zit ook in deze opgaveluitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ruilt
fluit
luifel
treur
leuter
luier
flut
tuft
ruft
ruif![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het woord trut is wel goed
Ik kom wel vaker voor in dit spelletje
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik vind het ook wel een sport om Niet bestaande woorden te verzinnen met de letters, zoals bijvoorbeeld truffellul (niet dat dat mij lekker lijkt, ik hou niet van truffel)
Dan heb je alle letters uit de opgave gebruikt.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:49 schreef ToT het volgende:
Wat de fuck is een pangram?Ik heb er zojuist eentje gemaakt.
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog een stille hint: kijk ook eens bij de antwoorden van de opgave van gisteren, voor inspiratie hoe je woorden kunt formuleren.Ik heb er één en ik ben er trots op
Het is wel een spel om je taal scherp te houden.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:51 schreef DJMO het volgende:
Nog een stille hint: kijk ook eens bij de antwoorden van de opgave van gisteren, voor inspiratie hoe je woorden kunt formuleren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Te veel moeite, ik ben maar een flierefluiter hiermee.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:51 schreef DJMO het volgende:
Nog een stille hint: kijk ook eens bij de antwoorden van de opgave van gisteren, voor inspiratie hoe je woorden kunt formuleren.![]()
Ik zit nu op 45 van de 49 woorden, en ik vrees met grote vreze dat ook alles gaat zijn wat ik ga vinden, maar ik ben dik tevreden want genie.Ik heb er één en ik ben er trots op
Tantra yoga toch ? Wel genoten ?quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo ben weer terug! Die gratis proefles was apart“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
late reactie weer terug maarquote:
blijkbaar
is het dus de bedoeling dat je dat thuis leert?
en docenten zijn heel verbaasd dat ouders denken dat dat op school geleerd wordt
ik denk het is een beetje van beide, maar ik weet dat we veter strik les hadden op de kleuterschoolHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat was toevallig een van de laatste woorden die ik vond. Ik kijk vaak eerst naar de korte woorden, en pas daarna ga ik op zoek naar langere combinatiesquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Te veel moeite, ik ben maar een flierefluiter hiermee.Ik heb er één en ik ben er trots op
te laatquote:Op donderdag 4 september 2025 18:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:loveislikeakiss
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daarom speel ik het ook zo graag. Net als scrabble.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is wel een spel om je taal scherp te houden.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik zit de Chinese menu kaart te bekijken ik moet voor 8 okt voor 16 mensen chinees bestellen.
Er staat op Google een portie per persoon, dat is veel te veel.
Maar hoe doe je dat dan, vraag ik mij af. Als ik een portie babi pangang neem zijn er misschien wel 10 die het willen eten![]()
Kan beter niet te veel doen en dan overal twee of drie van
3 babi pangan
3 babi ketjap
2 foe yong jai
2 tjaptoy
2 kipfilet in kerriesaus
Dan wat mini loempiaatjes en gebakken banaantjes er bij en wat sateetjes?
Iemand advies?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wij doen meestal een menu omdat dat de betere deal isquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:56 schreef Dotteke het volgende:
Ik zit de Chinese menu kaart te bekijken ik moet voor 8 okt voor 16 mensen chinees bestellen.
Er staat op Google een portie per persoon, dat is veel te veel.
Maar hoe doe je dat dan, vraag ik mij af. Als ik een portie babi pangang neem zijn er misschien wel 10 die het willen eten![]()
Kan beter niet te veel doen en dan overal twee of drie van
3 babi pangan
3 babi ketjap
2 foe yong jai
2 tjaptoy
2 kipfilet in kerriesaus
Dan wat mini loempiaatjes en gebakken banaantjes er bij en wat sateetjes?
Iemand advies?
en dan kun je met 3 eten van een menu
laatst ook gedaan, 2x menu A, 1x Menu B
en dan 2x nasi 1x bami
en kroepoek natuurlijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien dat het tegenwoordig anders is en volgens mij zijn er ook geen kleuterscholen meer, is gecombineerd met het basisonderwijs.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
late reactie weer terug maar
blijkbaar
is het dus de bedoeling dat je dat thuis leert?
en docenten zijn heel verbaasd dat ouders denken dat dat op school geleerd wordt
ik denk het is een beetje van beide, maar ik weet dat we veter strik les hadden op de kleuterschool
Ik heb het in ieder geval geleerd op de kleuterschool, zal dan tegenwoordig door de ouders gedaan moeten worden gezien die verbaasde docenten.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Neequote:Op vrijdag 5 september 2025 12:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tantra yoga toch ? Wel genoten ?
https://www.allwaysfit.nl/bodytec/Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja goed planquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Nog maar een bakje koffie dan
En dan ga ik de turbo aanzetten. Stofzuigen, dweilen.... was erin.
En dan gamen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
oh shit de wasquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja goed plan
En dan ga ik de turbo aanzetten. Stofzuigen, dweilen.... was erin.
En dan gamen
ik wist dat er een reden was dat ik me al aan had gekleed, de was moet naar het balkon
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ afbeelding ] in unieke vormen![]()
![]()
![]()
Bijzondere vorm inderdaadquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ afbeelding ] in unieke vormen
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Functioneert hij/zij een beetje?quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:18 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Zometeen functioneringsgesprekje met manager![]()
![]()
in amersfoort?quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:18 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Zometeen functioneringsgesprekje met managerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Belangrijk. Nu nog horen wat hij van mij vind maar komt wel goed denk ikquote:
Zat ik ook aan te denken, thuis doen wij dat ook, maar voor 16 man vind ik dat toch wat moeilijkerquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wij doen meestal een menu omdat dat de betere deal is
en dan kun je met 3 eten van een menu
laatst ook gedaan, 2x menu A, 1x Menu B
en dan 2x nasi 1x bami
en kroepoek natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Anders had je eerder wel iets gehoordquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Belangrijk. Nu nog horen wat hij van mij vind maar komt wel goed denk ik![]()
![]()
Nee, in Noordbroek over teams. Als ik in Amersfoort was geweest dan had ik je het wel laten wetenquote:
Voel me idd wel een beetje alsof ik ben overreden door een treinquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Das niet bestquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Voel me idd wel een beetje alsof ik ben overreden door een trein![]()
Slecht geslapen?![]()
gisteren nog naar soest gelopenquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee, in Noordbroek over teams. Als ik in Amersfoort was geweest dan had ik je het wel laten weten
zeik en zeik nat op het einde
echt level sokken natHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoeveel kilometer? Soest ligt wel stukje van Utrecht vandaan...quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gisteren nog naar soest gelopen
zeik en zeik nat op het einde
echt level sokken nat
Hier geen regen gehad gisteren maar hoorde her en der al dat het op sommige plekken behoorlijk los was gegaan.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
25quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:27 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer? Soest ligt wel stukje van Utrecht vandaan...
Hier geen regen gehad gisteren maar hoorde her en der al dat het op sommige plekken behoorlijk los was gegaan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga mijn gesprek even voeren en straks richting Duitsland om even te tanken.
Laters lieve mensen
Vreet die zo veel dan?quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Laters lieve mensenHee groeten!
![]()
Succesquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Laters lieve mensen![]()
![]()
justin gaat deze maand winnen met de meeste punten ooitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb nu geen tijd, maar over 22 dagen ga ik een poging wagen voor #1quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
justin gaat deze maand winnen met de meeste punten ooit![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nu geen tijd, maar over 22 dagen ga ik een poging wagen voor #1![]()
![]()
Op dit tempo verwacht ik 10.000 punten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
justin gaat deze maand winnen met de meeste punten ooit![]()
5 minuten na joinenquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk een burnout hebben vanwege jullie faction
*Lust geen koffie*![]()
awwwwquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:55 schreef marc0871 het volgende:
Laten we de afstand houden.
is mooi genoeg
*Lust geen koffie*![]()
zou droog moeten blijvenquote:
denk ik
hoop ik
* loveislikeakiss gaat toch even naar buienradarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
maar wil rozemarijn 2.0 halen
1.0 zit in de vuilnisbak want die was droger dan gedroogde rozemarijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hier niet. Kermis gaat denk ik niet door. Wel eng net met onweer buiten op de scootmobielquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zag iemand een roerei met pindakaas maken
weet nog neit of ik dat iets vindHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
weet nog neit of ik dat iets vind![]()
![]()
Roerei doe ik eigenlijk alleen door de nasi.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
weet nog neit of ik dat iets vind
Maar dat eet ik dan ook vaak met pindasaus
Dus ja, kweenie![]()
![]()
Zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:16 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Roerei doe ik eigenlijk alleen door de nasi.
Maar dat eet ik dan ook vaak met pindasaus
[ afbeelding ]
Dus ja, kweenie![]()
Idd. Voorbereidingen voor morgen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:23 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zonder lucht kan je niet bluppen
Het dringt nu echt door dat de papa niet meer terug komt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Voorbereidingen voor morgen.
Het dringt nu echt door dat de papa niet meer terug komt.![]()
![]()
![]()
Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het dringt nu echt door dat de papa niet meer terug komt.
Welke papa?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-09-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 1440 / +204 / +95 / 1606 / 1731 / 0.83
2. Dotteke / 369 / +93 / +53 / 571 / 685 / 0.54
3. Homijn / 353 / +22 / +119 / 73 / 150 / 2.35
4. KillemWieft / 258 / +34 / +27 / 107 / 176 / 1.47
5. kree / 199 / +157 / +0 / 300 / 406 / 0.49
6. FreshFruit / 190 / +7 / +47 / 257 / 350 / 0.54
7. devzero / 152 / +35 / +31 / 119 / 169 / 0.9
8. _UserName_ / 96 / +0 / +9 / 43 / 82 / 1.17
9. Dr.Mikey / 69 / +26 / +14 / 46 / 85 / 0.81
10. hemarookworst / 69 / +15 / +0 / 137 / 221 / 0.31
11. WrappedEuphoria / 54 / +3 / +7 / 224 / 266 / 0.2
12. ToT / 46 / +16 / +3 / 230 / 279 / 0.16
13. Pinnenmutske / 45 / +3 / +2 / 86 / 122 / 0.37
14. Vino_Tinto / 45 / +2 / +4 / 226 / 255 / 0.18
15. KoningWouter / 44 / +0 / +0 / 80 / 108 / 0.41
16. MooieTop6 / 41 / +9 / +7 / 472 / 551 / 0.07
17. StevenHyde / 39 / +17 / +0 / 119 / 161 / 0.24
18. greysbones / 32 / +1 / +0 / 169 / 177 / 0.18
19. DerRabbit / 31 / +7 / +0 / 130 / 153 / 0.2
20. Sally / 30 / +12 / +17 / 16 / 30 / 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Tegen de tijd dat die er nu op draait, zit hij aan de andere kant alweer achter de bomen.quote:
Heeft ook weinig nut.![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het dringt nu echt door dat de papa niet meer terug komt.![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
haha.Ik doe een beschaafd voorzichtig bolkje, maar ToT gaat er met gestrekt been in - de glassplinters vliegen in de rondte
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
De Bolk is gebrokenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb zin om mijn werklaptop af te sluiten en dicht te klappen.... Weekend.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Thxquote:Op vrijdag 5 september 2025 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb ik voor je.
[ afbeelding ]![]()
![]()
RUFTLIEquote:Op vrijdag 5 september 2025 15:55 schreef Lovely het volgende:
Ik weet geen woorden meer met de letters
LITUFER![]()
Het was een mooie tijd @MizzezAmyquote:Your rental agreement with MizzezAmy for the lease of their Apartment is coming to an end.![]()
![]()
Laat ik @Rob speciaal de snelweg afgaan omdat ik eindelijk een brug zag die ik wel de moeite waard vond om van dichtbij te bekijken, want volledig overdekt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:57 schreef DJMO het volgende:
Laat ik @:Rob speciaal de snelweg afgaan omdat ik eindelijk een brug zag die ik wel de moeite waard vond om van dichtbij te bekijken, want volledig overdekt...
[ afbeelding ]De Kroon - KnoestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
U kent het?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Volgens het bordje was het bloemheuvelquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Weet dat bordje veelquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Volgens het bordje was het bloemheuvel![]()
Op google maps zie je zelfs dat het afgesloten is.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Volgens het bordje was het bloemheuvel
Ohnee dat lijkt zo.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De A27 ter hoogte van Houten ongeveer?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Google is AI en van @kree weten we dat AI het vaak fout heeftquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Via google maps zie je zelfs dat het afgesloten is.![]()
![]()
Nieuwegeinquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
De A27 ter hoogte van Houten ongeveer?![]()
We werden omgeleid vanwege een file. Onze normale route zou hier eigenlijk niet langs zijn gegaan. Ik ga echt niet en route Google Maps zitten bestuderen op zoek naar bruggenquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Via google maps zie je zelfs dat het afgesloten is.
En het was btw ook maar een grap, want we wilden gewoon roken
Ik ga het copilot gewoon even vragen. Anders kan ik niet slapen vannacht.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Google is AI en van @:kree weten we dat AI het vaak fout heeftAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ooooooo.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
We werden omgeleid vanwege een file. Onze normale route zou hier eigenlijk niet langs zijn gegaan. Ik ga echt niet en route Google Maps zitten bestuderen op zoek naar bruggen
En het was btw ook maar een grap, want we wilden gewoon rokenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Grappen in DTS.... Dat dat kan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat zoeken naar bruggen kun je uitbesteden aan AIquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
We werden omgeleid vanwege een file. Onze normale route zou hier eigenlijk niet langs zijn gegaan. Ik ga echt niet en route Google Maps zitten bestuderen op zoek naar bruggen
En het was btw ook maar een grap, want we wilden gewoon roken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vriend Erdäpfelgulasch mit Debrezinern![]()
Vriend Kärntner Låxn![]()
![]()
https://maps.app.goo.gl/ruu4ecx4Tg4RM65P7quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
De A27 ter hoogte van Houten ongeveer?Ik heb er één en ik ben er trots op
O, dat is heel ergens andersquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://maps.app.goo.gl/ruu4ecx4Tg4RM65P7
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De loopbrug bij verzorgingsplaats Bloemheuvel, die de A12 oversteekt en Bloemheuvel verbindt met de tegenovergelegen verzorgingsplaats Oudenhorst, lijkt niet permanent afgesloten te zijn volgens de meest recente openbare informatie.
Wel is het zo dat het bijbehorende La Place restaurant op Bloemheuvel in 2020 is gesloten, wat mogelijk invloed heeft gehad op het gebruik van de loopbrug. Er zijn geen officiële meldingen gevonden van een structurele afsluiting van de brug zelf, maar het is denkbaar dat de brug minder toegankelijk is of alleen beperkt gebruikt wordt sinds het restaurant niet meer operationeel is.
Bron: Copilot AIAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Je had het kunnen weten. Je weet dat ik onderweg ben naar de airborne in Oosterbeek.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat is heel ergens andersIk heb er één en ik ben er trots op
Ik ging uit van de verstrekte informatie van Justin. Ik ben niet zo bekend in dat deel van Nederland.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je had het kunnen weten. Je weet dat ik onderweg ben naar de airborne in Oosterbeek.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Blijkbaar had AI het ook foutquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ging uit van de verstrekte informatie van Justin. Ik ben niet zo bekend in dat deel van Nederland.![]()
![]()
De doorgang boven is afgetimmerd met houten Schotten, de lift is afgesloten én er staan hekken om de trappen heen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
De loopbrug bij verzorgingsplaats Bloemheuvel, die de A12 oversteekt en Bloemheuvel verbindt met de tegenovergelegen verzorgingsplaats Oudenhorst, lijkt niet permanent afgesloten te zijn volgens de meest recente openbare informatie.
Wel is het zo dat het bijbehorende La Place restaurant op Bloemheuvel in 2020 is gesloten, wat mogelijk invloed heeft gehad op het gebruik van de loopbrug. Er zijn geen officiële meldingen gevonden van een structurele afsluiting van de brug zelf, maar het is denkbaar dat de brug minder toegankelijk is of alleen beperkt gebruikt wordt sinds het restaurant niet meer operationeel is.
Bron: Copilot AI
Ja, hij is permanent gesloten.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat kan bijna nietquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
O, dan is AI toch waardeloos en slecht.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah, kan ik eindelijk dat apartement verkopenquote:Op vrijdag 5 september 2025 15:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was een mooie tijd @:mizzezamy
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Amyquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, kan ik eindelijk dat apartement verkopen![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb ik gemist ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dame Amy.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, kan ik eindelijk dat apartement verkopen
Leuke space weer.
Topic bijna vol.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik pak nog even een kop koffie en ga dan wat doen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, was weer leuk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: