Ja.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dat die kleine man er zo naast staat maakt dat dit juist heel erg opvalt
ja zonde, vind die kleurencombinatie wel mooi, al is het ook weer niet passend bij de setting.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.
Plus die mevrouw naast de koning met die veel te langen mouwen.
Weer nieuwe gezichten in kabinet dat alleen nog op de winkel moet passen - https://nos.nl/l/2581304quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:02 schreef SymbolicFrank het volgende:
Er zijn er ook mensen die weten hoe ze heten en wat ze gaan doen? Of is dat nog een verrassing? Weten ze dat zelf al?
Ik blijf het altijd apart vinden, de mannen in zwarte blauwe of grijze pakken en de vrouwen in allerlei carnavalskleuren.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja zonde, vind die kleurencombinatie wel mooi, al is het ook weer niet passend bij de setting.
ja mannen moeten gewoon een oranje pak proberenquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik blijf het altijd apart vinden, de mannen in zwarte blauwe of grijze pakken en de vrouwen in allerlei carnavalskleuren.
Die felblauwe mevrouw laat haar postuur ook wel wat veel opvallen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.
Plus die mevrouw naast de koning met die veel te langen mouwen.
Stalpoten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:24 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Die felblauwe mevrouw laat haar postuur ook wel wat veel opvallen.
Is dit AI?quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De nieuwe ministers en staatssecretarissen (en de Koning met een broek die 2 maten te lang is)
[ afbeelding ]
Ik heb de namen nooit echt gehad bij dit kabinet, meerdere malen dat ik WNL op Zondag inschakelde en er na een tijd achter kwam dat 1 van de gasten een minister was.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Weer nieuwe gezichten in kabinet dat alleen nog op de winkel moet passen - https://nos.nl/l/2581304
Ik ben de namen en ministeries wel een beetje kwijt.
Hoort dat niet zo bij broekpakken/-rokken of whatever je ook geacht wordt te dragen bij die gelegenheden bij de Koning?quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De nieuwe ministers en staatssecretarissen (en de Koning met een broek die 2 maten te lang is)
[ afbeelding ]
Voor je het weet ben je het zelf zonder te weten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb de namen nooit echt gehad bij dit kabinet, meerdere malen dat ik WNL op Zondag inschakelde en er na een tijd achter kwam dat 1 van de gasten een minister was.
Dat lijkt me wel leuk. Een fokker als minister. Live vanuit de zolderkamer.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:35 schreef nostra het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je het zelf zonder te weten.
Morgen Super Saturday toch?quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:16 schreef Jigzoz het volgende:
Voor de geïnteresseerden: het D66 verkiezingsprogramma (in concept).
Ik geloof dat de boel nu aardig compleet is.
Torentje heeft daar veel van weg, dus wie weet wie van ons Schoof is.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:36 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel leuk. Een fokker als minister. Live vanuit de zolderkamer.
Haha, onze nieuwe minister van onderwijs was tot voor kort gewoon docent aan het vmbo. Dus het kan zomaar gebeuren en de kans lijkt me groter dan het winnen van de staatsloterijquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:35 schreef nostra het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je het zelf zonder te weten.
En wie was Rutte?quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Torentje heeft daar veel van weg, dus wie weet wie van ons Schoof is.
Er was ooit iets met de houdbaarheid van een krop sla en de Britse PM.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:43 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik zie wel een analogie tussen de omschrijving van Heitinga en een bepaalde lijsttrekker.
Natuurlijk, maar Wilders stemmers zijn dom genoeg hier voor te vallen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:19 schreef Bluesdude het volgende:
Als Wilders een minderheidskabinet presenteert van 55/60 zetels, dan kan de Kamer dit toch afwijzen.
En een nieuwe informateur opdracht geven een ander kabinet te onderzoeken.?
Gelukkig dat onze eigen trumplookalike geen nobelprijs najaagt. alleen de status van minister-president
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |