abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218684442
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218684518
Debbie en haar injecties. Dit vindt ze toch geweldig? Zichzelf mogen injecteren! Feest🥳

Misschien weet ze het nog niet maar dit is ook mogelijk zonder het te delen.
pi_218684567
Ik gok ook dat Debbie de bijwerkingen gaat krijgen, dus dat haar klachten verergeren..let maar op 😂
pi_218684573
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:09 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie en haar injecties. Dit vindt ze toch geweldig? Zichzelf mogen injecteren! Feest🥳

Die grijns toen ze die spuit leeg drukte 🙄 Internist nummer 80 zal wel van het gezeik af willen en haar daarom die spuiten geven.
pi_218684582
quote:

Ja maar zo deelt ze het om het bespreekbaar te maken als hart onder de riem voor iedereen met de b12 ziekte die hun hele leven iedere dag moeten prikken... en als jou 4e internist ook nog steeds vind dat het niet nodig is ben je gewoon jaloers dat zij wel mag prikken ✌️
pi_218684584
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:15 schreef opwegnaar het volgende:
Ik gok ook dat Debbie de bijwerkingen gaat krijgen, dus dat haar klachten verergeren..let maar op 😂
Alle bijwerkingen.
En dan vragen hebben jullie nog tips?
Misschien kan ze dat aan haar vriend de internist vragen die het met haar eens is?
pi_218684593
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:15 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Die grijns toen ze die spuit leeg drukte 🙄 Internist nummer 80 zal wel van het gezeik af willen en haar daarom die spuiten geven.
Dat kan ik me dan weer niet voorstellen. Maar wie weet is het een placebo. Het recept was immers ook niet klaar.

Zou eigenlijk best grappig zijn dat haar behandelaren hebben besloten om een placebo te geven. Hebben ze in een mdo besloten dat dat iets kan zijn om van haar af te komen. Blijkt het toch iets tussen haar oren te zijn.

[ Bericht 14% gewijzigd door JaNeeDan op 05-09-2025 10:38:13 ]
pi_218684596
Ooooh te erg toch dit! Die geniet er gewoon van om dit zo op instagram te plaatsen.
Echt echt ik blijf het gewoon erg vinden om te zien wat zij bij zorgverleners/wmo etc allemaal voor elkaar krijgt!
pi_218684598
quote:
100%... ze heeft heel die bijsluiter al binnenstebuiten en de meest bijzondere bijwerkingen gaat zij krijgen!
pi_218684611
quote:
Uiteraard. Die heeft al contact gehad met haar vriendin Chat GPT om te vragen wat mogelijke bijwerkingen zijn.
pi_218684618
Dbm:
Als volgende week die wedstrijd is dan zou je toch juist deze week wel gaan trainen.
De laatste weken lijkt ze alleen maar vaker af te zeggen.

[ Bericht 55% gewijzigd door WinnieWana op 05-09-2025 10:25:00 ]
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218684682
Maar haar vitamine b was toch helemaal niet te laag? Kan je dat niet gewoon oplossen met wat pillen?

Ik snap wel dat ze iets wil aangrijpen om beter te worden en dat het goed voelt dat je nu iets ‘hebt’. Maar ik denk dat ze beter naar een goede psycholoog kan…
pi_218684733
DBM was weer in paniek vannacht, man man wat kan zij miepen. Misschien voelt ze zich vanavond niet meer zo moe en kan ze alsnog naar de sportschool (..), die gaat niet hoor want zij is altijd moe 😂100% dat ze op de dag van de wedstrijd een jank story plaatst dat ze zo ziek is geworden van alle virussen op school.
pi_218684736
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:26 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Maar haar vitamine b was toch helemaal niet te laag? Kan je dat niet gewoon oplossen met wat pillen?

Ik snap wel dat ze iets wil aangrijpen om beter te worden en dat het goed voelt dat je nu iets ‘hebt’. Maar ik denk dat ze beter naar een goede psycholoog kan…
Nee klopt inderdaad.

Dit zegt google; De officiële ondergrens voor serumvitamine B12 in Nederland is 148 pmol/L, maar dit kan een tekort niet uitsluiten. Er is een 'grijze zone' tussen de 148 en 250 pmol/L waar een tekort mogelijk is bij klachten, wat verder onderzoek naar MMA en homocysteïne vereist. Voor Actief B12 is een waarde onder de 21 pmol/L in Nederland een lage waarde, en een waarde onder de 35 pmol/L wordt internationaal als een tekort gezien.

Pin me er niet helemaal op vast maar volgens mij zat Debbie bij de laatste meting op 400. Wel langer dan een jaar ervoor maar wel nog netjes op 400!
En ja icm met andere waarden die misschien te laag zijn kan het wat zeggen maar ik principe is 400 echt prima!
pi_218684759
Dbm zegt dat alle virussen alweer heel druk op weg zijn.. Die kan denk ik beter samen met flipflap permanent in quarantaine.
pi_218684781
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:30 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Nee klopt inderdaad.

Dit zegt google; De officiële ondergrens voor serumvitamine B12 in Nederland is 148 pmol/L, maar dit kan een tekort niet uitsluiten. Er is een 'grijze zone' tussen de 148 en 250 pmol/L waar een tekort mogelijk is bij klachten, wat verder onderzoek naar MMA en homocysteïne vereist. Voor Actief B12 is een waarde onder de 21 pmol/L in Nederland een lage waarde, en een waarde onder de 35 pmol/L wordt internationaal als een tekort gezien.

Pin me er niet helemaal op vast maar volgens mij zat Debbie bij de laatste meting op 400. Wel langer dan een jaar ervoor maar wel nog netjes op 400!
En ja icm met andere waarden die misschien te laag zijn kan het wat zeggen maar ik principe is 400 echt prima!
Ze heeft zich natuurlijk ook helemaal ingelezen via die b12 Facebook en is met die informatie aan de slag gegaan om deze prikken te krijgen... ze heeft niet voor niets een paar internisten gehad .. steeds haar verhaal en klachten een beetje bijschroeven
pi_218685125
AM heeft geen zin ‘om nogmaals door Nederland uitgekotst te worden’

Goh, als je door zoveel mensen uitgekotst bent, gaat er dan geen lampje branden? Over wat je doet, en hoe? 🙄
pi_218685261
Wederom duidelijk dat Debbie niet verder is gekomen dan die paar aantekeningen die ze toen liet zien van haar verpleegkundige opleiding.

Kolere wat ziet dat er klungelig uit hoe ze die spuit vasthoudt en teruggeeft aan de assistente.

Voor iemand met zo’n opleiding zou je beter verwachten.
pi_218685265
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze heeft zich natuurlijk ook helemaal ingelezen via die b12 Facebook en is met die informatie aan de slag gegaan om deze prikken te krijgen... ze heeft niet voor niets een paar internisten gehad .. steeds haar verhaal en klachten een beetje bijschroeven
Dit is inderdaad hoe ze het doet, ze weet precies wat ze moet zeggen en hoe ze zich moet gedragen om de dingen voor elkaar te krijgen bij artsen omdat ze zich helemaal heeft ingelezen en alle ervaringen van echte patiënten daarin meeneemt. Eng.
pi_218685326
quote:

Ze scoort wel heel veel ‘wauw, zo knap dat je dit durft’ in haar reacties.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218685348
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:09 schreef Nieve het volgende:

[..]
Dit is inderdaad hoe ze het doet, ze weet precies wat ze moet zeggen en hoe ze zich moet gedragen om de dingen voor elkaar te krijgen bij artsen omdat ze zich helemaal heeft ingelezen en alle ervaringen van echte patiënten daarin meeneemt. Eng.
Met de waardes was niets mis... dus het komt door de bijkomende klachten dat deze internist deze prikken toe staat..
Het is bij Debbie altijd iets wat qua testen niet te traceren is en enkel te diagnosticeren door een lijst met symptomen te vinken.. die googled ze en komt daarom overal mee weg
pi_218685354
Waarom gaat DBM niet even terug naar bed als de kinderen op school zijn afgezet? Je hoeft toch geen uren te skapen? Doe je de boodschappen voordat je ze weer ophaalt om 12 uur. Stofzuigen en wassen draaien/ vouwen kan vanmiddag ook.
pi_218685363
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:13 schreef LeSage het volgende:

[..]
Erg he... maar goed alle mensen die vragen hoeveel internisten deze diagnose hebben gekost worden geswiffert en geblokkeerd 🤷 blijft er weinig over behalve applause voor dit acteerwerk
pi_218685370
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:16 schreef Lalaland79 het volgende:
Waarom gaat DBM niet even terug naar bed als de kinderen op school zijn afgezet? Je hoeft toch geen uren te skapen? Doe je de boodschappen voordat je ze weer ophaalt om 12 uur. Stofzuigen en wassen draaien/ vouwen kan vanmiddag ook.
Dan wil ze GTST terugkijken of Simsen ofzo
Echt, wat een mens!
Die wedstrijd gaat afgezegd denk ik
pi_218685371
quote:

[..]
En dat is helaas precies waarvoor ze het doet...
pi_218685384
quote:

[..]
De hoeveelheid naieve volgers is zorgwekkend.
pi_218685388
Debbie der waarde van b12 was geloof ik rond de 250, net op de grens van grijs gebied. Hoger dan mijn waarde, daarom had ik het onthouden. Ik krijg overigens geen spuiten van de huisarts “want het is goed” (Ik heb wel klachten, maar die kunnen ook door mijn auto immuun ziekte komen), maar ik zie nog iemand in de reacties die dat ook heeft en daar heeft ze weer een mooi antwoord op.

Ik vind het altijd bizar hoe zij dingen voor elkaar krijgt..
pi_218685414
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:22 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Debbie der waarde van b12 was geloof ik rond de 250, net op de grens van grijs gebied. Hoger dan mijn waarde, daarom had ik het onthouden. Ik krijg overigens geen spuiten van de huisarts “want het is goed” (Ik heb wel klachten, maar die kunnen ook door mijn auto immuun ziekte komen), maar ik zie nog iemand in de reacties die dat ook heeft en daar heeft ze weer een mooi antwoord op.

Ik vind het altijd bizar hoe zij dingen voor elkaar krijgt..
In theorie geeft ze die persoon de tip om op die Facebook te kijken voor tricks om het toch voor elkaar te krijgen 🤔
pi_218685436
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

Goh, als je door zoveel mensen uitgekotst bent, gaat er dan geen lampje branden? Over wat je doet, en hoe? 🙄
nee joh! dat ligt allemaal aan die andere mensen! Niet aan AM
pi_218685447
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:09 schreef Kaatjepuk het volgende:
Wederom duidelijk dat Debbie niet verder is gekomen dan die paar aantekeningen die ze toen liet zien van haar verpleegkundige opleiding.

Kolere wat ziet dat er klungelig uit hoe ze die spuit vasthoudt en teruggeeft aan de assistente.

Voor iemand met zo’n opleiding zou je beter verwachten.
#brainfog natuurlijk..
pi_218685458
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dee Dee Blanchard is er niks bij. Echt koekkoek.
pi_218685521
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
In theorie geeft ze die persoon de tip om op die Facebook te kijken voor tricks om het toch voor elkaar te krijgen 🤔
Die las ik ook inderdaad en vond ik nogal vreemd.
Ik zou mensen niet gauw adviseren om zelfonderzoek op Facebook te doen. En al helemaal niet om te kijken of je dan misschien wel mag gaan spuiten 8)7
pi_218685522
quote:

AM "terwijl het zoveel moois kan brengen".
Ehhh ja geld op haar rekening zeker? Ik zie werkelijk geen enkele reden of nut van haar gefilm, exposen en gelieg jarenlang.
pi_218685528
Debbie vindt het niet van belang om haar B12 waardes te delen.
Nou meen ik mij te herinneren dat ze daar een aantal weken terug anders over dacht en haar waardes met een grote glimlach deelde.
pi_218685564
B12 injectie heeft nauwelijks bijwerkingen. Dus ben benieuwd waar zij mee op de proppen komt.
pi_218685597
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:56 schreef Miepje77 het volgende:
B12 injectie heeft nauwelijks bijwerkingen. Dus ben benieuwd waar zij mee op de proppen komt.
Girl don't underestimate the power of the Debbie!! 😂 als er ook maar 1 ernstige bijwerkingen is zoekt ze hem op en krijgt ze hem spontaan
pi_218685604
Hoeveel kilometer zal er al op de bakfiets van S. gefietst zijn? 🫣
pi_218685611
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie vindt het niet van belang om haar B12 waardes te delen.
Nou meen ik mij te herinneren dat ze daar een aantal weken terug anders over dacht en haar waardes met een grote glimlach deelde.
Enige waarom ze het nu niet wilt delen is omdat het gewoon prima was en ze dat toen ook steeds van iedereen te horen kreeg
pi_218685643
quote:

Daar begrijp ik ook niks van.
Hoe kan niemand in dat gezin beseffen dat je kinderen 24/7 exposen en inzetten voor geld toch niet zo'n geweldig idee is?
pi_218685722
quote:

Door wie is ze dan precies uitgekotst? Ik heb rondom haar eerste boek geen enkel kritisch interview voorbij zien komen, alleen maar van die Libelle-achtige saaie jubelverhalen en zelffelicitaties voor haar marketingtruc “bestseller.”

En dan nu, nu er (eindelijk!) wat maatschappelijke aandacht is voor de negatieve kanten van familievloggers, lift je daar weer lekker op mee door een boek te schrijven over “de andere kant van het influencen.” En zelfs dan durf je nog steeds geen kritisch interview aan en wil je alleen maar bejubeld worden. Als je echt denkt dat je zuiver en ethisch handelt, dan kun je toch prima een kritische interviewer aan? Vind dat zo laf, echt.
pi_218685771
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 12:03 schreef Paardrijden123 het volgende:
Hoeveel kilometer zal er al op de bakfiets van S. gefietst zijn? 🫣
Ze schreef in de comments ze eerst nog aan het oefenen was om veilig de weg op te kunnen.
pi_218685840
Het zal aan mij liggen, maar gister op de verjaardag van Lot geen Oma Geerts, geen andere leden van de fam. Geerts gezien. Die kwamen eerst nog wel, maar over oma hoor je ook niks meer sinds ze het lef had om te reageren op een post bij AM over de breuk met haar familie.
pi_218685853
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:48 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
AM "terwijl het zoveel moois kan brengen".
Ehhh ja geld op haar rekening zeker? Ik zie werkelijk geen enkele reden of nut van haar gefilm, exposen en gelieg jarenlang.
Ik denk dat ze doelt op al die volgers wiens leven zo enorm veranderd is sinds ze Annemarie en haar gezin kennen. De mensen die L. een beetje als hun eigen kindje beschouwen en wier hun dag niet compleet is zonder L. Die van Annemarie geleerd hebben dat je je droger uit elkaar moet schroeven en je wasmachine moet reinigen. En dat je elk jaar nieuwe brooddozen moet kopen. Annemarie is een inspirerende vrouw voor velen, het is prachtig dat ze dit voor anderen doet.
pi_218685893
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 12:26 schreef papierentas het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar gister op de verjaardag van Lot geen Oma Geerts, geen andere leden van de fam. Geerts gezien. Die kwamen eerst nog wel, maar over oma hoor je ook niks meer sinds ze het lef had om te reageren op een post bij AM over de breuk met haar familie.
De familie Geerts is de kant van maarten he... maar ze vieren nooit de verjaardagen.. enkel met het gezin op de dag zelf en dan 1x een feest met familie voor iedereen
Op dat feestje zal waarschijnlijk weinig familie van annemarie zijn.. maar dat niemand gisteren kwam is gewoon zoals het al jaren gaat
pi_218685907
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 12:19 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Ze schreef in de comments ze eerst nog aan het oefenen was om veilig de weg op te kunnen.
Dan ziet ze in elk geval iets van het vakantiepark.
pi_218685975
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 12:26 schreef papierentas het volgende:
Voorheen gingen ze exact 2 keer per jaar naar oma. Dan gingen ze even koffie en liepen daarna het kabouterpad (en soms pannenkoeken daarna) Toen Annemarie gebroken had met haar ouders was oma ineens even meer in beeld, maar dat was van vrij korte duur. Annemarie is louter gericht op haar gezin (vandaar de kinderen altijd aanduiden met "broer" en "zus" in plaats van hun eigen naam, wat veel logischer zou zijn). Verdere familie interesseert haar niet: ze focust volledig op haar eigen harmonieuze gezin, waarbij ze de harmonie ook nog volledig als haar verdienste lijkt te beschouwen en daar is ze trots op.

Voor de goede orde: ik vind het gezin Geerts echt heel leuk en volgens mij zijn het allemaal leuke en prettige personen, dus ik zou ook trots zijn als ik moeder was. Maar daar gaat het niet om.

Vooral de gezinsleden aanduiden als "je broer/zus" valt enorm op als je er op let: ze doet dat echt continu.
pi_218685976
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 12:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
De familie Geerts is de kant van maarten he... maar ze vieren nooit de verjaardagen.. enkel met het gezin op de dag zelf en dan 1x een feest met familie voor iedereen
Op dat feestje zal waarschijnlijk weinig familie van annemarie zijn.. maar dat niemand gisteren kwam is gewoon zoals het al jaren gaat
Ik weet wie de familie Geerts is en welke kant dat is ja. Vlak na de verjaardag van Jet kwam oma nog en een broer of zus van Maarten. Met een slak voor Lot en Lot kreeg de dag erna hetzelfde paard als Jet na een hoop drama en gezeur. Nu geen woord, dit was het, dit was de verjaardag. Dat 1x vieren doen ze al jaren niet meer.
pi_218685992
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 12:16 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Door wie is ze dan precies uitgekotst? Ik heb rondom haar eerste boek geen enkel kritisch interview voorbij zien komen, alleen maar van die Libelle-achtige saaie jubelverhalen en zelffelicitaties voor haar marketingtruc “bestseller.”

En dan nu, nu er (eindelijk!) wat maatschappelijke aandacht is voor de negatieve kanten van familievloggers, lift je daar weer lekker op mee door een boek te schrijven over “de andere kant van het influencen.” En zelfs dan durf je nog steeds geen kritisch interview aan en wil je alleen maar bejubeld worden. Als je echt denkt dat je zuiver en ethisch handelt, dan kun je toch prima een kritische interviewer aan? Vind dat zo laf, echt.
Ik denk dat ze zelf wel aanvoelt dat ze door veel mensen uitgekotst wordt. Ze is de hele dag druk met blokkeren dus ze heeft best een idee van hoe men haar "vindt".
pi_218686020
quote:

[..]
Ik geloof er geen moer van🤣
pi_218686023
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 12:35 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik weet wie de familie Geerts is en welke kant dat is ja. Vlak na de verjaardag van Jet kwam oma nog en een broer of zus van Maarten. Met een slak voor Lot en Lot kreeg de dag erna hetzelfde paard als Jet na een hoop drama en gezeur. Nu geen woord, dit was het, dit was de verjaardag. Dat 1x vieren doen ze al jaren niet meer.
Ja maar zoals je zegt bij jet kwamen ze ook na de verjaardag 🤷 wie weet nu ook.. ook had annemarie het over visite dus wie weet zijn ze gisteren wel geweest 🤷
Mijn schoonfamilie komt ook nooit op de verjaardag zelf als deze niet in het weekend valt
Lijkt me helemaal niet raar verder
pi_218686026
Iedereen wordt al langere tijd geweerd in het groooooote gezin. Precies wat Tarantelle zegt, alleen het eigen gezin. Stel je voor, socializen met andere familie of vrienden(die hebben ze niet, best weird dat ook Maarten geen vrienden ziet), allemaal lastig en eng.
pi_218686029
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 12:16 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]

Sowieso vallen negatieve reacties altijd meer op dan positieve (dat heb ik zelf ook). En ik geloof direct dat veel media uit is op clickbait en dat niet zo netjes doen. En het is natuurlijk haar goed recht om te kiezen voor media die een positieve insteek heeft (dat zou ik ook doen). Ze heeft genoeg contacten die louter positief hebben geschreven, dus dat zal geen probleem zijn. Vriendin Hester Zitvast wil vast een wervend stukkie schrijven (als ze al niet meegeschreven heeft in het boek).
pi_218686059
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 12:42 schreef Rimboequeen het volgende:
Iedereen wordt al langere tijd geweerd in het groooooote gezin. Precies wat Tarantelle zegt, alleen het eigen gezin. Stel je voor, socializen met andere familie of vrienden(die hebben ze niet, best weird dat ook Maarten geen vrienden ziet), allemaal lastig en eng.
Misschien heeft Maarten weinig behoefte aan dingen buiten het gezin. Dat zou kunnen natuurlijk, ik denk dat iedereen daar anders in is. Als hij wel zou willen, maar voor kiest om het niet te doen zou ik dat wel sneu vinden, maar dat hoeft niet zo te zijn natuurlijk.
pi_218686067
quote:

[..]
Dan zal hij nog niet veel gebruikt zijn. Als je zonder kind wilt oefenen zal je toch oppas of een vader thuis moeten hebben (die overdag werkt).

Ben benieuwd of ze er echt gebruik van gaat maken. Hoop het wel voor M.
pi_218686087
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 12:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja maar zoals je zegt bij jet kwamen ze ook na de verjaardag 🤷 wie weet nu ook.. ook had annemarie het over visite dus wie weet zijn ze gisteren wel geweest 🤷
Mijn schoonfamilie komt ook nooit op de verjaardag zelf als deze niet in het weekend valt
Lijkt me helemaal niet raar verder
Twee stories daarvoor had ze het erover alleen met het gezin te vieren, dus noemde ze de oudste jongens en vriendinnen visite ? Vond het ook heel raar.

En die gezangen verjaardagsdag is ook al jaren niet voorbij gekomen joh. Was wel leuk voor op tv
pi_218686104
Heeft onze eigen Nederlandse Belle Gibson het nou eindelijk voor elkaar dat ze B12 injecties krijgt ja? :X
pi_218686110
Debbie haar uitslagen b12. Ivm forumvervuiling even in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218686142
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 12:52 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Twee stories daarvoor had ze het erover alleen met het gezin te vieren, dus noemde ze de oudste jongens en vriendinnen visite ? Vond het ook heel raar.

En die gezangen verjaardagsdag is ook al jaren niet voorbij gekomen joh. Was wel leuk voor op tv
Tja je weet het niet wat ze helemaal bedoelde.. misschien was het plan eerst dat alleen alle kinderen kwamen en dat Maarten daarna zei dat zijn moeder straks even langs kwam 🤷
Uiteindelijk is het hun feest en heb ik niet het gevoel dat lot geen leuke dag heeft gehad..
pi_218686214
Debbie en haar pseudologica phantastica. Lijkt me voor artsen heel lastig om hiermee om te gaan. Als het mevrouw niet bevalt, gaat ze gewoon naar een andere arts. Echt heel eng.
pi_218686352
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik zit zelf ook in die Facebook groep. Maar zo boeiend is die niet. Nu moet ik zeggen dat ik zelf ook niet veel heb aangedrongen omdat ik eerst alle waardes onder controle moet krijgen. Maar ik ken veel mensen die echt hemel en aarde moeten bewegen om spuiten te krijgen.
pi_218686459
Sanneke geeft aan dat zij door haar autisme niet kan autorijden, dat mijn zoon dat wel kan of de zoon van de buren doet er natuurlijk niet toe. Zij zegt ook niet dat niemand met autisme kan autorijden, dus dat er nu reacties komen van dat een ander dat wel kan is natuurlijk ook stom. (Maar reacties exposen vind ik ook stom) 🙃
pi_218686534
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 12:54 schreef AppelsEieren het volgende:
Debbie haar uitslagen b12. Ivm forumvervuiling even in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je moet het willen zien! En we weten allemaal dat Debbie heel graag diagnoses, afwijkingen en behandelingen ziet. Ziek zijn is haar leven!
pi_218686545
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 13:32 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke geeft aan dat zij door haar autisme niet kan autorijden, dat mijn zoon dat wel kan of de zoon van de buren doet er natuurlijk niet toe. Zij zegt ook niet dat niemand met autisme kan autorijden, dus dat er nu reacties komen van dat een ander dat wel kan is natuurlijk ook stom. (Maar reacties exposen vind ik ook stom) 🙃
Sanneke kan niks door haar autisme. Het is een wonder dat zij 34 jaar heeft geleefd zonder diagnose.
pi_218686547
DBM Als reactie op het bericht over het ziek zijn en niet gaan sporten op threads zegt iemand;

Hoho niet zomaar een thuisblijfmoeder.... wel eentje die niet fit is en toch de kracht heeft om al die taken te doen 💪 je mag je cape ook ff ophangen en ongegeneerd ziek op de bank even paar uurtjes bijtrekken ! Beterschaps mop

Nu heb ik buikpijn van het lachen, denk dat ik even moet gaan liggen (netflix kijken? Simsen?)
pi_218686564
Puber van hvk woont iig nog thuis... fijn alle broertjes en zusjes in je kamer aan het klooien als je niet thuis bent 👌 mijn meiden zijn dol op hun broertje maar die mag echt niet in hun kamer spitten (ook van ons niet... kamers zijn prive)
En ja ze had haar raam open gelaten... doe raam dicht en maak laptop droog en verder is het eigen risico... dus lekker afblijven
pi_218686576
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 13:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke kan niks door haar autisme. Het is een wonder dat zij 34 jaar heeft geleefd zonder diagnose.
Daar ging het nu niet om, het lukt haar niet door de autisme (of het nu wel of niet zo is maakt niet uit) maar dat ze dan reacties krijgt o maar mijn zoon met autisme kan het wel is natuurlijk stom.
pi_218686640
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 13:45 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Daar ging het nu niet om, het lukt haar niet door de autisme (of het nu wel of niet zo is maakt niet uit) maar dat ze dan reacties krijgt o maar mijn zoon met autisme kan het wel is natuurlijk stom.
Snap ik hoor. Maar ik vermoed dat ze zulke reacties krijgt omdat ze alles op haar autisme gooit.
pi_218686662
Bollens weer op rtl boulevard facebook. Die hebben ook niks te melden zeg jeetje
pi_218686701
Er worden weer pers foto’s gemaakt voor het boek van AM.

AM op de pot, al persend omdat haar muesli-met-poepgarantie (..) niet meer leverbaar is?
pi_218686704
Ik vind het zo pijnlijk om een van de kinderen bij Minibelle te zien. Het meisje wordt zo kwetsbaar in beeld gebracht en moeder heeft volgens mij gewoon niet door dat ze een mooie hobby en uitlaatklep (tekenen) om zeep helpt door er een project van te maken, waarin gepresteerd moet worden. Geef dat kind toch de tijd en ruimte om haar passie te vinden en laat die focus op presteren toch eens los.
pi_218686747
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 13:42 schreef IlseMarije het volgende:
DBM Als reactie op het bericht over het ziek zijn en niet gaan sporten op threads zegt iemand;

Hoho niet zomaar een thuisblijfmoeder.... wel eentje die niet fit is en toch de kracht heeft om al die taken te doen 💪 je mag je cape ook ff ophangen en ongegeneerd ziek op de bank even paar uurtjes bijtrekken ! Beterschaps mop

Nu heb ik buikpijn van het lachen, denk dat ik even moet gaan liggen (netflix kijken? Simsen?)
Hahaha, schitterend _O-
pi_218686798
Demammavan: Annemarie gaat 2 setjes kleding bij The Stone kopen. Kopen? Echt met een pinpas betalen. Of meenemen omdat je een samenwerking hebt? Het is ook zo lastig om transparant te zijn in deze dagen.

Hoeveel kleding moet die vrouw ondertussen al thuis in de kast hebben hangen?
pi_218686989
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 14:09 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Annemarie gaat 2 setjes kleding bij The Stone kopen. Kopen? Echt met een pinpas betalen. Of meenemen omdat je een samenwerking hebt? Het is ook zo lastig om transparant te zijn in deze dagen.

Hoeveel kleding moet die vrouw ondertussen al thuis in de kast hebben hangen?
smaak is toch niet te koop dus wat dat betreft maakt het niks uit.

Ik vind AM overigens geen lelijke vrouw, maar ik denk dat ze er veel leuker uit kan zien ipv met de rare keuzes die ze maakt in kleding/ make up en haar.

Heeft ze ooit nog iets gezegd over die beugel die ze zou gaan nemen? Of is die samenwerking niet doorgegaan?
pi_218686990
‘Welk vak ontbreekt er volgens jou op school’?

DBM: Veiligheid op internet? Hoeft geen vak te zijn maar wellicht een cursus?

Die les heeft ze zelf ook gemist, en haalt ze nooit meer in 🙄
pi_218686995
Zag ook net dat filmpje van Debbie met haar b 12 prikken. Wat zal ze dan zegge in zo'n praktijk. Ik ga dit even filmen voor likes ? Dit is toch super awkward. Alle schaamte voorbij.
Ze had beter die opleiding verpleegkunde kunnen afmaken en iets nuttigs kunnen doen met r leven ipv hypochondrieeen. Deze vrouw... echt.. Zo intens vermoeiend.

Net als Sanneke, hijs dat lijf op die fiets. Kap met dat gezanik om alles. Mijn man is ontzettend autistisch, maar volgt daar al langere tijd therapie voor en leest zichzelf positief in. Er is echt goed te leven met autisme. De meeste mensen werken gewoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door Muurbloem7 op 05-09-2025 14:33:54 (fout) ]
pi_218687121
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 12:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Tja je weet het niet wat ze helemaal bedoelde.. misschien was het plan eerst dat alleen alle kinderen kwamen en dat Maarten daarna zei dat zijn moeder straks even langs kwam 🤷
Uiteindelijk is het hun feest en heb ik niet het gevoel dat lot geen leuke dag heeft gehad..
Natuurlijk heeft Lot een fantastische dag gehad. Daar twijfel ik niet aan. Maar Lot weet ook niet beter hè.
pi_218687162
Debbie glibbert die behandelkamer uit 🤦♀ ze laat een heel slakkenslijm spoor achter. wat een oelewapper is dat toch. Ik ken niemand die zo blij is dat ze medische behandeling moet hebben. Koekoek
pi_218687216
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 14:32 schreef Huisopdehoek het volgende:

Die vrouw is idd zoals iemand hier al eerder schreef vd week, te dom om te poepen...
pi_218687238
Wat een vreselijke dingen laat AM weer zien bij The Stone
pi_218687254
Vind AM geen reclame maken voor the Stone.
pi_218687284
AM bij de Stone, ze kiest weer kleurloze niet flatteuze kleding terwijl ze het er vanmorgen over had dat ze netjes voor de dag wilde komen? Waarom laat ze zich niet eens goed adviseren, zo vreemd. En Maarten kon niet mee want die had een ouderborrel op school en ze beweerde nog even dat zij dat soort schooldingen nooit doet want niet haar ding maar ze maakt liever schoon aan het eind van het schooljaar. Ik heb haar dat never zien doen....
pi_218687315
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 15:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat een vreselijke dingen laat AM weer zien bij The Stone
En dan zo’n ‘verwassen’ broek met een gat er in.
pi_218687317
En over Judith met die zuivel. Dat is toch gewoon een dikke middelvinger naar haar artsen? Sorry, maar gewoon asociaal
pi_218687348
Debbie gaf haar opa weer eens een… tadaa: foto! Gelukkig heeft ze de foto gekozen waarop ze staat en niet die waar ze scheefgezakt in haar kapotte rolstoel zit.

Het valt me nu op dat ze voor dit fotomomentje zelfs haar zonnebloem keycord heeft afgedaan. Hing vast naast haar telefoon aan de joystick.
pi_218687350
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 15:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
En over Judith met die zuivel. Dat is toch gewoon een dikke middelvinger naar haar artsen? Sorry, maar gewoon asociaal
100%
pi_218687370
quote:
Echt heh. Is ze zo dom of is het schijt aan hebben.
pi_218687434
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 15:36 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Echt heh. Is ze zo dom of is het schijt aan hebben.
En maar zeuren, ondertussen ligt ze er al 2 weken af.
pi_218687482
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 14:32 schreef Huisopdehoek het volgende:

😂🤣 nou dat vak is er... zowel bovenbouw basisschool als in de eerste klassen vo.. laten we voor haar kinderen hopen dat het niet op dezelfde manier is als bij mijn kinderen... daar ging de docent de namen van de kinderen uit de klas klassikaal googlen om te kijken wat er online te vinden was over ieder kind 🤣 dan komen die van haar toch bijzonder in beeld met al hun medische ingrepen
pi_218687489
Die sientje met een een drieling , die hebben een nieuw huis gekocht , maar waarom ze nu elke keer zulke stomme fotos laat zien , wil ze het geheim houden of zo? Laat dan geen fotos zien achterlijk gedoe
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218687494
Die kleding van AM. En dan vooral die klompen erbij. Het is fijn dat zij zich heel comfortabel voelt maar het is geen porem.
pi_218687499
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 15:23 schreef Rimboequeen het volgende:
AM bij de Stone, ze kiest weer kleurloze niet flatteuze kleding terwijl ze het er vanmorgen over had dat ze netjes voor de dag wilde komen? Waarom laat ze zich niet eens goed adviseren, zo vreemd. En Maarten kon niet mee want die had een ouderborrel op school en ze beweerde nog even dat zij dat soort schooldingen nooit doet want niet haar ding maar ze maakt liever schoon aan het eind van het schooljaar. Ik heb haar dat never zien doen....
En waar ze haar mee geholpen hebben vind ik ook totaal niet flatteus 🫣 En ze gaat die lompe gelige laarzen er onder aan doen man man..Even afrekenen zegt ze ook nog 😂😂
pi_218687598
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 15:52 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
En waar ze haar mee geholpen hebben vind ik ook totaal niet flatteus 🫣 En ze gaat die lompe gelige laarzen er onder aan doen man man..Even afrekenen zegt ze ook nog 😂😂
Ik denk echt dat AM van niets en niemand advies aanneemt. Dus zeker niet van personeel van de Stone. Maar ze "koopt" er al een aantal jaar dus die zullen we tevreden zijn met de reclame zie ze maakt.
pi_218687672
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 13:42 schreef IlseMarije het volgende:

Ik las het ook, dit moet ze zelf schrijven toch?? Zelden zo'n lui, passief iemand gezien.
pi_218687681
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 15:52 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
En uiteraard nergens ‘betaald partnerschap’ bij. Zal ze wel weer achteraf doen, bij 1 story
pi_218687766
Marketingvrouw kwam voorbij. Het ging over inkomsten en in een reactie vroeg iemand, hoe bepaal jij je bedrag? Antwoordde ze dat ze zich spiegelt aan witte mannen. Ik vind het zo bijzonder klinken.. Misschien ligt het aan mij maar ik denk waarom niet gewoon als antwoord, mannen?
pi_218687812
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 14:33 schreef Muurbloem7 het volgende:
Zag ook net dat filmpje van Debbie met haar b 12 prikken. Wat zal ze dan zegge in zo'n praktijk. Ik ga dit even filmen voor likes ? Dit is toch super awkward. Alle schaamte voorbij.
Ze had beter die opleiding verpleegkunde kunnen afmaken en iets nuttigs kunnen doen met r leven ipv hypochondrieeen. Deze vrouw... echt.. Zo intens vermoeiend.

Net als Sanneke, hijs dat lijf op die fiets. Kap met dat gezanik om alles. Mijn man is ontzettend autistisch, maar volgt daar al langere tijd therapie voor en leest zichzelf positief in. Er is echt goed te leven met autisme. De meeste mensen werken gewoon.
Je vergeet dat Debbie vig'er is😂 zoals ze zelf zegt. Dat is niveau 3 op mbo😂
Ik vind dat filmpje niet om aan te zien.....
pi_218687833
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 16:28 schreef huisjehier121 het volgende:
Marketingvrouw kwam voorbij. Het ging over inkomsten en in een reactie vroeg iemand, hoe bepaal jij je bedrag? Antwoordde ze dat ze zich spiegelt aan witte mannen. Ik vind het zo bijzonder klinken.. Misschien ligt het aan mij maar ik denk waarom niet gewoon als antwoord, mannen?
Ah ons professionele slachtoffer. Wat een verschrikkelijk type vind ik dat.
pi_218687859
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 16:33 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Je vergeet dat Debbie vig'er is😂 zoals ze zelf zegt. Dat is niveau 3 op mbo😂
Ik vind dat filmpje niet om aan te zien.....
Ooit maakte ze een filmpje dat ze een doos van haar moeder had gekregen met de spullen van haar vig opleiding... ging ze doorheen bladeren waardoor je zag dat het een loi cursus was en ze maar 1 bladzijde gemaakt had...
Ze is dus begonnen en na een middag zwoegen al bedacht dat het toch niets voor haar was.. maar wel op haar CV alsof ze de papieren heeft
pi_218688033
quote:
Het draait bij haar altijd om iemand’s kleur, heel vermoeiend
pi_218688034
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 16:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ooit maakte ze een filmpje dat ze een doos van haar moeder had gekregen met de spullen van haar vig opleiding... ging ze doorheen bladeren waardoor je zag dat het een loi cursus was en ze maar 1 bladzijde gemaakt had...
Ze is dus begonnen en na een middag zwoegen al bedacht dat het toch niets voor haar was.. maar wel op haar CV alsof ze de papieren heeft
Kwam wel goed van pas voor haar rol in de kerstfilm.
pi_218688150
HVK weer de kinderen (waaronder een vreemd kind) met hun mond om een langwerpig ijsje.

Ook weer zo iemand die er van uit gaat dat er niks van gemaakt/mee gedaan kan worden.
pi_218688213
Am: vind dat zo irritant. Zeggen dat je bij the Stone kleding gaan kopen maar gewoon een betaald partnerschap hebben. Wat ze nog net in de laatste 2 stories meld. Maar lul niet met je kopen. Zeg gewoon dat je ivm de samenwerking weer een overdreven berg kleding mag uitkiezen. Weer 2 winterjassen erbij. Het kan allemaal niet op.
pi_218688242
quote:

Wat een sensatiezoeker is het ook.
Hoef je niet eens voor naar de internist.
Zij heeft toch zo'n geweldige meedenkende huisarts?
Waarom niet via hem? Omdat hij het blijkbaar niet nodig vond.
Ik heb mijn recept voor b12 injecties gewoon via huisarts hoor.
Stelt niks voor, 2 keer bij assistente laten prikken en daarna zelf gedaan.
Ze doet weer zeer overdreven.
pi_218688271
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:26 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

Nee met pillen los je dat niet echt op. En een teveel b12 plas je uit dus snap die internist wel.
Die denkt gewoon; dikke priem , prik maar en hij is eraf.
Zal wel drama bij Debbie worden want die naalden zijn best dik en lang, voel je echt wel.
Zij heeft straks zoveel last ( zegt ze)
pi_218688320
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:56 schreef Miepje77 het volgende:
De klachten worden wel ietsje erger in het begin maar gaat snel beter.
Mooiste is dat ze zichzelf straks vastlult.
Want ze hebben geheid resultaat , ik knapte er in no time van op.
pi_218688346
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 14:33 schreef Muurbloem7 het volgende:

Hoe minder echte kennis van de medische wereld deze vrouw heeft, des te beter. Het is echt geen hypochondrie als je jezelf allerlei symptomen aanpraat. Zij bootst ziektes/aandoeningen na.

[ Bericht 2% gewijzigd door Brioche2 op 05-09-2025 17:27:20 (Aanvulling) ]
pi_218688458
Die kost de samenleving wat 🤭.

@Mijn geldzaken heeft 2000 euro aan clix verdiend. Dat spreekt iedereen wel aan, bizar. Zonde dat ze altijd zo’n vreemde filter gebruikt, heeft ze toch helemaal niet nodig.
pi_218688488
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 17:39 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Die kost de samenleving wat 🤭.

@:mijn geldzaken heeft 2000 euro aan clix verdiend. Dat spreekt iedereen wel aan, bizar. Zonde dat ze altijd zo’n vreemde filter gebruikt, heeft ze toch helemaal niet nodig.
Dat gefrut aan haar haar vind ik irritant. En ook bij haar vind ik het bizar hoeveel mensen op haar linkjes klikken.
pi_218688502
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 17:26 schreef Brioche2 het volgende:

[..]
Hoe minder echte kennis van de medische wereld deze vrouw heeft, des te beter. Het is echt geen hypochondrie als je jezelf allerlei symptomen aanpraat. Zij bootst ziektes/aandoeningen na.
Dit. Staat ook in de DSM 5 bijna exact zo omschreven. ;)
pi_218688503
Sanneke haar zoontje is ziek. Hij is hangerig en moe. Een heel ander soort zorg noemt ze dit.
Als ze dit al een ander soort zorg vindt dan houd ik m’n hart vast voor de toekomst.
pi_218688522
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 17:45 schreef Nieve het volgende:

[..]
Dit. Staat ook in de DSM 5 bijna exact zo omschreven. ;)
Yes, maar die term mogen we niet noemen, want dan stellen we diagnoses hè 🤣
pi_218688530
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 17:45 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke haar zoontje is ziek. Hij is hangerig en moe. Een heel ander soort zorg noemt ze dit.
Als ze dit al een ander soort zorg vindt dan houd ik m’n hart vast voor de toekomst.
Dit heb ik bij haar steeds wel, dat ik denk oei meid, als hij groter wordt komt er nog zoveel meer op je af...
Zoals zij nu in het leven staat gaat dat wel moeilijkheden met zich mee brengen ben ik bang,
pi_218688538
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 17:47 schreef Brioche2 het volgende:

[..]
Yes, maar die term mogen we niet noemen, want dan stellen we diagnoses hè 🤣
I know, maar ik begreep gelijk wat je bedoelde. Het patroon wordt duidelijker en duidelijker...
pi_218688559
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 17:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
HVK weer de kinderen (waaronder een vreemd kind) met hun mond om een langwerpig ijsje.

Ook weer zo iemand die er van uit gaat dat er niks van gemaakt/mee gedaan kan worden.
Na alles wat zij al heeft laten zien ben ik bang dat ze dat prima weet, maar dat het haar nul boeit..
pi_218688611
Wat ik wel echt heel grappig vind is dat Debbie meerdere malen geprobeerd heeft toegelaten te worden tot een facebookgroep voor mensen met een B12 tekort, maar dat ze haar niet toelaten. Ik vraag me af of de beheerder van die groep haar ook via andere media kent (misschien wel van hier?).
pi_218688673
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 17:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat gefrut aan haar haar vind ik irritant. En ook bij haar vind ik het bizar hoeveel mensen op haar linkjes klikken.
Dat doet die puurleonie ook altijd, de hele tijd haar haren ‘overslaan’ van de ene naar de andere kant, geen gezicht
pi_218688681
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 17:59 schreef Lokie het volgende:
Wat ik wel echt heel grappig vind is dat Debbie meerdere malen geprobeerd heeft toegelaten te worden tot een facebookgroep voor mensen met een B12 tekort, maar dat ze haar niet toelaten. Ik vraag me af of de beheerder van die groep haar ook via andere media kent (misschien wel van hier?).
👀
pi_218688682
quote:
Hoe wordt zoiets bekend? Wordt er dan in zo’n groep een bericht geplaatst dat Debbie lid wil worden maar dat ze niet wordt toegelaten? Lijkt mij dat je dat alleen kunt weren wanneer je een beheerder bent of wanneer Debbie het zelf zegt.
pi_218688692
quote:
Een ander FB account is zo gemaakt
pi_218688770
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 16:57 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Het draait bij haar altijd om iemand’s kleur, heel vermoeiend
Ja ik vond het echt een beetje raar staan... Ik vind haar wel intens vermoeiend
pi_218688828
AM en haar eeuwige klompen. Maar kan zij überhaupt nog fatsoenlijk schoeisel aan zonder dat het pijn doet?
pi_218688848
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 18:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hoe wordt zoiets bekend? Wordt er dan in zo’n groep een bericht geplaatst dat Debbie lid wil worden maar dat ze niet wordt toegelaten? Lijkt mij dat je dat alleen kunt weren wanneer je een beheerder bent of wanneer Debbie het zelf zegt.
Ze geeft op TikTok als antwoord op iemand die haar wijst op een grote facebookgroep als antwoord dat ze lid is van een kleine facebookgroep. Een tijd terug gaf ze aan al meerdere keren geprobeerd te hebben lid te worden van die grote groep maar dat dit niet lukte.
pi_218688871
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 13:54 schreef Hyacinth het volgende:
Bollens weer op rtl boulevard facebook. Die hebben ook niks te melden zeg jeetje
Maximaal gebruik van gemaakt door met name Michelle. Alle content gaat de komende tijd in het teken staan van single mom, nieuw leven, verscheurd enz. Let maar op!
Als je rust wilt, waarom dan weer zo'n dramatische post? Wat mij betreft echt 'zum kotsen'

Joe! Einde frustratie na een lange werkdag (vanmorgen geen tijd gehad om alles hoog te zetten, dus mijn man heeft niet gestofzuigd 8-) ) 8-)

OH en bij Debbie vraag ik me alleen nog af; Zou ze aan de assistente, de arts of Roy hebben gevraagd om een foto te maken? Mijn man zou me echt vierkant hebben uitgelachen en geweigerd. (Niet dat ik ooit zoiets zou verheerlijken en vragen om een foto)

[ Bericht 5% gewijzigd door SterreKaatje op 05-09-2025 19:03:37 ]
pi_218688876
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 17:49 schreef Nieve het volgende:

[..]
I know, maar ik begreep gelijk wat je bedoelde. Het patroon wordt duidelijker en duidelijker...
Vooral blij dat ze het op zichzelf betrekt. 😅
pi_218688882
Die broek die AM in the stone aan had? Die is toch niet nieuw? (Hoop ik). Hij is te lang en staat haar niet. Ik ben wel fan van de jeans van Vero moda trouwens. Maar niet met gaten.
pi_218688953
Am weet zich absoluut niet te kleden. Ze heeft een prima figuur, ze kan veel hebben maar ze kleedt zich als een uit de kluiten gewassen puber.

Nu ook die grijze sweater die ze gekozen heeft.... Het doet echt niks voor haar.

Ik ben 41 jaar en koop ook gewoon hippe kleding, maar ik weet goed dat ik geen tiener meer ben.

Zij houdt ook geen enkele rekening met welke gelegenheid dan ook en verschijnt te pas en te onpas op haar klompen. Heel ongepast
pi_218689034
Of met die gele-die-nu-vies-zijn timberlands.

Maar het is haar imago hè, dus vooral niks aan veranderen. Je dochter is je beste vriendin en daar wil je nog op lijken.
pi_218689121
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 18:34 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM en haar eeuwige klompen. Maar kan zij überhaupt nog fatsoenlijk schoeisel aan zonder dat het pijn doet?
Nou ik hoop van wel! Ik heb ook beginnende hallux valgus en ik kan niet met klompen naar mijn werk over 15 jaar 😂
pi_218689191
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 18:37 schreef Lokie het volgende:

[..]
Ze geeft op TikTok als antwoord op iemand die haar wijst op een grote facebookgroep als antwoord dat ze lid is van een kleine facebookgroep. Een tijd terug gaf ze aan al meerdere keren geprobeerd te hebben lid te worden van die grote groep maar dat dit niet lukte.
Oh jee, dat zal haar niet aanstaan.
pi_218689430
Koen draagt z’n trouwring nog.
pi_218689531
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 18:58 schreef Lodelie het volgende:
Am weet zich absoluut niet te kleden. Ze heeft een prima figuur, ze kan veel hebben maar ze kleedt zich als een uit de kluiten gewassen puber.

Nu ook die grijze sweater die ze gekozen heeft.... Het doet echt niks voor haar.

Ik ben 41 jaar en koop ook gewoon hippe kleding, maar ik weet goed dat ik geen tiener meer ben.

Zij houdt ook geen enkele rekening met welke gelegenheid dan ook en verschijnt te pas en te onpas op haar klompen. Heel ongepast
Ze wil zich inderdaad als Julia kleden denk ik
pi_218689555
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 18:43 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Maximaal gebruik van gemaakt door met name Michelle. Alle content gaat de komende tijd in het teken staan van single mom, nieuw leven, verscheurd enz. Let maar op!
Als je rust wilt, waarom dan weer zo'n dramatische post? Wat mij betreft echt 'zum kotsen'

Joe! Einde frustratie na een lange werkdag (vanmorgen geen tijd gehad om alles hoog te zetten, dus mijn man heeft niet gestofzuigd 8-) ) 8-)

OH en bij Debbie vraag ik me alleen nog af; Zou ze aan de assistente, de arts of Roy hebben gevraagd om een foto te maken? Mijn man zou me echt vierkant hebben uitgelachen en geweigerd. (Niet dat ik ooit zoiets zou verheerlijken en vragen om een foto)

Ja hoor 200k volgers zijn binnen hierdoor
pi_218689642
Ik vind t bij Debbie wel bijzonder dat zij meteen 2x per week moet spuiten. Bij mijn cliënten spuiten we 1x per 3 a 4 weken. Maar wat fijn voor haar dat ze eindelijk een internist heeft gevonden die het voor wilde schrijven, de vlag kan uit.
Over die hulp thuis hoor je haar ook niet meer he, zou ze zich daar onderuit gebluft hebben?
Verder vraag ik me wel af waarom een VIG opleiding, mbo 3 niveau, grappig is? (Misschien ben ik te lichtgeraakt na een dag van 11uur, maar snap niet waarom er 😂 achter moet staan als het om opleidingsniveau gaat, we hebben onze VIG'ers hard nodig).
pi_218689716
Ik moest ook 2x per week spuiten
pi_218689801
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Verder vraag ik me wel af waarom een VIG opleiding, mbo 3 niveau, grappig is? (Misschien ben ik te lichtgeraakt na een dag van 11uur, maar snap niet waarom er 😂 achter moet staan als het om opleidingsniveau gaat, we hebben onze VIG'ers hard nodig).
Volgens mij beweert/beweerde ze ergens verpleegkundige te zijn?
Terwijl ze een blauwe maandag de opleiding tot VIG heeft gedaan.
Het lijkt me sterk dat er gelachen wordt om dat niveau/die functie in het algemeen.
pi_218689815
Kan Debbie nu echt niks beters verzinnen als kado voor haar opa dan nog meer foto’s 🤷♀
pi_218689822
quote:
Ik vind t bij Debbie wel bijzonder dat zij meteen 2x per week moet spuiten. Bij mijn cliënten spuiten we 1x per 3 a 4 weken. Maar wat fijn voor haar dat ze eindelijk een internist heeft gevonden die het voor wilde schrijven, de vlag kan uit.
Over die hulp thuis hoor je haar ook niet meer he, zou ze zich daar onderuit gebluft hebben?
Ik vatte het ook zo op. Zou niet zonder kunnen!
pi_218689847
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Kan Debbie nu echt niks beters verzinnen als kado voor haar opa dan nog meer foto’s 🤷♀
Ze heeft ze pas een digitale lijst gegeven waar je op afstand foto's op kan werpen...
Ook triest dat opa en oma dus meerdere kleinkinderen hebben maar Debbie en gezin groot naast hun bed willen hebben... vind dat best een beetje raar
pi_218689869
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:15 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Het lijkt me sterk dat er gelachen wordt om dat niveau/die functie in het algemeen.
Dit idd... vig's zijn top en hard nodig! Maar Debbie doet alsof ze dit gedaan heeft en is niet verder dan hoofdstuk 1 gekomen.. dat is grappig
pi_218689874
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 15:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie gaf haar opa weer eens een… tadaa: foto! Gelukkig heeft ze de foto gekozen waarop ze staat en niet die waar ze scheefgezakt in haar kapotte rolstoel zit.

Het valt me nu op dat ze voor dit fotomomentje zelfs haar zonnebloem keycord heeft afgedaan. Hing vast naast haar telefoon aan de joystick.
Waar is die elektrische kar eigenlijk gebleven?
pi_218689885
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:22 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Die had ze gesloopt 🫣
pi_218689920
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:23 schreef Maremare het volgende:

[..]
Die had ze gesloopt 🫣
Een mirakel is ze ook
pi_218689926
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 17:16 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nee met pillen los je dat niet echt op. En een teveel b12 plas je uit dus snap die internist wel.
Die denkt gewoon; dikke priem , prik maar en hij is eraf.
Zal wel drama bij Debbie worden want die naalden zijn best dik en lang, voel je echt wel.
Zij heeft straks zoveel last ( zegt ze)
Morgen weer foto’s van blauwe plekken op the gram zeker.
pi_218690005
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:28 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Morgen weer foto’s van blauwe plekken op the gram zeker.
Tuurlijk, een dag niet gejammerd is een dag niet geleefd.
pi_218690012
Nee dat bedoelde ik met mijn opmerking. Dat Debbie beweert een opleiding verpleegkundige te hebben gedaan maar als je ziet hoe onhandig ze omgaat met die spuit is ze niet verder gekomen dat die paar lullige aantekeningen.

Weer een leugen dus! En nee er is helemaal niks mis met deze opleiding, jullie zijn kei hard nodig.
pi_218690014
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 19:24 schreef Lostit het volgende:

[..]
Nou ik hoop van wel! Ik heb ook beginnende hallux valgus en ik kan niet met klompen naar mijn werk over 15 jaar 😂
Een extreme hallux valgus kan wel echt pijn doen in schoenen 🤐. Hopelijk hoef je dag niet mee te maken!
pi_218690075
quote:
Ligt niet aan jou - ik als BBL leerling VIG - vatte het ook zo op.
pi_218690089
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:23 schreef Maremare het volgende:

[..]
Die had ze gesloopt 🫣
Nee toch?! Meen je dat?
pi_218690102
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit idd... vig's zijn top en hard nodig! Maar Debbie doet alsof ze dit gedaan heeft en is niet verder dan hoofdstuk 1 gekomen.. dat is grappig
Zo interpreteerde ik het ook, een echt VIG'er zou het goed doen en niet zo klungelig.
pi_218690151
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:49 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Nee toch?! Meen je dat?
Eerst was ze de oplader kwijt en na het dagje dierentuin waren er kabels losgeraakt / stuk. Maar de stoel beviel sowieso toch niet (wel lekker volgeplakt met infantiele stickers), dus het wachten is op de nieuw aangemeten rolstoel. Het mag allemaal wat kosten.
pi_218690152
Debbie is zeker weten geen (goede) VIG'er (geweest). In de comments laat ze merken het verschil tussen subcutaan en intramusculair injecteren niet te weten..maar zegt ze ook injecties bij patiënten er zo in te rammen. 😅

Ze heeft het hoofdstuk over verpleegtechnische handelingen vast overgeslagen bij haar thuis cursus.
pi_218690174
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:57 schreef Dekentje2402 het volgende:
Debbie is zeker weten geen (goede) VIG'er (geweest). In de comments laat ze merken het verschil tussen subcutaan en intramusculair injecteren niet te weten..maar zegt ze ook injecties bij patiënten er zo in te rammen. 😅

Ze heeft het hoofdstuk over verpleegtechnische handelingen vast overgeslagen bij haar thuis cursus.
Joh die is niet verder gekomen dan het voorwoord van het eerste lesboek.
pi_218690195
MB houdt weer een praatje over hoe moeilijk ze het heeft. No shit meid, wat dacht je hoe het voor die kinderen is?
pi_218690237
Wat was het trouwens mooi geweest als ze de boerderie hadden kunnen splitsen in 2 woningen, zodat de kinderen zowel bij Koen als bij Michelle in dezelfde omgeving hadden kunnen blijven.
pi_218690245
Brrr willen we een foto zien van Sofie en Jan in bed....ik niet.
pi_218690261
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 21:09 schreef lila01 het volgende:
Wat was het trouwens mooi geweest als ze de boerderie hadden kunnen splitsen in 2 woningen, zodat de kinderen zowel bij Koen als bij Michelle in dezelfde omgeving hadden kunnen blijven.
In hun geval zou ik het ook anders doen. Ik weet niet hoe het heet, maar de constructie waarbij de kinderen in het huis blijven en de ouders daar om en om wonen.
pi_218690284
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 21:13 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
In hun geval zou ik het ook anders doen. Ik weet niet hoe het heet, maar de constructie waarbij de kinderen in het huis blijven en de ouders daar om en om wonen.
Birdnesting, is al eerder genoemd hier.
pi_218690289
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 21:04 schreef lila01 het volgende:
MB houdt weer een praatje over hoe moeilijk ze het heeft. No shit meid, wat dacht je hoe het voor die kinderen is?
Dit dus.

Jacqueline benoemde dat wel, hoe moeilijk het voor de kinderen is.

Also: het liedje bij het laatste filmpje. Tekst is veelzeggend. We moeten maar afwachten. 🤔

[ Bericht 3% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 05-09-2025 21:24:45 (Aanpassing) ]
pi_218690323
quote:

[..]
Dat was DBM die dat beweerde.
pi_218690333
Jemig dat filmpje van Michelle...

En maar glimlachen en vertellen hoe slecht ze zich voelt? Er straalt geen enkele emotie vanaf.

Bijzonder ook 2 dagen achter elkaar zo'n filmpje als update, voorheen nooit gezien: alleen maar perfect stories en reels. Vanwaar de behoefte om dit nu zo de delen? Denk oprecht dat ze (naast het verdriet om de scheiding), deze bijkomende aandacht totaal niet vervelend vind..

Laatste sessie therapie schrijft ze. Jemig... Alsjeblieft ga ermee door. Uit eigen ervaring weet ik dat de zware tijden echt nog niet klaar zijn na een paar dagen apart wonen
pi_218690337
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 21:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Dit dus.

Jacqueline benoemde dat wel, hoe moeilijk het voor de kinderen is.

Also: het liedje bij het laatste filmpje. Tekst is veelzeggend. We moeten maar afwachten. 🤔
Ja, dat liedje viel me ook weer op. Het lijken steeds boodschappen voor iemand. We shall see.
pi_218690345
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:22 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Kapot😂. Best knap eigenlijk dat ze dat voor elkaar kreeg. En de lader was ook al zoek.
pi_218690389
[quote]0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 21:26 schreef Felinecat het volgende:
Jemig dat filmpje van Michelle...

En maar glimlachen en vertellen hoe slecht ze zich voelt? Er straalt geen enkele emotie vanaf.

Bijzonder ook 2 dagen achter elkaar zo'n filmpje als update, voorheen nooit gezien: alleen maar perfect stories en reels. Vanwaar de behoefte om dit nu zo de delen? Denk oprecht dat ze (naast het verdriet om de scheiding), deze bijkomende aandacht totaal niet vervelend vind..

Laatste sessie therapie schrijft ze. Jemig... Alsjeblieft ga ermee door. Uit eigen ervaring weet ik dat de zware tijden echt nog niet klaar zijn na een paar dagen apart wonen
[/quote]

Dit vind ik ook apart. Ik begon juist pas na een aantal maanden met therapie. Nadat de kinderen en ik gewend waren aan de nieuwe situatie had ik ruimte om te landen.
pi_218690400
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:57 schreef Maremare het volgende:

[..]
Eerst was ze de oplader kwijt en na het dagje dierentuin waren er kabels losgeraakt / stuk. Maar de stoel beviel sowieso toch niet (wel lekker volgeplakt met infantiele stickers), dus het wachten is op de nieuw aangemeten rolstoel. Het mag allemaal wat kosten.
Pfffffffft
pi_218690410
Kan mij niet voorstellen dat dit allemaal in stand kan blijven. De boerderij die voor hun drieën was en nu moet er 2 een ander onderkomen betalen. En ook dat werken met elkaar gaat dat lekker op den duur. Er stort heel wat in elkaar. En ja wat is de reden?
pi_218690474
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 21:17 schreef Holaa het volgende:

[..]
Birdnesting, is al eerder genoemd hier.
O sorry, dat heb ik gemist dan
pi_218690706
Sanneke op threads nav haar vraag hoe ze hun kleine autootje moet pakken voor de vakantie:

Had echt hoop een mooie auto voor ons gezin te kopen van de erfenis van oma. Maar een bepaald familielid vond het tof om van haar, mijn overleden vader, mijn overleden broer en mij alles te pakken. 💔 Ben vooral verdrietig om hoe je zo kunt zijn.
pi_218690731
Je moet voor de grap eens op het openbare LinkedIn account van Debbie kijken, daar lijkt ze een enorme carrière tijger met allerlei verschillende talenten. Overigens staat daar wel dat ze die opleiding heeft afgerond.
pi_218690831
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:22 schreef Earring het volgende:
Sanneke op threads nav haar vraag hoe ze hun kleine autootje moet pakken voor de vakantie:

Had echt hoop een mooie auto voor ons gezin te kopen van de erfenis van oma. Maar een bepaald familielid vond het tof om van haar, mijn overleden vader, mijn overleden broer en mij alles te pakken. 💔 Ben vooral verdrietig om hoe je zo kunt zijn.
Pff maar als ze anderen de les kan lezen over duurzaamheid is het zogenaamd een hele bewuste keuze dat zij 1 klein autootje hebben. Terwijl het dus (natuurlijk) gewoon een geldkwestie is. Die hypocrisie vind ik zo irritant
pi_218690859
quote:

[..]
Er stond letterlijk: 'je vergeet dat ze VIG is😂 dat is mbo niveau 3😂'

Vandaar mijn vraag waarom t grappig zou zijn.
Maar zoals gezegd; ik had een lange dag en ik sta enorm achter mijn VIG collega's, dus het kan gewoon volledig aan mijn opvatting liggen.

Op basis van haar filmpje zou ik niet snel geloven dat zij een zorgopleiding afgerond zou hebben, denk dat idd eerder dat ze naar de welkomstdag is geweest en daarna niet meer terug is gekomen 🙈
pi_218690887
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:23 schreef Louuuu_lou het volgende:
Je moet voor de grap eens op het openbare LinkedIn account van Debbie kijken, daar lijkt ze een enorme carrière tijger met allerlei verschillende talenten. Overigens staat daar wel dat ze die opleiding heeft afgerond.
Maar nergens heeft ze het lang volgehouden
pi_218690912
Dat sporten van de oudste van minibelle vind ik ook niet normaal hoor. Looptraining, hockeywedstrijd en 2 tenniswedstrijden op 1 dag.
Zij noemt dat topsport, maar heeft het volgens mij weinig meer mee te maken.
pi_218690922
quote:
Je va moet best wat vragen beantwoorden voor je lid kunt worden, alles goed doorspitten, daar heeft Debbie geen zin in vrees ik
pi_218690934
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 18:37 schreef Lokie het volgende:

[..]
Ik ga even kijken of ik haar kan vinden in de groep
pi_218690945
Ik schrok van de foto van Michelle met de champagnefles.
Volgens mij blijft ze de schone schijn volhouden.
pi_218690947
DBM:
‘Ik mag morgen niet naar de gym. Ik verveel me nu al’

Alweer niet gymmen.

En ze heeft het toch altijd zo druk? Morgen is het zaterdag: ga iets met je kinderen doen.
Of doe wat je altijd doet als je het druk hebt: op de bank liggen en Netflix kijken en Simsen.
pi_218690949
quote:
Opstart is wel 2 keer per week injectie.
Dat moest ik ook van huisarts.
En die hulp in huis denk ik dat ze het te benauwd van kreeg, die had haar vast door.
Ze had het vorige week nog wel over de huishoudelijke hulp.
pi_218690960
quote:

En Dion had eerder ook al gedoe met een familielid. Het zit ze niet mee.

En oh nee, iemand geeft een típ onder dat bericht.. dat wordt de blokkendoos?
pi_218690968
Martine Kooistra leurt dus om geld voor haar auto, maar laat wel haar oksels laseren... Snap jij het?
pi_218690971
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 20:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat was ik! Niks mis met een vig'er werk zelf in de gehandicaptenzorg. Iedereen is even hard nodig! Alleen Debbie las ik later deed nog een LOI die komen er bij ons niet meer in op werk!
pi_218690978
En Sanneke schrijft ook in een antwoord op een andere reactie:

“Het kost vaak heel weinig moeite om een baby te laten lachen of af te leiden. Zuchten kost meer energie. “

Dus ouders van een huilbaby: niet zuchten maar tip van haar opvolgen.
pi_218691003
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM:
‘Ik mag morgen niet naar de gym. Ik verveel me nu al’

Alweer niet gymmen.

En ze heeft het toch altijd zo druk? Morgen is het zaterdag: ga iets met je kinderen doen.
Of doe wat je altijd doet als je het druk hebt: op de bank liggen en Netflix kijken en Simsen.
Van wie mag ze niet naar de gym morgen, vroeg ik me af.
Mag ze niet van haarzelf, haar man, haar kinderen, haar galblaas, haar buurvrouw?
pi_218691013
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:10 schreef Post-its het volgende:

[..]
Van wie mag ze niet naar de gym morgen, vroeg ik me af.
Mag ze niet van haarzelf, haar man, haar kinderen, haar galblaas, haar buurvrouw?
Van haar schildklier niet!
pi_218691020
Koen en Ellen zijn gestopt met Kwarrelen en weer insta-official 😂
pi_218691055
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:23 schreef Louuuu_lou het volgende:
Tja ze beweert wel meer 🤣 maar ze heeft echt niets afgerond en word bij iedere baan na de proefperiode weggestuurd...
pi_218691075
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:12 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Van haar schildklier niet!
Ohja, die was ik vergeten in het rijtje
pi_218691137
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:50 schreef Ballerina888 het volgende:
Dat sporten van de oudste van minibelle vind ik ook niet normaal hoor. Looptraining, hockeywedstrijd en 2 tenniswedstrijden op 1 dag.
Zij noemt dat topsport, maar heeft het volgens mij weinig meer mee te maken.
En dan net begonnen op de middelbare. Dat zijn ook een hoop indrukken en kost meer energie. En als je het programma zie voor morgen... Daar ben ik totaal niet jaloers op
pi_218691163
Is het niet dat Michelle haar therapie voor haar trauma’s is afgerond en dat er geen therapie voor de relatie was? Of heb ik dat gemist?
pi_218691212
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:33 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Pff maar als ze anderen de les kan lezen over duurzaamheid is het zogenaamd een hele bewuste keuze dat zij 1 klein autootje hebben. Terwijl het dus (natuurlijk) gewoon een geldkwestie is. Die hypocrisie vind ik zo irritant
Precies dat. En het blijkbaar zo afhankelijk zijn van een bedrag voor een auto van een erfenis... ik vraag mezelf af of ze begrijpt en beseft dat hierbij ook hogere kosten per maand komen kijken. Maar dat zal dan vast niemand haar verteld hebben. 🤡
Duurdere wegenbelasting, waarschijnlijk meer benzineverbruik en dan ook nog een verschil per auto hoeveel geld je kwijt bent met onderhoud, merk etc. Maar ja, denk niet dat ze zichzelf hierover inlezen als je alleen al een merkloze bakfiets koopt. Niet vervelend bedoelt, maar aangezien er pasgeleden nog zo'n fabrikant was waar de frames van scheurde etc zou ik persoonlijk liever voor iets betrouwbaars gaan, iets wat wel een béétje naam heeft. Waar je onderdelen voor kunt kopen, als er iets kapot gaat en niet dat je de hele fiets bij wijze van naar de sloop kunt brengen.

Overigens: Ik heb de berichten in de B12 groep gelezen waar ik ook in zit van Debbie en tja, het enige wat ik erover kan zeggen is dat dit wel typisch is voor haar karakter. :')
pi_218691348
quote:
Misschien ben ik mosterd, maar ik denk dat Judith het prima aanpakt. Vaak is het bij medicijnen met dit soort instructies zo dat je bijvoorbeeld 2 uur voor en na inname van de medicatie geen zuivel mag nemen omdat het dan minder goed wordt opgenomen. Buiten die 4 uur kun je het dan echter prima innemen. Het kan dus prima in orde zijn als Judith de middagantibiotica om bijvoorbeeld 15.00 inneemt als ze van 13.00 tot 17.00 geen zuivel nuttigt. Zo te lezen heeft ze 2x daags antibiotica. Het maakt niet uit op welke tijden je dit inneemt, als er maar ongeveer 12 uur tussen zit. Meestal doe je dat dan 's ochtends en 's avonds, maar zij doet het nu ivm die zuivel 's middags en 's nachts. Lijkt me een prima oplossing.
pi_218691394
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:41 schreef Wvlwvdtivdt het volgende:
Is het niet dat Michelle haar therapie voor haar trauma’s is afgerond en dat er geen therapie voor de relatie was? Of heb ik dat gemist?
Heeft ze dat een keer gedeeld dat ze therapie voor trauma heeft?

Ik heb sinds juni vorig jaar trauma therapie ivm cptss en er is nog lang geen einde in zicht helaas. Alleen wel intens om tijdens zo'n therapie traject uit elkaar te gaan als je een relatie/ relaties hebt.
pi_218691549
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Tja ze beweert wel meer 🤣 maar ze heeft echt niets afgerond en word bij iedere baan na de proefperiode weggestuurd...
Weet iemand of ze in Liverpool een baan had?
pi_218691570
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Er stond letterlijk: 'je vergeet dat ze VIG is😂 dat is mbo niveau 3😂'

Vandaar mijn vraag waarom t grappig zou zijn.
Maar zoals gezegd; ik had een lange dag en ik sta enorm achter mijn VIG collega's, dus het kan gewoon volledig aan mijn opvatting liggen.

Op basis van haar filmpje zou ik niet snel geloven dat zij een zorgopleiding afgerond zou hebben, denk dat idd eerder dat ze naar de welkomstdag is geweest en daarna niet meer terug is gekomen 🙈
Denk dat t meer bedoeld was als dag ze zich wederom anders voordoet dan dat ze is.

Vit b12 is meestal 1x per maand 1 injectie. Dus waarom moet zij dat dan weer 2x per week?
Dit is toch ontzettend schadelijk voor haar hele omgeving he. Deze houding, manier van doen. Ze kan beter 2x per week naar de GGZ of het arbeidsbureau

MB;Begrijp niet zo goed waarom er zo erg op deze vrouw word afgegeven. Misschien omdat het doet voorkomen dat zij alles bepalend was in de poly? Ze zal echt wel verdriet hebben,maarja.. moet ook geld in het laatje. Dus dan maar content en storys. Wie zegt dat KB geen asbak is.. of dat JVP iets heeft gedaan. Het blijft Maximaal speculeren. Maar denk niet dat MB de slechtheid zelf is. Dat is issues heeft wel.
pi_218691577
quote:
Omdat het inkomstenverschil tussen witte mannen en zwarte mannen in Nederland bijna met zo groot is als tussen mannen en vrouwen. In Amerika is dit zelfs groter. Ze benoemt het omdat het uitmaakt.
pi_218691580
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 06:40 schreef Lentevoordeel het volgende:

[..]
Denk het wel, ik vermoed dat ze daar vloeiend Engels heeft geleerd.
pi_218691581
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 07:01 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
Denk dat t meer bedoeld was als dag ze zich wederom anders voordoet dan dat ze is.

Vit b12 is meestal 1x per maand 1 injectie. Dus waarom moet zij dat dan weer 2x per week?
Dit is toch ontzettend schadelijk voor haar hele omgeving he. Deze houding, manier van doen. Ze kan beter 2x per week naar de GGZ of het arbeidsbureau

MB;Begrijp niet zo goed waarom er zo erg op deze vrouw word afgegeven. Misschien omdat het doet voorkomen dat zij alles bepalend was in de poly? Ze zal echt wel verdriet hebben,maarja.. moet ook geld in het laatje. Dus dan maar content en storys. Wie zegt dat KB geen asbak is.. of dat JVP iets heeft gedaan. Het blijft Maximaal speculeren. Maar denk niet dat MB de slechtheid zelf is. Dat is issues heeft wel.
Vit B12 is in de opstartfase eigenlijk altijd eerst 2x per week, daarna ga je over naar 1x per 4-6 of 8 weken. Afhankelijk van je klachten en hoe je je erbij voelt. In de praktijk waar ik werk gaat het zo, en zelf ook deze opstartfase gehad.
pi_218691584
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 01:11 schreef RD23 het volgende:

[..]
Misschien ben ik mosterd, maar ik denk dat Judith het prima aanpakt. Vaak is het bij medicijnen met dit soort instructies zo dat je bijvoorbeeld 2 uur voor en na inname van de medicatie geen zuivel mag nemen omdat het dan minder goed wordt opgenomen. Buiten die 4 uur kun je het dan echter prima innemen. Het kan dus prima in orde zijn als Judith de middagantibiotica om bijvoorbeeld 15.00 inneemt als ze van 13.00 tot 17.00 geen zuivel nuttigt. Zo te lezen heeft ze 2x daags antibiotica. Het maakt niet uit op welke tijden je dit inneemt, als er maar ongeveer 12 uur tussen zit. Meestal doe je dat dan 's ochtends en 's avonds, maar zij doet het nu ivm die zuivel 's middags en 's nachts. Lijkt me een prima oplossing.
Als dat zo is heeft ze het zelf niet goed verteld. Ze zei letterlijk dat ze geen zuivel mag en dat dat moeilijk is omdat ze op zuivel leeft. Twee uur voor en na het innemen van ab geen zuivel mogen is in mijn hoofd iets anders.
pi_218691591
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 02:08 schreef Mk1986 het volgende:

[..]
Alleen wel intens om tijdens zo'n therapie traject uit elkaar te gaan als je een relatie/ relaties hebt.
Het lijkt me ook intens om je therapie te stoppen als je net uit elkaar bent.

Het is niet duidelijk welke therapie ze bedoelt. Ze heeft (of had dus) therapie vanwege haar misbruikverleden maar er was onlangs ontdekt dar ze een relatietherapeute volgt op insta. Mogelijk kan het ook die vorm van therapie zijn.
pi_218691609
quote:

Tjonge jonge, ook echt iets om te delen op social media. Misschien kan ze een tikkie openen voor een grotere auto. En ook direct één voor de extra kosten die een grotere auto met zich meebrengt.
pi_218691613
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
En Sanneke schrijft ook in een antwoord op een andere reactie:

“Het kost vaak heel weinig moeite om een baby te laten lachen of af te leiden. Zuchten kost meer energie. “

Dus ouders van een huilbaby: niet zuchten maar tip van haar opvolgen.
Misschien moet ze dan zelf ook eens minder klagen en zeuren, dit gaat namelijk vaak gepaard met zuchten. Dan houdt ze misschien wat energie over om naar buiten te gaan.
pi_218691628
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 06:40 schreef Lentevoordeel het volgende:

[..]
Ze zegt van wel... maar niemand weet wat dan.. ooit zei ze voor een marketing bedrijf 🤷 en toen jay klein was beweerde ze in Liverpool voor een bedrijf te hebben gewerkt dat de zindelijkheid box uitbracht en dat het bedrijf wilde dat Debbie het ook in Nederland op de markt zou brengen... denk dat ze gewoon die box gekocht heeft en gebruikt heeft voor zoe en toen met jay dacht oeh als ik dit concept jat an hier uitbreng.. maar er kwam geen box en jay werd niet zindelijk (en het bedrijf van de zindelijkheid box zit niet in Liverpool en heeft nog nooit van Debbie gehoord)
Op Debbie haar blog was te lezen dat Debbie al snel zwanger was in Liverpool en daardoor niet kon werken... tijdens en na de zwangerschap kreeg ze te maken met psychische klachten.. later nog blogs dat zoe naar daycare moest omdat Debbie weer ging werken maar snel daarna kwamen ze weer naar Nederland... dus ze heeft ook daar waarschijnlijk een paar keer een paar weken gewerkt 🤷
pi_218691653
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 07:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze zegt van wel... maar niemand weet wat dan.. ooit zei ze voor een marketing bedrijf 🤷 en toen jay klein was beweerde ze in Liverpool voor een bedrijf te hebben gewerkt dat de zindelijkheid box uitbracht en dat het bedrijf wilde dat Debbie het ook in Nederland op de markt zou brengen... denk dat ze gewoon die box gekocht heeft en gebruikt heeft voor zoe en toen met jay dacht oeh als ik dit concept jat an hier uitbreng.. maar er kwam geen box en jay werd niet zindelijk (en het bedrijf van de zindelijkheid box zit niet in Liverpool en heeft nog nooit van Debbie gehoord)
Op Debbie haar blog was te lezen dat Debbie al snel zwanger was in Liverpool en daardoor niet kon werken... tijdens en na de zwangerschap kreeg ze te maken met psychische klachten.. later nog blogs dat zoe naar daycare moest omdat Debbie weer ging werken maar snel daarna kwamen ze weer naar Nederland... dus ze heeft ook daar waarschijnlijk een paar keer een paar weken gewerkt 🤷
Maar ze heeft het concept niet gejat, ze had wel een soort samenwerking met de zindelijkheidsbox, ze heeft het iig gepromoot (geen idee of t gesponsord was of dat ze t deed in de hoop op een samenwerking). Maar ze was er altijd heel enthousiast over.
pi_218691677
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 07:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar ze heeft het concept niet gejat, ze had wel een soort samenwerking met de zindelijkheidsbox, ze heeft het iig gepromoot (geen idee of t gesponsord was of dat ze t deed in de hoop op een samenwerking). Maar ze was er altijd heel enthousiast over.
Maar het werkte niet zoals zij wilde. Ik weet nog dat haar middelste zindelijk moest worden omdat ze geen zin had in twee kinderen in de luiers. Hij moest en zou zindelijk worden voordat de baby er was. En als een 2 jarig kind niet zindelijk was lag dat aan de ouder(s). Het lag dus aan Debbie en Roy dat hun middelste niet zindelijk was toen hij 2 was. Daar zei ze dan weer niks over. Tot zover het succes van de zindelijkheidsbox.
pi_218691679
Z

[..]
[/quote]
Zoals over alles wat ze gratis krijgt.
pi_218691706
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 07:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nee ze heeft het niet gejat want er kwam geen box via haar op de Nederlandse markt... maar ze was er toen wel mee bezig om een Nederlandse box te maken...
Ze was zeker enthousiast die box aan het promoten toen.. en ze had hem bij zoe gebruikt en je kind werd gegarandeerd voor zijn 2e jaar zindelijk anders had hij luie ouders en als je niet eens een paar uurtjes in je kind wilt investeren had je misschien nooit moeder moeten worden (allemaal Debbie's woorden) maar tja toen wilde jay niet zindelijk worden en stond ze toch even voor paal (niets mis met kinderen die laat zijn... wel met ouders die beweren dat alle kinderen voor hun 2e verjaardag zindelijk kunnen zijn)
Het promoten van de box begon ook pas in Nederland met jay.. daarvoor nooit haar erover gehoord dus verhaal dat ze voor het bedrijf werkte is vaag en raar
pi_218691715
Waarom mag DBM vandaag niet naar de gym?
pi_218691719
AM ‘kan momenteel erg goed alle lieve berichtjes gebruiken…….’

Dus allemaal even schrijven dat we het zo leuk vinden dat we iedere dag de kinderen in allerlei poses en kleding zien, dat het zo fijn is dat ze overlegd met wat ze mag plaatsen en dat de ride out ‘s avonds in de straat met ronkende brommers/motoren en geschreeuw van de CEO zó gezellig is!
pi_218691744
Sanneke heeft niks tegen baby’s en nooit last van ze gehad in vliegtuigen. Liever baby’s dan volwassenen.

Maar hoe vaak heeft ze gevlogen? 1 keer, toen ze een paniekaanval had en de vrouw voor haar de stoel naar achter deed?
pi_218691747
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 08:14 schreef opwegnaar het volgende:
Volgens haar strakke trainingsschema 😂 zou ze nu een rustdag hebben?
pi_218691759
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 07:08 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Denk het wel, ik vermoed dat ze daar vloeiend Engels heeft geleerd.
😆
pi_218691881
AM ging voor twee nette setjes naar de Stone. En kwam terug met wederom twee winterjassen (de korte vind ik echt niet mooi voor haar) en wat bovenkleding voor op haar standaard spijkerbroeken.
En dan zegt ze er ook nog bij: de blouse wordt gepresenteerd bij zwart(e broek) maar ik vind hem op lichtblauw leuker. Tja.
Fijn dat zij zich er lekker in voelt maar ik vind het geen "nette setjes". In ieder geval niet voor iemand van haar leeftijd. Ze heeft echt geen idee hoe zich naar de gelegenheid te kleden.
pi_218691883
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 08:24 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Volgens haar strakke trainingsschema 😂 zou ze nu een rustdag hebben?
Die vrouw is echt niet normaal hoe zij zegt te handelen en daadwerkelijk handelt. Ik word ook altijd afgeleid door die snorharen tijdens haar vlogjes
pi_218691888
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 08:14 schreef opwegnaar het volgende:
Ik denk dat ze de haren van de LOL poppen gaat ontklitten vandaag 😂
pi_218691963
Dit is toch erg mensen. Ik heb vannacht gedroomd over Debbie 😂

We gingen naar een soort cabaretshow samen en ze was boos omdat ik haar allerlei kritische vragen stelde 😆

(Dat zou ik in het echt niet zo snel doen)
  Moderator zaterdag 6 september 2025 @ 09:41:32 #215
382129 crew  Donna
pi_218691978
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:13 schreef Felinecat het volgende:
Koen en Ellen zijn gestopt met Kwarrelen en weer insta-official 😂
Ze belde eerst haar vader en daarna haar ex. _O-
pi_218692037
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 09:41 schreef Donna het volgende:

[..]
En volgende week rinkelt de telefoon van ex dat ze toch weer aan het Kwarrelen zijn
pi_218692098
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 09:41 schreef Donna het volgende:

[..]
Bizar
pi_218692184
Wat heb ik gister gemist bij AM omdat ze bedankt voor de lieve berichtjes die ze hard nodig had?
pi_218692595
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 09:57 schreef Earring het volgende:
Wat heb ik gister gemist bij AM omdat ze bedankt voor de lieve berichtjes die ze hard nodig had?
Dat vraag ik me ook af
pi_218692613
Jayda bij hvk heeft wel weer een heel kort broekje aan
pi_218692617
quote:
Ik heb geen idee.
pi_218692670
quote:
Omdat heel Nederland haar weer uit gaat kotsen? Uit heeft gekotst? Dat ze zo ontzettend hard moet werken? Dat de bank weer vies was? Dat de zomervakantie over is? Dat de hammen maar niet weg willen? Dat haar (nooit ‘hun’) jongste kind alweer 5 is?
Dat mensen haar aanspreken op haar spelfouten?

En vast nog 163 andere ‘dat’s’
pi_218692712
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 10:36 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Omdat heel Nederland haar weer uit gaat kotsen? Uit heeft gekotst? Dat ze zo ontzettend hard moet werken? Dat de bank weer vies was? Dat de zomervakantie over is? Dat de hammen maar niet weg willen? Dat haar (nooit ‘hun’) jongste kind alweer 5 is?

Ohhhhh ik dacht ik mis iets heel belangrijks. Afkeuren van haar boek, toch zelf betalen bij The Stone, Jim die een dag niet kwam, zelf het eten afmaken, de was kon niet omgedraaid en weggebracht.
pi_218692770
quote:

[..]

Daar had ze toch die anti hammen broek voor
pi_218692811
quote:

[..]

#zwaarleven
pi_218693249
Och, M is nog ziekig. Wat jammer, het is nu juist mooi (bak)fietsweer.
pi_218693347
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 12:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Och, M is nog ziekig. Wat jammer, het is nu juist mooi (bak)fietsweer.
Juist dan lekker naar buiten gaan.
pi_218693409
Hoe vaak sommige ziek kunnen zijn?

Wilvantien gaat ook reclame voor haar huid maken, na 10 jaar acne. Die heeft echt geen acne gehad 🤭
pi_218693647
quote:
Denk dat het alvast de opmaak is naar haar boek. Verwacht dat het boek over onder andere de online ongevraagde meningen van anderen gaat en hoe erg zij daar onder lijdt
pi_218693707
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 12:54 schreef Cindyni het volgende:

[..]
Denk dat het alvast de opmaak is naar haar boek. Verwacht dat het boek over onder andere de online ongevraagde meningen van anderen gaat en hoe erg zij daar onder lijdt
Ja, want de kinderen in hun ondergoed/zwemkleding/slapend/likkend aan een druipen ijsje filmen brengt juist zoveel goéds!
pi_218693719
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 12:54 schreef Cindyni het volgende:

[..]
AM: Ja dat vermoed ik ook. Waarschijnlijk gaat ze flink in de slachtofferrol en daarin ook de kinderen betrekken. In de trend van: De kinderen hebben dit niet verdient, niets tegen hun wil, alles veilig achter een schermpje enz.
Al dit soort oneliners rondom dat onderwerp heeft ze denk ik de afgelopen tijd verzamelt bij alle experts!

Milou: Oh het is. hier al vaker genoemd, maar hoe vuil is het daar in huis. Die knop van de oven/het fornuis. Die vrouw is hele dagen thuis.....Wat doet zij al die tijd?
Ze kan beter in de leer gaan bij Thezoufamily: De werkt, heeft vier kinderen en lukt het toch om een spik en span huis te hebben.
pi_218693795
Maar effe he. Is het nou zo belangrijk om een spic en span huis te hebben?
pi_218693803
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:03 schreef SterreKaatje het volgende:

Milou: Oh het is. hier al vaker genoemd, maar hoe vuil is het daar in huis. Die knop van de oven/het fornuis. Die vrouw is hele dagen thuis.....Wat doet zij al die tijd?
Ze kan beter in de leer gaan bij Thezoufamily: De werkt, heeft vier kinderen en lukt het toch om een spik en span huis te hebben.
Ze spaart alle klusjes in huis op zodat ze straks voldoende content heeft voor de 31-daagse Taaktober.
pi_218693811
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Voor mij wel😂
pi_218693848
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Tussen spik-en-span en ranzig zit nog een heel groot gebied.
pi_218693923
quote:
Nou dit!
pi_218693961
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja oké. Maar soms roepen jullie "bah dat is super-mega-smerig!" en dan ga ik kijken en denk ik "Hee een paar kruimels en een beetje stof" 😂
pi_218694040
Even over de former poly:
Ik hoop echt dat ze een regeling hebben dat de 7 kinderen elkaar met regelmaat kunnen zien. Ben ook wel heel benieuwd hoe ze dit gaan aanpassen.

Mocht de roddel waar zijn dat J en K verder gaan dan is dit stuk iig gecoverd
pi_218694060
quote:
Ik zeg geen spik en span he?! Die knop is gwoon hartstikke vettig en vies.
pi_218694068
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:28 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ja oké. Maar soms roepen jullie "bah dat is super-mega-smerig!" en dan ga ik kijken en denk ik "Hee een paar kruimels en een beetje stof" 😂
Waar ik me bij Milou over verbaas is dat ze zoveel thuis is en op zoveel vlakken achterloopt met schoonmaken. Knoppen van het fornuis kun je toch dagelijks na het koken even met een doekje doen? Mijn huis is ook zeker niet laboratorium-schoon en ook niet strak opgeruimd. Die hoop heb ik opgegeven met twee katten, een rondstuiterende bijna 7-jarige en twee volwassenen met fulltime baan of nagenoeg fulltime baan. Ben wel eens jaloers op de Zhoufamily. Haar huis altijd heerlijk overzichtelijk. Maar ik heb dan ook een stuk minder ruggengraat dan zij heeft. Ok en wat chronische medische dingetjes die roet in het eten kunnen gooien qua energie en fysieke belastbaarheid.
pi_218694085
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:37 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ik zeg geen spik en span he?! Maar die knop is gwoon hartstikke vettig en vies. En juist omdat ze hele dagen thuis is vind ik het opmerkelijk.

pi_218694131
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dit
pi_218694141
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:35 schreef Felinecat het volgende:
Even over de former poly:
Ik hoop echt dat ze een regeling hebben dat de 7 kinderen elkaar met regelmaat kunnen zien. Ben ook wel heel benieuwd hoe ze dit gaan aanpassen.

Mocht de roddel waar zijn dat J en K verder gaan dan is dit stuk iig gecoverd
Als K en J verder gaan, lijkt me dat voor de kinderen van Mb en K wel heftig, dat ze papa deels moeten missen maar de kinderen van J in 1 keer vaker hun vader zien.
Wat een zooitje
pi_218694171
Denk omdat Milou ook zogenaamd met schoonmaaktips komt , je verwacht dat iemand schoon is

Denk bij haar ook alles voor insta
pi_218694223
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:52 schreef Moppie1982 het volgende:
Denk omdat Milou ook zogenaamd met schoonmaaktips komt , je verwacht dat iemand schoon is

Denk inderdaad dat dit het is. Met al haar schoonmaak-hacks en Taaktober-acties wekt ze de indruk dat ze heel gestructureerd is en alles op orde heeft.
pi_218694238
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 12:14 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Hoe vaak sommige ziek kunnen zijn?

Wilvantien gaat ook reclame voor haar huid maken, na 10 jaar acne. Die heeft echt geen acne gehad 🤭
Maar zij heeft ook een samenwerking gehad met een beugelboer. Terwijl ze altijd zei geen beugel te willen. Maar gratis is blijkbaar een reden om iets wat je niet wilt toch te doen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Als K en J verder gaan, lijkt me dat voor de kinderen van Mb en K wel heftig, dat ze papa deels moeten missen maar de kinderen van J in 1 keer vaker hun vader zien.
Wat een zooitje
Ik vond het destijds ook zo heftig voor de kinderen van J. Die kregen opeens allemaal bonussen en nauwelijks tijd met hun moeder terwijl hun moeder wel altijd met de vier van M en K was.

[ Bericht 1% gewijzigd door JaNeeDan op 06-09-2025 14:09:08 ]
pi_218694282
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:59 schreef Maremare het volgende:

[..]
Denk inderdaad dat dit het is. Met al haar schoonmaak-hacks en Taaktober-acties wekt ze de indruk dat ze heel gestructureerd is en alles op orde heeft.
Maar da was nie 😂😂😂
pi_218694288
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:52 schreef Moppie1982 het volgende:

Denk dit ook idd. Een huis hoeft van mij niet spik en span te zijn. Die van thezhoufamily doe ik t ook echt niet na. Maar als je soms de oven of de airfryer van Milou dan ziet, terwijl ze claimed zo veel schoon te maken soms.
Heb soms t gevoel dat ze een soort van demammavan wil worden/zijn. Maar dan met veel linkjes
pi_218694310
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 14:12 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Maar da was nie 😂😂😂
Did she fool us 😂😂😂
pi_218694367
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wat een zooitje
Heel eerlijk; ik vind dat ze dat tov de 7 kinderen gewoon niet kunnen maken, veel te verwarrend en moeilijk te begrijpen.
pi_218694469
Minibelle;
Tsja logisch dat mensen vinden dat haar kinderen een te druk schema hebben.
Kan ze commentaar op geven maar de meeste kinderen hebben een iets ontspannender leven dan die van haar met al die verplichtingen.
pi_218694525
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 14:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Denk dit ook idd. Een huis hoeft van mij niet spik en span te zijn. Die van thezhoufamily doe ik t ook echt niet na. Maar als je soms de oven of de airfryer van Milou dan ziet, terwijl ze claimed zo veel schoon te maken soms.
Heb soms t gevoel dat ze een soort van demammavan wil worden/zijn. Maar dan met veel linkjes
Demammavanlink 😂
pi_218694534
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 14:18 schreef Maremare het volgende:

[..]
Did she fool us 😂😂😂
www.wezijneringetrapt.nl ze kan dit linkje plaatsen 😂😂
pi_218694629
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 14:28 schreef Henrike het volgende:

[..]
Heel eerlijk; ik vind dat ze dat tov de 7 kinderen gewoon niet kunnen maken, veel te verwarrend en moeilijk te begrijpen.
Maar alles is liefde toch? Alleen maar liefde. Liefde in alle denkbare vormen. Was het niet zoiets wat ze zelf predikten na het ontstaan van de poly? En dat gaven ze hun kinderen toch ook mee? Dus J en K samen lijkt me geen enkel probleem voor kinderen die hebben geleerd dat liefde liefde is.

*Cynisme uit.
pi_218694641
Denk dat de kids dit weekend elkaar wel zien.. jvp is enorm stil
pi_218694658
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 15:03 schreef Loveischocolala het volgende:
Druk bezig om K uit alle foto's te shoppen 🤐😂
pi_218694667
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 15:08 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Druk bezig om K uit alle foto's te shoppen 🤐😂
Ja sowieso dat zij samen verder gaan , dat is al tijden duidelijk dat er veel meer liefde tussen die 2 te zien is .
pi_218694763
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 14:28 schreef Henrike het volgende:

[..]
Want? De kinderen waren het laatste half jaar al heel vaak met K en J alleen samen. Ze zijn gewend aan deze twee samen. En het zou er ook voor zorgen dat ze elkaar blijven zien. (afwisseling waren ook al gewend omdat de kinderen van J ook een aantal dagen in de week naar hun vader gaan)

Ik zou het in deze 'puinhoop' juist wel mooi vinden. Tenminste nog 2 van de 3 gelukkig. (Klink wreed voor MB realiseer ik me hoor)

[ Bericht 0% gewijzigd door SterreKaatje op 06-09-2025 18:52:36 ]
pi_218694956
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 15:03 schreef Loveischocolala het volgende:
Misschien heeft ze de kinderen dit weekend wel helemaal niet.
pi_218695093
Waarom doet AM zo interessant over die begrafenis maar zegt niets..
zeg er dan niets over
pi_218695122
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 15:57 schreef Moppie1982 het volgende:
Waarom doet AM zo interessant over die begrafenis maar zegt niets..
zeg er dan niets over
Ik vind dat ze er echt raar over doet, alsof zij de naaste familie is en alles moet regelen. Ik dacht trouwens van de week dat het een paard van de manege was 🫣
pi_218695134
Zelfs op de website van Quote gaat het over de poly en de financiële afwikkeling van de scheiding.

Met als afsluitend woord van het artikel: polyfactuur 😂

[ Bericht 28% gewijzigd door Felinecat op 06-09-2025 16:03:44 (Aanvulling ) ]
pi_218695245
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 14:37 schreef Henrike het volgende:
Minibelle;
Tsja logisch dat mensen vinden dat haar kinderen een te druk schema hebben.
Kan ze commentaar op geven maar de meeste kinderen hebben een iets ontspannender leven dan die van haar met al die verplichtingen.
Minibelle was sowieso op dr "pik getrapt" dat haar oudste naar het laagste team verbannen was🤣
Ze kwam amper op trainingen en was bij de wedstrijd ook vaak te laat of nét op tijd.
Ik vind het nog raar dat ze überhaupt voor een team mag blijven spelen.
pi_218695281
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 16:09 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Minibelle was sowieso op dr "pik getrapt" dat haar oudste naar het laagste team verbannen was🤣
Ze kwam amper op trainingen en was bij de wedstrijd ook vaak te laat of nét op tijd.
Ze had ook wel weer een mooi woord in haar klaagzang over het laag spelende team:ongedemotiveerd.
pi_218695284
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 15:59 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ik vind dat ze er echt raar over doet, alsof zij de naaste familie is en alles moet regelen. Ik dacht trouwens van de week dat het een paard van de manege was 🫣
Dat dacht ik ook. Ze had het toen over 'onze' Jennifer.
Het zou me overigens niks verbazen als t alsnog om een paard gaat 🙈
pi_218695289
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 15:46 schreef Post-its het volgende:

[..]
Misschien heeft ze de kinderen dit weekend wel helemaal niet.
Het kan allemaal…
pi_218695314
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 16:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Haha dit dacht ik dus ook dat het om een paard ging.
pi_218695332
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 16:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Vooral weer een hoop ‘how can i make this about me’
Vind het nogal smakeloos hoe ze over die begrafenis post.
pi_218695338
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 16:15 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Haha dit dacht ik dus ook dat het om een paard ging.
Het is dus geen paard? Maar wie is dan Jennifer?
Ik heb AM nog nooit zien schrijven "Jennifer (van de manege)"
pi_218695358
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 16:17 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ja geen idee. Ze is nu bezig met een film maken voor aankomende dinsdag (begrafenis). Geen paard dus lijkt me. Maar heb nog nooit van die naam gehoord.
pi_218695371
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 16:17 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Misschien iemand die ook in hun groep reed ofzo. En de familie heeft gevraagd of mensen een leuke foto willen sturen. En omdat zij altijd met de dildocamera op rijdt, wil ze een filmpje maken.
Ofzo.

Maar ze doet inderdaad alsof zij de uitvaartverzorger is.
pi_218695486
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 15:59 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Dat dacht ik ook 🫣
pi_218695497
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 16:09 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
En nu zeikt ze ook weer de teamgenoten af, dat die niet genoeg hun best doen
pi_218695511
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 16:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Misschien iemand die ook in hun groep reed ofzo. En de familie heeft gevraagd of mensen een leuke foto willen sturen. En omdat zij altijd met de dildocamera op rijdt, wil ze een filmpje maken.
Ofzo.

Maar ze doet inderdaad alsof zij de uitvaartverzorger is.
Zou ze die dildocamera ook in de slaapkamer op doen 😆
pi_218695997
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 16:30 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Op of voorbinden 😜
pi_218696046
Demammavan(een#GrootGezin):Ik snap nooit zo goed waarom je berichten over een begrafenis zo zonder enige context plaatst. Dat is toch heel raar? Waarom plaats je het überhaupt?
pi_218696353
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 17:09 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan(een#GrootGezin):Ik snap nooit zo goed waarom je berichten over een begrafenis zo zonder enige context plaatst. Dat is toch heel raar? Waarom plaats je het überhaupt?
Omdat ze het interessant vindt. Mensen haar DMs gaan sturen met vragen of ‘sterkte!’ Omdat ze nog niet aan de 100 stories zit vandaag. Omdat…
pi_218696461
AM die 25 jaar terug in de tijd gaat met geboorte Jim. Voelt bijna als 'oma vertelt'.
pi_218696577
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:03 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
AM: Ja dat vermoed ik ook. Waarschijnlijk gaat ze flink in de slachtofferrol en daarin ook de kinderen betrekken. In de trend van: De kinderen hebben dit niet verdient, niets tegen hun wil, alles veilig achter een schermpje enz.
Al dit soort oneliners rondom dat onderwerp heeft ze denk ik de afgelopen tijd verzamelt bij alle experts!

Omggg er zit wat stof op. Ja nee dat is idd echt te ranzig voor woorden. Sarcasme uit
Een zwarte keuken trekt enorm veel stof aan. (Alles wat zwart is trouwens). Doekje erover en klaar hoor.
pi_218696580
Judith; Bob heeft een wedstrijd, Bob heeft het, zo te zien naar, zijn zin.
Judith: dit kon beter, dit kon beter, dat kon ook beter.
Waarom ligt haar focus toch zo op zijn prestatie?
pi_218696655
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 17:38 schreef Holaa het volgende:
AM die 25 jaar terug in de tijd gaat met geboorte Jim. Voelt bijna als 'oma vertelt'.
Sowieso weer een opzetje voor haar boek (of die van een ander, te beluisteren op #ad storytell), een insta therapeut aka new bff oid 🙄 Ze deelt het iig niet voor niks..
pi_218696729
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 16:30 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hou op, ik ben hier te visueel ingesteld voor
pi_218696812
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 17:06 schreef Holaa het volgende:

[..]
Op of voorbinden 😜
😂 hou op
pi_218696814
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:08 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Hou op, ik ben hier te visueel ingesteld voor
😆
pi_218696820
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 17:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar echt
pi_218696839
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 17:58 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Sowieso weer een opzetje voor haar boek (of die van een ander, te beluisteren op #ad storytell), een insta therapeut aka new bff oid 🙄 Ze deelt het iig niet voor niks..
Jij mag door naar de volgende ronde! 👍
pi_218696861
Vorige week: ‘ik ben geen influencer, want dan zeg ik wat je moet doen (ofzoiets)

Nu: ‘mijn eerste stap richting influencer ontstond na de geboorte van Jim’

Koekoek.
pi_218696865
quote:
Vind ik wel. Jij mogelijk niet. Dat kan.
pi_218696937
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 17:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Hij werd 3e. Judith noemt dat ‘toch best goed.’
Ik noem dat: je bent te veeleisend als moeder, laat je kind gewoon sporten voor z’n plezier.
Geen idee wat zij verwacht van haar kind maar het kan alleen maar een teleurstelling worden als je zo de focus op presteren legt.
pi_218696955
J bij haar ouders aan tafel. Wat een verademing lijkt het mij, zo’n huis waar de waterkan niet matcht met het tafelkleed i.p.v. alles picture perfect.
pi_218696957
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 17:38 schreef Holaa het volgende:
Nog geen oma wel kinderen in dezelfde leeftijd als de oudste “pubers” van AM.

Ik heb toen nooit een bevallingsplan gemaakt, dat bestond bij ons niet (denk ik). En laat staan dan 1 van 16 pagina’s. Ik heb het vermoeden dat ze een paar kinderen door elkaar haalt.

Iemand wel een bevallingsplan van zoveel pagina’s?
pi_218696966
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hij werd 3e. Judith noemt dat ‘toch best goed.’
Ik noem dat: je bent te veeleisend als moeder, laat je kind gewoon sporten voor z’n plezier.
Geen idee wat zij verwacht van haar kind maar het kan alleen maar een teleurstelling worden als je zo de focus op presteren legt.

'Hij had een super leuke dag en werd ook nog eens 3e!'

Maar nee da's weer te positief zeker. Als hij niet kan uitblinken is het niet goed genoeg voor moeders.
pi_218696976
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:39 schreef Maretakje het volgende:

[..]

Ik heb toen nooit een bevallingsplan gemaakt, dat bestond bij ons niet (denk ik). En laat staan dan 1 van 16 pagina’s. Ik heb het vermoeden dat ze een paar kinderen door elkaar haalt.

Ik heb nog nooit een bevalplan gehad, maar als ik t wel zou hebben klinkt 16pagina's toch redelijk overdreven. Kan me niet voorstellen dat dat toen echt al een 'ding' was.
pi_218697033
quote:

[..]

Ik heb er ook nooit één gehad. Mijn kinderen zijn rond midden twintig. Ik heb daar in die tijd ook nooit iets of iemand over gehoord. En een bevalplan van 16 pagina’s? Mijn 1e bevalling duurde 38 minuten (echt van begin tot eind), hoe moet er in die tijd 16 pagina’s aan wensen uitgevoerd worden?
pi_218697042
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit een bevalplan gehad, maar als ik t wel zou hebben klinkt 16pagina's toch redelijk overdreven. Kan me niet voorstellen dat dat toen echt al een 'ding' was.
Mij zegt het dus ook niets. Dat is toch meer iets van de laatste 10/15 jaar dan denk ik.
Het was simpel, ik wil thuis bevallen. Dat past ruimschoots op 1 A4tje. Dat werd overigens door omstandigheden steeds ziekenhuis. Niet zeuren, even door de moeilijke periode heen bijten en weer door. Ik zou het hele verhaal nu niet eens meer op papier kunnen zetten.
pi_218697053
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb er ook nooit één gehad. Mijn kinderen zijn rond midden twintig. Ik heb daar in die tijd ook nooit iets of iemand over gehoord. Een een bevalplan van 16 pagina’s? Mijn 1e bevalling duurde 38 minuten (echt van begin tot eind), hoe moet er in die tijd 16 pagina’s aan wensen uitgevoerd worden?
Dan hadden ze kind even terug moeten stoppen. “Sorry kleine, we hebben mama’s plannen nog niet uitgevoerd, je mag straks nog een keer komen” 🙈
pi_218697056
Nou Debbie weer natte poes, blij dat de verergering van klachten in zijn gegaan🥴
pi_218697062
Ik mag hopen dat Judith toestemming heeft gevraagd om nummer 1 en 2 te filmen en op haar insta te gooien?!!
pi_218697069
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:39 schreef JaNeeDan het volgende:
J bij haar ouders aan tafel. Wat een verademing lijkt het mij, zo’n huis waar de waterkan niet matcht met het tafelkleed i.p.v. alles picture perfect.
Haha heb de post even opgezocht nav jouw opmerking.
En helemaal waar!
pi_218697077
quote:

[..]

Ik had helemaal geen bevalplan, alleen: probeer mijn baby en mij veilig door de geboorte te helpen.
pi_218697099
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:49 schreef Lampje88 het volgende:
Nou Debbie weer natte poes, blij dat de verergering van klachten in zijn gegaan🥴
Ze doet weer even rustig aan. Ik kom echt niet meer bij. Wat doet ze anders dan?
En tot 16 uur in je nest liggen is echt niet normaal. Ja, voor haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')