Succes, en laat je weten wat je uiteindelijk gekozen hebt?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:37 schreef Tink89 het volgende:
Da’s dan weer het voordeel van sandaya. Die hebben ook extra grote kampeerplekken. Ik ga bij hun en bij yelloh eens neuzen. Strand is geen must, maar vliegeren wel en dan kom je toch snel op strand uit…
Txs!
Ja we hebben de hele dag voor lego housequote:Op vrijdag 24 juli 2026 19:07 schreef exode het volgende:
Tof Douche, veel plezier! Vergeet niet de speurtocht/zoektocht te doen he! Batman is leuk om mee te starten.
Wij hebben heerlijk weer in Winterberg en er is ontzettend veel te doen. De afstanden vallen wel wat tegen. Ook omdat ons huisje (Landal) best ver van alles af ligt.
Maar goed we zijn nogal verwend de afgelopen jaren met alles op loopafstand of korte autoritje.
Ik heb er ook zoveel zin in, wij gaan volgende week rondje Denemarken doen en eindigen met Legoland.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 19:43 schreef douche-eendje het volgende:
Wij hebben heerlijk weer in Winterberg en er is ontzettend veel te doen. De afstanden vallen wel wat tegen. Ook omdat ons huisje (Landal) best ver van alles af ligt.
Wanneer wil je naar Lego House? Als je meteen om 10 uur naar binnen wilt (wel aan te raden!) Zou ik op tijd boeken. Sommige dagen zijn snel vol, ook Mini chef. Maar je kan mini chef ook op een andere dag doen, los van Lego house.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:12 schreef June. het volgende:
[..]
Ik heb er ook zoveel zin in, wij gaan volgende week rondje Denemarken doen en eindigen met Legoland.![]()
Wat is jullie ervaring met reserveren voor lego house en minichef? Ik zie overal dat je weken van tevoren moet boeken, maar ik kan alles nog kiezen voor onze data...
Ik dacht vorig jaar ook dat het meeviel, maar daardoor konden we uiteindelijk niet op de dag die ik in gedachten had naar Lego House (vanaf 10u). Minichef hebben wij los gedaan op een andere dag. Was wat mij betreft juist leuk, veel meer aandacht en energie voor.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:12 schreef June. het volgende:
Wat is jullie ervaring met reserveren voor lego house en minichef? Ik zie overal dat je weken van tevoren moet boeken, maar ik kan alles nog kiezen voor onze data...
Ik zou reserveren. Wij hebben tickets voor 10 uur en ook voor dezelfde dag mini chef gereserveerd, maar dat is vooral ook omdat we op een half uur rijden van Billund zitten. We hebben verder de hele dag de tijd voor Lego housequote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:12 schreef June. het volgende:
[..]
Ik heb er ook zoveel zin in, wij gaan volgende week rondje Denemarken doen en eindigen met Legoland.![]()
Wij hebben mee gedaan met de pilot en verloofde en Juul hebben die nog een keer gedaan. Is volgens mij een level lager. Was enorm leuk iig. Mooie ruimte ookquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:51 schreef mousemicky het volgende:
Toen ik vorige week reserveerde voor Lego house (begin augustus zijn we daar) waren de beste starttijden al weg... Reserveren dus!
Iemand al ervaring met de Lego Masters workshops die ze aanbieden? Wij hebben nu de gevorderden sessie geboekt. Ben benieuwd.
We zijn sowieso pas mid augustus in Billund, dus dat scheelt ook. We zijn er 5 volle dagen dus redelijk flexibel, ik zie dat ik elke dag nog rond 9.30u kan kiezen dus dat is relaxed. Toch maar reserveren dan.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:29 schreef exode het volgende:
[..]
Wanneer wil je naar Lego House? Als je meteen om 10 uur naar binnen wilt (wel aan te raden!) Zou ik op tijd boeken. Sommige dagen zijn snel vol, ook Mini chef. Maar je kan mini chef ook op een andere dag doen, los van Lego house.
Oh wat superleuk zeg! In welk gedeelte van Engeland ben je aan het rondreizen? En blijf je daar de gehele komende drie weken?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak en ik zijn met z’n tweetjes al een week met de camper in Engeland. Vrouw moest nog werken, die komt morgen. Dan hebben we nog 3 weken met z’n drietjes. We hebben al veel gezien en zijn helemaal verliefd geworden op het land![]()
We staan niet op campings, maar op plekjes boven op heuvels of in bossen. Waar je je echt alleen op de wereld waant. En wat is iedereen hier vriendelijk
We waren in het zuiden (Avebury, Reading, Cotswalds, Oxford) maar zijn nu onderweg naar Hadrians Wall. Gaan vanuit daar dan weer richting het zuiden.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:11 schreef DorothyGale het volgende:
[..]
Oh wat superleuk zeg! In welk gedeelte van Engeland ben je aan het rondreizen? En blijf je daar de gehele komende drie weken?
Mijn man is Engels en we komen er alleen om familie te bezoeken (= deprimerende en uitzichtloze omgeving) en het lijkt mij geweldig om een keer naar bijv. het Lake District te gaan.
Cornwallquote:Op zondag 26 juli 2026 08:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
We waren in het zuiden (Avebury, Reading, Cotswalds, Oxford) maar zijn nu onderweg naar Hadrians Wall. Gaan vanuit daar dan weer richting het zuiden.
We hebben geen vast plan, maar kijken naar wat we willen doen en naar het weer.
We zijn verliefd op dit land en op de mensenWe hebben echt een heel relaxte vakantie tot nu toe.
Ja we komen hier zeker over een paar jaar nog een keerquote:
Engeland vind ik heel mooi, maar persoonlijk vind ik Schotland nog mooier. Wij hebben jaren geleden de north coast 500 gedaan en skye. Dat is tot nu toe mijn beste vakantie ooit. Onze dochter maak ik nog niet echt gelukkig met rondreizen. Dus zuid Schotland zal nog even moeten wachten.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak en ik zijn met z’n tweetjes al een week met de camper in Engeland. Vrouw moest nog werken, die komt morgen. Dan hebben we nog 3 weken met z’n drietjes. We hebben al veel gezien en zijn helemaal verliefd geworden op het land![]()
We staan niet op campings, maar op plekjes boven op heuvels of in bossen. Waar je je echt alleen op de wereld waant. En wat is iedereen hier vriendelijk
Hier ook een schotland fan. Hebben bijna elke regio wel gehad. Al een paar jaar 2 keer een weekje en evt een b&b onderweg voor de verdere locaties.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:29 schreef LauriLynne het volgende:
[..]
Engeland vind ik heel mooi, maar persoonlijk vind ik Schotland nog mooier. Wij hebben jaren geleden de north coast 500 gedaan en skye. Dat is tot nu toe mijn beste vakantie ooit. Onze dochter maak ik nog niet echt gelukkig met rondreizen. Dus zuid Schotland zal nog even moeten wachten.
Ik zou dan voor Turkije gaan, lijkt me wel wat goedkoper dan Griekenland.quote:Op maandag 27 juli 2026 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
Zit al te kijken naar midden Juli volgend jaar Griekenland ofzo met zijn drieën all-inclusive met wat glijbanen etc. Wil ongeveer ¤1.000 p.p uitgeven. Lijkt nu al onmogelijkAlles wat enigzins goed eruit ziet is flink duurder.
Al 3 x geweestquote:Op maandag 27 juli 2026 23:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou dan voor Turkije gaan, lijkt me wel wat goedkoper dan Griekenland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |