En welke nuttige arbeid doe jij dan dagelijks verrichten? Zeker hele dagen vijandig reageren op normale mensen die een voor jou onwelgevallige mening uiten?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:06 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Nog erger, wij betalen voor de eerste levensbehoefte van nutteloos volk als @:torentje inclusief zijn drugsverslaving. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat zijn teksten nuchter getypt worden.
Mijn arbeid is blijkbaar nuttig genoeg dat men (momenteel een club binnen de overheid) daar 1000+ euro per dag voor over heeft.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:07 schreef torentje het volgende:
[..]
En welke nuttige arbeid doe jij dan dagelijks verrichten? Zeker hele dagen vijandig reageren op normale mensen die een voor jou onwelgevallige mening uiten?
Ja, waarom niet?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:03 schreef blomke het volgende:
[..]
Voor z'n eten, energie&vervoer, sex?
Jij bent dus een uitsmijter?quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:09 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Mijn arbeid is blijkbaar nuttig genoeg dat men (momenteel een club binnen de overheid) daar 1000+ euro per dag voor over heeft.
Als je niet onder de brug wilt wonen als fulltime werkende ben je een verwende kut jongere.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is day alternatief dan als je net gaat werken en überhaupt uit huis wil?
Wat is volgens jou het alternatief dan? We hebben niet allemaal een of ander nietszeggend kantoorbaantje waar elke maand 4000¤ op je rekening gestort word hé.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:16 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik vroeg naar de reden, niet naar het alternatief.
Je hebt geen idee van de markt he, met een modaal inkomen kun je niet iets kopen of huren in de vrije sector.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:16 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik vroeg naar de reden, niet naar het alternatief.
Met een beetje fantasie zou je mijn werk zo kunnen noemen ja.quote:
Ergens gaan wonen en werken waar het wel betaalbaar is.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is dat alternatief dan als je net gaat werken en überhaupt uit huis wil?
Denk je dat "links" überhaupt een alternatief heeft? Bedenk dat links strenge milieunormen wil stellen; dan kan er hele maal geen schop meer de grond in.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:19 schreef Cupfighter het volgende:
Weet je, het is went inmiddels , hopelijk stopt die rechtse waanzin een keer
Alle jongeren naar Zuid-Limburg of Noordoost Groningen!quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:31 schreef blomke het volgende:
[..]
Ergens gaan wonen en werken waar het wel betaalbaar is.
Dat gaat wat lastig als je met laten we zeggen 50% van de mensen moet 'strijden' voor 10% van de huizen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:31 schreef blomke het volgende:
[..]
Ergens gaan wonen en werken waar het wel betaalbaar is.
Zoiets.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Alle jongeren naar Zuid-Limburg of Noordoost Groningen!
In vml. Oost Duitsland kan je goedkoop wonen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:39 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Dat gaat wat lastig als je met laten we zeggen 50% van de mensen moet 'strijden' voor 10% van de huizen.
Ja, in Oost-Rusland ook.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:41 schreef blomke het volgende:
[..]
In vml. Oost Duitsland kan je goedkoop wonen.
ja komt door die voetbal supporters die daar op het veld staan te pissen na de derde helft, die hebben kroketten gegeten , nou dat wil welquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:35 schreef blomke het volgende:
[..]
Denk je dat "links" überhaupt een alternatief heeft? Bedenk dat links strenge milieunormen wil stellen; dan kan er hele maal geen schop meer de grond in.
Ik zie het hier in de buurt; op een grootvoetbalterrein (N.B. bevat meerdere velden) wil de gemeente huizen bouwen. Wat blijkt: bij 5 huizen zit met volgends de AERIUS berekening aan de NOx- limiet.![]()
https://www.binnenlandsbe(...)len-afgeven-doe-iets
Dan denk ik: verzin wat anders en laat de politiek waar ie is: in de shit.
Je bent echt wereldvreemd he. Ik ben meerdere keren verder dan dat verhuisd voor werk, maar in dat soort regio's is gewoon heel weinig te vinden qua werk, zeker voor hogeropgeleiden. En ook zeker niet als je met honderdduizenden daar heen zou verhuizen voor die paar honderd huizen in lager budget. Ik hoop niet dat je nu kleinkinderen hebt waar je tegen zegt dat je maar naar Noordoost Groningen of Oost-Duitsland moeten verhuizen als ze een dak boven hun hoofd willen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:40 schreef blomke het volgende:
[..]
Zoiets.
Ik ging krap 40 jaar geleden ook 120 km verder werken en wonen. Allicht vond met dat in studentenkring vreemd; weg uit je studentenstad/kamer en werken voor je geld....
quote:
quote:we·reld·vreemd als iemand niet past in het alledaagse leven en weinig contact heeft met anderen
•onbekend buiten de eigen leefruimte.
Maar een hypotheek van 800 per maand ga je zeker niet redden als je nu zou moeten kopen. Dan zou je zeker netto op ¤1800+ zitten, maar ik denk dat hoe dan ook kopen altijd verstandig is, als je het kunt. Want er komt een moment dat een koopwoning weer goedkoper is tenopzichte van jarenlange huurstijging.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik voor minder dan 800 per maand in een 130m2 maisonnette met 72m2 tuin op 5 minuten fietsen van Rotterdam centrum. Ben er natuurlijk erg blij mee maar de verschillen tussen kopen en huren zijn absurd.
premie A regeling weer opstarten van het geld van de HRA besparingquote:
Een D66 wethouder zou zeggen dat het een mooie middenhuur is.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zag laatst een appartementje voorbijkomen op facebook. In Hellevoetsluis, 80m2, 1600 eurootjes per maand. Dat zijn idiote bedragen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |